Keresés

Részletes keresés

acel Creative Commons License 2008.01.09 0 0 470
"benne vannak az áruházak is, de nemcsak ezek, hanem a logisztikai központok, ill. a termelő üzemek is..."

Hány olyan temelő üzem, logisztikai központ, és áruház van amely már most a KKK-ra épít és szeretné kihasználni azt?
Esetleg 1 áruház, és 1 üzem (iszap feldolgozó)

Az M0s kell. KB15 percel megroviditi az utamat havonta egyszer. ;-)
Előzmény: Törölt nick (468)
cssz74 Creative Commons License 2008.01.09 0 0 469

Valaki szerint is jó az átjárhatóság a kerületek közt?

Nálunk sok kamion itt megy el a Lőrinci úton, a postára, orvoshoz nem bírok kifordulni a helikopterről a lőrincire vagy a barossra.

Reggel a Csévéző utcán áll a sor.

Ez azért mint itt lakó, nem nagyon tetszik...

Persze az sem, ha az utcánkon vinnék el a gyorsforgalmi utat, úgy, ahogy kitalálták az újmajori nekik dűlő, nekem meg utca( ugyanis pont itt lakom ). Aszfaltos, és a lakópark egyik fő utja.

Valami értelmes megoldás kell, ami segíti a közlekedést, így csökkenti a dugóval járó környezetszennyezést, de nem megy át senki nyakán.

Véleményem szerint a munkás körút sokkal többe kerül, sokkal nehezebb megvalósítani, nincs megoldás a nyomvonalra a legtöbb helyen.

Tudom, mert zugló külső részéről költöztem a 17.-be. Azért ott viszonylag sok kissebb út tudja elvezetni a forgalmat, Nagy Lajos, Vezér út, Miskolci-Gvadányi, Pálya u.-Késmárk, majd a Szlovák-szentmihályi, ami most elég telített, DE REMÉLHETŐLEG CSAK NYÁRIG? MÍG ÁTADJÁK MÖGÖTTE AZ M0-ÁST!

Itt mik a lehetőségek?

Vagy köbánya felé: Koma utca, ami nem alternatívája a kanyargós és rengeteg lámpával, kereszteződéssel szabdalt, cinkotai-bakancsos-Táncsics-Lőrinci-Csévéző-Rádai-Haladás-Petőfi-Sallai-Méta utvonalnak.

Mindenki itt kavarok a lakóházak közt...Ez sem megoldás. Ha egy a környezetet, lakókat sem zajban, sem levgőben nem zavaró ( nagyon ) útvonal, ami javítja az infrastruktúrát, még növeli is az ingatlanok értékét, és élhetőségét.

SZVSZ

Mégegyszer hangsúlyozom, engem minden szempontból érint a téma, és a kijelölt útvonalon van a házam.

És kérném a kedves fórumtársakat kicsit kevésbé ingerülten komunikáljunk.

Ha összefogunk, és adunk elfogadható kompromisszumos javaslatot, nyomvonalat, esetleges építési módot ( alagút ), akkor mi járunk jól.

Törölt nick Creative Commons License 2008.01.09 0 0 468

igen, amikor hozzánemértő olvas szakmai szöveget, abból mindig csak a baj van... :-)

 

a nagyregionális hálózat jelen esetben az M0 és a kapcsolódó ap.-ák...

 

a fejlesztési impulzusban nyilván benne vannak az áruházak is, de nemcsak ezek, hanem a logisztikai központok, ill. a termelő üzemek is...

 

Külső keleti körút célja ..., ezáltal:
Egyfelől ay Auchan áruház építések elősegítése....

 

ok. legyen. egyfelől ez a célja.

 

egyfelől az M0-nak is ez a célja.

 

akkor szerinted le kéne állítattni az M0 építését?

 

és ha igen, akkor miért nem?

 

Előzmény: acel (467)
acel Creative Commons License 2008.01.09 0 0 467
Ezt anno kihagytam, de lefordítnám::

"Egyfelől a nagyregionális hálózatok (auchan) által indukált fejlesztési impulzusok (áruház építések) szabályozott térségbe vonzása (elősegítése) '
Vagyis:
Külső keleti körút célja ..., ezáltal:
Egyfelől ay Auchan áruház építések elősegítése....
Előzmény: Törölt nick (466)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.08 0 0 466
Csak hogy tudd, ezt a kifejezést azok találták ki, akik már belekeveredtek valami disznóságba, de még nem buktak le.
 
nem, ezt a "kifejezést" azok találták ki, akik valamiképp megnevezni kívánták azt a jelenséget, amikor egyesek ott is sumákságot és hátsó szándékokat látnak (vagy láttatnak), ahol nincs.
 
