Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kawabiker Creative Commons License 2007.11.04 0 0 44373
Baloldali szekrényből alulről a második fiokból a nyomásmérő órát kiveszed és
megméred :)
Villogtatni meg a datában leirt modon :)

Focizni továbbra se tudok :))))

Nemértem miért sajnál mindenki minden fillért a szerelőktől...
Előzmény: Yampi (44371)
freemanus Creative Commons License 2007.11.04 0 0 44372

" kerékfordulatonként egyet kattan fékezéskor........

   ......semmi semmibe (kifényesedett, "egymáson mozgó" darabok nincsenek), dob nem üt, leszabályozva, új fékpofák"

 nem mondom hogy ez a tuti! de egy tipp: jártam már úgy hogy a kedves esztergályos egy kicsit sietett és nagyobb előtolással szabályozta a dobot, na az is egy idő multán elkezdett kattogni. a megoldás az volt hogy fékdob le, erőssen megcsiszol és fékdob vissza.

Előzmény: Törölt nick (44166)
Yampi Creative Commons License 2007.11.04 0 0 44371
Picit bővebben lehetne?!
Előzmény: 409 (44370)
409 Creative Commons License 2007.11.04 0 0 44370

Villogtasad ki a hibatárolót, mérjél üzemanyagnyomást.
Előzmény: Yampi (44369)
Yampi Creative Commons License 2007.11.04 0 0 44369

SORRY!!!

Valóban ott van az a másik fránya szenzor is.Csak idáig annyira nen "másztam"be a motor mögé!Szóval az ellenállása kb.96 fokos víznél,amikor a hűtő ventillátor elindul 200 Ohm.Tehát szerintem melegen nem ad olyan jelet,mintha hideg lenne a motor!Jól mondom?Akkor mi lehet még?

Előzmény: 409 (44360)
Kawabiker Creative Commons License 2007.11.04 0 0 44368
Focizni nemtudok :DDDDDDD

Szótagoljam? Van ott má-sik ér-zé-ke-lő is! :))))))))))

Valaki elmondaná az akksin a +ra a piros sarut kell rakni?
Előzmény: 409 (44360)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.04 0 0 44367

azé figyelted a parádés szerszámhasználatot?

és mindezt ingyé.

;)

Előzmény: Sabc (44366)
Sabc Creative Commons License 2007.11.04 0 0 44366

Hát az igényelte a vizsgálat. :))

Előzmény: Törölt nick (44365)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.04 0 0 44365

azé tibi.

most nem akarom elmesélni, hogy te a hetesre összeaszalódott gumi bakelitcsövet még mindig ott erőltetnéd a lámpa alatt a hidegindító nyolcas csöcsére...

;)

Előzmény: Sabc (44364)
Sabc Creative Commons License 2007.11.04 0 0 44364

Akkor rajtad kívül mindenki...

 

:)))))))

Előzmény: Törölt nick (44362)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.04 0 0 44363

ja, erről egy vicc jut eszembe:

medvekoma meg nyuszika egy szép napon sétáltak az erdőben, a medve a tóhoz ért, a nyuszika meg az autószereléshez.

de csak egy kicsit.

:)))))

Előzmény: 409 (44360)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.04 0 0 44362

Oké, tudom, ebben az országban a footbalhoz és az autószereléshez mindenki ért.

 

hát, a focit nem igazán komálom, a féj meg még mindig kopog.

áttettem a túloldalra a dobot, akkor is.

:)))))))

Előzmény: 409 (44360)
409 Creative Commons License 2007.11.04 0 0 44361

Félek tőle, nem nagyon kapnál licensz díjat érte, ez egy típushiba, mindenki így javítja. :-P :-)
Előzmény: Jeladó (44359)
409 Creative Commons License 2007.11.04 0 0 44360

Na Te sem vagy egy könnyű eset!!!

OTT VAN az hőérzékelő, még a tiedben is!!!! Kicsit jobban körül kell nézni.
A képen a hőmérő jeladója van, ennek semmi köze a befecskendezőhöz.
Talán jobb lenne hozzáértőre bízni!

