Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Chapi Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9379

Tisztelt régi dízelesek !

 

STP,Spuri,MPG-Caps  esetleg más ?

Mindenki másra esküszik, vagy létezik "legjobb" megoldás?

Melyiket ajánljátok jobban ?

Milyen gyakran, milyen adagolásban ?

A magyar dízel üzemanyagok mellett is, hosszú élettertamot szeretnék a CRDI-nek.

 

vlevi Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9378
Én viszont fordítva voltam, mert amikor felvettem (július vége), akkor az ajánlaton szintén 150 alatti árfolyam szerepelt. Augusztus közepén, amikor megkaptam az első részletet és mégegy halom papírt, azon már 150 feletti árfolyammal számolták ki, tehát pár ft-ot nyertem.
Előzmény: zotty1 (9376)
barpi36 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9377
Szokni kell,nekem is fura volt elöször!De valamit valamiért!Nekem is ez az első dizelem!Most meg a benzines furcsa,pörög de nem húz!
Előzmény: zotty1 (9373)
zotty1 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9376
Apropó az autóhitel kapcsán viszont kénytelen voltam megállapítani hogy jól átk*rt a bank:az első törlesztési értesítőre az írták, hogy a hitel törlesztésének alapárfolyama 147Ft/CHF (július közepén vettem fel a hitelt) azaz ha ennél rosszabb a Ft akkor több lesz a törlesztés a Ft romlás mértékével. Ezzel tisztában is voltam, az érdekes viszont az, hogy júliusban már 150Ft felett volt a CHF árfolyama a bankoknál, igy én is erre saccoltam, hogy 150Ft felett lesz a törlesztés alapárfolyama. Ennek a húzásnak köszönhetően a többlettartozásom már most 200e Ft, aminek kb. csak fele ekkorának kellett volna lennie, ha a tényleges 150Ft feletti árfolyamot számoltak volna. Sajnos hülye voltam, mert a hitelfelvételnél nem nyomtattam ki a hitelajánlatot az aznapi árfolyamérték feltüntetésével, igy most már reklamálni se tudok mivel :(
Doki50 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9375
Helló!

Jó állapotúak? Mennyit gondolsz a 4 gumiért?

Úgy tudom jó a Ceedre is, 15-ös felnivel. Az én EX-emen 205/60R 15-ös gumik vannak.
Előzmény: scenic(725) (9369)
zotty1 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9374
Hm, hát akkor a fogyi miatt a dizelt nem volt értelme megvennem: Tatabánya-fehérvár között nekem 4,5-4,7l körül van.
Előzmény: Akelacee (9371)
zotty1 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9373
Országúton azért már kapja néha az ivet, autópályán még nem voltam vele, a max. tempó az 150 volt idáig, de ott már zavaróan zajos. Felváltva megyek vele egyszer tempósan, egyszer kimélősen. Városban nem szeretem taposni, ott szinte mindig betartom a sebességhatárokat. Meg lámpás gyorsulásokat a nyomaték ellenére a dizellel nem nagy élmény csinálni, arra inkább a benzines való: a dizelnek odalépve elég ronda traktorhangja van.
Előzmény: scenic(725) (9338)
barpi36 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9372
Igen nekem is az van!LX+ 185/65R15
Előzmény: Akelacee (9370)
Akelacee Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9371

Mielőtt a cee'd-et megvettem volna, nézegettem a Lacetti-ket is mert nagyon tetszettek. Az egyik ok amiért nem azt választottam a fogyasztása volt.

Viszont az 1,4-es cee'd-el nagyon meg vagyok elégedve.

Legutóbb mikor mértem, Tatabánya-Székesfehérvár között a fogyasztása 5,5liter/100km lett, kényelmes tempóban, induláskor nullázva fogyasztásmérőt. Visszafelé nullázás nélkül, kicsit sietősebben 6liter mutatott. Ebben egy kis páralefúvatós klíma is volt.

Autópályán M1-Bp. Hegyalja út-Rákóczi út-Hungária körút-M3 útvonalon 7,4liter/100km, szintén induláskor nullázva, 130-140-es tempóban, a Rákóczi úton lépésben.

