Suzukival ebben a szeles időben életveszély annyival menni(meg szerintem amúgy is.. Gyorsulni, kanyarogni jó vele, de szerintem alattam soha nem fog kiderülni mennyit bír végre az autó, max versenypályán szélcsendben...). A hétvégén mentem már az új verdával, m7esen, egykét széllöket elég szépen megdobott, pedig ezen 195/45R17" van(gyárilag) Egyébként meg ellenpélda az összes jampi akármilyen autóval. Ma pl este minden lámpánál betalált valaki(M5től kezdve gtv alfán át szinte mindenféle autó), mindenki abban a hitben él hogyha már 17" meg spoilerek akkor tuti lámpától lámpáig fogok versenyezni.
Bár én "internetfüggő" vagyok, én is maradinak mondhatom magam, egyszerűen képtelen vagyok átlátni, és megszeretni az olyan kialakítású és kinézetű fórumot, ahol az egyéb információk, karakterek, jelzések vastagvonalak grafikusan egyszerűen elterelik a figyelmet az adott hozzászólástól, és a forma túlnő a tartalmon. Ez egy régi, és talán rossz beidegződés, de sajnos nem tudom megszokni, hogy a sokszor egy teljes oldalon 3 egy soros hozzászólás az új infó, a többi az előzők idézése beszúrása, neminformális vastagsáv elválasztás stb,..
Nincs a Suz sem szar 05 lemezből, stb, Suz 4, I30 4, Cee'd 5 csilllagos. Súly-erő kb azonos arány, ne basztassuk 1mást. Mindkettő valahol kis erős gép, csak adódik és nem kell kipróbálni a végét.
Fizika: súrlódás függ az összeszorító erőtől és a felületek minőségétől, a felületek nagyságától NEM !
Mostmár nekem is. :-) Az egyik lyuk nem lehetett rendesen kivágva, vagy gőzöm sincs, hogy mi lehetett a gond, de miután kicsit erőssebben megpróbáltam lenyomni, engedett. Azóta szépen megy ki-be a fejtámla.
ui: a "minitalit" meg majd összeszervezzük még a nagy előtt ;-)
"..........Én maradok itt őskövületnek..........."
Ezzel nem vagy egyedül. Én is átnéztem az új fórumra, szép, színes, ezt könnyebben kezelhetőnek találom.Talán a korom az oka!? Közel dupla annyi mint itt, az átlagnak.
Minden tiszteletem a tiétek, de én ezt az új fórumot nem látom át és nem is értem. persze ez nem a ti hibátok, hanem az én számitás technikai analfabétizmusomé /nekem a linux is bonyolult volt maradtam a sokat szidot Windovsnál/. Egyébként megpróbáltam ebben a pillanatban regisztrálni az új helyen, nem sikerült, pedig követtem az utasításokat, mindegy. Én maradok itt őskövületnek.
Én is buzdítok mindenkit, hogy jöjjön és olvasgasson, ha tetszik akár regisztrálhat is.
Annyi a különbség, hogy arégi motortól inkább felhasználóbarátabb, több funkciót ismer és ezzel a topical ellentétben tematizáll ( köszönhetően Greg-nek, ugyanis ezzel most Ő szívott ! )
Nekem is uganez volt tolatóradar meg ajándé navi nélkül, ár is ugyanaz csaka THM 5,3%. Ez nem szalonautó volt hanem készletről választottam. Szerintem nem volt rossz vétel!
Kezdődött a vita a tárcsa/dobfék / sebességnél. Már a lemezek vastagságánál tartunk. Aztán meg a virsligumiknál. Tisztelettel megemlíteném, hogy illene figyelembe venni egy egy jármű tömegét is, mivel adott helyzetben bizony egy vékonyabb gumi/könnyebb jármű semmivel sem veszélyesebb mint egy kétszer olyan nehéz járgány másfélszer olyan széles gumival.
Ez egyszerü fizika. Tapadás/felület/ súly !
Ne tessék félreérteni, nem azt mondom, hogy bármelyik suzukinak a 160 egy hűde biztonságos sebesség, mert egyáltalán nem az, de nem kell elájulni a 205 ös gumiktól amelyek ugyebár nagyjából 1200 kg ot cipelnek, a suzi meg 850 - 930 kg 155 vagy 165 ös gumin.
Mózes! nekm KAPOSVÁRON frissitetek,másfélora alatt kész-le a kalap GÓRÉ s az egész gárda előtt- pontos szavatarto emberek-mdenkinek csak ájánlani tudom.