Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

drq Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18726
Köszi Zoli!
A vezetés miatt még izgulok, nem volt még dieselem.
Pl.: mikor váltsak, meddig pörgessem, mennyit kell járatni egy hosszabb autópálya menet után, stb...
Előzmény: Nokedli 45 (18723)
drq Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18725
Köszi! :)
Előzmény: Doki50 (18724)
Doki50 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18724
"Sikerült egy 1,6 CRDI LX+-t 3 729 000 ft ért megvenni, persze újan. Ez jónak számít? :)"

Még szép, hogy jó!

Én az 1,4 EX-et, listaára 4,150 ezer volt, 4 millióért vettem!

Sok szerencsét hozzá, ne rángasson, ne kopogjon, ne csobogjon (illetve ne figyeld ezeket).

Üdv.
Előzmény: drq (18686)
Nokedli 45 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18723
Robikám! Nálam ez 4Mft-ba került, úgy hogy gratulálok!!
Előzmény: drq (18686)
Doki50 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18722
"Ezt a téli gumi nyáron 'felrobban' esetet hallva öt percig a hasmat fogtam a "röhögéstől"...."


És akkor a nyári gumi biztosan télen robban fel, a 4 évszakos gumi, pedig minden évszakban!! (mivel nálunk, 4 évszak van--de lehet, hogy a felmelegedés ,miatt csak 2 évszak lesz, akkor pedig évente csak 2-szer robban).
Előzmény: vbandit (18721)
vbandit Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18721
Ezt a téli gumi nyáron 'felrobban' esetet hallva öt percig a hasmat fogtam a "röhögéstől"....
A gumisok ezt reklámozzák...de nehogy valaki komolyan vegye!!!
Ekkora baromságot rég hallottam!!!
jobban kopik,de jobban tapad is egy ideig!
Gondolom ha valaki felfújja -15 fokba 2,5barra a hideg gumit és utána gyorsan itt a nyár és +40 fok lesz,az aszfalt + 60 akkor lehet megnő a gumiban a nyomás és kidurranhat,de a gumi is tágul a hőtöl,ugyhogy szerintem kb kiegyenlitik egymást!
URBAN LEGEND
vbandit Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18720
én vettem is 2800Ft volt:(
Előzmény: Doki50 (18717)
Doki50 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18719
Köszi
Előzmény: GregHozta (18718)
GregHozta Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18718
Előzmény: Doki50 (18717)
Doki50 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18717
Tud-e valaki utángyártott, a gyárinál olcsóbb pollenszűrőt?

A gyári 6 ezer körüli, ha jól tudom.
V imre Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18716
Nagyon faxául néz ki. Én is ilyent rendeltem 15-ösben és dark sziinezésben.
Előzmény: GregHozta (18622)
Boceed Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18715

Vaterán láttam.

Kia ceed első szélvédő 42.000 píz.

 

V imre Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18714

Hal!

Nem szeretem a fagyasztott halat. Inkább pergetni szoktam, ezért nem kell sok cuccot cipelnem, a gyaloglás pedig amúgy is rámfér...

Előzmény: Apooca (18594)
georgebenson Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18713
az időjósok szerint hideg lesz a március és esős az április...
Előzmény: Törölt nick (18707)
drq Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18712
Na, ez már politika... :)
Előzmény: Doki50 (18711)
Doki50 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18711
"és aki fastum gélt használ? :))))"

Lehet, hogy közgyógy igazolványa van, és kiíratja, ha kell, ha nem!
Előzmény: Tufaaa (18710)
Tufaaa Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18710
és aki fastum gélt használ? :))))
Előzmény: Doki50 (18708)
Doki50 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18709
"de" helyett "hogy" akart lenni.
Előzmény: Doki50 (18708)
Doki50 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18708
"valaki válaszoljon. megéri már most visszatetetni a nyári gummát?"

Kérdezd meg Aigner Szilárdot, de hosszabb távra mit jósol.

Ha csak rövid városi távokon használod a kocsit, hegyek felé nem veszed az irányt, és óvatosan vezetsz, ha esetleg havazás lenne, akkor felteheted.

De ha nem, az se nagy tragédia, ha vársz még 1-2 hetet. Láttam én már márciusi nyár után, áprilisban 2 hét kemény telet is.

Megjósolni az időjárást nehéz, habár, ha a globális felmelegedésre gondolunk, akkor inkább hirtelen meleg várható.

Az is jó, ha van egy-egy idős nagyszülő a családban, meg lehet kérdezni nem hasogatja-e őket a rheuma? Ez is egy jel.

Üdv.
Előzmény: Törölt nick (18707)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18707
valaki válaszoljon. megéri már most visszatetetni a nyári gummát?
Tufaaa Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18706
és mi a helyzet a sportal? :) elöl hátul hütött tárcsa :) Swiftek kegyetlen jók kanyarodásra, dinamikus közlekedésre, és az tuti hogy nem egyenesre találták ki, tegnap az m7esen is volt egykét szél löket ami azért megmozgatott. De egyenesen menni a hülye is tud, kanyarodni kell tudni(ott pedig a swift -legyen mondjuk a sport-, jóval erősebb autókat ver meg) :)
Előzmény: GregHozta (18705)
GregHozta Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18705
Ok, ezt elhiszem... de akkor, ahol a Cee'dnek megjön az ereje, annak már elfogy.
De nem is ez volt az alapkérdés. Elég, ha megnézed a féküket.

