Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Krampusze34 Creative Commons License 2008.01.14 0 0 981

Köszönöm a segítséget :-)

cindercone Creative Commons License 2008.01.14 0 0 980
Szia!Köszi a választ!Regelek és gyűjtöm az infókat...Egyébként eddig nagyon szépen muzsikál a kocsi.
Előzmény: kettőötegy (979)
kettőötegy Creative Commons License 2008.01.13 0 0 979

 Szevv!

 

 I'm 1.4 és 97-es Escort és szintén 130-onezer km:-) A hűtő előtti olajfolyás (jó a tipp;-) a szervóolaj okozza. Nálunk úgy működött, hogy a szervóhűtő (tekergő alucső) a felfogatási pontok alatt előszeretettel (só, kosz, pára stb.) porozussá válik, vagy éppen kilyukad és szépen eregeti az olajat. Összekenve mindent a menetszél által. Alussal kivágatni, csövet betoldani, heggeszteni vagy bontó. Lámpát is egyszerűen lehet megjavítani, kiszerel, belül kitöröl, kiszárít, majd sziloplaszttal (vagy kinek mi tetszik) tömítést végignyomni. Kédergumit bontóban biztos dobnak. Okozhatja a szétmenését, hogy pl lóg az ajtó.

 1.4-es motor révén előbb-utóbb eléri az ingadozó alapjárat (500-1100rpm) szindróma, kinyomott kuplungnál  motorleállás ill. hihetetlen alacsonyra (2-300rpm) lezuhanó fordszám. Ennek külön szakirodalma van:-) Előbb utóbb kívüről fogod tudni az alapjárati motor helyét és szétszerelését, MAF, VSS, TPS és egyéb jeladók pontos helyét és működését:-D

 A legjobban teszed, ha regelsz a fordescort.hu-ra és ott találsz nagyon sok mindenre választ:-) Van kezelési, szerelési útmutató és sok hasznos extra.

Előzmény: cindercone (977)
cindercone Creative Commons License 2008.01.13 0 0 977
Üdv Mindenkinek!
Barátnőm a napokban lett gazdája egy 97-es születésű 1.4-es Escortnak.Apám segítségével vettük az autót mivel ő autószerelő végzettséggel is rendelkezik,és jódarabig nyomta is az ipart.Mi viszont totál hülyék vagyunk az autókhoz és ezért szeretnék kérni 1-2 infót.Mire érdemes figyelni,van-e valami amit egy ilyen vasnál érdemes különös tekintettel karbantartani?Kívülről és belülről is nagyon jó állapotban van,egy idősebb 60 körüli emberé volt aki nagyobb autóra váltott ezért hagyta egy autókereskedőnél.A kocsi 2001-ben jött be az országba,és 130ezer km van benne.Amit hibaként felfedztünk az 3 dolog:1, a jobboldali lámpa lóg és párás, 2, amikor megemeltük a kocsit és benéztünk a lökös előtt, a hűtő 1/3 részét olajsár borította, ami feltehetőleg a hűtő előtt lévő csőből jöhetett.Na azt nem tudom milyen cső ez,de szeretném tudni(talán ebben megy a szervóolaj?). 3,A vezető oldali ajtónál körbefutó gumiszigetelés egy kb 20-25 centin rojtosra van szakdva.
Remélem több hibája nem lesz :-D Ha valaki tud leírást vagy hasznos infót és azt megosztja velünk(lámákkal) akkoe azt megköszönöm.Addig olvasgatom a topikot,bár elég hosszú....
kyo22 Creative Commons License 2008.01.11 0 0 976
Na, most nálam érkezett el az, hogy felpörög fékezéskor a jármű, meg magasabb az alapjárat és nem akar lemenni!! ('97, 1.4 benzin) Azt tudom mi koszoódott el, de gyakorlatban az hol van és hogy néz ki... ...azt nem tudom...
zylo. Creative Commons License 2008.01.09 0 0 975

Fórum -> Escort MK V-VII -> Kezelési köny

 

Most megnéztem, direkben is elérhető, ezen a címen:

http://escortgalaxy.atw.hu/MK7gk.zip

 

Emailban nehézkes, mert 12,4 MB.

Előzmény: Krampusze34 (974)
Krampusze34 Creative Commons License 2008.01.09 0 0 974
Regisztráltam és keresgélek és keresgélek, de nem találok. Esteleg tudnál az oldalon belül egy közelebbi támpontot adni? .-) vagy elküldeni e-mailben a katalogust eléggé suta vagyok  a netes keresgélős dolgokhoz:-))
Előzmény: zylo. (973)
zylo. Creative Commons License 2008.01.08 0 0 973
Ha regisztrálsz a www.escortclub.hu -n, a fórumból tölthetsz le Mk VII-hez adott kezelési könyvet.
Előzmény: Krampusze34 (972)
Krampusze34 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 972

B.U.É.K Mindenkinek!

