Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ViktOrsi Creative Commons License 2007.12.04 0 0 12309

A tempomat utólag is beszerelhető, nem is horror áron.

Zacci kolléga a www.mondeo.hu oldalon csinált róla egy jó kis leírást, nem tudom itt jár-e, úgyhogy kicsit reklámozom:

http://www.mondeo.hu/modul.asp?name=cikk&file=article&sid=189

tocsa_bmw_e34 Creative Commons License 2007.12.03 0 0 12308

Helló!

Köszönöm a válaszodat, a klímkompresszor nem gond a fogyasztása sem vészes.

Keresem az igazit, nekem tempomat nem nagyon fontos, de persze jobb ha van benne.

Előzmény: tyrconnel (12307)
tyrconnel Creative Commons License 2007.12.03 0 0 12307

Helló!

 

Nekem 2002-es, facelift előtti kétliteres benzines Ghia van. 2004-ben vettem, akkor 47e km-rel. Azóta csak egy nagyobb érvágás volt, tavaly nyáron megdöglött a klímakompresszor. Jobb híján márkaszervizben csináltattam meg, 250e Ft volt. Nem mondom, hogy jól esett, de az autó beszerzési ára elég kedvező volt, ha ezt hozzáadom, még akkor sem esek kétségbe. Azóta olvastam valahol, hogy ez típushiba, átkorrodál a klímakompresszor háza és elrohad az egész, vagy mi.

 

Most 110e km van benne, kedvelem. A benzines nem divat ezért szerintem jó árat lehet elérni, és lesz egy kényelmes autód. Mint itt már sokan leírták: a lényeg persze a beszerzési forrás megbízhatósága.

 

A motor szerintem inkább nyomatékos mintsem fürge, annak ellenére, hogy benzines. Előtte 1,6-os Toyotám volt, szokni kellett a Mondeót, hogy ne bőgessem. Fogyasztás nálam városban 12 körül, autópályán 9 körül, országúton, szolid vezetés mellett 8 alá is lemegy.

 

Nekem a tempomat hiányzik belőle, ma már nem vennék olyan autót, amiben nincs.

 

Az enyém persze csak egy eset és a véleményem szubjektív.

 

Üdv!

Előzmény: tocsa_bmw_e34 (12306)
tocsa_bmw_e34 Creative Commons License 2007.12.03 0 0 12306

Üdv Urak!

Egy 2002-es 2003-as Mondeó vásárlásán töröm a fejem, abból a 2 literes benzinesen! Mennyire szerencsés választás? Mire kell figyelni?

Thx

homerx Creative Commons License 2007.11.29 0 0 12305
ma jon hivatalos valasz a kereskedestol. allitolag ez feature es nem bug.
Előzmény: minimal (12304)
minimal Creative Commons License 2007.11.28 0 0 12304

Eloszor kereskedes, aztan FMH. Szerintem.

 

De ha ez igaz, akkor meroben rendhagyo esetrol van szo. Ne szamits gyors ugyintezesre!

Előzmény: homerx (12301)
homerx Creative Commons License 2007.11.28 0 0 12303
egy kep a belsejebol is:
homerx Creative Commons License 2007.11.28 0 0 12302
ja, es termeszetesen sem az 1., sem a 2. allasban nem zarodik. nem is tudna, mert nincs zar.
Előzmény: homerx (12301)
homerx Creative Commons License 2007.11.28 0 0 12301
kozben nem hagyott nyugodni a dolog. elovettem a kezikonyv kozponti zar- riaszto fejezetet. ott egyertelmuen leirja, hogy a kozponti zar zarja a tankfedelet is.
kozben feltunt, hogy ketfele keppen lehet bezarni az autot.
1. egyszer megnyomva a riaszto zaro gombjat. ekkor csak zarodnak az ajtok, de nem riaszt.
2. ketszer egymas utan megnyomva a gombot. ekkor be is riaszt az auto.

gondolom a 2. allasban kellene ogy bezarodjon a tankfedel is. az 1-es allast pedig lehet hasznalni benzinkuton tankolas kozbeni ajtok zarva tartasara, ahogy itt egy kollega emlitette.

akkor most mit lehet tenni? visszamehetek a kereskedesbe, hogy nem megfeleloen gyartottak le az autot, mert a kezikonyv emliti a tankfedel zarhatosagat, mikozben a valosagban nem zarhato? vagy ford hungaria? vagy magat henry fordot vegyem elo? :)
Előzmény: Celtis (12300)
Celtis Creative Commons License 2007.11.27 0 0 12300

Ez gáz.

