Keresés

Részletes keresés

M40 120 Creative Commons License 2007.11.25 0 0 394
Vagy nem rakna be és akkor reggel lenne egy 2 órás, délután pedig egy 3 órás "lyuk".
Ha megnézed ahol most megáll a vonat ott van is fel/leszálló utas rá nagy eséllyel.

Az ütemesben pedig nem biztos, hogy elérne a következő keresztezési helyig, így "szétverné" azt, vagy ütemen kívüli lehetne csak.
Előzmény: VT22 (384)
M40 120 Creative Commons License 2007.11.25 0 0 393
Nem ártana, ha a 147a is nem 12t tengelyterhelésű lenne.
Bár a kenőpénzzel az sem versenyezne. :-)
Előzmény: Törölt nick (386)
M40 120 Creative Commons License 2007.11.25 0 0 392
Reklám, ezért mindig változik a száma.
Előzmény: Törölt nick (388)
M40 120 Creative Commons License 2007.11.25 0 0 391
Alapból ott is volt.
Fel kellett tenni az adblock nevű beépülő programot és beállítani, hogy ne legyen.
Előzmény: Törölt nick (389)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.25 0 0 390
Vagy pedig ha letiltod a keymedia ip címét. Pl. a host fájlba beírod és mellé azt, h 127.0.0.1.
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.25 0 0 389

Öt zöld szó ilyen rövid hozzászólásban!

Használj másik böngészőt (pld firefox) és nem lesz egy sem :-))))

Előzmény: Törölt nick (387)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.25 0 0 388
Mi lett? Csak egy maradt most meg...
Előzmény: Törölt nick (387)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.25 0 0 387
Na ezt csinálja meg utánam valaki!
Öt zöld szó ilyen rövid hozzászólásban!
Előzmény: Törölt nick (386)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.25 0 0 386
Volna itt most is szállítanivaló, csakhát a vasút nem ad kenőpénzt, így lemaradt pl erről a fuvarról is. Pedig a cukorrépa ott van a vágány mellett, a cukorgyárnak meg van iparvágánya. Mégse vagonba rakják a répát.
Egyet nem értek: egyetlen magánvasút se csapott le a témára, pedig csak ezen a vonalon kb 30.000 t áruról lett volna szó. A képek Gádoroson készültek idén ősszel.

Törölt nick Creative Commons License 2007.11.25 0 0 385
Igen.
És ezen spórol a vasút.
Előzmény: VT22 (384)
VT22 Creative Commons License 2007.11.25 0 0 384
Mondjuk nem értem, hogy ha már gyors (sebes), akkor miért nem lehet a megállók számát korlátozni? Pl. Szentes - Kunszent - Tföldvár - Martfű - Ttenyő - Szolnok? Vagy ilyenkor be kellene rakni +1 személyvonatot párhuzamosan?
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2007.11.24 0 0 383
A sebes már sohase lesz csörgős talán csak a vasárnap délutáni. Budapest-Esztergom közötti usgyicsere a sebesvonattal zajlik le mindíg.
Holnap délután meglesem ezt az említett vonatot. Holnap felavatom az új állványomat.
Előzmény: VT22 (371)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.24 0 0 382
Rendben, azt azért megjegyezném, h pl: a Dobozi útnál épült gyalogos aluljáró, a biciklisek és a gyalogosok ott járnak. A békési útnál meg ugyanúgy nincs semmi a bicikliseknél mint eddig menjenek át az úton ahogy tudnak, mellesleg gyalogos felüljáróval is megoldható lett volna, legalább megvan az erőnléti edzés ha felteker rá a biciklis.

