Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

KiberLovag Creative Commons License 2007.10.07 0 0 9604
Az SX4-nek akkor van értelme, ha összkerékkel veszed, de akkor viszont full felszerelt csak, mer tmáshogy nem adjáka hajtásláncot... az 1.6 benzin harmatgyenge oda, az 1.9 DDIS (JTD), bivaj, csak fizesd ki... ismerek kollégát, akinek ez utóbbi van, nagyon jó gép, de qrwadrága... aztán az megint más kérdés, hogy a helykínálat kell, vagy a 4x4 hajtáslánc... ha az utóbbiszükséges, akkor az SX4 jó választás lehet, mondjuk, ha valaki olyan helyen lakik, vagy olyan munkája van...
Előzmény: Pitbull (9603)
Pitbull Creative Commons License 2007.10.07 0 0 9603
SX4 is elég kicsi belülről, bár nagyobb mint stift, de hát annak a padlólemezére épül. A nagy JTD motorral és gazdag felszereltséggel nem is lenne rossz, de az ára ekkor már bőven a 5 milla felett van, azért meg ugye autót is kapni.
Előzmény: karesz2 (9601)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.07 0 0 9602
Sziasztok!

Rövidesen veszek egy 1.4 ex lim. -et. Lenne még pár kérdésem hozzátok, mint szakértőkhöz..

- Nagyon gondolkozok, hogy ne LIM legyen, hanem EX, nem tudom mennyire fog fájni az ESP hiánya, mit gondoltok erről?? (Alapjában úgy gondolom, hogy meglennék nélküle)

- Kb. mennyibe kerülne a CASCO, ha mondjuk a feleségem nevén lenne az autó, akinek
az áll. lakcíme, nem BP.

- Kötelezőnek mennyi lesz a díja?

- Amatőr kérdés, de tényleg nem vagyok tisztába ezzel, hogy ha karambol van, vagy bármilyen sérülés, akkor a kötelező, vagy a CASCO fizeti -e a kárt. Ill. mi van, ha - ne adj isten, én - okozom a kárt?

- VALAKI ÍRTA, HOGY A KÖZPONTI RAKTÁRBAN ÁLLÓ AUTÓKBÓL, SOKSZOR KISZEDNEK EZT-AZT, ILL. HA AKÁR TÖBB HÓNAPIG OTT ÁLL A NAPON, ESŐBEN, STB., EZ CSAKUGYAN ÍGY LENNE?????? (Mert akkor ezekből nem szeretnék kapni..)

köszönöm,
ab,
karesz2 Creative Commons License 2007.10.07 0 0 9601

Első körben most én is ott tartok, amennyit a suzuki ad, azt Suzuki beszámítástól független, vagyis máshol is számíthatok emelt beszámításra (természetesen akkor biztos, mikor összejön a beszámítás-adásvétel).

Tehát most nem látom a Suzukit Suzukira beszámítás márkához kötő kihagyhatatlan lehetőségét. Ja biztos így is adnak el eleget.

Ja, én dízel SX4-et nem is láttam kint az utakon, Ignist és Swiftet is nagyon-nagyon ritkán.

És mennyiért kínál nekem a Suzuki légkondis, 6 légzsákos autót?-Mondjuk benzinest , de mind1 is ebből a szempontból. Mert azért családi autónak SX4 en kívül, (még ez is) eléggé kompromisszumos...

Előzmény: Törölt nick (9599)
l11 Creative Commons License 2007.10.06 0 0 9600
22-i hétvégén rendeltem én is (Autóváros), kb. 8 hetet ígértek. Nem volt jó semmi, ami raktáron volt :)))
Próbáltam 1.4-es benzinest és 1.6-os dízelt is. Eddig benzinpárti voltam, de itt egyértelmű volt a döntés...
Előzmény: Törölt nick (9592)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.06 0 0 9599

Mivel WR+-om volt kíváncsi voltam mit ér az autóm a Suzukinál. Ezért kértem ajánlatot az SX4 glx 1.6D.-re ami kb. olyan felszereltség mint a CEE'D LX+.

Meg kellett állapítanom , hogy 700K FT kedvezménnyel együtt csontra ott lennék

mint a KIA-val.Tehát a válaszom nem volt kérdéses.

Előzmény: Pitbull (9597)
Pitbull Creative Commons License 2007.10.06 0 0 9598
Használtat viszont nem szabad hitelre venni mert ott baromi rosszak THMk.
Előzmény: Törölt nick (9596)
Pitbull Creative Commons License 2007.10.06 0 0 9597
"Egy SX4 1.6D 4.5 M. Ft. listaáron ehhez adhatnak akármennyi kedvezményt még mindig drágább mint a Cee´d.És még mindig Suzuki."

