Azt azért észre kell venni, hogy más márkáknál soxor az 1.6-os motor sem tud annyit, mint itt az 1.4-es. Annak idején én is gondolkodtam, hogy 1.4, vagy 1.6 legyen. Ha az 1.6-osban hosszabb lenne az 5. fokozat, azt vettem volna, de mivel nincs számottevő különbség (ahol az 1.4-es 4000-et forog, ott az 1.6-os 3900-at), ezért maradt az 1.4-es. Én többször voltam tesztvezetni a Ceedet, volt úgy, hogy elmentem a Fordhoz, kipróbáltam az 1.6-ost, alig vártam, hogy kiszálljak belőle, aztán elmentem megint a Ceeddel egy kört. Biztosan jobb az 1.6-os, ezt nem vitatom, de egyáltalán nem úgy kell elképzelni a Ceed 1.4-esét, mint mondjuk egy Octavia az 1.4, 75lovas motorral. Az tényleg agybaj.
Nálunk a motorkerékpár piacon szeptemberben van a váltás az tuti! Az auto piacot ilyen szempontból nem ismerem! Nekem is volt 2004 es gyártásu motorom 2006 -os nak feltüntetve!!! Addig állt a raktárban :)) De ez a hitel írásnál ugyis kiderül,mert a bank nem ad ugyanannyit a különböző évjáratu motorokra...ja meg bővített eredetiség vizsga is van a motorkerékpároknál :(
Az alvázszám tudtommal már november óta 2008-as minden CEED SW-n.
Egyébként aki nem trükközik az is vehet át 2007 évi gyártást 2008-ban, és valószínűleg 2008-as adatok fognak szerepelni a forgalmiban. A gyártásnál is.
sziasztok klubbtársak nem idevágo kérdés de szereltetek már fel kerékpártartot az ötödik ajtora ceedre vagy esetleg régebbire én felszereltem 2 biciklinek de a magyar jo utakon érdekes hangokat ad ki nyüsszög a gumitámaszték nemérzem 100%ossan biztonságosnak igaz pályán tervezem a szállitást de 1200 km-re valakinek tapasztalat???? elöre is köszi ja a kocsi normál ceed
Én még tesztvezetni se tudtam Bp en:( Ezért lementem tatabányára (ahol munkaidő után is foglalkoztak velem!!!!),kaptam egy jo ajánlatot és ott is vettem meg! Összesen 3x voltam lent (teszt,papirok,auto átvétel) 1 hét alatt megvolt!!! Ha veszek legközelebb is ott veszek (SW?)
Köszönöm a "biztatást"! -Szintén Tatabányán rendeltem az E.A. kereskedésben. A hozzá- állásukkal, udvarias kiszolgálással nem volt bajom. Az árképzésben is rugalmasak.(Fizetés kp.-ben) Csak az a fránya szállítási határidő.Nekem a szerződésbe bele se írták! -Pozitívum hogy megígérték, ha Húsvétra ha nem jön meg az autó, adnak egyet amivel el tudok menni a már előre befizetett üdülésre. Remélem tartják a szavukat, mert hozzászólásaitok alapján szükségem lesz rá. Már csak arra lennék kiváncsi haetes kollega csak nem szintén Tatabányán rendelte meg az autóját?
Most már tuti, hogy már csak kettőt kell aludnom (mint gyerekkoromba) és átvehetem a magocskámat, és még aznap felkerülnek rá a téli gumik és a MOMO W felnim!
Én vettem már, igaz, az egy használt kocsi volt. Pécsen vettem (bp-i vagyok), összvissz 2x voltam lent, 1x, amikor nagyon alaposan átnéz(et)tem, 1x pedig amikor aláírtuk a paírokat és átvettem(persze előtte újra átvizsgáltam még1x). A kettő között eltelt 2 hónap, alapos alkudozással és az esetek 90%-ban mailben folyt a kommunikáció (az alku része 100%-ban írásban). Nekem ez így abszolút rendben volt. Ja, és freemailről írtam:).
