És szépen kivitelezhatő lenne, ha az egri gyors utolsó egységét Vámosgyörkön lecsatolnák/visszacsatolnák. A közbeeső órában meg a Szolnok-Vámosgyörk vonatokat lehetne beforgatni, így az Alföldről érkezők spóroltak egy átszállást.
Eurégiós vonat: Balassagyarmat- Losonc (Lucenec)- Fülek (Filakovo)- Salgótarján és vissza, kb 2 órás ütemben Magyar és Szlovák szerelvényekkel vegyesen.
Ötleteim: - Szolnok-Szeged gyors a 130/135-ön. Ha usgyiból állna, nem kellene Hmvhelyen fordítani. De az itt leírt Makó-Somoskőújfalu vonatot is el tudnék képzelni :) - Kkfháza-Szentes-Oháza-Bcsaba - (Cegléd)-Szolnok-Hatvan-Miskolc járat, mivel aki a D-alföldről utazna Miskolc fele nincs nagyon lehetősége, ha nem akar pesten átszállni, vagy IC helyjegyet venni a körIC-kre.
Szemelőtt tartva a Kormányzati negyed építése miatt kialakuló Nyugatis káoszt, mi lenne ha a szegedi vonatok Kőb-Kisp-Fc-Kelenföld-Győr útvonalon érintenék a fővárost, az 1-es és a 140-es vonal ütemezését összedolgozva???...
Még a '60-as évek környékén volt ilyen, ha jól emlékszem Kisvárda-Nyíregy-Debrecen-Füzesabony-Hatvan-Bp éjszakai (gondolom) munkásvonat, vasárnap illetve hétfő hajnalban :-)) Persze volt rá csatlakozás Ohaton meg Tiszafüreden is, így gondolom a 108-as vonal utasai legalább félig megtöltötték...
A másik ötlet:
Tavaly lehetett volna Szilvás-Eger-Füzesabony-Egyek közvetlen vonat is esténként, hiszen a Bézikének ez volt a fordája, és gyakorlatilag egyik helyen sem állt fél óránál többet. Kárpótlásul idén lett egy pár Ohat-Pusztakócs-Eger reggeli vonat....
Eseti jellegő lenne szerintem a Szilvsáváradi verzió, főként ünnepnapokon és nyáron. A felvetésemhez pedig; nem a debreceni utasokra kellene számítani, hanem a 108-on belüliekre. Balmazújváros és utána következő állomásokról, Horobágy, Egyek, Tiszafüred, Poroszló stb... Ugye itt is megvan a átszállási lehetőség mind Debrecen mind Füzesabonyba az IC-re vagy az egyéb vonatokra. Azért biztosan kellemesebb lenne ha nem kellene átszálni.
7.-ik hsz.: Ennek a vonalnak akkor lenne most létjogosultsága, ha Szolnok-Cegléd-Kecskemét alsó/Lakitelek-Kecskemét alsó-Fülöpszállás-Bösztöri elágazás-Szalkszentmárton-Duna--part között nem olyan lenne a pálya amilyen, és Szalkszentmárton-Dunaújváros híddal össze lenne kötve(a vasúti pálya megvan még elvileg). Szóval Lőkösházáról Pusztaszabolcson át közvetlen eljutási lehetőség lenne Sopronig.
Bp Nyugati - Esztergom-Almásfüzítő-//Tatabánya-Kisbér-Komárom-//Győr-Hegyeshalom-Szombathely-Nagykanizsa-gyékényes-Barcs-Villány-Pécs-Bátaszék -Baja-Kiskunhalas-Kiskunfélegyháza -Szeged-Hódmezővásárhely-Makó-Mezőhegyes-Kétegyháza-B.csaba-Kötegyán-Vésztő-Szeghalom-Püspökladány-Debrecen-Mátészalka-Záhony-Nyíregyháza-Miskolc-Putnok-Füzesabony-KálKápolna-Kisterenye-Hatvan-Aszód-Balassagyarmat-Drégelypalánk-Vác-vácrátót-Bp-nyugati