Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

T.Adee Creative Commons License 2007.08.11 0 0 7854
"És akkor amit nem tudtam megszokni a fény színes ! főleg akkor látszik ha egy fehér falra világítasz, persze így nem zavarna, hiszen ki az a hülye aki egy falat akar autóval kivilágítani, de sötétben durván látszik az úton is és engem frankón idegesítenek a piros, zöld csíkok (főleg a fénycsóva széleinél zavaró) Több barátomat kifaggattam kb. 6db-ot, akinek "ugy.-s" a xenonja és mindenkinek színes."

-Na nálam ilyen abszolút nincs,a fény kristálytiszta fehér mindenhol.
Előzmény: N.Viktor-Z (7839)
T.Adee Creative Commons License 2007.08.11 0 0 7853
"mert az Astrának baromi jó lámpái voltak"

-Akkor minek vetted a xenon-t?
Előzmény: N.Viktor-Z (7839)
viso0103 Creative Commons License 2007.08.09 0 0 7852
"S80 T6-os Volvomba, BMW 530i-mbe vagy C-Class Mercimbe, de ugye ezekbe az autókba ritkán raknak utólag xenont"

mi azért eddig is raktunk csak nem mondtuk meg hogy hogy kell csinálni!!

hát ennek még csak most jött el az ideje !! mert eddig igen nehezen és igen magas szaktudással lehetett egyes tipusokba berakni , viszont most hogy elérhető a can-bus kompatibilis szett ,persze jó minőségű gyártótól azóta sorban állnak az bmw e90 e60 volvó merci stb tulajok ! mert ügye már a gyári xenonra sajnos nem futotta az előző vevőknek! ..........
Előzmény: N.Viktor-Z (7848)
t.lantos Creative Commons License 2007.08.09 0 0 7851

hamarabb kezdi enni az olajat :)

meg regebb ota gyartjak

Előzmény: aas (7850)
aas Creative Commons License 2007.08.09 0 0 7850

sőt egyes francia v. olasz atókhoz képest még mindik előrébb tart "innováció és minőség terén"

 

Csak úgy felsorolásképpen, említenél néhány konkrét példát ?

Előzmény: N.Viktor-Z (7848)
aas Creative Commons License 2007.08.09 0 0 7849

Bármikor össze merem hasonlítani akár a te, vagy bárki más autójába a pesti utcán a sufni bolt előtt beszerelt xenonnal. Mert én még nem hallottam olyanról, h. profi utólagos xenon beszerelő

 

A nem tudás azért még nem erény... :-(  A meglehetős önbizalom is csak részben pótolja... :-)

 

Azért, aki beszerelt 50 db. HID szettet különböző autókba, tisztában van a CAN-BUS elvárásaival és többféle készletet/égőt kipróbált, mégiscsak nagyobb alapossággal adhatott volna tanácsot még a vásárlásod előtt...

 

Attól, hogy nem hallottál róla, még létezhet szakember :-) Főleg, ha annyira utánanéztél a szakembereknek, mint a témának... :-(

 

Csak itt, a fórumon is szétnézhettél volna szakember ügyben, akikhez még referenciát is találhattál volna számos topiclakótól...

 

Ha veszek egy digitális multimétert és úgy találom, hogy nem eléggé jó eszköz beverni a szöget a falba, arról nem a gyártó tehet. Rosszul mértem fel a helyzetet. Egy szakember biztos inkább kalapácsot ajánlott volna... :-)

Előzmény: N.Viktor-Z (7848)
N.Viktor-Z Creative Commons License 2007.08.09 0 0 7848

Szia !

Az Astra G valóban nem az autók krémje, de a kategóriájában úgy gondolom, h. nem rossz, sőt egyes francia v. olasz atókhoz képest még mindik előrébb tart "innováció és minőség terén" és minőség terén. Én is szívesebben írtam volnam, h. bezsereltem S80 T6-os Volvomba, BMW 530i-mbe vagy C-Class Mercimbe, de ugye ezekbe az autókba ritkán raknak utólag xenont (Mármint az "elit" kategóriában") Kíváncsi lennék szerinted milyyen az igazán nívós "mérőműszer". A beszerelésről annyit, hogy megdöbbennél ha tudnád, milyen alapossággal történt (ha érdekel leírom) Bármikor össze merem hasonlítani akár a te, vagy bárki más autójába a pesti utcán a sufni bolt előtt beszerelt xenonnal. Mert én még nem hallottam olyanról, h. profi utólagos xenon beszerelő. Úgy gondolom a legtöbb ember hasonló minőségű autóba veszi a szettet,(hiszen ma, amikor az autógyártóknak csak a lóvé számít, nem a márka és presztizs, "minden" autó hasonló szinten mozog)  ezért írtam le, hogy jártam az enyémmel.