Lehet, hogy csövet nem lehet ledugni a torkán, de akkor sem egészséges a szabadon hozzáférhető betöltőnyílás.

 

Én elgondolkodnék egy elektromos mozgatású zárnyelv beszerelésén.

Meg kéne nézni, hogy van-e gyári hozzá. Jó esetben elő is van készítve a helye.

(Anno még az F-Astrákhoz árultak ilyet. Ott pont ugyanez volt a helyzet: megvolt a zárnylev helye, de csak a helye. Egy sima központizár motor kell, aminek a végére egy fémrúd van szerelve. A motor ki-be mozgatja a rudat azaz a zárnyelvet. A motort párhuzamosan kell kötni a gyári központizár motorokkal.)

Előzmény: homerx (12294)
vn99 Creative Commons License 2007.11.27 0 0 12299

Hali,

 

Nekem a mondeo-n (2003 - facelift) belülről lehet nyitni egy karral, oszt annyi, központi zárnak köze hozzá semmi. Az Smaxon nincs kar, ott ha nyitod a kp-i zárat, akkor szabad az út, ha bezárod, akkor csókolom:-)

 

Btw: kúton kocsit otthagyni kutassal nem bölcs dolog.

 

vn99

Előzmény: homerx (12285)
Swennson Creative Commons License 2007.11.27 0 0 12298
Azért az angliai összeszerelés nem tett jót a Toyotának. Sajnos.
Ennek az új Aurisnak sem valami jó a híre...
Előzmény: Totyasrác (12295)
minimal Creative Commons License 2007.11.27 0 0 12297

Meghat kerultem en mar ki a szomszed anno vadiuj Avensis-et, ami egy -szerencsere- nem tul forgalmas keresztezodes kozepen allt meg. :o)

Előzmény: Totyasrác (12295)
minimal Creative Commons License 2007.11.27 0 0 12296
Ja, mert a Totojaban nincs semmi elektromos kenyelmi cucc. Inditas, gyujtas, pilacs 'oszt slussz. :o)
Előzmény: Totyasrác (12295)
Totyasrác Creative Commons License 2007.11.27 0 0 12295
Na Toyotában még ezt se kellett, mármint biztit nézni :)
Előzmény: Swennson (12292)
homerx Creative Commons License 2007.11.27 0 0 12294
na szoval itt vannak a fenykepek a tankfedelrol. lathato az ujszeru kialakitas. probaltam megkeresni azt a cikket, ahol leirjak, hogy ez hogyan is mukodik. az elso es utolso kepen jol latszodik, hogy zarva van alapbol a rendszer, de eleg nagy melyedes van ott ahhoz, hogy menet kozben, vagy akar szandekosan oda szennyezodes keruljon, amit aztan a pisztollyal jol bejuttatunk a tankba. sot, lehet hogy folyadek automatice befolyik. nem tudom.
a masodik es az utolso kepen jol latni, hogy a fedelen kialakitottak azt a nyulvanyt, amin ott van a zarnyelz helye, hova akadjon be ha be van zarva. csukott allapotban a harmadik kepen a _pocok_ ala kerul be, ahol viszont nincs kialakitva a zarnyelv. na ezt hianyolom en.