Ráadásúl a PUG motorral és szoftverrel súlytva. FIAT változatot meg nálunk nem kapni.
Előzmény: Törölt nick (9590)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.06 0 0 9596
maximálisan egyetértek!!!
Sztem is nagy ostobaság 5-6%-os hitellehetőség mellett nem hitelre venni autót!
Előzmény: Törölt nick (9579)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.06 0 0 9595
miért, ki mondta, hogy az emberek vesznek 1,6D SX4-et? :-)) Sztem kevesebb fogyott belőle, mint a Cee'd dieseléből.
Előzmény: Törölt nick (9590)
knbm Creative Commons License 2007.10.06 0 0 9594
Az autón mindig normál gumi van akár nyáron akár télen veszed. Legfeljebb megpróbálod belealkudni.
Előzmény: V imre (9588)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.06 0 0 9593

Annyit elárulok , hogy nagy királyság a D.

Kipróbáltad?

Előzmény: Törölt nick (9592)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.06 0 0 9592

Mikor kapod meg mit igértek?

Én a héten vettem át ,szóba sem jött a téligumi.

Előzmény: l11 (9591)
l11 Creative Commons License 2007.10.06 0 0 9591
Sziasztok
En is Ceedre varok (1,6D) :)
Ami a teligumit illeti, a kereskedesben nekem azt mondtak, hogy mindig nyari gumival jon, meg vissza is kerdeztem, hogy biztos igy van-e...
L
Előzmény: V imre (9588)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.06 0 0 9590

Mátol ott figyel az autóban egy jó kis riasztó (1.6 CRDI LX+)  West(KIA LURDY)

márkatárs jóvoltábol.Külön köszönet Neki!

 

A fogyim jelenleg fél tank ,540 Km. után (ennyi van mindösszesen az autóban).

Fed.comp. szerint 4.5l/100Km , egyszóval király.

Óvatosan tolom neki, még nem pörgött 3000 felett.

Mint Diler kartárs én is WR+.-ból ültem át ,meg kell mondani ez egy hatalmas

minőségi ugrás.Nem is tudom miért cserélnek az emberek Suzukiról Suzukira.

Mivel a beszámítási akciók nagyon nagy átverések. Egy SX4 1.6D 4.5 M. Ft. listaáron

ehhez adhatnak akármennyi kedvezményt még mindig drágább mint a Cee´d.És még mindig Suzuki.

 

 

vbandit Creative Commons License 2007.10.06 0 0 9589
Hol lesz hifi verseny?
Előzmény: Törölt nick (9587)
V imre Creative Commons License 2007.10.06 0 0 9588

Újrafogalmazom:

Közületek vett át valaki téli gumival felszerelt autót?

Előzmény: V imre (9564)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.06 0 0 9587
Tegnap én is, erdei szerpentinen vágtam a kanyart, aztán mégiscsak jöttek szemből.
Na, azt a manővert láttad volna, fékezéssel, kanyarodással, kormány elrántással.
Valahol valamelyik kerék kicsit csikorgott, nem mentemm túl gyorsan, de farolás nélkül, mint a sínen. .. Szóval jó találmány az ESP, megéri. Este nedves úton hazafelé is kísérleetztem vele, persze ésszel, mert mindennek vannak határai. Nem jött utánam senki. :)

Nos szép napot mindenkinek, én elmentem Egerbe, Szépasszonyvölgybe kicsit gurgulázni. Holnap autóhifi verseny lesz, amtibácsival fotózunk.
Előzmény: Doki50 (9585)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.06 0 0 9586
Ez így van, igazad van. Ez a tartozás mindenképpen fennáll, akármilyen konstruncióban vesszük az autót. Vagy eseménykor, vagy már a vásárláskor elbukhatja a tulaj.
Előzmény: zotty1 (9583)
Doki50 Creative Commons License 2007.10.06 0 0 9585
Helló!

A tegnap volt szerencsém észlelni az ESP működését.
Városban, egy elég éles jobbra kanyarodást, viszonylag nagyobb sebeséggel vettembe (amelynél a Lanosom ingott volna nagyon), sikerült is, mintha sínen ment volna az 1,4-es, de éreztem, ahogy rángat nagyot vagy kétszer a bal hátsó kerék, ahogy befékezhetett automatikusan.
Persze a kormányt kell rendesen szorítani, hogy tudja a gép, merre kell mennie.
Ha nincs ESP, lehet a járdaszegélyt megkóstoltam volna kifaroláskor, mivel szűk volt a hely - habár akkor nem mentem volna más kocsival ilyen vadul.
Most már értem, miért is ajánlják szakértők - főleg kezdő vezetőknek - az ESpPvel szerelt autókat, mivel életet menthet!! És ezzel a hülyéskedést, próbálkozásokat be is fejeztem.

