Keresés

Részletes keresés

Vendégsín Creative Commons License 2008.02.28 0 0 5736

az MRC a másik fajta, akkor abból Ajkán (is?) van egy.

 

 

Az ajkai volt az első, cca tíz év múlva jött hozzá Apafa, Hajdúhadház, Újfehértó, Császárszállás.

Előzmény: Tamasch (5733)
Vendégsín Creative Commons License 2008.02.28 0 0 5735

És azt a KÖFI-t honnan irányítják?

 

Debrecenből.

 

valami lyesmi, nem?

 

Az más rendszer.

 

Mezőhegyesen (?) is van valami

 

Ott mellékvonali rádiós forgalomirányítás van, ha jól sejtem.

Előzmény: D55 (5734)
D55 Creative Commons License 2008.02.28 0 0 5734

És azt a KÖFI-t honnan irányítják?

 

A veresegyházi KÖFI is valami lyesmi, nem? Vagy az dominó?

 

Valamelyik Forgalom c. újságban (elég régi) láttam, hogy Mezőhegyesen (?) is van valami vonalirányító központ. Onnan mit irányítanak?

Előzmény: Tamasch (5733)
Tamasch Creative Commons License 2008.02.28 0 0 5733

Kétféle szovjet bizt. ber. van, az ECM és az MRC.

 

CSDC-66 is ide sorolható, mint távvezérlő berendezés Mezőzombor-Nyíregyháza között.

 

A másik fajta a 100-ason van, (Apafa?).

 

Ha és amennyiben az MRC a másik fajta, akkor abból Ajkán (is?) van egy.

Előzmény: D55 (5716)
D55 Creative Commons License 2008.02.27 0 0 5732
Tehát akkor a 2-esen van ECM. Köszi!
Előzmény: Vendégsín (5731)
Vendégsín Creative Commons License 2008.02.27 0 0 5731
az ECM és az MRC. Mindig keverem a kettőt, de azt hiszem, a 2-esen MRC van, ha mégsem, akkor javítsatok ki.

Kevered.
Előzmény: D55 (5716)
aruzsi Creative Commons License 2008.02.27 0 0 5730
"Elektronikusnál nem tudom, hogy mi a neve."
Zöld klikk? :-)

"id. Forgónak."
Az ifjabbnak meg mind1. :-D
Előzmény: Infós (5728)
Infós Creative Commons License 2008.02.27 0 0 5729

Cinkota az jelzőberendezés, ugye?

Haraszti is az? Mintha ott lenne függés is, és nem csak a fénysorompók miatt... :$

Előzmény: gGAbesz (5727)
Infós Creative Commons License 2008.02.27 0 0 5728

Egyszer van a (tológombkészlet, egyszer pedig a vágányúti kallantyú) - SH, (egyszer zöld színű vágányúti kapcsológomb) - FM, VES, (egyszer pedig a zöld gyűrűvel ellátott vágányúti nyomógombok) klf. Dominók. Elektronikusnál nem tudom, hogy mi a neve. :-)

 

És nem nekem gomb (azaz nem csak nekem), hanem Gróftól kezdve Hőgyén át sok-sok embernek, pl. Losonczynak, az id. Forgónak. :-)

Előzmény: D55 (5725)
gGAbesz Creative Commons License 2008.02.27 0 0 5727
És Cinkota is ugyanaz.
Előzmény: Infós (5724)
Infós Creative Commons License 2008.02.27 0 0 5726

Az állítóemeltyű — minden részével együtt, azaz a szögemeltyűtől kezdve a korongtárcsa kivágásáig — biztosítja, hogy az állítóerő az állítószárról teljes egészében áttevődjön a kalibrált blokkláncra akkor és csak akkor, ha ezt a függőségi elemek engedik. Ebben szerepet játszik a feszítőrugótól kezdve minden az utolsó csapszegig.

Előzmény: gGAbesz (5721)
D55 Creative Commons License 2008.02.27 0 0 5725

Hát, ha Neked az gomb... :)

És hogy kell mondani azt, amivel a vágányt lehet kijelölni? Az vágányúti kallantyú?

Előzmény: Infós (5723)
Infós Creative Commons License 2008.02.27 -1 0 5724
Uh-n fényjelzős mechanika van. Pont mint Budapest-Nyugati pu-n (csak nincs sem sárga kapcsológomb, sem II-es torony). :-)))
Előzmény: Törölt nick (5720)
Infós Creative Commons License 2008.02.27 0 0 5723

"(...) vágábnyút- és jelzőállító kapcsolót (...)"

... kapcsológombot ...

Előzmény: D55 (5718)
Infós Creative Commons License 2008.02.27 0 0 5722
Erről a Gysevnek nem szóltak, úgy néz ki...
Előzmény: Törölt nick (5715)
gGAbesz Creative Commons License 2008.02.27 0 0 5721

És ebben a hébli milyen függőségi elem???