Üdv. Viktor

Előzmény: aas (7841)
T.Adee Creative Commons License 2007.08.09 0 0 7847
Hali!
Nekem A Puntomba egy 5000K HD xenon került.
A beszerelést magam végeztem,semmi gond nem volt(egyedül a tomp-távf.csatlakozóit kelett +cserélni,a Fiatban fordítva volt)Működésmódban semmi hiba,azonnal gyújt,kb 8-10mp alatt éri el a max fényerőt,a nagy fesz. "sípolása' ezután szinte teljesen elhalgat.Fénycsóva remegést abszolút nem tapasztalok,pedig vannak felénk is sz*r utak.A megvilágítás egyenletessége sem változott egetverő mértékben,egyébként a halogénnel sem volt "tökéletes"(egy projektoroshoz képest),annak ellenére,hogy az enyém még eredeti Hella lámpákkal szerelt.Ez egyébként számomra +szokás kérdése,
vezettem már sokkal egyenetlenebb fényelosztású autókat is....
Egyenlőre ennyi.
Ádee
Előzmény: N.Viktor-Z (7839)
koborló Creative Commons License 2007.08.09 0 0 7846
Szia!
Köszi a választ,sajna a gyári túl drága lehet,azt kihagyom inkább.(meganeII).A döntés nem egyszerű lesz ami lesz egyett beválalok,azt már mondtad melyiket ne.
Köszi:
Előzmény: Kdani2 (7833)
aas Creative Commons License 2007.08.09 0 0 7845

INTERPOWER GE 5000K

 

Nos, azt hiszem pont ez az, amit már 2 év óta várok... A 4100..4300K nekem sárgás, a 6000K már kékes, pont a kettő között kellene. Végre ! :-)

 

Ez a CAN-buszos, ugye ? Mert akkor benevezek hamarosan egy ilyenre...

Előzmény: viso0103 (7844)
viso0103 Creative Commons License 2007.08.08 0 0 7844
KDG-t , INTERPOWERT ,vagy maxlux-ot válsztottál volna akkor nem lenne pontatlansági hiba az égőnél valamint kaptál volna egy jó minőséget megfelelő áron!

39e.- ft lesz az új interpower can-bus kompatibilis szett ára,

a táblázat rajta van az oldalunkon PDF-ben

a fenti cégek a legjobb minőségű ízzókat rakják a szettekhez,
valamint az INTERPOWER rendelhető GE 5000K-s izzóval is ami 100%-ra megegyezi minőségben az OSRAM vagy PHILPS gyártmányokkal,

ÁRA: INTERPOWER GE 5000K 49e.- !!!! gyári xenonnal megegyező minőség! valamint sokkal korszerűbb elektronika!
Előzmény: N.Viktor-Z (7839)
La57 Creative Commons License 2007.08.08 0 0 7843

Kilenc hónapja használok 1 Haida HID szettet egy astra g ben.

Nekem még nem volt semmi hibám a szettel idáig.

Ami hiba van és ezt te is írtad az az autóra is  vezethető vissza.Nekem is beremeg a fénycsóvám csak ez nem az izzó hibája hanem az egész lámpatest belseje igy remeg csak a xenon jobban kihozza ezt a konstrukciós hibát .A bal lámpám vetítési képe nekem is foltos de ez már H7 nél ilyen volt tehát ez sem a szett hibája.

Az hogy szines lenne a fénye nekem még nem tünt fel.

Előzmény: N.Viktor-Z (7839)
krudimari Creative Commons License 2007.08.08 0 0 7842
Én sem okoskodnék, csak jobb ha az ember tudja, hogy mit vesz:

- xenon a vetítőlencsés lámpába való (jól mondta a barátod, miért nem hallgattál rá?)
- normális embernek eszébe sem jut, hogy 35 rugóért (én ennyiért vettem másfél éve) igazi Siemenset kap.
- ha van rajta 1-2 év garancia és nem működik hibátlanul, miért nem viszed azonnal vissza?
- ha olvasod itt a fórumot, miért nem 19 900-ért vettél ugyanilyen kínai szart?