Suzuki és kisautók - elől kis tárcsa, hátul dob... jó egy városi forgalomhoz, esetleg egy 100as tempóhoz.
Cee'd és alsóközép - közepes tárcsa elől, kis tárcsa hátul... jó egy városi forgalomhoz, esetleg 130-140es tempóhoz.
Nagy autók, sportautók - Hatalmas tárcsa elől, közepes tárcsa hátul... no igen, ezzel még 200ról is meg tudsz állni.
Előzmény: Tufaaa (18690)
georgebenson Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18704
na azok voltak a szép idők! zsigulival randalíroztunk a mecseken, hátul két zsák cementtel! na de nem is tudtunk még ilyen gyorsan haladni azokkal a verdákkal, mint manapság ezekkel...
Előzmény: Doki50 (18703)
Doki50 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18703
"....talán félreértettük egymást, én csak arra szerettem volna utalni, hogy nem szerencsés szélsőséges időjárási körülmények között tartósan a nem megfelelő gumival járni........."


Így van! Voltidő, amikor vagy 10 évet télen nyáron, legtöbbször nyári "tükör radiál, teljesen kopott gumival közlekedtem, Erdélyben, még a cocializmusban!

Oka: semmilyen gumit, ritkán nyárit lehetett kapni!

Így, hegyvidéki körülmények között, megtanult az ember motorfékkel közlekedni, hegyen lefele, ami pl. Trabantos koromban imádkozással is társult a gyenge motorfék mellet, meg DADOGVA fékezni (ki-be gyorsan), ez volt az ABS!!

Üdv.
Előzmény: georgebenson (18702)
georgebenson Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18702
hát több ilyen sofőr kellene, kevesebb lenne a baj is. a gumi témát lezárandó, utolsó megjegyzésem a témával kapcsolatban, talán félreértettük egymást, én csak arra szerettem volna utalni, hogy nem szerencsés szélsőséges időjárási körülmények között tartósan a nem megfelelő gumival járni. a tiéd nem volt az. csak találkozom olyannal is, aki azért nem cserél télen sem gumit, mert 10 éve vezet és még nem történt baja.

hali
Előzmény: Doki50 (18654)
georgebenson Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18701
ez nem egészen van így. a két összetevőn kívül maga az anyag talán a legfontosabb tényező. a gumik viselkedéséről nyilván nem fogok külön írni, mert az nyilvánvaló. télen is más a keverék meg nyáron is. ha nyáron nem "keményedik" az anyag, a keletkezett hő jóval nagyobb tágulást eredményezhet, mivel az anyag ezt engedi. szerintem logikus és nem véletlenül találták ki a téli-nyári gumikeveréket. a koton egész jó hasonlat...
Előzmény: ilias (18660)
Doki50 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18700
"Gondolom Te mindig betartod a sebesség korlátozást! ........"

Városban, az óra szerint ált. 60-al járok (de kb. 4 km-t csal felfele az óra), vasúti átjárónál azért leveszem a sebességet kb. 35-re (lakott területen).

160-al talán 2-3-szor mentem a Lanossal (kiváncsiságból), az 1,4-es Ceed-el szintén, rövid, de gyors előzések miatt, no meg, hogy lássam, mit tud az autó szükség esetén! (sztrádán).

És MÁJUSTÓL naná, hogy még jobban betartom a sebesség korlátozásokat, mint ahogy Te is befogod tartani - mivel kénytelen leszel - hacsak nem akarod, a gyorsan begyűjtött büntetőpontok miatt a kocsid látványát kívülről, vagy az anyósülésből élvezni (nem beszélve a pénzbüntetésekről).

Ha mindenki csak annyira betartaná a KRESZT mint ahogy én teszem, és defenzíven, de ugyanakkor a forgalmat nem fenntartva, megbízhatóan vezetne,akkor az országnak sokkal több lakosa lenne, mint most.
Előzmény: renesis7 (18697)
georgebenson Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18699
nem általánosítottam, mindössze egy 100 éve gumizó haverom hívta fel rá a figyelmem. másfelől a fizikát nem lehet csak úgy kirúgni... én sem azt állítottam, hogy sorban állnak nyáron az út szélén a téligumival járó szétrobbant kerekű autósok. pusztán jóindulatból, figyelmeztetésként írtam ide, ne legyen baja az illetőnek ebből. sajnos egy hibátlan, teljesen új gumival is előfordulhat a jelenség, abban igazad van, hogy jóval kisebb az esély. de ez is olyan, mint a biztosítás. addig senki sem akarja megkötni, míg nem történik meg a baj...
Előzmény: az igazságos (18653)
Tufaaa Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18698
Hát nekem az 1.6os sportom elég haladósnak mondható, kanyarokban nagyon durva hogy ahol más autók már csúsznának, ennél még akár gyorsítani is lehet :) (bár még bejáratós, de sokkal érezhetőbb benne az erő mint a 2 literes cee'dben - kipróbáltam. Persze nem azt mondom hogy rossz a cee'd, más kategória a két autó szerintem. )
Előzmény: mozes76 (18694)
renesis7 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18697

Gondolom Te mindig betartod a sebesség korlátozást! városba soha nem mész 50 felett, vasúti átjáró előtt (időben !) lelassítasz 30ra , 20as táblánál se mész gyorsabban stb.

 

Ha véletlen "nem" lenne a válasz, akkor nincs miről beszélni....

 

Én csak azt mondom, hogy az kritizáljon, aki maga is MINDIG betartja a szabályokat.

 

 

Előzmény: Doki50 (18692)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!