Motortartóbakot a leg 1 szerübb L Alakú vasból csinálni és a 2 szélét plusszban megmerevíteni! A méret nem tudom mekkora!!!Attól függ ,hogy mekkora bakot teszel bele!! Majd csinálok videót a V6 zenéről!! Jah Arról tudsz ,hogy a tűzfalat ki kell vágnod? Mert ha nem vágod ki akkor bele fog gravírozni az elósztó a tűzfalba!!A második képen kicsit látszódik a motortartóbak!!ÜdV!
Ja igen Uazbarát: Az eredeti motort minden féle képpen tartsd meg, a vizsga miatt is, de ha beszarik a ford moci akkor ne keljen új motor venned, sok siket az átépítéshez, nekem nagyon tetszik a ford moci, megéri :-)))))
én meg most készítgetem elő a motor "upgrade"-et :-) egy ford v6 2.3-ra, többek között a kollégák által adott ajánlások alapján... De azért a régi motort is megtartjuk, a vizsgák céljára... ;-))
uaz-os, nincsen véletlen rajzod a motortartó bakról, amit hegesztettél? Esetleg méretek? Mint prototípus? Köszi!
Soltvadkerti bontóról van infója valakinek? bővebb? beszéltem a sráccal állítólag bontó is van, talán sikerül B oszlophoz háromszögszerű elemet vennem....
Tehát ha jól értelmezem akkor a szívó és kipufogó szelepek hézagja ugyan az, csak az első és negyedik henger kipufogó szelep hézagja kissebb? Amugy köszi a gyujtás nekem is tök baloldalt van.
Szelephézag: az 1. és a 4. henger kipuf. szelepeinél: 0,30-0,35 mm, a többinél 0,35-0,40. Gyertyahézag: 0,8 (+0,15) mm Megszakítóhézag teljesen nyitott állapotban: 0,35-0,45 mm Előgyújtás: ahogy "megkívánja". Nekem majdnem teljesen a bal szélén van.
tébéeger: ugy látom te sokmindenben jártas vagy! Nem tudnád nekem megmondani hogy mennyi a szelephézag, előgyujtás meg megszakítóhézag?? Előre is köszi ha tudod!!
Az egykörös főfékhenger a vezetőülésed alatt balra van, egy fedőlemezt kell lecsavaroznod fölötte, innen pl. pótolhatod a fékolajat, de alulról is látni.
Engem csak késsel lehet +sérteni, amúgy munkanélküli vagyok és ha lesz lóvé a másik uzimat is szeretném átalakítani OLCSÓBBAN. Ha aktuális minden olcsó alkatrészt elfogadok,hallod jawa lovas.Ha másra nem arra jó volt hogy felpezsdüljön az élet köszi a mellém álóknak és a másik tábornak is
Akkor te tényleg szerencsés vagy, de nekem meg üléste és hasonlókra amit írtál arra nem kell energiát foditsak benne volt, igaz én 190000-ért vettem de nem rohadt nem törött szinte sehol és kb29000km van benne. Majd teszek képet. Sok szerencsét a tolató pilácshoz,kardánhoz, meg minden. Bizti jó hangja van a szomszéd örülhet neki. Nekem csak a motort kell rendesen feléleszteni!
aszem nem normális dolog egy uazra ennyit rákölteni amennyit én rányomtam, nem vagánykodni akartam hanem tudatni mindenkivel hogy átépiteni nem olcsó,
és a minőségnek ÁRA ,van a pénzen kívül sok álmatlan éjszaka is odaveszett. tervezgetni mit hogy,el ihattam volna vagy elszívhattam volna én az álmomra költöttem sok ember örülne ha az álma valóra válna minden írás ellenére az álmom a garázsomba van
Peti: Én az Uazomat 150000Ft-ért vettem, olcsón. Az Uazomban Ford Granada Benzines Motor van. A motort nem én építettem bele, hanem így vettem, vele együtt. Ezért is mondhatom magamat szerencsésnek, mert nem kelett átépítenem, nem kelett külön motort vennem... A motor átépítése során új kipofogó rendszert kellet kialakítani. A kipufogók 2 oldalt találhatóak. Az első kardán pl.: Azért nincsen fenn , mert a kipufogócső beleér a kardánba ezért nem tettem még fel, fel lehet tenni, de meg kell lángal hajlítani a kipufogócsövet. Nekem eddig a világítással, a motor hűtésével, rozsdamarózással, alvázfestéssel, csiszolással, üléskicseréléssel, műszerek üzembehelyezésével kellett foglalkoznom, na meg a fékrendszer csövezetének a kicserélésével. Szerintem megéri belevágni, az eredmény kiráyl lesz!! Az Uazom 90-et vit simán és még nem zúztam tövig a gázpedált. Jelenleg az Uazom a telkünkön alussza téli álmát, ha lemegyek, naponta 3 szor beröffentem, és adok neki 4-5 kövér gázt, hogy tudja a szomszéd, hogy ott vagyok. :-))))))))))
Na de megosztom veletek a problémámat amely, idegesít nagyon: A tolatólámpám nem működik, ne a lámpával van a gond hanem a váltón lévő, vezeték kivezetésével.