Mondtam, én pl. ha nem ad telefonszámot, akkor kérek, ha ad, azonnal felhívom. De mondjuk nálam elég spéci a dolog, általában kell hozzá a beszélgetés, és mivel az ügyfelek jó része nem budapesti, persze hogy a telefon jó megoldás.
az evolúció majd megoldja! ha van nálad olcsóbb de szar akkor egy idő után úgyis elbukik ha meg nem akkor valamit mégis jól csinál!!! ilyen ez a csúnya vadkapitalista világ! egyébként meg miért futkozzam szét az agyam, ha ott az internet és a mail és a telefon....ha akad olyan kereskedő aki ezekre a médiákra nem reagál akkor bezárhatja a boltot! ha nekem emilben nem válaszolnak 1 hétig akkor ahhoz már elsem megyek! legalább annyit írjon "fáradjon be hozzánk....ahol kényelmesen elbeszélgetünk erről meg arról......nekem már ez is elég lenne"
"Akkor elmondom, hogy ez miért nem jó megoldás... :) Ugyanis hiába kap a kedves ügyfél egy nagyon jó ajánlatot az ország másik végéből, az első dolga az lesz ( tisztelet a kivételnek ) hogy kinyomtatja, majd elrohan a másik három közeli kereskedésbe, meglobogtatja a papírkát, erre valaki úgyis ad egy vagy ugyanolyan, vagy még valamivel kedvezőbb ajánlatot,"
És ez miért is nem jó megoldás a vevőnek? így kapoja meg a legközelebbi kereskedésnél a legjobb ajánlatot! vagy vevőként nem ez a cél? Nem igazán értem a logikádat..
Ha valaki ügyes, akkor nem lesz nagyobb a végén az eltérés a bivaly...nádi KIA kereskedő, és legalább egy helyi kereskedő között. Persze rossz a viszonyításom, mert ugye Pesten egyből van vagy 8-10, míg mondjuk Szekszárd környékén csak esetleg 1. Tehát a példám elsősorban a Budapestiekre vonatkozik. Bocs ebből indultam ki :(
Hozzán naponta jönnek a konkurrenciától írt ajánlattal, hogy ennél tudom-e olcsóbban adni. Persze van egy határ, ami alatt nem adom oda. Ezt is letudnám vezetni, hogy miért nem jó nekünk mindent a legolcsóbban megvenni, de nem akarom szétoffolni a topicot, de elég a szervízre gondolni, a jó szakemberek pénzbe kerülnek, a jó szerszámok pénzbe kerülnek, és sorolhatnám, ha kicsi a nyereség, csak rossz szakembereket kehet megfizetni, és rossz szerszámokat. Természetesen ezzel nem akarom sajnálni őket, ezek csak következmények....
Csak itt nem 30-40 ezer ft különbségekről van szó,(ahogy a topik is mutatja, csak a forgalomba helyezésnél foroghatnak ilyen eltérések)
"az első dolga az lesz ( tisztelet a kivételnek ) hogy kinyomtatja, majd elrohan a másik három közeli kereskedésbe, meglobogtatja a papírkát, erre valaki úgyis ad egy vagy ugyanolyan, vagy még valamivel kedvezőbb ajánlatot,"
És miért tisztelet a kivételnek?? Ez a lehető legésszerűbb vevői magatartás! Sőt van olyan kereskedés, amelyik kifejezetten kéri, hogy a legjobb ajánlatot vidd be, és ráígér!
Ne sajnáljuk már a kereskedőket ennyire, hogy szegény nem kap viszontválaszt! :-DD
jogos a feltevés! én is ezt csináltam, megversenyeztettem őket emilben! na és? verseny van! ki ad többet! mondjuk én utánna tájékozttatam a vesztest ,hogy bocs kaptam egy jobb ajánlatot ( annak reményében lejjeb ígér ) közelebb van vagy olcsóbb vagy ott kapok tranzisztoros herelimbálót is a vezetőülésbe a fűtés mellé!
Akkor elmondom, hogy ez miért nem jó megoldás... :) Ugyanis hiába kap a kedves ügyfél egy nagyon jó ajánlatot az ország másik végéből, az első dolga az lesz ( tisztelet a kivételnek ) hogy kinyomtatja, majd elrohan a másik három közeli kereskedésbe, meglobogtatja a papírkát, erre valaki úgyis ad egy vagy ugyanolyan, vagy még valamivel kedvezőbb ajánlatot, és az ország másik végén lévő kereskedőt még csak vissza sem hívja, vagy emilt sem küld neki senki, hogy tárgytalan. És pl. autovásárlásnál sem higyem, hogy valaki 40km túl fog rohangálni párszor, 30-40 ezer Ft.ért. Nekem négyszer kellett bemennem a kereskedésb, biztos szívrohamot kaptam volna, ha mondjuk Pécsre kell lerohangálnom mindezért. Vett valaki itt 50 km-nél messzebbről autót? De lehet, hogy csak én öregszem, és lustulok :)