Pl. jómagam is írtam (talán többször is), hogy a "csi-mencs" nálam hibátlanul működik, csak azt tudja amiért vettem, vagyis egyenletes és a halogéneknél jóval meggyőzőbb fényt.
Ráadásul van is mihez hasonlítanom, hisz közel járok a millió km-hez és az elmúlt 36 évben sokféle autóm volt, amikben az izzókat a vásárlás után azonnal kicseréltem, többnyire a Phillips, Osram ill. a Tungsram prémium halogén izzóit használtam.
A xenon fénye nagyon meglepett, a vártnál is jobb, és ez a jó érzés azóta is tart.

Tedd vissza a régit...
Előzmény: N.Viktor-Z (7839)
aas Creative Commons License 2007.08.08 0 0 7841

Azért egy fokkal tanulságosabb lehetett volna a beszámoló, ha 4-5 autó 3-4-féle szettjéről szólt volna. Egy mérésből nem mindig könnyű eléggé általános következtetéseket levonni, főleg, ha a "mérőműszer" nem is elit kategóriás. Mert azért lássuk be az Astra G-t ritkán emlegetik szuperlativuszokkal az innováció és minőség terén... :-) A Siemens szetről sem volt valami elsöprő pozitív vélemény a fórumon. Te magad szerelted be, bevallottan amatőrként.

Ezek után mit vártál ???

 

Esetleg egy szavazást megérne - akár a fórumon levő tulajdonosok között -, hogy hány embernek, milyen hibája létezik a felsoroltak közül.

Előzmény: N.Viktor-Z (7839)
La57 Creative Commons License 2007.08.08 0 0 7840
Köszi az infót. Elég sárga ez a 4100K,bár mint írtam jól világít ,de nekem a 6000k kékesfehér megvilágítás jobban bejön.
Előzmény: scratch (7837)
N.Viktor-Z Creative Commons License 2007.08.08 0 0 7839

Sziasztok, Viktor vagyok.