Az előző tulaj tönkre tette, én meg nem tudtam megcsinálni. Leszedni nem tudtam, úgy rá van szorítva, de majd tavasszal megpróbálom. megcsinálni.
Jawa Lowas: Köszönöm az infót. :-) Ennek a "kelemetlen" alkatrészen mennyi lenne az ára? ha kicserélem akkor a váltón kell variálni valamit vagy csak lecsavarom a cuccot.
Mellékelek egy képet a motorról, nem a legjobb minőség, de legalább van róla kép:))
Hy én most nem úgy álítotalak be hogy kritizáltad más uaz-át !! csak úgy hirtelen neki-estetek páran rambo 11 uaz-nak !! hogy menyi pénzt költöt rá ......... stb !! : )
Ebből most nem akarok haragot csak mondom ne nézük le más uaz-t az árá-ért !!!
Most rambo 11 ennyit költöt rá én csak anyit mondom hogy használja egérséggel !! :-) De mégegyszer mondom hogy nem akartam kritizálni senkit nem !!
Én se szidom az uaz-átépítőket,meg azokat akik gyárin szeretik. De mindenkinek ízlés szerint !!!! : )
És még 1 írok : Mindenki használja úgy az uaz-át ahogy szeretné!!!! : )
Békés megyében vagyok fellelehető! De postai úton is tudok küldeni alkatrészt!
Karbi ügyben annyit tudok mondani hogy 2 torkúból 3 féle variáció létezik:
K126- lásd UAZ, Volga M24 K-151-lásd Gazella továbbá van egy újtipusú karbi amit a frissen legördülő YA3 tesznek ez az igazán tuti amit csak ajánlani tudok!!!
Sturmovik Fékmunkahengerrel kapcsolatban: -egykörös főféked van-ára 10.000FT körül alakul!!!
mende: próbálkozom még kicsit a zsuk karbival aztán ha nagyon nem megy bizti le fogom dobni. Köszi
Sturmovik:ja ezért szeretném én is rajta hagyni hátha kevesebb lessz a fogyasztás. Meg ahogy írtam elég jol megy mikor megy. A Jawa Lowas országon bellűl merre felé található, megye szinten?
Nagy sárban nálatok nem szokott beázni a gyujtás??
Peti: Ez a "Kókány" szó = a szar munkát helyettesíti, már nem tudom ki mondta, én csak odaidéztem. Na mindegy, szóval zsuk karbi van az uazodon. Egy átlagos uaz fogyasztása 11-16 liter körül van, kinek hogy van beállítva a gyújtása. Én azt mondom, ha kb.: 11 liter körüli a fogyasztásod akkorhagyd fenn, de ha te le akarod cserélni akkor vegyél Uaz karbit, kéttorkút. Arról azt halottam hogy csökkenti a fogyasztást, és jobb teljesítményt ad. A te szíved jogod eldönteni, hogy rajta hagyod-e vagy lecseréled. Az a lényeg hogy működjön, KIVÁLLÓAN!! :-)
Jawa Lowas-nál "szinte minden" alkatrész megtalálható, jó áron! :-)
Jawa Lowas: Egy ember, nem tudom ki, mikor vezettem az Uaz-t kérdezte, hogy nem kellene nekem, fékmunkahenger. ( Gyári csomagolás, oroszoktól) Én visszautasítottam, azzal: hogy nekem kívállóan működik. 25000Ft-ért adta volna. Én ezt 3000Ft-al sokallom. Nálad 25 Ft körüli árban vann-e, vagy kevesebb. Nem kell nekem, csak információ szerzés céljából kérdezem.
kis-uazos Miki Te meg gyere vissza!! te lax legközelebb hozzánk márcsak azért is !
Javaslom a tavaszi Virágospusztai talit! Szépen elsörözünk ,eldumálunk jóóól kielmezzük az UAZ okat!
Osztán az lesz a legfaszább,amelyik alatt legtöbben elférünk aludni!:))
Peti: sztem a karbit cseréld le ,Jawa segít ebben.
Voltak ilyen gondjaim mert a karbim vetemedett volt, ki volt fúrva a gázbekötés helye elég "kókány" módon.Gázadásra percekig semmi se történt, szaggatott stb.Kapott új karbit, komplett gyújtást,új kondit.
Mintha kicserélték volna a gépbe a motort!
Átépítésügyileg bevallom nekem is bejön egy jól megépített modernizált vas, ami király off roadban,de
1.szebb eredetibb a gyári.
2.tökéletesen hülye vagyok műszakilag - boltban kapható alaktrészeket még fel tudom szerelni:))