Értem én, hogy az EX Lim. többet ad, és tényleg azok mind jók, csak tényleg nem akarunk 6 évnél hosszab hitelt, meg alapvetően az LX Plusban is minden benne van nekünk ami kellhet, egyedül a riasztó, meg a ködlámpa nem. De emiatt a kettő miatt meg nem éri meg szerintünk hosszabb hizelt felvenni.
A 375 ezer az nagyon jó. Most a Kia Zakarnál márc végéig 10% önerőt elengedik, ami 350-et jeloent az LX Plusnál...mi erre pályázunk! :) Remélem összejön a dolog.
Jó Neked, hogy a régi autódra már van vevőd...nálunk még nincsen, sajnos hiába kitűnő az állapota, a fapados OFF Swift Sedant ON senki nem keresi, ami elkeserítő, mert tényleg jól járna vele, aki megvenné...én már csak tudom.
Azt hiszem azok alapján amit mondtál, írok a Szombathelyi kereskedésnek, egy kis infót szerezni! :)
Nálam ez egyszer jelentkezett, (ugyanígy) akkor, amikor sokat voltam egymást követően nagyon rövid távokon. csak gázfröccsre indult be:-( utána jól odaléptem neki, azóta semmi..
Én ilyen regélős fajta lennék? Szerintem itt valami tévedés van, vagy nagyon be lehettem rúgva, mert én nem emlékszem ilyenre. Egyenlőre semmilyen formában nem kerültem kapcsolatba Szabó úrékkal és én vagyok aki nem cserélt olajat soron kívűl és ez már úgy néz ki így is marad 20.000 -ig.
Neho is 13000-ről regélt 1-2 hete a Szabóval kapcsolatban. Sőt, szerintem korábban maga a Szabó úr is 20000-et említett, de erre nem esküszöm. Csodálkoztam a te 26-on.
Az öv csatja a hibát okozó alkatrész, mert megkopik a műanyag és ezért szöszöli az övet. Nekem gyenge 4 hónap kellett a cseréhez. (Okt-Feb) Régebben már írtam a problémáról (~szept), nekem is 5000km-nél jelentkezett a gond.
Most láttam a Kia Szabó honlapján: márkafüggetlen olajcsere 9995.- Ft (szűrő, olaj, munkadíj, szélvédő mosó) Nem tudom ez meddig tart, de én bizti elmegyek 1000 km-nél ennyiért, ha Cee'd dieselre is igaz. Most 810 km van benne.
Ja, a nagy VW Golf sem fenékig tejfel, tegnap láttam egy 1.4-est kikönyökölt, nem hiszem ha nem látom, és általában a vezszíjcsere kb 100 000 itt meg lánc vagyon... Én is ezen gondolkodom, kb évet várok még (lé, meg kiforrott legyen, meg tán az akciók, mert az irritál hogy sok pénz ez nekem, alap is jól felszerelt, se ha van egyáltalán fapad és klímás, közte 500 e a difi...), vagy majd 2-3 évest amire még van 4-5 év gari...
Optimális a gép, mert biztonság, felszereltség nagyjából korrekt, a benzines is jó, akinek dízel kell az is jó, kombi tág és SZÉP. Hozza az elvemet, hogy ma egy új autóban legyen 6 lufi.
Érdekességként, hogy kis városomban szépen szaporodnak a CeeD-ek (szegény kis város), miközben a kb 2003-tól élő HAstra most kezdi szolídan utolérni, Corsa is talán (az új), új Fabia meg 1-2. Ez is jelent valamit.
- Kesztyűtartó kinyit,kipakol. - oldalán felül/belül két 35mm átmérőjű "bajonett" szerű műanyag gomb elfordít,két kézzel mert nagyon szorul :) - a kesztyütartó ajtó jobb alján egy gömbcsukló szerű fekete műanyag határolot lepattint ( közepe benyom ),ezután az ajtó teljesen lefordul. - a megnövekedett résen felül van egy téglalap alakú fekete műanyag lap,ennek a jobb oldalán van két fül amit össze kell nyomni és kifele húzni,utána a bal oldalát jobbra kell húzni, ekkor kicsúszik a sínből és le lehet venni a fedelet. -pollenszűrő kivesz,örül,vissza ugyan ez :)))