Gyakran figyelem a pillanatnyi fogyasztásmérőt is, nagyon lehet vele spólolni. :)

 

Előzmény: cápaFeri (9333)
Akelacee Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9370

Régi felszereltségi listát böngészve, az LX felszereltséghez 185/65 15"-os gumit adtak.

Előzmény: scenic(725) (9369)
scenic(725) Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9369
Autócsere miatt a téli gumijaimat eladnám nektek, csak annyi a gond, hogy a Ceedre kicsik. 185/65R15-ösök, nektek meg 195/65R15 kellene :(
A gumik 5000 km-t futottak, Firestone Winterhawk. Esetleg ismerősötöknek nem kell? 2005-ös (DOT szám) a gumi.
Előzmény: baleri80 (9360)
Akelacee Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9368
Előzmény: Saradas101 (9364)
barpi36 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9367
Más ,de tapasztalatom az ,hogy a chevrolettek nem tudják a gyári értékket!
Lanos Kaposujlakon a gyorsuláson mégis nagyon lemaradtak!63KW lanos 70KW lacsi,igaz a lanosok tunningolva voltak,ami kb 10-12% dobott rajtuk!
Előzmény: cápaFeri (9366)
cápaFeri Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9366
Majdnem...121 és 150 LE
Előzmény: Andrew31 (9357)
Brian63 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9365

Annyiból mindenképpen, hogy ne az EX hanem csak az EX lim. verziót nézd, ami egyrészt 240000-el olcsóbb, másrészt a felszereltsége még így is nagyobb mint az Elité.

A motor teljesítményt meg már írta más.

 

Előzmény: cápaFeri (9354)
Saradas101 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9364
Köszi a tanácsot, de nincs nekem olyan, mert csak most nézegetem, hogy mit kéne venni. De ha valahol tudsz egyet letölthetőt, akkor légy kedves add meg a cimet
Előzmény: Jaanee (9363)
Jaanee Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9363
Olvasd el a kezikonyvet, ott van a vegeben egy tablazat, vagy 5 oldalon keresztul, hogy mit mikor. Es nem kell kerdezned :)
Előzmény: Saradas101 (9358)
Andrew31 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9362
Az üzemanyagszűrőt most a 20 ezresnél kötelezőnek mondta, hogy a 20 ezrenként kell e nem tudom és most bocsáss meg de lusta vagyok elővenni a könyvet, hogy megnézzem a periodicitást. A levegőszűrőre mondta, hogy szükség szerint, de ezen meg én csodálkoztam, mert ez még lagalább annyira fontos és én nem ezen a 4700 Ft-on spórolnék egy szervíz alkalmával, főleg egy turbós motornál, ahol baromira nem mindegy milyen levegőt szív be a lapátokhoz.

Lásd Díler hozzászólását a jó múltkorában, amikor a levegőszűrő elhanyagolása miatt egy 406-os Peugeot komplett turbócserére szorult, mert a porszemcsék, a szó szoros értelmében "megették" a lapátokat!
Előzmény: Saradas101 (9358)
vbandit Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9361
Aki még 20e km nél se cseréli le a légszűrőt,az a saját maga ellensége!
Én 10ekM nél biztos lecserélem mert már most 5500nál elég koszos!
A gázolajszűrő szintén saját érdek,mert az ez által tönkrement befecskendezőrendszert simán ráfogják a rossz üzemanyagra és nem garanciális lesz a javítás!!!
Előzmény: Saradas101 (9358)
baleri80 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9360
Sziasztok!

Bocsi az eltűnésért... Igyexem behozni a lemaradásomat... :)

Múlt héten volt egy kellemes meglepim... az autóval kapcsolatosan.
Vettem egy 74 cm-es sima képcsöves tv-t. Az eladó felajánlotta az ingyenes házhozszállítás, mert ha kiviszem az áruházból vissza már nem hozhatom.
Mosolyogtam és visszautasítottam. A csomagtartó elnyelte dobozostól! Nagyon happy voltam.