Előzmény: homerx (12293)
homerx Creative Commons License 2007.11.27 0 0 12293
ebben mar nincs tanksapka. a betolto nyilas speci kialakitasu, zar is egyben. egy kepet majd teszek fel rola.
Előzmény: Celtis (12287)
Swennson Creative Commons License 2007.11.26 0 0 12292
Ez nem tojota vazzeg...:D
Előzmény: Totyasrác (12290)
minimal Creative Commons License 2007.11.26 0 0 12291
Jóhogy mondod, van ahol utána tudok nézni mlyik is az. Amúgy kerékcserénél komplexebb feladatot valóban nem hajtottam még végre. :o)
Előzmény: Totyasrác (12290)
Totyasrác Creative Commons License 2007.11.26 0 0 12290
Nehogymá' egy biztimegnézéshez service kelljen, mer' elsírom magam... :P
Előzmény: minimal (12288)
Swennson Creative Commons License 2007.11.26 0 0 12289
2001-es az autó, szal azt hiszem, h nincsen rája gari...:)
Előzmény: vn99 (12271)
minimal Creative Commons License 2007.11.26 0 0 12288
Ja, bocs, aszittem, hogy ha kimegy a biztositek, az egesz bal oldal kiegy. De koszi, majd megnezetem, januarban viszem a gepsarkanyt ezugyben a szerelohoz (meg kormanykozepallast allitani).
Előzmény: scratch (12286)
Celtis Creative Commons License 2007.11.26 0 0 12287

És a tanksapka sem kulcsos?

Egyébként nem csak kivenni lehet rosszindulatból, hanem beletenni is...

Előzmény: homerx (12285)
scratch Creative Commons License 2007.11.26 0 0 12286
Biztosítékot!
Előzmény: minimal (12274)
homerx Creative Commons License 2007.11.26 0 0 12285
kozbenlecsekkolta egy munkatarsa, az o mondeojan sem zarodik. tehat ez nem bug, hanem feature. mar csak az a kerdes, hogy ez jo vagy rossz? ugyanis ha megnezed, ha szennyezodes vagy viz kerul a nyilasra, akkor azt a pisztolycsovel konnyeden bejuttatod a rendszerbe. mondjuk akar direkt is tehet oda valaki valamit. vagy pedig "jeee, ez nyitva van, lopjuk ki" jelszoval akar tonkre is tehetik a nyilast valami feszegetessel.

amugy pedig az ajton megvan az a kis ful, ahova beakadna egy kis pocok ami lezarhatna, csak az autoban ezt mar nem implementaltak. akar egy mechanikus szerkezet az utasterben.
Előzmény: B767-2 (12284)
B767-2 Creative Commons License 2007.11.23 0 0 12284
Persze,h nem záródik be, miért záródjon? Amúgy is csak a töltőpisztollyal lehet benyúlni a lyukon, tudod ott van a nyílás előtt az a kis fehér cucc..Meg ezekből az újabb autókból már nem is lehet csak úgy leszívni benyát..
Ha meg bezáródna, nem tudnád kútnál bezárni az autót míg tankolsz..én pl mindig bezárom a kúton is, mert hallottam érdekes dolgokat,kútnál is lopkodnak sajna.
Előzmény: homerx (12281)
homerx Creative Commons License 2007.11.23 0 0 12283
igen, dizel. tudom, hogy nem szabad. idestova kb 7 eve vezetek dizeleket. azt hittem, meg vagy 10km-t birok vele menni. a pozsommal mentem mar 80-at is, a puntoval is 65 folott es birtak. itt ha kigyullad a lampa, elkezdi kijelezni a hatralevo km-t is, de azt elkapcsoltam a hofokra.
amugy tankolas utan amikor beszalltam a kocsiba, eros tokeletlen egeskor keletkezo budos szagot ereztem, ki is kellett szelloztetni.
Előzmény: Totyasrác (12282)
Totyasrác Creative Commons License 2007.11.23 0 0 12282
Ez dízel? Ott azé' nem egészséges csontra kiitatni a tankot, mert ha a gázolajszűrő is (ki)ürül, az nem jó :D
Előzmény: homerx (12280)
homerx Creative Commons License 2007.11.23 0 0 12281
viszont van kerdesem. ha a taviranyitoval lezarom az autot, nem zarodik be a tanksapka fedel. normalis ez?
homerx Creative Commons License 2007.11.23 0 0 12280
na, tegnap csekkoltam az ures tankot ;) regel munkaba menet gyulladt ki a lampa. kb 50km a melohely. gondoltam hazafele majd tankolok. ugy is lett. a benzinkut elotti lampanal varakozva kezdett el rangatozni a motor. amikor elindultam, alig akart menni, rangatott. a kutfejhez mar uresben gurultam be. 850km-t mentem vele, es 65l-t tankoltam. nagy mazlim volt ;) kb 55-60km-t mentem vele ures tank jelzessel.
Előzmény: B767-2 (12198)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!