Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kawabiker Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44753
Ugye te se gondoltad komolyan,hogy 2e ft tanksapkát ebájról rendelek 8e ft postaköltséggel?
Kéne egy katalogus ahol átmérőre és menetemelkedésre meglehetne lesni pl. a
faab cikkszámot és azt unixos progba beütni vagy valami hasonló csell kellene.
Előzmény: cs_geza (44744)
Kawabiker Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44752
Ez se jó!

44,5mm -es a tanksapkafedeles kasztnis.
Nekem nagyobb kell.
Előzmény: 86c (44746)
Aleko Viva Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44751

Nahh megnéztem databa ezt az accordot amire a szíj kellene.

Hát elég kacifántosnak tünik a vezérlése.

Valaki ránézne, hogy tényleg kell-e ehhez is célszerszám, hajóllátom a kiegyenlítőtengelyt stiftelni kelle, de sztem elég ha összejelölöm.

Accord 1993 F20Z2 motorkóódal.

Köszi.

tractorsound Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44750

Vasöntvény. Garantalt heggesztesre van szukseg, mert automentobe kell, aztan meg hogyan is nezne az ki hogy menteni kell az automentot :) :(

Jobb lenne egy masik hengerfej, de honnan? Nem tul elterjedt gep.

Előzmény: henger fej (44738)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44749

csak van olyan, amelyik már futott sokezer kilométert, és newm látszik.

120e km nem ritka szíjas motoron.

de van 160000kmes is.

az eddigi legdurvább az 240ekmes.

az volt az intervallum, kibírta.

na azon konkrétan már semmit nem lehetett látni, de a120ezresen is nagyon fel kell tenni a szemüveget.

Előzmény: henger fej (44743)
Aleko Viva Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44748

Haverodnak vagy a kocsinak nincs baja? :-DDDDD

Kössz azért az infót. Akkor az lesz.

Előzmény: Dzseri (44747)
Dzseri Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44747
haveromnak a 92-es 16V 2000-es autómata accordon is ilyen szíj van, már két éve. semmi baja :)
Előzmény: Aleko Viva (44741)
86c Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44746
Lángnál nem nézted?

http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&2974&9900223&9902083&-1&25&2&-1&~/frmCarBrowser.aspx?IGCB|63|6|0|1

csak így tudok linket küldeni
Előzmény: Kawabiker (44740)
Aleko Viva Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44745
Gates, Contitech mindkettő bevált nálam. 
Előzmény: laybee (44731)
cs_geza Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44744
ebay?
Előzmény: Kawabiker (44736)
henger fej Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44743
Megszoktam nézni, hogy gyárilag milyen van rajta, és olyat.
Előzmény: laybee (44731)
Trebitsch Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44742
Előzmény: Kawabiker (44740)
Aleko Viva Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44741

Hali!

 

Nipparts vezérműszíjjal van valakinek tapasztalata? Még sosem  használtam ilyent csak a tulaj ezt szeretné, meg mondjuk olcsóbb is mint a többi. Amúgy Honda Accord-ra kellene.

Kawabiker Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44740
Gyors elérhetősége? :D
email?msn?skype?Telefonszám?
Előzmény: Trebitsch (44739)
Trebitsch Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44739
Kérdezd meg keepitretro-t, az tudja az ilyeneket.
Előzmény: Kawabiker (44736)
henger fej Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44738
Gondolom, nem alu öntvényről van szó.
(Bár, szinte mindegy.)

A bevállósok beütik mindkettőbe a 1/2 év garanciát.
Előzmény: tractorsound (44735)
Lozsa. Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44737
jó kérdés, de dögöljek meg meg fogom nézni valamelyik autón. Hogy mennyi a befecskendezési időtartam 1000-en meg 3000-en.
Persze az sem halál pontos, főleg az áramlási dolgok miatt de viszonyítási alapnak jó lesz.
Előzmény: NeomatiK (44727)
Kawabiker Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44736
Hol találok neten tanksapka katalogust????

Már az ÖTÖDIK tanksapkát rendelem az unxtradetől és hát monnyanak le!
Egyxik se jó!!!!
Egy volt jó a 81es kasztnimhoz de most a 76oshoz kellene!

Valaki elmondaná milyen cikkszámon és hol rendeljek 1976os kasztnihoz ZÁRHATÓ tanksapkát?
Neten hol van FAAB,Gates,akármi katalogus?

googleval már lassan 1óráas a következőket irom be se semmi siker: "fuel cap, tank
cap, porsche tank cap, tank cap catalog, fuel cap catalog,stb,stb"


Léééééééééééééééécccci valaki adjon már egy 76os zárható tanksapka cikkszámot!

Porsche 924i 1976 XK motorkód és a "régi kasztnis,ahol nincs tankfedél a sapka
fölött csak simán a tanksapka"

Aztmondta a boltos ismerősöm,nemtud már mit rendelni :(

tractorsound Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44735

öntvény hengerfejet ki heggeszt garanciával Debrecenben, vagy környékén? Vásárlás is szóba jöhet. Land Rover Defender 2.3 diesel 1984-böl.