Tagadni azt, hogy a politikai közép- és felsővezetés, valamint az üzleti világ szereplői között létezik olyan közös érdekkapcsolat, ami befolyásolja pl. egy ilyen út sorsát vagy nyomvonalát, na az az igazi demagógia!
 
Miért, ki tagadja?
 
de azért a nyomvonal befolyásolását (100m-rel jobbra vagy balra menjen) és az út megépítésének indokait nem kellene egybemostni...
 
(gyk: ha valaki befolyásol, nem azt jelenti, hogy miatta történik...)
 
Lejjebb valaki előkevert valahonnan egy tervet, ami már egész más célokról beszél. Erre már te is gyorsan arról kezdesz beszélni.
 
aha.
esetleg olvass visszább, monnyuk a 314es hszig, ahol mán idéztem a szakikat:
 
"A Külső keleti körút célja az érintett kistérség magisztrális hálózatokhoz való kapcsolásának és belső átjárhatóságának javítása, ezáltal:

- Egyfelől a nagyregionális hálózatok által indukált fejlesztési impulzusok szabályozott térségbe vonzása,
- Másfelől a belső átmenőforgalom lakókörnyezeti útvonalakról való kivonása ezáltal a területi forgalomcsillapítás feltételeinek térségen belüli megteremtése.

A Külső keleti körút kiépítésének alapvető célja, az öt külső fővárosi kerület - X; XVI; XVII; XVIII; XXIII. - közlekedési viszonyainak, kapcsolatrendszerének javítása."

www.fomterv.hu
 
szóval a fejlesztésvonzásról már korábban is vakeráltam, nem ti találtátok fel a spanyolviaszt... :-)
Előzmény: fater69 (465)
fater69 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 465

Demagogizálok? Nem hiszem. Hamis dolgokat nem állítottam, ezután sem fogok. Sőt, ha állítok valamit, akkor azt próbálom normális érvekkel alátámasztani.

 

A másik, az összeesküvés elméleted. Csak hogy tudd, ezt a kifejezést azok találták ki, akik már belekeveredtek valami disznóságba, de még nem buktak le. Tagadni azt, hogy a politikai közép- és felsővezetés, valamint az üzleti világ szereplői között létezik olyan közös érdekkapcsolat, ami befolyásolja pl. egy ilyen út sorsát vagy nyomvonalát, na az az igazi demagógia! Ez egy olyan tény, melyet még a politikusok is elismernek. Javaslom, fogadd el te is.

 

Félrebeszélni eddig a politikus urakat hallottuk, na meg téged. Monotonul csak azt hajtogattátok, hogy nagyon kell ez a négysávos KKK, mert rettenetes rossz a közlekedés a kerületek között. Lejjebb valaki előkevert valahonnan egy tervet, ami már egész más célokról beszél. Erre már te is gyorsan arról kezdesz beszélni. Valószínűleg hamarosan a politikus urak is. Na ennyit a félrebeszélésről.

 

Amit meg a pazarló autópálya fejlesztésekről írtál, azzal meg - láss csodát - maximálisan egyetértek.

Előzmény: Törölt nick (458)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.08 0 0 464

na, ez jó észrevétel, valóban sürgősebb lenne a munkás (jelenleg: körvasúti) krt.

 

(bár nyilván jóval drágább és problémásabb is.

drágább, mert 2 dunahíd is kell hozzá, és problémásabb, mert végig meglehetősen beépített szakaszokon halad igen sok lakót kell kirakni a lakásából, és brutálisan sok utat keresztez)

 

talán ezért nem akaródzik elkezdeni....

 

(persze ebből egyáltalán nem következik az, hogy nem kell kkk... :-)

 

 

Az autópályát több helyütt nem a forgalom mennyisége hanem az elérési idő csökkentése indokolja.

 

na, azért ennyire nem állunk jól, hogy ezt megengedhessük magunknak.

