Keresés

Részletes keresés

radio100jozsi Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283253

Láttad már az új peront? A zajvédő fal építése miatt a munkagépek tönkretették, be van süppedve több helyen is. A perontető az eltünt, szépen tönkremegy minden, azért, mert úgy átadtak egy új megállót, hogy még kész sem volt, csak, hogy legyen mivel a sajtó előtt villogni.

 

Magyar vasútépítés mintapéldánya ami most megy Köki-Vecsés szakaszon...

 

Bezzeg ilyenkor egy sajtó sem bír fotózkodni Ferihegyen.

Előzmény: sssey (283236)
_nyunyuka Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283252

De olvassák a fórumot, Kismaros állomás BAKTERológusa rám is telefonált, hogy 10 óra.

 

Fekete füstölgő vasdarabok megjelenése várható...

Előzmény: Ibigoo (283250)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283251
Köszi a segítséget!
(De ha most nem ugrok ki Hegyesbe, tuti akkor küld az ÖBB WERBELOK-ot az Orientre... mint nem is oly régen, hogy kilépő vonatként a Kyoto Taurus vitte, persze pont akkor nem voltam ott:(
Előzmény: _nyunyuka (283249)
Ibigoo Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283250
Holnap dél körül érdemes Rákosrendező felé is kilátogatni...
Mi lészen ott akkor? Húsz könyvjelzőzött topikom van, de egyikben sem találtam rá választ.
Előzmény: _nyunyuka (283249)
_nyunyuka Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283249

Induláskor a Körvasúton nagyon jól fotózható! Vasútőr- és antizoom-bajnok mentesen.

 

Holnap dél körül érdemes Rákosrendező felé is kilátogatni...

Előzmény: Törölt nick (283194)
Ibigoo Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283248
Ott a pont, ezek fel sem merültek bennem. Köszönöm a más megvilágítást.
Előzmény: rg7 (283247)
rg7 Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283247
Ennyit arról, h európai vasutat építünk...

Ad1
A magyar az EU hivatalos nyelve.

Ad2
Te az elsők között lennél, ha az üvegzsebes oldalon megtalálnád az ajánlatok fordíttatása miatt XY szakmai fordítóiroda megbízási szerződésének értékét.

Ad3
Mielőtt valaki azzal jönne, hogy vannak idegen nyelvvel is bíró mávosok: nagyon szövevényes és kockázatos egy idegen nyelvű szakmai szöveget úgy átültetni magyarra, hogy mindenki ugyanazt értse rajta. Ez nap mint nap bebizonyosodik több futó projektben is. (Ott is, ahol cég fordít.)

Lényegében ezzel a magyar nyelvű kitétellel kockázatkerülő magatartást követ a MÁV, a pályázóra hárítja az esetleges nyelvi különbözőségből fakadó kockázatot. (Egyébként mindegyik szóbajöhető cégnek van jó magyar képviselete, akik most végre nagyot alakíthatnak.)
Előzmény: Ibigoo (283246)
Ibigoo Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283246
IV.3.5)Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en az ajánlatok, illetve részvételi jelentkezések benyújthatók:
Magyar.


Ennyit arról, h európai vasutat építünk... Magyart világnyelvnek :)
Előzmény: Törölt nick (283228)
manhattani Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283245

>Elvileg el kellene férni mellette. Sógorék hogy férnek el mellette?

 

Ők biztos nem olyan kövérek.

Előzmény: v_peti (283238)
rg7 Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283244
Mintha el lennél egy picinykét tévedve.
Itt én egyetlen magas labdát sem látok.

Sehol nincs előírva az, hogy úgy kell a KB feltételeket megfogalmazni, hogy a piacon lévő X db Y múltú cég is labdába rúghasson.
Mert ezek mentén én is megtámadom, mert eddig igaz H0-ás méretben mozdonyokat gyártottam, de pl. a normál nyomtáv miatti kíírásnak nem felelek meg és ez milyen tisztességtelen és diszkriminatív!:))

Ha valaki nem felel meg a kiírási feltételeknek, az nem is tehet érvényes ajánlatot.

Előzmény: vaskerék (283243)
vaskerék Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283243

"Az ES 64 U4 20-as szériában nem üzemelt egy vasúttársaságnál sem 2004-2006 között."