Oké, tudom, ebben az országban a footbalhoz és az autószereléshez mindenki ért.
Előzmény: Yampi (44355)
Jeladó Creative Commons License 2007.11.04 0 0 44359
VW polo zárszerk. javitás. Nem zárt a szerkezet. Szétszedtem és hosszas vizsgálodás után kiderült, hogy törött egy rugó/lsd.a képen/. Mivel ez reteszeli a zárnyelvet ezért nem müködött. Szegecselve volt a tengelye ezért cserélni nem könyü lett volna. Három menetes rugó volt letört a behajtott, beakasztott vége. Egy menetet visszahuztam a fogóval, a felesleget lecsiptem, behajtottam a végét és beakasztottam a reteszelő nyelvbe. Gyengébb lett ugyan a rugó , de zár és ez a lényeg., Az ötletért nem kérek semmit felajánlom a köz javára ingyen.
Sabc Creative Commons License 2007.11.04 0 0 44358
Jobban hangzik, mint hogy szar. :)
Előzmény: Dzseri (44352)
Yampi Creative Commons License 2007.11.04 0 0 44357
hőfok jeladó
Yampi Creative Commons License 2007.11.04 0 0 44356

Egy kép a jeladómról!

Yampi Creative Commons License 2007.11.04 0 0 44355

Hali!

Pedig nincs ott!Legalábbis két kivezetésű hőfok érzékelő.Az enyémen az ábrán jelölt helyen 1 kivezetésű hőfok patron van!A motoron sehol máshol nincs olyan érzékelő,ami a hőfokot érzékelné.Kivéve a hűtőt,ami ugye,a ventillátort kapcsolja!Üzemi hőfokon annak az egy kivezetésűnek az ellenállása digit.multiméterrel mérve 120 Ohm.Kézzel alig érezhető hőfokú motornál kb.1Kohm volt.Ha úgy megyek az autóval,hogy széthúzom a lambda szonda csatiját,akkor pár méter után kigyullad a motort ábrázoló narancssárga lámpa.Ha összedugom,elalszik.Amúgy széthúzás után semmi nem változik.Mármint alapjárat,vagy bármi más.

Előzmény: 409 (44310)
Arpi90 Creative Commons License 2007.11.04 0 0 44354
én sem tervezem hogy szervot raknék bele, csak egy kósza gondolat volt h milyen lenne úgy:D  enyémet se túl nehéz tekerni, csak álló helyzetben. jó a kenyérszervó is :D
Kawabiker Creative Commons License 2007.11.04 0 0 44353
Kedves ügyfélt nemsértek meg,mert elfogult vagyok a középmotoros és transaxle
kocsik iránt :))))
Na meg ha már nem hidropneumatikus futomü legyen torziosrugos :))))))


...fene a finnyás pofám :DDDDDDDDDDDDDDDDDD


De a válasz:igen beleépithető minden további nélkül szervó!
Előzmény: Dzseri (44351)
Dzseri Creative Commons License 2007.11.04 0 0 44352
még igazi férfias gép :P
Előzmény: Trebitsch (44345)
Dzseri Creative Commons License 2007.11.04 0 0 44351
nem a véleménykifejtésről, hanem az ügyfél elképzelésének megvalósíthatóságáról volt szó. Magamba énis azt mondtam, hogy Mantába szervó? F'szn'k! az úgy férfias. :)
Előzmény: Kawabiker (44343)
Dzseri Creative Commons License 2007.11.04 0 0 44350
opel meg suzuki motorkódok, ezeken a blokkokon pl gyárilag megvan a szivattyú helye.
Előzmény: Arpi90 (44337)
Sabc Creative Commons License 2007.11.04 0 0 44349

Enyém is csigás, és nemnehéz. Csak ne szakadjon el a szervószíj. :)))

Előzmény: Trebitsch (44345)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.04 0 0 44348

sőt, az igazán erősek kiegyenesítik bármelyik kanyart?

:))))))

Előzmény: Trebitsch (44345)
409 Creative Commons License 2007.11.04 0 0 44347
Keresd meg az embert, kérdezt meg mit rakott bele.

Itt egy Manta
Előzmény: Arpi90 (44333)
Kawabiker Creative Commons License 2007.11.03 0 0 44346
Istenem az egy francia kényelem,ám hogyan szerelni borzalom az összest az kit
érdekel arra van a szerelő :))))))
Na meg a hidrolevegős rendszerű futomű,magassági kormány,csupa nyammmmm :)
Előzmény: Törölt nick (44344)
Trebitsch Creative Commons License 2007.11.03 0 0 44345
A Manta pont olyan, mint egy Zsiguli. Csigás kormánymű, és jó orrnehéz. Gyenge ember nem kanyarodik vele oszt kész. :)
Előzmény: Kawabiker (44343)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.03 0 0 44344

deszépen megoldották ezt a franciák, istenem....

kilométerspirált belehajtották a kormányműben aztán egyből volt sebességfüggés.

amit nagyon sok autó a mai napig nem tud, ugyanis a hagyományos hidraulikus szervók inkább fordulatszámfüggőek, mint sebességfüggőek.

Előzmény: Kawabiker (44343)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!