 

én elég ap. mániás vagyok, de akkor is azt mondom, hogy amíg elképesztő kapacitáshiányok vannak sokhelyen (főleg pesten és pest megyében), és 100as nagyságrendben vannak kiváltandó főúti átkelési szakaszok (megépítendő település elkerülők), addig ugyan ne rázzuk mán a rongyot, hogy ap. építünk oda, ahol egyelőre a főút is elég, mert 15 perccel rövidíteni akarjuk a menetidőt...

 

akinek annyira sürgős vegyen magának helikoptert...

Előzmény: acel (463)
acel Creative Commons License 2008.01.08 0 0 463
De ha a tervezett utak közül elővesszűk azt aminél a legnagyobb fejlesztési potenciál van akkor az a keleti (volt munkás) krt. Teljesen körülvéve a barna zónával. Még a forgalma is nagyobb lenne. Az összeesküvés elmélet akkor jön elő amikor tobb (és fontosabb) terv közül pont ezt a tervet veszik elő.

Az autópályát több helyütt nem a forgalom mennyisége hanem az elérési idő csökkentése indokolja. Két sávon nem szokás megengedni a 130kmh-t. A rövid elérhetési idő fejleszti a terület inf-t, és az hozza a további forgalmat.
Előzmény: Törölt nick (462)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.08 0 0 462

ok, ez igaz, de az továbbra is fennáll, hogy a térségben jelentős fejlesztési potenciál van, és ami kiaknázásának leginkább a megfelelő közúti infra hiánya a legnagyobb akadálya...

Előzmény: Rooger Preed (461)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.01.08 0 0 461
Tudom, mit jelent a barnamező. Oké, van 1-2, de nincs az a szintű lepukkant rész, mint Budafok-Hárosnál vagy a Duna és Szerémi út között...
Előzmény: Törölt nick (460)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.08 0 0 460

a barnamező nem attól barna, hogy a guglin barna szinű... ;-)

 

én azért látok néhányat:

- cséry-telep

- pakura tavak (ami világszenzáció, és amit a mocsok osan mocsoktalanít)

- a helikopter lpt. mellett is van valami iparterület...

- a 17ker is elég rendezetlen ott a rákospatak mentén, és ami szintén igényel egy feltáró utat...

Előzmény: Rooger Preed (459)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.01.08 0 0 459
Az a baj, hogy Google alapján a tervezet útvonalon nem látok barnamezőt. Csak zöld- és lakóövezeteket.
Előzmény: Törölt nick (453)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.08 0 0 458

Ha jól értem azt mondod, hogy ezek sumákoltak, így te sem vagy hajlandó észérvek mentén viszonyulni a témához, inkább félrebeszélsz, összeesküvéselméleteket gyártasz, és demagogizálsz...

 

jól értem?

 

 

amúgy egyáltalán nem vagyok hurráoptimista.

 

szerintem az elmúlt 5 évben épült pályáknak legalább a fele egyelőre indokolatlan, de legalábbis elég lett volna félpályán kiépíteni.

és ez az indokolatlan kapacitáskiépítés különösen annak fényében nagyon durva pazarlás, hogy közben igen sok helyen (főként pesten és pest megyében) igen jelentős kapacitáshiány van...

 

önmagában az útépítés teljesen nyilvánvalóan nem ér semmit.

a putritelepre hiába építünk ap-át, attól még senki nem fog oda üzemet építeni...

 

viszont ott, ahol rendelkezésre áll a kellő számú szakképzett munkaerő, ott igenis döntő szempont az úthálózat minősége.

 

Előzmény: fater69 (457)
fater69 Creative Commons License 2008.01.07 0 0 457

Persze, nem kell semmit sem mantrázni. Le kell szarni mindenkit. Bár ezzel rá is villantottál ismét a fö problémára. Ugyanis ehhez a mostani helyzethez a lakosság nem megfelelő tájékoztatása vezetett (értsd: ment a sumákolás). Tudod, ezt követően jött a bizalmatlanság, majd szavaiddal élve a zsigerböl elutasitás. Ez egy ösztönös reakció, ezzel nem lehet mit kezdeni. Sumákolás => elutasitás. Persze lehetne javitani a város és kerületvezetö urak kommunikációs készségén, hogy nyiltabban, sumákolástól és lekezeléstöl mentesen tudjanak megnyilvánulni, dehát elnézve öket, jonéhány szakembernek hónapokat kellene velük elbibelödni, hogy valami pici látszatja legyen az igyekezetüknek :-).

