Az utólagosan beépített xenon-szettel szerzett tapasztalatok érdekelnének.
Mennyivel jobb a fényerő, be lehet-e rendesen állítani, úgy, hogy mást ne vakítson, illetve, milyen fényerejű ajánlott, hogy ne legyen kék színű, és így kisebb legyen a lebukás veszélye.(Miveltudtommal, fényszóró mosó is kellene hozzá, a KRESZ szerint).
Nem az oldalt nem érem el, hanem regisztráltként nem tudok képet feltenni a galériájába. Hiába követem az alábbiakat:
"Felhasználói képfeltöltés
Az oldalon regisztrált és bejelentkezett felhasználók feltölthetik, a későbbiekben törölhetik képeiket. Amennyiben a klubtagnak még nincs saját felhasználói galériája, akkor egy előzetes emailben (klub@kiaceed.info címen) szükséges ezt kérni: galéria (autótulajdonos) neve, rövid leírás a kocsiról. Ezt követően létrehozott felhasználói galériába már feltölthetőek a saját képek."
Semmi gond az automata hőfokszabályzóval, tökéletesen működik, nem csak elméletben, de gyakorlatban is! Ez az én szokásom, hogy ha folyamatosan tudok haladni, akkor kicsit feljebb csavarom, mert nekem így jó. Lehet azért mert városban araszolásnál többet dolgozik az ember keze, lába és emiatt a hőérzete is más, mint amikor folyamatosan tud haladni. Nem tudom, így szoktam...
Köszi! Még mindig nem értem, miért nem lehetett a teljes szélvédőt fűtőszálazni. Ezen akartak spórolni? Vagy van valami más oka? Persze az is valami, hogy nem tépem szét a lapátokat egy fagyos reggelen, de más gyártóknál ezen a néven az egészet fűtik. Na jó, ezen már késő vergődni. De hétfőn azért hangot adok a véleményemnek. Ezek után úgy gondolom alapos szemrevételezés lesz az átvételkor.
Ha a "lapátmelegítő" :) fűtőszálra gondolsz, ami ugye szélvédő jégmentesítő fűtőszálként szerepel, akkor azt bal oldalon lent a fényszóró magasságállítás, műszerfalvilágítás, ESP gomb mellett találod. Neked kell bekapcsolni, meg ki is. Azt hiszem nem időkapcsolós mint a hátsó fűtőszálk, bár lehet tévedek, olyan sokáig sose volt bekapcsolva. :)
Nekem az 5a CRDI EX-ben a belső keringetés két állású, a hátsó öveknek meg van visszajelzése... :)
Ha x fordulaton/sebességnél remeg a kormány, akkor biza meg kell nézetni a futóművet... valami nem klappol... mondjuk 200-al nem kell menni... :)
Az alapjárat csak hideg motornál, ill. klíma-működésénél ingadozhat... a váltókar mint a cövek, ha gázt adsz, és erőátvitel van, akkor némileg mozoghat, de ha ez túl nagy, akkor az nem hinném, hogy normális... :)
Na most ezzel ujjat mondtál! (Csak januárban kapom meg az autót) Nekem állították, hogy a teljes szélvédőt fűti, mert ez volt az egyik kritérium amit felállítottam az autóval szemben. Akkor most átb@szva érzem magam. Hétfőn leordítom a fejüket.
Pontosan így van. Ezek nem utángyártott alkatrészek, hanem az EX felszereltségű kocsiban benne lévő alkatrészek. Főleg, ha a csatlakozó ott figyel a műanyaglap alatt. Kábé annyira érintheti ez a garanciát, mintha a izzót cserélnék.
Két dolgot kifogásolnék a válaszodban: 1. Én is a Focus II-ről írtam, hogy nem megy 2. A Ceed nem 90, hanem 109 ló. 3. Nem nagyon érdekel a 0-100-as sprint, arra ott van a motorom :) De abban, amit próbáltam, nem a ló számít, mert a 86 lovas Fabia is elég kezelhetőnek tűnt városban. Ehhez ugyanis nem lóerő kell, hanem nyomaték alacsony fordulaton, amit az új Focusban egyáltalán nem éreztem. Vettem volna én Focust, épp ezért néztem meg (meg a Fabiat, Swiftet, Astrát, Lacettit), de az én kívánalmaimnak jobban megfelelt a Ceed.
Igazad lehet, bár én azt gondolom, hogy alapvetően nem lehetne a garanciára hatással, hiszen, ha meghibásodna amit utólag tettek bele, azzal természetesen nem állítanék be garis igénnyel. Az egyéb alkatrészekre pedig nincsen hatással. De lehet, higy előtte érdemes a kiamotors hozzáállását tesztelni. Egyébként meg, csak olyan beavatkozásra gondolnék, ami "gyári" kinézetű lenne, nem szeretem a gányolást, eredeti anyagok felhasználására gondoltam, pl. gyári poti, gyári USB fedél stb. A szervízben egyébként szerintem nem nagyon nézik azt, hogy milyen USB csatid van és hogy került oda. Pl. egy riasztó utólagos beszerelése is ütné a garit? Nem hiszem.