Fenéket! Ez a 408-as Moszkvics alapváltozata, amelyik csak szimpla lámpával készült. Valószínűleg csak a hátsó lámpák vannak rajta átbuherálva, illetve lehet, hogy késői széria volt. Nekem tetszik... :)
Ui.: Az IZS nem így néz ki, majd rakok be arról is képet...
Ezt csak onnan gondoltam, hogy akkor 10 évesen azon izgultam, hogy nehogy dupla betűs legyen az új autó( hát, igen akkor ez volt a legfontosabb ). És akkor 89 ben megláttam a TLX-en a JF-et. :-))
A spanyolok azért belenyúltak a karosszériáéba is egy "kicsit".
Nem kompatibilis a motorháztető a homlokfal a hátfal ,csomagtérfedél és a két hátsó és két első sárvédő...
A lökhárítók is másak ebből adódóan.
A motorja a Porsche Systemes 1,5-ös injektoros.
Szerintem az egész autóban ez talán a legjobb dolog.
14-es kompressziót mértünk benne de nem volt alapjárata meg nem ment az egyik henger csak forduléaton ebből adódóan azt hitte a tulaj,hogy a halálán van.
A GG-s táblákat már 89 körül adták ki az II,TT,KK,JJ,LL,MM,NN és egyéb duplabetűs kominációkkal egyetemben.
Ekkor már nem volt túl sok szabad kombináció ezért kiadtak olyant is amit korábban személykocsikra nem adtak még ki mert addig az az első betű másra volt fenntartva.
Például a duplabetűsek mellett voltak i E-s,N-es ,Y-os kezdőbetűs táblák is 88-89 körül.
Volt egy 88-as Ladánk ami ED-t kapott mert akkor az E-sek futottak de a 89-es Trabink pedig EE-volt a duplabetűs széria miatt.
Egyébként ha valakinek van ezekből a régi típusú de utolsó szériás táblákból véletlenül néhány darab az kérem jelezze,mert megvenném őket a gyűjteményem számára.