 

Egyébként a hurráoptimizmustól meg óva intelek. Az országban hasonló céllal, erő felett véghezvitt autópálya úthálózat-bővítés sem váltotta be az ilyen jellegű hozzáfűzött reményeket. Ki lehet, söt ki is kell jelenteni, hogy a munkahelyteremtő vállalkozási kedv serkentéséhez önmagában semmit sem ér a közúthálózat fejlesztése. Ezt jobb ha te is megtanulod végre.

Előzmény: Törölt nick (456)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.07 0 0 456

ja, én azthittem, az evidens, hogy a munkalehetőséget biztosító beruházás hasznos dolognak számít, ezt külön nem kell mantrázni.

ezexerint mégis...

 

Előzmény: fater69 (455)
fater69 Creative Commons License 2008.01.07 0 0 455

miért lenne ez sumák duma?

 

Mért teszel fel olyan kérdést, amit már meg is válaszoltam? De semmi baj leirom mégegyszer, idézve magamat:

 

"ha ez a valos ok, akkor ezt kell pofázni, hogy mindenki értsen a szóbol."

 

Tehát hogy te is megértsd, azért volt sumák a duma, mert szó se volt arrol, hogy a kkk azért kellene, hogy elösegitse a befektetési kedvet a kerületekben. Sőt pláne! Ha valaki ilyesmivel probált elörukkolni a mocsok akadékoskodók közül, azt lehülyézték, az maga volt a haladásnak gátat szabó patás ördög, vagy ha épp ellenzéki politikus volt az illetö, akkor csak olcsó eszközökkel akart tökét kovácsolni magának. És még sorolhatnám egészen az ostoba összeesküvés elmélet gyártásig, ahogy azt te jellemezted, vagy pontosabban ahogy inkább láttatni akartad.

 

Hidd el a tiszta egyenes beszéd többet ér minden sumákságnál. Akkor valoban van miröl beszélgetni, nincs bizalom vesztés, van helye kompromisszumnak. De igy ezt az ügyet már nehéz erre normális szintre visszahozni. Valoszinüleg már nem is lehet. Marad az eröböl való épités. Persze ha meglesz rá az a pénz, ami most nagyon nincs.

Előzmény: Törölt nick (453)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.07 0 0 454
nem, H, mint Sándor, te nagyonhüje... :-)
Előzmény: PriceJ (452)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.07 0 0 453

csövestanya alatt a lepusztult, elhagyott, romos ipari területeket értettem...

 

(amúgy a lepattintás nem rossz ötlet, eszement dolog volt ekkorára hízlalni a fővárost...)

 

Ez akkor megint csak egy sumák falduma volt fö városatyánk részéröl, hogy a kerületek közötti szaros átjárhatoságon akar javitani a kkkval,

 

miért lenne ez sumák duma?

szerinted mégis mitől fognak a befektetők beruházni ezekben a kerületekben, ha nem a jó közlekedési lehetőségnek köszönhetően?

 

Előzmény: fater69 (449)
PriceJ Creative Commons License 2008.01.07 0 0 452

Tényleg, ott a "H"...

 

H, mint.... hülye? :))

Előzmény: Törölt nick (451)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.07 0 0 451

ja, és szerinted a nickem elején a H, nyilván a Sándor rövidítése...

(akkor már értem miért ilyen nyakatekert a gondolkodásod...)

Előzmény: PriceJ (450)
PriceJ Creative Commons License 2008.01.07 0 0 450

Ó, hát persze, jöhet a rozsdaövezeti csövestanyás zöldövezetbe néhány üzem, hogy ez nekem miért is nem jutott eddig az eszembe? Ideje városképileg szép, 2x2 sávos utakkal és üzemekkel rendezni a szörnyű zöldövezeti lakókörnyezetünket, ez az igazán remek ötlet!

 

Amúgy pedig a hülye válaszaidra visszatérve, emlékeim szerint nem kérdeztem tőled semmit sem, sem hülyén, sem nemhülyén...