 

Ime a tender egy olyan kitétele ami egyszerűen kirekesztő. Az ES64U4 a fenti időtartam alatt nem futott még 20 darabszámban, az ES64U2 pedig már kifutott

típus, és nem rendelkezik az IGBT teljesítményelektronikával, helyette még "csak" GTO teljesítményelektronikával rendelkezik. Érdekes az, hogy először 24 hónapos üzemidőről volt szó, aminek az ES64U4 még megfelelne, helyette jött a 2004-2006 közötti üzemidő...

 

Persze szőrszálhasogató lehetnék én is, hogy a Traxx P160AC mozdony második

generációs változata, ami 2004-2006 üzemidőnek megfelelne, tulajdonképpen

milyen, és mekkora 25KV/50Hz alatti tehervonati üzemben eltöltött időt tudhat

maga mögött??? Valószínüleg semmit, hiszen a mozdonyokból a DB Cargo rendelt

ingavonataihoz. Kiváncsian várnám a választ, hogy a rugalmas hajtásrendszerű Traxx F140AC mozdonyokkal milyen üzemi tapasztalatokat szerzetek személyszállító vonatok menetrendszerű továbbításai alatt 25KV/50Hz alatt???

Nos itt is a semmit a helyes válasz...  :-)

 

Vaknak kell lenni, hogy ne lássam, hogy a tender kiíróinak nem volt napokig székrekedésük, hogy úgy fogalmazzák meg a kitételeket, hogy a Siemens még

véletlenül sem rúghasson labdába, de számítani lehet rá, hogy egy inkorrekt módon kiírt tender végeredményét meg fogják támadni a kiesők, mert több magas labdát

adtak, amit csak le kell ütni karoszékbe ülve kényelmesen...  :-D

 

Előzmény: 1047 005-2 (283189)
hmsoft Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283242
Azért, mert az olajkazán nem megy fával, amit az ellopott szén helyébe tesznek a végrehajtó szolgálatok. :))) Továbbá szénből is annyi van odaát, mint a szemét, egy-egy érintetlenebb vidék feltárásakor szerintem már meg se merik becsülni, mennyi lehet belőle a föld alatt...

hm
Előzmény: v_peti (283241)
v_peti Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283241
Ugyebár olcsó az olaj, és könnyű is kezelni, akkor mi a búbánatért koszolnak a szénnell??

Előzmény: hmsoft (283239)
SzaboCsabaBence Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283240
Az igaz belőle, hogy a höly nem igazolta magát? Mert ugye akkor szabálysértési eljárást kell ellene indítani azonnal. Bár számomra kicsit életszerűtlen az igazoltatás sztori, mert
1. A jegyvizsgálót miért akarta volna igazoltatni a rendőr (sok okát nem látom, pláne, hogy a vonatszám és az indulás napja alapján azonosítható a jegyvizsgálót). Arról nem is beszélve, hogy ez pont annak az eljárásnak fordítottja lenne, amikor a rendőr elveszi a bliccelő papírjait, és csak úgy megmutatja az ellenőrnek.
2. Az, hogy egy magyar rendőr kimászott oda a vágányra, majd utána még a kedves utast elkísérte a forgalmi irodába közös (!) panasztételre olyan mértékben életszerűtlen, hogy szóra sem érdemes.
Előzmény: rutthin (283213)
hmsoft Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283239
A folyosón szamovárral.Egyébként széntüzelésű kazán meg széntároló is volt rajtuk.
Van egy vegyestüzelésű kazánjuk, azzal megy a fűtés. A kazán tartozéka egy (ivó)vízforraló berendezés, amelynek egyik jellemző felhasználási területe a teafőzés (szóval ilyen alapon tényleg lehet szamovárnak nevezni, illetve sokan annak is nevezik). A folyosó végén, az utaskísérő fülkével rézsút szemben található, beépítve az oldalfal és a ferde folyosórész közötti térbe. (A forraló másik felhasználási területe a forralt ivóvíz előállítása, amelyet az utasok térítésmentesen vételezhetnek.)

hm
Előzmény: Törölt nick (283199)
v_peti Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283238
Elvileg el kellene férni mellette. Sógorék hogy férnek el mellette? (Igaz, még nem láttam ezeket a kocsikat.)