 

Légyszíves segítsetek! Egy 95-ös Td escorthoz szeretnék magyarnyelvű használati vagy karbantartási  könyvet letölteni. Remélem tudtok ilyen oldal.:-)

 

Előre is köszönöm a segítségeteket

nadzsukko Creative Commons License 2008.01.08 0 0 971
99-es escort
Felmelegedve némi haladás után (kb 10 perc) egyszerűen leáll a motor. Nem is engedi újraindítani magát. Az öninditó még csak meg sem nyikkan.
Aztán eltelik egy nap, kinn áll a hidegben, és másnap pöccre indul. Persze ekkor is leáll egy 15 percnyi haladás után.
Gyújtástrafó?
DAVIDMOLNAR Creative Commons License 2008.01.02 0 0 970
Cromax, Extreme trader
Előzmény: _ocsisajt (968)
kettőötegy Creative Commons License 2007.12.30 0 0 969

 Üdv minden Escortosnak! Egyben BÚÉK:-)

 

 Lassan két éve nyúzok egy 1.4-es 97-es Escortot (136000km jelenleg). Nem rossz ótó, de olyan mint egy MZ, menni megy, csak valami idegesítő sz*rság mindig kijön rajta:-S (alapjárat, önindító, stabilizátor, kerékcsapágy, zár stb.) Most asszem a generátornál adta meg valami magát. Idáig is ciklikusan zajongott, de tegnap már igen rondára váltott akusztikailag. A töltésjelző lámpa is be-bevillant. Illetve mikor égett a lámpa akkor megszünt a hang, ha elaludt akkor megint hangoskodott. Kérdem, okozhatja ezt mondjuk a szénkefék elhalálozása (ez lenne a legjobb:-)? Vagy súlyosabb dologra számíthatok?

_ocsisajt Creative Commons License 2007.12.29 0 0 968
Koszonom szepen a valaszt! :)

az elozo tulaja tette meg bele a 44es akksit... erdekes... akkor a kerdesem a kovetkezo: Pesten kellene olyan bolt, ahol tudnek emberi aron uj akksit venni(l*ngautonal iszonyat arak vannak)?

megkoszonnem :))
Előzmény: DAVIDMOLNAR (967)
DAVIDMOLNAR Creative Commons License 2007.12.29 0 0 967
A xenon kevesebbet fogyaszt, mint a normál... Szerintem gyárilag is 55Ah akksi megy bele.
Előzmény: _ocsisajt (966)
_ocsisajt Creative Commons License 2007.12.29 0 0 966
Sziasztok!

Szeretnem lecserelni a haldoklo akksimat. Tanacsot szeretnek kerni az itt jelenlevo guruktol, hogy esetleg tehetek bele erosebbet mint ami most van. Dillemam: a mostani akksim egy 44 Ah-s Perion ami mar haldoklik. Viszont a l*ngautonal(nem akarok reklamozni) a katalogusban kimatekoltam nagynehezen melyik az en autom(12435) es ott feldobal nekem ilyen 55-os akksikat is :D Szerintetek? oka: xenon elol, hifi... az alany pediglen egy: benzinfalo '93as lepcsoshatu 1.4es 71LE-s europai Escort lenne :)
Ne hulyezzetek le plz :))
-Almos- Creative Commons License 2007.12.27 0 1 965
Elgurultam a sarki szerelőhöz, és kipucolták az alapjárati motort, pillangószelepet és teljesen megjavult, utána tökéletes volt az alapjárat. Az ára 3500 Ft volt, számlával, ez náluk 1 munkaóra. Ha esetleg kell a cím, szívesen megadom, egy délpesti szimpatikus kis szervíz (http://www.efsz.hu/, ne a honlap alapján ítélj ;))
Előzmény: Törölt nick (961)
furling Creative Commons License 2007.12.22 0 0 964
Sziasztok!

Van egy 96os Ford Escortunk.
Mai napon rükvercbe váltáskor a váltó felhúzó gombja (pöcök) beakadt/fennmaradt
és nem lehetett rükvercbe váltani. Többi sebesség megy.
Van rá valami megoldás házilag, hogy "kiakadjon" a pöcök?

Elöre is köszi.

üdv
Lac GII GTI Creative Commons License 2007.12.21 0 0 963
Minden savas akkumulátort a névleges kapacításának (44,55, stb Ah) a tizedével Amperben lehet max tölteni, ami annyit tesz, hogy a 44 Ah-at 4,4 amperrel 10 óra alatt,
az 55 öst max. 5,5-tel 10 óra alatt. Persze lehet kevesebb amperrel, tovább tart, gyorsabban nagyobb áramerősséggel, de ez bizonyos mértékben csökkenti az akkumulátor élettartalmát! Pontosan ezért fontos hosszabb állás után is kiszerelni az akksit, mert álló helyzetben is veszít a töltöttségéből, havonta kb. 30%-ot, amivel persze a kocsi még elindul, de a generátor megnyomja 40-50 A-rel és ez nem tesz neki jót.
Előzmény: bugmenot (962)
bugmenot Creative Commons License 2007.12.21 0 0 962
Üdv., egy teljesen lemerült Ford akksit kb. hány óra alatt lehet normál üzemmódban feltölteni 220-ról?
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.21 0 0 961

klood !!!