Tudom, az élet apró örömei! :)

Amúgy a téligumis téma engem is érdekel, majd figyelemmel kísérem a hsz.-okat.

További szép napot nektek!
Andrew31 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9359
Illetve, ha nagyon eröltetjük ezt az összehasonlítást a 2,0-ás CRDI Ceed +20 lóereje és az EX felszereltséghez tartozó plussz elemek ára már 1 milla és 300 ezerrel többet kóstál a Lacettihez képest. Plusz ha hozzáveszed a forgalombahelyezés és a metál árát akkor 1,5 milla!

Azért az már húzós!
Bár titkon elárulom hosszútávon (5-6 év) egy 2,0-ás EX CRDi Ceed az álmom. Az ehhez a motorhoz választható TX felszereltségről, még álmodni sem merek!!! :)

Saradas101 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9358

Köszönöm az infot !

Üzemanyagszűrőt minden szerviznél cserélni kell ?

És a levegőszűrőt is ?

 

Szervizben érdeklődtem (igaz Ford-ban), de ott csak az olajat és az olajszűrőt említették a 20, 40 ezres szervizre.

 

köszi

Előzmény: Andrew31 (9347)
Andrew31 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9357
Nincs "pariban" az 1,6 CEED-el. Bár a különbség elhanyagolható!

A 2.0-ás diesel Lacetti valóban 89 KW tehát cirka 120 Le. A CEED 1,6-osa pedig 115.
A különbség a változó geometriás turbó hiánya a Lacettinél ezért a 2.0-ás diesel "csak" 120 Le szemben a Captivába kerülő dettó ugyan az 2.0-ás de változó geós turbómotorral ami már 140 Le!
Előzmény: barpi36 (9356)
barpi36 Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9356

Nem értem, én azt olvastam 2,0 89kw lacsi 1,6 ceed szintén!

Legolcsobb felszereltségü LX+ról beszéltem.szerintem az van pariban.Igaz nincs első ködlámpa,távirányítócserébe fedcomp,6lufi+5*!

Előzmény: cápaFeri (9354)
scenic(725) Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9355
http://www.autogumibolt.hu/ebolt/acelfelni/auto/KIA/index.html
itt 12ezer körül van a vasfelni, de ha az alábbi fórumon felteszed a kérdésed, akkor biztos kapsz jó ajánlatot :-)
Előzmény: vbandit (9352)
cápaFeri Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9354

Most valamit nem értek. Listaárat néztem a két hivatalos honlapon.

Lacsi 2,0 td Elite 4,5 mill

Ceed 1,6 td EX  4,7 mill

Ceed 2,0 td EX 5,8 mill

Vagy valamit elnéztem?

 

Nyahhh ceed is 2,0 literes!

Előzmény: cápaFeri (9353)
cápaFeri Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9353

Most valamit nem értek. Listaárat néztem a két hivatalos honlapon.

Lacsi 2,0 td Elite 4,5 mill

Ceed 1,6 td EX  4,7 mill

Ceed 1,9 td EX 5,8 mill

Vagy valamit elnéztem?

Előzmény: barpi36 (9349)
vbandit Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9352
Én eléggé utánajártam a téligumi-felni kérdésnek.
Felnit 16eFt alatt nem találtam még bontóba sem.
Ha tudsz valamit oszed meg velünk,hol érdemes keresgélni?
(Nekem már van kia felnim,de hátha érdekel még valakit)
Előzmény: scenic(725) (9341)
cápaFeri Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9351
Ja...persze..Mivel 1,9 liter felett van, a regadója ugrik 370 ezret. Ergo az államnak fizeti be aki 1,9 felett vesz.
Előzmény: barpi36 (9349)
cápaFeri Creative Commons License 2007.10.02 0 0 9350
Szívódízelt kapni? Mármint lacsiból? Neeeeeeeem:-) Fix geometriájú turbós 2,0 literes. A változó geometriájú 2,0 literest a captivába és az epicába rakják. Sajnos lacsi nem kapta meg. 
Előzmény: barpi36 (9349)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!