Előzmény: manhattani (283231)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283237
Meg Stadler helyett FLIRT-öt írni vérciki...
Előzmény: rg7 (283235)
sssey Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283236

MÁV 2007, egy 2007-ben felújított pálya 2007-ben átadott többmilliós megállóhelyén:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Európai színvonal

 

sssey

rg7 Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283235
itta cikk:
http://index.hu/gazdasag/magyar/mav070906/#more


Az a tökéletlen lúzer firkász azért belenézhetett volna az ajánlati felhívásba és értelmezhette volna az abban leírtakat, mielőtt a mávos pletykafészkének bedőlt...:

Ez a gyengébb minőségű, például a már versenyképes áron összeszerelt kínai mozdonyok magyar piacra való beáramlásának kedvez

- valamely európai uniós országban típusengedéllyel és üzembehelyezési engedéllyel rendelkezzen,
Előzmény: M61021 (283188)
manhattani Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283231

>De miért kellene kerülgetni a sáros kerékpárt, ha fel van akasztva?

Végül is neki is lehet menni.

Előzmény: v_peti (283219)
1047 005-2 Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283229
1047 005-2 válasz | megnéz | könyvjelző 2007.09.04 19:54:02 Creative Commons License (282956)
Előzmény: Törölt nick (283228)
Nandesz2 Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283227
A végére pont helyett tessék egy kérdőjelet képzelni! Köszönöm.
Előzmény: Nandesz2 (283226)
Nandesz2 Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283226
Egyébként a nemzetközi kerékpárjegy nem adott napra és vonatra szól? Vagy bármelyik, a viszonylaton közlekedő, kerékpárszállításra alkalmas kocsival közlekedő járaton felhasználható az érvényességi időn belül.
Előzmény: aruzsi (283225)
aruzsi Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283225
Nem tudom. Talán be volt zárva? VÁM?
És az ár is érdekes ... főleg hogy max. ingyen kerékpár jegyet kaptam volna. (arcképes)
Előzmény: v_peti (283223)
v_peti Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283223
Miért nem tudnád levenni?
Előzmény: aruzsi (283220)
Nandesz2 Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283222
Az van a cikkben, hogy inden vagon mindkét végében van valami biciklitároló.

Az én meglátásomban egy ÖEC kocsi peronja kissé szűk ahhoz, hogy ott egy felakasztott kerékpár mellett különösebb kikerülés nélkül el lehessen menni.

Jó lenne tudni, hogy pontosan milyen kocsi is volt ez.
Előzmény: v_peti (283219)
v_peti Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283221
Valaki olyasmit írt, mintha ő lenne a kalauz. De a hozzászólásából az derül ki, hogy nem ő az.
aruzsi Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283220
"Amúgy az ÖBB menetrendje szerint a Kálmán Imrén és az Avalán van bicajoskocsi."
Ja. Egyik EN, másik IC. Ennyit a szabályokról ...

Amúgy a Kálmánnal én is próbálkoztam volna, ha nem valami 10-20EUR-t kértek volna,
ill. hogy nem tudom levenni Hegyesben ...
Előzmény: v_peti (283217)
v_peti Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283219
Ja, hogy csak bicajhely volt? Az más. Amúgy még nem láttam eddig olyan EC-kocsit, amikben nem kerékpáros szakasz, hanem bicajhely van.

De miért kellene kerülgetni a sáros kerékpárt, ha fel van akasztva?
Előzmény: Nandesz2 (283218)
Nandesz2 Creative Commons License 2007.09.06 0 0 283218
A vonaton nem bicikliszállító kocsi volt, hanem az írásból kiderül, hogy a kocsi végében volt kialakítva kerékpárhely.

Ha Bundeszbácsi gondol egyet, másnap nem kerékpárhellyel rendelkező kocsi jön. Ha rendszeresen, mindig ilyen kocsi jönne, akkor meg lehetne hirdetni. Nem tudom mi a helyzet.

Mindenesetre EC vonaton csak akkor lehet kerékpárt szállítani, ha azt külön meghirdetik (van alkalmas kocsi a vonatban). Ez jól is van így, egy EC-n nincs kedvem sáros kerekű kerékpárokat kerülgetni.

Más kérdés, hogy az ÖBB is megerőltethetné magát, az EC 62/63-ba beférne egy kerékpárszállító kocsi a részükről is, mert ha más járaton van, az mindig MÁV-os Dms.

Valószínűleg jövőre ilyen probléma úgyis kevesebb vonaton fordulhat már csak elő...
Előzmény: v_peti (283212)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!