Jó estét! Én azután érdeklődöm, hogy égőkészletet mennyiért éri meg venni és hol? a másik, hogy lecserélném a váltógombom valami izgalmasabbra, nem tudom ez valami szabvány menetes, vagy milyen csatlakozású? előre is köszi!
Én most kérdeztem, eredeti 23600, de nem kell fújni, maradhat úgy is, utángyártott 10-12.000,- 3 rongy körül rakják fel, 2 óra kell a száradáshoz utána.
Nekem akkor ment 6 alá, amikor kimozdultam a városból és hosszab vidéki utat tettem meg. Az első utam az átvétel után Pécs volt (Budapestről), oda autópályán, vissza főúton, így lett 5,7, az 500 km alatt.
Ami a bejáratást illeti, elég sokat foglalkoztunk már ezzel, igazából mindenki maga dönti el, mit tart bejáratás szempontjából helyesnek, mennyi ideig szánja bejáratni. Én az első 1000 km alatt két tojással a lábam alatt autóztam, 3000 fölé nem vive a fordulatot, bár szerintem egy 160-as tempó autópályán még nem árt neki, az 3400 fordulat. 1000 km fölött már kicsit bátrabb voltam, de igazán 2000 km után használtam úgy a kocsit, ahogy egyébként szoktam.
régota olvasom ezt a fórumot,szerintem naggyon jó, van valakinek 1,4EX lim sw-ről fogyasztási tapasztalata?kért valaki vonohorgot,mennyiért,nekem 65,000-t mondtak utána meg oda adták ajándákba ,amin meglepödtem hogy kérés nélkül,persze örültem hogy ezt is elengedték a többszázezren felül.
Nagyon frankó, baromi kényelmes, tágas, szépen megy no és persze gyönyörű :-)
SW 1.6 CRDi EX, El. csom+, Machine Silver
Kollégák és ismerősök mind elismerően dícsérték.
Már lett is benne két nap alatt 138 km. Ezzel kapcsolatban ki-hogy járatta be a gépkönyv alapján, értsd: változatos sebességekkel és fordulatszám tartományokban?
Eddigi átlag fogyi 6.2 főként rövid városközi és kevesebb városi. Kinek mikor ment 6 alá?
a csomagtérháló egy egyszerű figyelmesség, ami nem engedi annyira mozogni a csomagokat, az EX felszereltséghez minden CEED-nél tartozék a cucc, igaz én is hallottam olyat, hogy "nem jár hozzá", de ez nem igaz. Van olyan OFF luxus német márka, amelynél ez extra!!! Figyelmesség, de nagyon praktikus.
A pro_ceed sportossága pedig tényleg csak optika, de nagyon jól mutat. Más egy kicsit az ülés, talán egy cseppet jobb az oldaltartása. Az én 5 napos PRO_CEED 1.6 CRDI Sport+ gépemen más a huzat mintázata(abroncs minta), vannak benne alupedálok, alu küszöb, fekete fényszóróház, varrott bőrkormány, varrott könyöklő, 17" kerekek, tempomat, a futómű egy kicsit másképpen van hangolva-minden pro_ceednél...stb.
A sportos változat állítólag egészen más lesz, leginkább a 200Le környékén, egy igazi vaddisznó, azt mondják, nem beszélve arról, hogy jövőre jön a kabrió is, na mondjuk az már egészen más kategória. A 3 ajtós valóban sportosabb, külalakra...
Mondjuk én még nem láttam 140Le dízel sportkocsit..., szerintem a Totalcaros arc sem!!! Mindegy, Winkler for President!!!!
No ezt azért jó tudni! Mármint, hogy megoldódik a probléma a cserével, mert páran panaszkodtak, hogy náluk is kopog valami! Köszi a választ! Meg rezlevinek is! Egyébkén hol cserélték?
Nálam a kalaptartó pont passzentos, a tied hogy lehet annyival keskenyebb, hogy zörög? Az 5. ajtón lévő két gumiütköző nem szorítja le?
Tudom, tegnapi téma volt, de szerintem a pro_Ceed nem sportautó. Csak a Ceed-nek egy 3ajtós változata. Nem is tudom, miért tesztelték úgy, mint sportkocsi. Hiszen sehol egy SPORT felirat, nincsenek hozzá bazierős motorok... semmi.
Azért ezt mégis olyan reklámmal hozta be a KIA amely a sportosságot sugallja.
Az hogy később kiderül, a design-t leszámítva nem nagyon különbözik egy "átlag" ceedtől nem csak a tesztelő hibája.
A KIA "sport csomagjának" része az csomagtér elválasztó háló amit az én átlagos SW EX-embe nem rendelhetek. Mitől sport a csomagtérháló?
Szóval szerintem legalább annyira hibás a KIA is aki ezzel a "különleges" ceed-el akar unicumot dobni a többi modellje közé.
Volt már ilyenre példa máshol is. Anno a swiftnek is volt limitált "sport" változata. Ez nagyjából az alufelniben és a fekete színben különbözött a többitől.
Tudom, tegnapi téma volt, de szerintem a pro_Ceed nem sportautó. Csak a Ceed-nek egy 3ajtós változata. Nem is tudom, miért tesztelték úgy, mint sportkocsi. Hiszen sehol egy SPORT felirat, nincsenek hozzá bazierős motorok... semmi.
Ez olyan, mint ahogy a Sorrento sem igazi terepjáró... az egy hobbi terepjáró (olyan, de mégsem az... ki lehet menni vele a telekre, vagy kitaposott földútra)
Van még szabad led a 16.ai találkozóra akit érdekel(csak féklámpába, helyzetjelzőről még nem tudni mikor jön) 3 darab. Már a kocsiban vannak a cuccok ugyhogy biztosan meglesznek amiket kértetek :)
van valakinek tapasztalata iPod-al? mennyire lehet használni, úgyértem a rádió kezelőszervekről elérhetőek az iPod funkciók, vagy csak úgy viselkedik vele mint egy normál pendrive-al! előre is köszi _________________ Üdv hae7es
Azon lehet vitatkozni hogy a váltó áttátel lehetne más, hogy jobb legyen a fogyasztása, meg én is szeretnék egy 6-os váltót ingyé, de azért ez még a benzineseknél nem általános.... (sajnos)
Nekem cserélték a hátsó lengcs.-ot, de párban (mert úgy szokás). Bonuszban még kaptam két 5. ajtó kitámasztó telot is. Megszünt a kopogás!!!! Most 1 picit a kalaptartó zörög, gyárilag picit keskenyebb mint a hely.
Köszi, így megnyugodtam. Én elvileg pénteken, bár ma du azt mondták csak holnap tudnak biztosat mondani. Nem tudom mi a bizonytalanság oka, remélem semmi.