 

Te Laci véletlenül nem az a bizonyos Sándor László alpolgármester vagy, aki valamiért a tiedhez igen hasonló stílusban kommunikált a lakossági fórumon? (Ehh, dehogyis, ez nyilván csak egy újabb összeesküvés-elmélet, nemdebár?)

Előzmény: Törölt nick (448)
fater69 Creative Commons License 2008.01.07 0 0 449

Csövestanya???!!! Ez azért már meredek! Bár azok után már semmin nem akadok fenn, hogy nem is oly rég még le akarták pattintani ezeket a csövestanyákat a fövárosrol. Az is egy szép elképzelés vót. Néhány belső kerület A FÖVÁROS, a többi meg A CSÖVESTANYA. Gratula az ötlethez, meg a minösitéshez. Apropo az az ötlet akkor nem töled származott valahogy? Elég egybevág a mentalitásoddal :-)

 

Mindenesetre én végre választ kaptam, mért is nem számoltatják meg a mostani forgalmat: mer senkit nem érdekel hogy az mennyi is valójában. Ez akkor megint csak egy sumák falduma volt fö városatyánk részéröl, hogy a kerületek közötti szaros átjárhatoságon akar javitani a kkkval, valojában mégiscsak az van a háttérben, hogy néhány jóarcu befektetönek, urambocsá áruháznak akarnak ezzel az uttal kedvezni. De ha ez a valos ok, akkor ezt kell pofázni, hogy mindenki értsen a szóbol.

 

Csak abba kéne hagyni már végre a pornép hülyére vevését, lehet hogy ugy nagyobb sikere lenne a városvezetö uraknak.

Előzmény: Törölt nick (448)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.07 0 0 448

a fejlesztésekről van szó, nem a forgalomról, te nagyonzseni...

 

(konkretén: hogy ne az M0 mellé a zöldmezőbe települjön minden üzem és áruház, (ami miatt a zöldek annyira visítanak) hanem a városon belüli rozsdaövezetekbe is jusson, egyrészt városképileg rendezve ezeket a csövestanyákat, másrészt helyben munkalehetőséget biztosítva...)

Előzmény: keletikorut (446)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.07 0 0 447
hüje kérdésre hüje válasz...
Előzmény: PriceJ (445)
keletikorut Creative Commons License 2008.01.06 0 0 446

Üdv mindennkinek, és BÚÉK!

 

Érdekes városfejlesztési tervanyag akadt ma a kezembe. Ebben a következőképp írnak a KKK-ról:

 

"A Külső keleti körút az M0 autópálya és a Körvasút menti körút által közrefogott városrész feltáró útvonala, ami - elnevezésével szemben - inkább harántoló út az 5-ös (Soroksár) és a Nagytarcsai út (Cinkota) között."

 

Ezt eddig is tudtuk, de most kapaszkodjatok:

 

"Célja az, hogy a várost elkerülő M0 „szívó hatása” ne eredményezze „városon belül fejlesztési vákuum zónák kialakulását.” "

 

Tehát az M0-nak köszönhetően jelentősen le fog csökkenni a külső kerületekben a forgalom, ezért a forgalom egy részét vissza kell áramoltatni, hogy ne keletkezzenek un. fejlesztési vákuum zónák. Hát ez fantasztikus. Ez azért így már merőben más megvilágításba helyezi a KKK szükségét...

PriceJ Creative Commons License 2008.01.06 0 0 445
Látod, ez is egy válasz, ami jól jellemez téged. És nagyjából annyit is érsz, mint az ilyen válaszaid: semmit.
Előzmény: Törölt nick (444)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.06 0 0 444

ám a kicsiny zöldterületet kettévágja az ott élő állatok életterét csökkentve.

 

miért, neked mekkora élettére van szükséged?

Előzmény: PriceJ (443)
PriceJ Creative Commons License 2008.01.06 0 0 443
Kedves Laci,

az ostoba, helyenként tájékozatlan és demagóg szövegeddel sajnos olykor tehetetlen vagyok.