Nem okoskodni szeretnék, csupan a tapasztalatomat megosztani es esetleg megóvni néhány autóstársamat a felesleges pénzkidobástól. Úgy kettő hónapja vettem egy 4300K-s Siemens (azóta már tudom, hogy semmi köze ennek a Siemenshez) H7-es szettet, ami egy Opel Astra G-be került beépítésre a tompított helyére. (Én csináltam) Nem feltűnősködni akartam, hanem látni, ezért nem 6000K. (Ilyennel szerelik a mai gyári xenonos autókat (4300K), igaz azok projektor mögé kerülnek Állítólag ez a legfehérebb, így ennek a fényéből verődik vissza a legtöbb az útról ill. a tárgyakról) Ennyi bevezető után lássuk mit adnak 50 rongyért. Első bekapcs. után (nappal) 10-15 mp-ig agyhalál. Überfrankó. Aztán jön a hidegzuhany. Az "izzó" fénye visszasárgul, nem mondom, hogy olyanra, mint a gyári H7-t, de majdnem mint egy brutál 110-140W-os izzószálas izzó. Itt kell megjegyeznem, hogy este ez nem igaz, mert még a tizenéves lányok is észreveszik, hogy ez nem "sima Izzó". Sötétben eszméletlenül sok fénye van, főleg az út szélein, de még a reflektor is alig tesz hozzá. (Nem hord magasra még mielőtt valaki ezt gondolná, nem villantottak még rám többen, mint a H7-el (talán ketten, mióta használom) A táblákról, útfestésről, a többi autóról, szóval minden tárgyról rengeteg fény verődik vissza. Egyszerűen megelevenedik az út. Az autó kívülről megjelenésban sokat valtozott (este !), sokan visszalépnek az ajtóból, hogy mi a fene fordult be a sarkon (falun lakom), és néznek értetlenül, csodálkozva. És miután megszokja az ember szeme (eleinte baromira fárasztja - nekem kellett kb. 3 alkalom, mire nem bántotta a szememet) remekül lehet vele látni. Ennyit az előnyökről. Negatívumok - sok van. Már a második bekapcsolásnál nem gyújtott az egyik lámpa, és fütyült a nagyfesz mint a barom. Na puff gondoltam 3 év gari majd kicserélik. (Le is beszéltem telefonon) Ezt azóta is csinálja , igen ám de felváltva hol egyik, hol másik. Kb. minden 8. , 10. bekapcsolásra nem gyújt valamelyik lámpa. A megoldás pofon egyszerű, kikapcs, bekapcs és máris OK. Ezt még megszoktam,bár nagyon dühít. A köv. hiba: éjjel mész ezeken a "kifogástalan" magyar utakon, jön egy pici !!! aszfaltgyűrődés, vagy pici !!! úthiba és a fénycsóvád remeg, mint állat. Gondolom a hosszú csövet nem sikerült elég stabilra fixálni kínai barátainknak és bólogat. Azért ezt már nehéz megszokni, de gondoltam "csak" 50e és nem 300e, lenyelem. A köv.: a megvilágított felület nem egyenletesen világos. A fénycsóva nem "homogén" vannak benne sötét, világos sávok, foltok. Nem nagy eltéréssel, és ez az egyetlen hiba, amit a foncsor számlájára írok, hiszen ezt nem xenonra találták ki és engem előre figyelmeztetett egy Hella márkaboltos barátom, hogy a lámpának nem lesz "képe" hiába kerül ugyanoda a fókuszpont. Hát nincsen neki ! (Ez állítólag projektoros lámpánál nem jelentezik.)(1 pár ilyen lámpatest (csak lámpa !) G Astrába - Hella kb.:180e !) És akkor amit nem tudtam megszokni a fény színes ! főleg akkor látszik ha egy fehér falra világítasz, persze így nem zavarna, hiszen ki az a hülye aki egy falat akar autóval kivilágítani, de sötétben durván látszik az úton is és engem frankón idegesítenek a piros, zöld csíkok (főleg a fénycsóva széleinél zavaró) Több barátomat kifaggattam kb. 6db-ot, akinek "ugy.-s" a xenonja és mindenkinek színes. Állítólag minden "ugy-s" xenon ilyen (gyári NEM !!!) - talán a gáz tisztasága v. minősége gyenge. Szóval kettő hónap alatt ennyi, de félek, hogy lesz még több is, bár nem tudom még mire számíthatnék. + így az autó műszakin sem megy át ! (Megkérdeztem a Közlekedés Felügyeletnél.) Akinek ilyen kaliberű (típusú) xenonja van és ezen hibák közül egy sem jelentkezett az vagy nem őszinte (szándékosan nem azt írtam, hogy hazudik, mert sokan kikérnék maguknak) vagy baromi rossz a szeme. Úgy gondolom, akármilyen peches vagyok, az nem lehet, hogy minden hiba csak nálam jelentkezett ami a kínai "bóvligyártóknak" problémát okoz. Eddig is sejtettem hogy nem véletlenül van 6 ill. 8 szoros eltérés a gyári és az ilyen fos között (beleértve a kiegészítő berendezéseket, hiszen azok dobnak az áron) de amit Jürgenék tudnak a BMW-nél a Mercedes-nél v. a Hella-nál azt a kínaiak még lemásolni sem tudják (És azt vallom, hogy soha nem is fogják tudni, semmilyen téren) Sajnálom, mert az Astrának baromi jó lámpái voltak és most a büszkeség még nem engedi, hogy kidobjam ezt a sz..-t, hiszen sokat fizettem érte és sokan látták, akiknek nem akarom elmesélni mekkora marha voltam. Gondoljatok meg, ha "jampeckodni" akartok, vagy sok fényt úgy, hogy ezen hibákat megemésztitek, akkor gyerünk az első boltba és pengessétek az 50 lepedőt. Ha jó xenonra vágytok akkor gyári v. várni kell hátha a német autóknak beszállító lámpagyártó ad ki utólagos szettet (bár ezt erősen kétlem).

Remélem, hogy sok embernek adtam egy kis segítséget.

Sziasztok

aas Creative Commons License 2007.08.08 0 0 7838

Ausztria kultúráltabbik felén,

 

Nem is biztosan a kulturáltság, mint inkább a pénzügyi helyzet sem indokolja náluk ezt. Nekem most egy xenon kit kb. 50e Ft lenne, hivatalos beépítés (2 lámpatest, trafó, HID, aut. magasságállító, fényszórómosó van) pedig 350eFt. Azért a 7×-es szorzó nem apróság. Új autónál is 250eFt-os felárat jelent...

 

Azok kedvéért, akik lehurrognak, hogy lehet bontóban is venni lámptastet, meg "teherautóról leesett" van olcsóbban, azoknak jelezném, hogy az Osztrákok nem ilyen módon vásárolnak...