 

Előzmény: Törölt nick (5720)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.27 0 0 5720
"Cinkota"

Szabadkapcsolású jelfogófüggéses.

"BKV HÉV Dunaharaszti külső"

Azt sajna nem tudom.
Előzmény: gGAbesz (5719)
gGAbesz Creative Commons License 2008.02.27 0 0 5719

Ez így ebben a formában.....

 

BKV HÉV Dunaharaszti külső, Cinkota akkor milyen berendezés is??

Előzmény: Törölt nick (5715)
D55 Creative Commons License 2008.02.27 0 0 5718

Én írtam, mivel az az én weblapom :)

A vonat hatására a jelző önműködően visszaesik Megállj!-ra, majd amikor a vonat lehaladt a váltókörzetről, vissza lehet fordítani a vágábnyút- és jelzőállító kapcsolót (jobb szakszót nem tudok rá) középállásba.

Előzmény: Törölt nick (5717)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.27 0 0 5717

A

www.integradomino.gportal.hu

oldalon azt írják, hogy a vágányút oldása nem önműködő. Hogy olják?

Előzmény: D55 (5716)
D55 Creative Commons License 2008.02.27 0 0 5716

Kétféle szovjet bizt. ber. van, az ECM és az MRC. Mindig keverem a kettőt, de azt hiszem, a 2-esen MRC van, ha mégsem, akkor javítsatok ki. A másik fajta a 100-ason van, (Apafa?). Egy rövid leírást találhatsz a www.integradomino.gportal.hu oldalon. A berendezésnek két oldala van, az esztergominak csak egy, mert fejállomás.

 

Vágányútbeállítás: a megfelelő oldalon a kallantyút a kívánt vágányszámra állítjuk, majd a "váltóállítás" nyomógomb kezelésével beállítjuk a váltókat (váltóállítás közben a gomb feletti vörös fény világít). (A "visszajelentés lehívás" gombbal tudjuk ellenőrizni, hogy melyik váltó hogy áll: a gomb nyomvatartása közben a vágányúti táblán az egyenes állású váltók szimbóluma folyamatosan világít, a ktérő állásúaké villog.) Ezt követően, ha a megfelelő kapcsolónem tolatóra, hanem vonatra van állítva, el lehet fordítani a "jelzőkapcsolót" be, vagy ki irányba. Ez még csak a vágányút lezárását végzi el, a jelző szabadra állításához ezt a kapcsolót be is kell nyomni.

 

Esztergom:

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (5713)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.27 0 0 5715
Az SH (siemens-halske) nem lehet egyközpontos, csak a Domino
Előzmény: CKD Kombinát (5674)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.27 0 0 5714

OFF

Van valakinek képe hármasbelépőről, forgalmi asztalról? (NAD-ról)

ON

Törölt nick Creative Commons License 2008.02.27 0 0 5713

Van-e valakinek képe az esztergomi vonal egyik berendezéséről?

És esetleg leírást tudnátok írni?

bodrostomi Creative Commons License 2008.02.23 0 0 5712
Én külön gratulálok nekik! :-( Már ott sincs biztonságban semmi.... :-|
Előzmény: JabyGabi (5709)
JabyGabi Creative Commons License 2008.02.23 0 0 5711

Közé fa, két szál összeteker.

Két jelző már biztosan szét is csappant, az oszlopcsigáknál pedig több helyen meg van görbítve a vonóvezeték.

A héten voltunk fenntartást csinálni...

:(((((

 

 

Előzmény: Infós (5710)
Infós Creative Commons License 2008.02.23 0 0 5710

A hülyék... Ahelyett, hogy munkanap vagy éjjel csinálták volna... :-((((

 

Hogyan rongálták meg? Fát tettek a két vezeték közé? Vagy elvágták? Vagy hogy?

Előzmény: JabyGabi (5709)
JabyGabi Creative Commons License 2008.02.23 0 0 5709
 Nem tudni, kik voltak, de a Gyermekvasúton ma délelőtt sikerült az előjelzők vonóvezetékét több helyen megrongálni.

Gratulálok, akárki(k) volt(ak)!

:((((((

Hogy kinek és miért fáj, hogy működnek, nem tudom...

Nem törvényes az önbíráskodás, de ha megtudom, ki volt - hát vannak ötleteim.

:((((((

djkoxi Creative Commons License 2008.02.12 0 0 5708
Pár évvel ezelőtt kerestük mi is lapátnyéllel a hajtóműveket. Akkor még nem volt zsebben a kamerás mobil. Kb ilyen látvány volt a vágányhálózat helyett mint a képen.
Előzmény: Törölt nick (5707)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.11 0 0 5707
".. mehet akadályra?"

Simán, gondolom jó kis orosz hajtóművel van hajtva, az meg lehet, hogy átmegy ekkora hóban is. :-)))))
Előzmény: Tamasch (5706)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!