Miért ostoba? Mert te beszélsz a kompromisszumokról, miközben magad nem vagy hajlandó kötni egyet sem. Nem tudom hány helyen jártál Európában, voltaképpen mindegy is, ha bekötött szemmel mentél, de lehet, hogy csak a googlemap-ból ismered az országokat (teszem hozzá gyorsan, a googlemap távolról sem friss, nálunk legalább 5 éve van egy körforgalom, amit ő nem lát...), mindenesetre magam csaknem mindegyik európai fővárosban megfordultam már, és ha csak feleannyira lenne fejlett a tömegközlekedésünk, akkor senkinek sem fordulna meg a fejében a KKK ötlete.

Miért vagy tájékozatlan? Lehet, neked nem szóltak, de az M0-n a megengedett legnagyobb sebesség 80 km/h, s a KKK-t - a tájékoztatón elhangzottak szerint gyorsforgalmi útnak építik, itt szintén 80 km/h lesz a megengedett legnagyobb sebesség. Ugyanakkor sehol sem említették, hogy csak a célforgalmat engedik be, no és ha mégis, vajon azt milyen eszközökkel is ellenőrzik? Sajnos tény, a KKK igencsak alkalmas lesz az M0-s lerövidítésére..

És miért vagy demagóg? Mert nincsenek érveid - már régebben is írtam - csak hadakozol zsigerből elutasítva itt minden ellenkező véleményt. Demegóg dolog például az utak felsőbbrendűségét hirdetni egy olyan helyen, ahol arra nincs szükség, ám a kicsiny zöldterületet kettévágja az ott élő állatok életterét csökkentve. A demagógia nem abban nyilvánul meg, hogy védjük az értékeinket, hanem abban, hogy olyan koncepciókat próbálunk jónak feltüntetni érvek helyett üres, de néhol jól hangzó frázisokkal, amelyekkel hosszú távon a saját életkörülményeinket tesszük elviselhetetlenebbé.

Mindenkinek igaza van, aki azt mondja, és ezt támogatom magam is, hogy épüljön meg az M0-s körbe teljesen, és aztán végezzünk pontos számításokat arra vonatkozóan, hogy ténylegesen szükség van-e a KKK-ra, de addig egy kapavágás se történjen, mert az a terület, amelyen áthalad mindannyiunk számára értékes.


Előzmény: Törölt nick (441)
fater69 Creative Commons License 2008.01.04 0 0 442

Igen, jól látod, ez a fö problema. Elöbb számolni kell, aztán épiteni. Mond már meg végre, hogy mért nem számoltatják meg végrevalahára a jelenlegi forgalmat? Mert még a végén kiderülne, hogy pár keresztezödés átalakitásával megoldható lenne a kerületek közti átjárhatóság gondja? Mer ugye most erröl beszélünk?

Nagyon pepec a köralaku gokart pálya hasonlatod. Pechedre többnyire ilyenek a körutak. Köralakuak. A kkk viszont nem az. Ez igy nem lesz más, mint egy nullást leröviditö és tehermentesitö ut. Jó nagy forgalommal. Nagyságrendekkel nagyobbal, mint ami most van.

Előzmény: Törölt nick (441)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.04 0 0 441

igen, lehetne csinálni a meglévő lakotterületi utakra is felüljárókat azánt 1 év alatt rájönni, hogy szart se csináltunk, csak elqrtunk egy csomó pénzt...

 

(nem tudom te milyen területen ténykedsz, de a műszakiaknál azért az esetek többségében úgy műxik, hogy előbb számolunk, aztán építünk, és nem olyan kisérletezgetős alapon, hogy "hátha elég lesz ez is, de ha nem akkor majd lebontjuk, oszt építünk nagyobbat...")

 

 

de, figyeltem erre az ellenérvre is.

 

az, hogy M0-tól M0-ig megy az kézenfekvő, hisz SZART SEM ÉR egy olyan út, ami nem kapcsolódik más, legalább hasonló rangú úthálózati elemhez, csak lóg a levegőben

(lásd: M8 és dunahídja...)

 

(gyk: a KKK-t nem gokartpályának tervezik, aminek az a célja, hogy menjünk rajta körbekörbe...)

 

a kamiononk biztos, hogy nem rövidíthetnek rajta, hisz csak a célforgalom lesz beengedve...

 

a személyautók valóban rövidíthetnek, de csak kmben, időben nem, mivel az M0 csak 10km-rel több, viszont 2x olyan gyorsan lehet rajta haladni (60 helyett 120-al)

Előzmény: fater69 (439)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!