Kicsit off ,de arra is kíváncsi leszek, h ha megvalósul az a terv, h befejezik a bicikliutat Békés és Békéscsaba között hogyan viszik át az elkerülőn? Sztem a legjobb ott is a gyalogos felüljáró lenne.
Előzmény: Törölt nick (380)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.24 0 0 381
Járműparádé Fábiánsebestyén állomás I. vágányán 1996. okt. 12-én.
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.24 0 0 380
Hát persze, a bicikliseket meg helikopterrel szállítják át a körforgalom fölött...
Bocs a hangnemért, de ha valaki valamihez nem ért, ne erőlködjön okosakat mondani, mert nem okoanak, hanem nevetségesnek fog tűnni.

Sztem hagyjuk már ezt a felüljáró-témát, mert már nagyon uncsi.
Előzmény: Törölt nick (377)
monor-21 Creative Commons License 2007.11.24 0 0 379

Nem lett volna más kérdés a vonalgondozó sem.
Őt sem küldenék el, ugyanis abból is hatalmas a hiány.
(vagy arra gondoltál, hogy a vonalgondozóra a "nem Kisszénáson" félmondat vonatkozik? Mert a vonalgondozó munkahelye megmarad Kisszénáson, sőt Kondoroson is, akár megmarad a forgalom, akár nem)

 

 

 

Ahol kérdeztek ott elmondtam, mv + vjv + fszt hiány van tehát rájuk biztosan szükség lesz.

Jól érzed, pár helyen rákérdeztek a pályásokra is.

Erre mindíg azt válaszoltam, hogy ezt nem tudom, valószínűleg közülük se lesz senki munkanélküli, de jobb ha ezt a helyi/körzeti/megyei/igazgatósági6területi főpályástól kérdezik meg.

 

Mikor eljöttem a MÁV-tól tudtam meg, hogy pályamesterből is nagy hiány van.

 

más

 

Az összes ilyen munkakörnél most van egy valamilyen hiány.

De.

Tessék csak elővenni az adott munkakör munkavállalóinak korfáját.

Még 1-3 év és a ratkó gyerekek (hatalmas szám) elkezdenek nyugdíjba menni.

No akkor lesz csak igazán hiány.

 

 

Előzmény: Törölt nick (373)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.24 0 0 378
Még annyit tennék hozzá, h nemrég olvastam a Beolon ,h utólag kiépítik mégis körforglamat miután már rengeteg baleset örtént ott, de manapság azokról ,ahol nme volt komoly sérülés meg kár be se számolnak, de hallottam, h ezen a héten is volt koccanás, de szinte mindennapos dolgo ott már.

Az előrelátó tervezésről meg annyit, h ugye a 120-as vasút felett felüljáró van, ez természetesen, de pont az következő csomópontba tettek csak lámpás kereszteződést, ami a három közül ( Megyeri, Dobozi, Békési úti) a legkisebb forgalmú, a másik kettőhöz képest szinte elhanyagolható forgalma van, oda mégis tettek.