vbandit Creative Commons License 2007.10.06 0 0 9584
Szerintem ezt igy nem lehet kiszámolni...jó is lett volna a vizsgáimon,ha én ezt így levezetem a tanároknak :)))
A régi tankönyvemből vettem ezt az 1000km-t (lehet ez még a 15W40-es olajakra vonatkozik):))
De azt nem hiszem hogy egy lada minden felújítás nélkül elment 200 000 km-t...
azt 105 000Km nél minimum gyűrűzni kellett!!!
Tudom miről beszélek autószereleő a család,és ebbe a lada témába igen aktivan részvett./rally/
Előzmény: karesz2 (9578)
zotty1 Creative Commons License 2007.10.06 0 0 9583
Ezzel alapvetően egyetértek, mert célszerű is, egyetlen dolgot kivéve, amikor még a futamidő elején járva valami miatt (pl. totálkár, lopás) a bank lezárja a hitelt és követeli egyösszegben az aktuális Ft árfolyam buktájával számolt tartozást + a tőke arányában a hitellezárási dijat. Na ez nagy tartozásnál elég durva tud lenni. Kivéve, ha a ft a hitelfelvételhez képest nincs rosszabb árfolyamon.
Előzmény: Törölt nick (9579)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.06 0 0 9582
Új népítéletek!
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.06 0 0 9581
Én a befektetési résszel foglalkozom ( nem reklámból írom)
Az eredmények magukért beszélnek.
De hát az átlag ember fordítva van bekötve, és kergeti a pénzt (magát) élete végéig.
Pedig csak egy kicsit gondolkodni kellene. Nem olyan nehéz.

Na, jóccakát!
Ma is jót autóztam.
Lurdy beszerelte az ablakemelő modulomat is. Hulla jó!
Előzmény: n.k.i (9580)
n.k.i Creative Commons License 2007.10.06 0 0 9580
egyetértek diler:)
csak is ugy jérhatsz jól
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.06 0 0 9579
Sírógörcsöt tudok kapni, mikor emberek tárgyakba realizálják a pénzüket.
(Magam véleménye)

A hitelek, ha jól olvasom, akkor 4-5% -on ketyegnek.
Okos ember minimális önerővel vesz tárgyakat, olcsó, hosszú hitelere persze.
A pénzét pedig befektetheti,(mert ugye az autó veszteség) manapság legalább a dupláját ki lehet belőle hozni, mint a hitel kamata. ( Nem akciós Banki kamatra gondoltam:), van megoldás, de nem reklám célból írom)

Nos tehát: így van pénzed is, meg tárgyad is. (autó, ház.. stb)
Ha ez éppen autó, akkor ugye tény, hogy mindenképpen veszítesz rajta.
Akkor is, ha nagy az önrészed (attól sírok:), akkor is, ha minimális, nagy, olcsó hitellel. Így is, úgy is.

Tehát: ha vesztesz, akkor veszíts, fizesd be a különbözetet, mikor eladod a kocsit, és még mindíg tartozol, tehát esetleg rá kell fizetned MAJD, mert a törlesztés nem elég netán.

Erdmény: addig is van pénzed, és van autód is ( a lóvé befektetve, nem elkölteni!)
A pénzed szaporodik, és nem kell idegeskedni, hogy miből fizess, ha egy szűk hónapod van, vagy valami nagy gáz van.

Hangsúlyozom, mielőtt vita lenne belőle, ez a magán véleményem, én így csinálom, remekül működik.
Nem a reklám kedvéért írtam ezt most ide, csak hátha segít valakinek a gondolkodásban.
Gyakori autó cserénél kevésbé működik.
Előzmény: Heapa (9565)
karesz2 Creative Commons License 2007.10.05 0 0 9578

1 fenét kopik 1000 km-t, számoljunk:

Minden nap pl autóval járok dolgozni, 200 munkanap*2 (reggel és este) hidegindítás= 400 000 km. Különben 100 km-t szoktak mondani, de ez sem igaz, mert akkor 40 000/év, 5 év alatt ez 200 000 km, + amennyit megyünk. Ugye hogy nem kopik annyit?

Anno kollégám WC-re is autóval ment, semmi baja nem lett közel 200 000 km felújítás nélkül 16 évesen adta el a Zsigulit. 200*2*16*100km=640 000+ a megtett 200 000 km. Vagy egyhuzamban a Zsiga elment volna ennyit ??

Erről ennyit.

Én 0 fokig max az öv bekötése, kb 10 s, 0 de inkább nagyobb hidegben max 1 perc járatás, benzines. 2000 körül, kis gáz.

Előzmény: vbandit (9535)
n.k.i Creative Commons License 2007.10.05 0 0 9577
A riasztó ára engem is érdekelne,köszi
ceeee Creative Commons License 2007.10.05 0 0 9576

Inkább mögé! :-)

Ha elékötsz mégegyet akkor már 110 lovas lesz! :-DD

Előzmény: West(KIA LURDY) (9574)
sternburg Creative Commons License 2007.10.05 0 0 9575

szia

elnézést, tudom hogy már adtál rá választ. Mennyi lenne az ablakmodul és egy jó riasztó?

Előzmény: West(KIA LURDY) (9573)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!