Előzmény: Wicked Belzebub (7835)
scratch Creative Commons License 2007.08.08 0 0 7837

A Ford Osram Xenarc-ot használ gyárilag 4100K.

Előzmény: La57 (7832)
Trotter66 Creative Commons License 2007.08.08 0 0 7836
a gyári sztem 4,3K körül leledzik, de ha hülyeséget írtam, majd helyretesznek... :-DD
Előzmény: Kdani2 (7834)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2007.08.08 0 0 7835
Csak az érdekesség kedvéért írom. 1 hetet töltöttem Ausztria kultúráltabbik felén, Salzburg környékén. Volt időm ezalatt megfigyelni az ottani autók lámpáit. Összességében több a xenon mint nálunk, no nem sokkal, viszont ebből nulla az utólagos beépítés. Minden autóban gyári xenon világított. És láttam csilivili tuning verdákat porig ültetve, de az utólagos xenon valahogy nem figyelt bennük.
Kdani2 Creative Commons License 2007.08.08 0 0 7834
Gondolom gyári az 4100K.
Előzmény: La57 (7832)
Kdani2 Creative Commons License 2007.08.08 0 0 7833
Hello

Milyen autód van? Én ajánlom a dcstuningos szettet jó árban van és több embernek be is vált, én is megvagyok vele elégedve! A Carstylingos Szél utcai emberkének a szettjeit nem ajánlom! Többen dicsérik a maxlux és a JSM szetteket is, azok is jók! Ha tudsz venni gyárit a kocsiba akkor az mégjobb igaz nem mindegyik kocsinál van ez így... Olvass vissza, sok okosságot találsz! ;)

Üdv.: Dani
Előzmény: koborló (7831)
La57 Creative Commons License 2007.08.07 0 0 7832

Üdv.

Összehasonlítottam nemrég az én 6000k szettemet egy gyári új focus xenonnal és ez a ford xenon szinte sárga az enyémhez képest.

Tudja valaki milyen gyártó és hány kelvinest szerelnek ezekbe? Vezetéskor mondjuk jól világít, jobban mint az én H7 utólagos xenonom.

koborló Creative Commons License 2007.08.06 0 0 7831
Sziasztok!
Xenon szettet szeretnék rakni az autóba,csak nehéz a döntés .Mit javasolnátok (típus)gondolok arra,hogy havonta nem szeretnék szerelőhöz járni.Találtam Bosch-t jó áron,de vajon ez eredeti lehet a többi márka ismeretlen.
t.lantos Creative Commons License 2007.08.06 0 0 7830

GE-t meg nem lattam, Osramom van, feher, oszt jo :)

 

Előzmény: scratch (7825)
Kdani2 Creative Commons License 2007.08.06 0 0 7829
Hello

Csak 2 kérdésem lenne;
OFF
1. Mikortól lehet kapni a benzinkutakon a legújabb gyorsulás magazint amiben a DCS Dedra van?
ON
2. Jövő héten is ilyen ár körűl lesznek a xenon szettek nálatok?

Köszi, Üdv.: Dani
Előzmény: Q-4 (7828)
Q-4 Creative Commons License 2007.08.06 0 0 7828
Sziasztok
Több száz darab eladása után ,még mindig csak 2 db trafó gari volt.Szerintem ez nem rossz arány! :-)))
Közvetlenül a gyárból hozzuk.., sok más más "márkás" darab is ott készül...!!!!!
Csaba
www.dcstuning.hu
Előzmény: Kdani2 (7815)
scratch Creative Commons License 2007.08.06 0 0 7827

Ford-nál a gyári fényszorómosó 30e Ft.

Előzmény: 9-D200 (7812)
scratch Creative Commons License 2007.08.06 0 0 7826

Ez így nem igaz! :) Én 1,5 hónapja voltam műszakin, semmi trükk, utcáról simán bementem.

Projektoros lámpámba Xenon, mosó nincs, automatikus magasságállítás nincs. A Xenon-on semmit nem kifogásoltak, ez a tompított. Viszont a távolságikból a kék búrás Xenon hatású izzót ki kellett vennem.

Előzmény: 9-D200 (7798)
scratch Creative Commons License 2007.08.06 0 0 7825
Azért a GE 4100-es is szinte halogén sárga! Az Osram 4100-ese viszont szép fehér!
Előzmény: t.lantos (7791)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!