Abban egyetértek mindenkivel, h a körforgalom nem lett volna jó ötlet a vasúti átjáró után közvetlenül, ahogy a Stop tábla sem, de ismerve a békéscsabai elkerülőt ne mtartom kizártnak, h ha nincs vasút nem így oldják meg. Eleve a csabainál a rendőrség a megnyitás előtt mondta, h ezt nem kéne, mert balesetveszélyes, nem is akarta engedni, de hát sokat nem tehetett, miután megnyitották alig egy óra múlva már megvolt az első baleset.
Előzmény: Törölt nick (377)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.24 0 0 377
Tudom, h közút is van alatta, de nézd csak meg pl. békéscsbaai elkerülőt. Ott is átvezet nagyforgalmú közút felett, és vna felüljáró? Lófaszt, még körforgalom sem. Sztem ha nem lett volna ott a vasút akkor ott is megoldják egy körforgalommal vagy semmivel mint a békéscsabait, ahol sikerült a legveszélyesebb csomópontot kialakítani. Ezt nézzétek meg a helyszínen, különösen a békési úti csomópontot, különösen Békés felöl, menynire is látjátok be a stop tábla vonalában. Mennyire kell begurulni a sávba, h lássál is valamit?
Előzmény: Törölt nick (375)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.24 0 0 376
(kérdőjel helyett vessző értendő)
Előzmény: Törölt nick (375)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.24 0 0 375
Más topicokon is született már jónéhány hozzászólás ebben a felüljáró-ügyben.
A témát kezdem már unni, mert mindenki csak osztja az észt, de senki nem ment még ki (kivétel: sosiforda és m40 120, de ők nem is beszélnek pont emiatt hülyeségeket) szóval aki nem ment még ki a helyszínre, az leírja századjára is azt a hülyeséget, hogy felesleges a felüljáró, mert ha megszűnik a vasút...bla-bla.
A felüljáró NEM CSAK A VASÚT? HANEM EGY NAGYFORGALMÚ KÖZÚT ÉS EGY KERÉKPÁRÚT FELETT IS ÁTVEZET!
Menjetek ki a helyszínre, és ne írjatok hülyeségeket!
Előzmény: Törölt nick (356)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.24 0 0 374
Azért lettek a lassújelek kitűzve, mert végigment az FMK-004 és azt mérte, amit.
Előzmény: VT22 (363)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.24 0 0 373
Nem lett volna más kérdés a vonalgondozó sem.
Őt sem küldenék el, ugyanis abból is hatalmas a hiány.
(vagy arra gondoltál, hogy a vonalgondozóra a "nem Kisszénáson" félmondat vonatkozik? Mert a vonalgondozó munkahelye megmarad Kisszénáson, sőt Kondoroson is, akár megmarad a forgalom, akár nem)
Előzmény: monor-21 (366)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.24 0 0 372
Az jó, mert én nem tom. :D

Amúgy ja 2-es koli 5-ös szint. :D
Előzmény: VT22 (370)
VT22 Creative Commons License 2007.11.24 0 0 371
A 130-on miért tolták el délutánra az eddigi esti szentesi gyorsot? (Pozitívum, hogy Hmvhelyig megy...) Gondolom Usgyis lesz, mert a szolnoki öt perc nem elég mozdonycserére - azért a "nagy" vonatokat jobban szerettem M41-gyel.
VT22 Creative Commons License 2007.11.24 0 0 370
Találkoztunk már. Áj nó hú jú ár. Az 50 m meg a kettes és hármas koli közti távolság. Úgy tudom a 2-esben vagy.
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.24 0 0 369
Ez érdekes, pontosan hol, merre?

HB koli? GAMF?

Az is lehet ,h már találkoztunk.
Előzmény: VT22 (365)
Rbatka Creative Commons License 2007.11.23 0 0 368
(azt akkor érdemes lett volna hozzátenni, így kissé aljasnak tűnik)
Előzmény: monor-21 (366)
Rbatka Creative Commons License 2007.11.23 0 0 367
Akkor egyszer veled is találkozhatok... :-)
Ma kellett volna mennem, tárt karokkal vártatok :D
Előzmény: VT22 (365)
monor-21 Creative Commons License 2007.11.23 0 0 366

Érdekesség, hogy az említett Taxxx (monor-21) kollégára határozottan emlékeztek a helyiségben levők. Ami a legjobban megmaradt a fejükben, hogy megígérte a munkahelyük nem fog megszűnni. Szegények...

 

 

A történet igaz.

Annyi pontosítással, hogy hozzátetem, három szakterületen van hatalmas hiány, mozdonyvezető + jegyvizsgáló + forgalmi szolgálattevő.

Így ezekben a beosztásokban dolgozók, ha akarnak maradhatnak a vasútnál, persze nem Kisszénáson.

 

Nagyon kedvesek voltak, kávét is kaptam.

 

Az már más kérdés lett volna, ha a helyiségben lett volna vonalgondozó és Ő is kérdezett volna.

De nem volt.

 

 

Előzmény: Hentes2 (340)
VT22 Creative Commons License 2007.11.23 0 0 365
Igen. A hét jó részén meg Kecskeméten lógatom a lábam Adanitól ~50 méterre légvonalban.
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (364)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!