Ezt nem nagyon szeretném végig játszani! Nekem ez előtt egy elméletileg "hulladék" Peugeotom volt, de az nem szarakodott sose! 80000 km adtam el, lehet hogy időben! DE könyörgöm 10000 rángat! NEMÁNNNNNNNN:((((((((((((
Ma találkoztam egy ismerősömmel,aki a raiffaisen bankba dolgozik,újságoltam,h vettem új autót...mondtam milyet...erre Ő: Miért nem szóltam neki,mert van egy KIA-Raiffaisen együttműködéses ajánlat 3,9% os THM mel....ugyhogy ÉN pl most 540 000FT ot buktam ezzel:((( Ez jól megalapozta a kedvem,így előre.... Pedig azt hittem eléggé beleástam magam a témába,de ezek szerint nem sikerült...
1,6CRDI TULAJOK FIGYELMÉBE!!!! A másik ismerős a bosch- nál dolgozik,ill. műhely vezető. Azt az infot,adta,h a kis diesel jó választás volt,csak majd ne felejtsem meglátogatni 10 000 KM környékén ,amikor elkezd rángatni....mert nem győzik annyit csinálnak bosch common rail rendszert (igaz nem cee'd-ed de ebbe is az van).Az a szerencse,hogy csak tisztítani kell és akkor még jó sokat elmegy!!! Azt nem tudom,hogy a befecskendező fúvókákra is van gari???
Péntekre ígérték és holnapra már kész lesz!! :))) Ezért érdemes Tatabányára menni...meg:segítőkészség,rugalmasság,korrektség. már csak az üzembehelyezés költségei vannak hátra...
No előhalásztam azt a mérést, ami az ébresztéskor készült a fékpadon, s kicsivel több adatot tartalmaz, mint amivel a gyártó villog a prosikban. Ebből azt olvasom, ki, hogy a keréken jelentkező legnagyobb nyomaték kb. annál a tempónál van, ahol általában főúton közlkedem. Ez így sokmindent megmagyaráz nekem, hisz bármennyire is változatos a vidék, szinte folyamatosan a keréken jelentkező maximális nyomatéktartományban autózom. Egyébként nem értem, miért ne lehetne nyom.max-ra visszaváltani, az előttem lévő grafikon értelmében 4397-nél Nm max, s 6567 az rpm max.
Bocs, hogy offadatokat nyomok nektek, de egy csomó érdekes dolgot leltem a papíron. Tiszta hülyék a gyártók, hogy nem adnak több infót a motorjaikról! Szerintem hasznos lenne!
Amellett, hogy nem pörgetem természetesen rendszeresen motorfékezek, és ritkán taposom a fékpedált. pölö ha messziről látom, hogy piros lámpa jön,illletve országúton se szoktam a tötymörgők seggébe belemenni, hogy utána egyfolytában taposhassam a féket, amig nincs lehetőség előzésre, inkább kicsit nagyobb távot tartok. Bár ezt az előző kocsim miatt is meg kellett szokni, mert ott lendületet kellett venni az előzéshez. Mintha valahol olvastam volna, hogy a legoptimálisabb akkor a fogyasztás, amikor a váltás után nyomatékmaximumra esik vissza a fordulat. Hogy ez igaz-e azt nem tudom. mindenestre ez ugye 16 szelepes benzineseknél eléggé nehezen lenne kivitelezhető.
Tudom, bár egy kicsit OFF, de én soha nem mértem itthon, az előző motorommal olyan alacsony fogyasztást, folyamatos országúti használat mellett se mint a sógoroknál, mikor egész nap szerpentinen motoroztunk az ottani benzinnel. Ami nálunk 5,0 l/100km, az ott kijött 3,9 l/100km-re...no comment.