Dzseri Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44734
:DD :P
Előzmény: Törölt nick (44722)
do-xa Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44733
Ha nem akarsz mozdulni ablktrl "lapátért",akkor várd ezt meg otthon!
De ez még korrektebb. Ugyancsak van posta. elolvasod a termékismertetőt, tudod a hosszt és rendelsz. Nekem is ilyen van, nem panaszkodom.
Előzmény: BrunciT (44674)
ferixa Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44732
Nálam a Gates - szel még nem volt gond.
Előzmény: laybee (44731)
laybee Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44731
He- he.. Milyen vezérműszíj márkára értettem.. Kösz
Előzmény: Törölt nick (44722)
Aleko Viva Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44730

Hali!

 

Sztem a kolegának nem igazán világos a mennyiségi és minőségi szabályozás közti különbség ha jól gondolom.

Előzmény: C20NE (44729)
C20NE Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44729
A következőt gondold végig:

- A benzin/levegő aránya fix a vezérlő igyekszik ideális értéken tartani (tudom, hogy picit hazudok)

-A fojtószelep állásától függő mennyiségű levegőt tud egy henger a szívóütem alatt beszívni. Mert a szelep csökkenti azt a keresztmetszetet ahol levegő be tud áramlani, így a henger nem tud teljesen feltöltődni a szívószelep nyitvatartási ideje alatt.

-A beszívott levegőhöz a vezérlő befecskendezi az üzemanyagot, pont amennyi kell.


Ahhoz, hogy a kérdésedet meg tudd, akár Te magad is, válaszolni használj diagműszert és nézd meg a beszívott levegő mennyiségét, majd számold ki, hogy ehhez mennyi üzemanyag kell és az egyik mérőcsoportban ehhez nagyon közeli értéket fogsz látni, nyitási idő formájában. Ebből a szelep keresztmetszete és az üzemanyagnyomás ismeretében kiszámolhatpod mennyi üzemanyagot kapott.

(megint tesztelem mennyit értettem meg a "Nagyok" értekezéseiből, csak vissza kell olvasni pár évet....:-)
Előzmény: NeomatiK (44727)
Trebitsch Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44728

Nem értelmezhető a kérdés.

Olvass utána. Tényleg.

Előzmény: NeomatiK (44727)
NeomatiK Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44727

Írtam, hogy a gyorsítást ne számítsuk.

 

Akkor másképp kérdezek példával vázolva:

 

1000cm3-es hengerbe állandó 1000-es fordulatszámon ha 1 egységnyi benzin kerül az 1000cm3-es hengerbe 1 munkaütemhez, akkor állandó 3000-es fordulatszámon hány egység benzin kerül 1 munkaütemhez?

Előzmény: Trebitsch (44726)
Trebitsch Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44726

Gondolkodj el egy kicsit azon, hogy mi a feladata a fojtószelepnek. Meg azon is, hogy ugyanolyan négyezres fordulat lehet gyorsítási állapot is, meg lehet motorfék is.

Úgy alapvetően, az Otto-motor működési elvét egy ilyen topicban kérdezősködve nem fogod tudni megtanulni.

Előzmény: NeomatiK (44724)
Aleko Viva Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44725

Merci CDI!

 

Sztem az elötápszivattyú döglött meg, és emiatt nincs meg az alacsony nyomás.

NeomatiK Creative Commons License 2007.11.12 0 0 44724

Nem értem, mire akarsz kilyukadni ezzel a "nincs hely tágulni" dologgal.

 

Arra gondoltam, hogy így nem lehet teljesen kihasználni a tágulási munkát, amire egyébként képes lenne a benzin-levegő keverék robbanása, hiszen a dugattyút már nem tudja az alsó holtpont alá nyomni. Tehát ez a többlet üzemanyag akkor szerintem kárba vész.

 

Azt mondtam, _mennyiségi_ a szabályozás. Ez azt jelenti, hogy _különböző_ mennyiségegeket engednek a hengerbe!!!!!!!!!!!! (fojtószelep)
Alapvetően rossz az elgondolásod. Az egésznek az a lényege, hogy a több üzemanyaggal ( ami otto-motor esetében levegő-benzin /most maradjunk ennél/ _keveréke_) nagyobb nyomást, azaz nagyobb nyomatékot hozzanak létre.

 

Jó, de szerintem a változó mennyiségű üzemanyag miatt fog változni a fordulatszám. Tehát akkor az elgondolásom szerint mégiscsak egy hengerbe 1 fordulatra azonos üzemanyagmennyiség jut bármely fordulatszámnál, pl 1500 és 4000 1/perc-nél (a gyorsítási és szivatós üzemeltetsét most hegyjuk figyelmen kívül). Ha nem így lenne, akkor az 1:15-1:16-os arány felborulna.

Nem okoskodni akarok, csak majd egy kísérlethez ezeket a viszonyokat pontosan kéne tudnom.

Előzmény: 409 (44661)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!