 

Szia Nekem is ugyanez az alapjárati, és valaki nyomja helyettem a gázt gondom van.

Neked mi lett a megfejtés ???

 

üdv agp@freemail.hu

 

Előzmény: -Almos- (900)
Lac GII GTI Creative Commons License 2007.12.17 0 0 960
Szerviztémában mondjuk egyet értünk! Amit csináltam egy '97-es escort kombi, és teljesen ilyen volt.(kép)
Előzmény: narcissus (959)
narcissus Creative Commons License 2007.12.17 0 0 959

 

Szia Lac!

 

Köszönöm a segítséget, Dacian, Samarán csináltam eddig, azon sokkal egyértelműbb volt. Az első féknél gumizáró dugó van, azt lehúztam, láttam a csavart. De hátul az tényleg műanyag és semmi más nincs ott, ami arra utalna. Ma lefotózom, felteszem, aztán abból biztosan többet látsz Te is. Az igazság, hogy a szervízekben még kevésbé bízom,mint magamban, a kisebb javításokat mindig meg szoktam oldani.

Előzmény: Lac GII GTI (958)
Lac GII GTI Creative Commons License 2007.12.16 0 0 958
Igy néz ki egy új, csak nincs rajt a műanyag.
Előzmény: narcissus (956)
Lac GII GTI Creative Commons License 2007.12.16 0 0 957
Azt a műanyag bizgentyűt (ami gumi, ha egyről beszélünk) a fékmunkahenger belső felén találod, lehúzod kézzel, és az a légtelenítő csavarja. Elvileg 7 vagy 8 mm-es kulcsal tudod lazítani, de a méret lehet más is. Múltkor szereltem egy escortot, de már nem emlékszem hányas a kabát. De ha elfogadsz egy jótanácsot, ha ennyire nem vágod a témát inkább ne állj neki! A fék nem játék!
Előzmény: narcissus (956)
narcissus Creative Commons License 2007.12.16 0 0 956

Sziasztok!

 

Tudna valaki segíteni? 94-es Escorton szeretnék fékolajat cserélni, a hátsó kerekeknél meg vagyok lőve. Mit kell megbontani? Van egy műanyag gombszerű, de az csak forog és nem tudom mire való. Vagy a 13-as anyát kell meglazítani a fékcső fölött? De ahhoz meg alig lehet hozzáférni. Bááár, az olajszűrőhöz sem könnyű, úgyhogy elképzelhető, hogy az? Segítsen valaki, ha tud

 

Köszönettel

nero07 Creative Commons License 2007.12.12 0 0 955
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy a sebváltóból szivárog az olaj, hol lehet a nivó csavar, és az esetlegesen hiányzó olajat hol tudom a sebváltóba betölteni? Ehhez milyen olajat vásároljak? Ford Escort 1992-es 1.8 i 16v Köszi
Lac GII GTI Creative Commons License 2007.12.12 0 0 954
Srácok Helló! A Golf fórumról írok ide, a sógorom kért meg rá. Tegnap ez történt az escort motorjával.... Eltűnt belőle egy dugattyú... A kérdésem az lenne: nincs-e véletlen valakinek eladó 1,3 injektoros motorja papírokkal? A hf bármilyen érdekes is, de ép maradt, úgyhogy egy alapmotor is elég lenne. Esetleg infó hol, milyen bontóban érdemes próbálkozni. Kösz, Lacimotor
kyo22 Creative Commons License 2007.12.11 0 0 953
Óóó a fene hogy én erre nem gondoltam!!! Nagyon köszi!!
Előzmény: joczy (952)
joczy Creative Commons License 2007.12.11 0 0 952

Csomifedél kinyit, ott látsz majd egy 3.-as erintkező csati bizbaszt.   Annak a felületét fémtisztára felcsiszol mind a csomifedél felől, mind a kaszni felől értelemszerüen. És visszacsuk.  Majd láss csodát minden jobb, mint új korában.  :)  Szerelő nekem már mindent cserélni akart, én meg nem hagytam.  :))

 

Előzmény: kyo22 (951)
kyo22 Creative Commons License 2007.12.11 0 0 951
Figyeljetek kicsit légyszi! Fura probléma ütötte fel a fejét, és hátha van köztetek, aki rögtön tudja hova kell nyúlni. Szóval: a hátsó ablaktörlő hol működik, hol nem. A víz minden esetben megy hátra ha a jobb bajúszkapcsolót tökik hátrahúzom, de az ablaktörlő nem mindíg működik. Nem volt idáig vele semmi gáz. Akadozással indult a dolog cca 2 hónapja, most meg ez. Hol működik, hol nem. Mi lehet a hiba?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!