Keresés

Részletes keresés

J.K.F. Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150457
Vagy egyből az űrtechnika, mint a Lunar Rover-eknél:












Acél "rács-fonat", titán merevítőkapcsokkal... :o)
Előzmény: nazabiker (150456)
nazabiker Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150456
Nemnem, ez egy rossz irányba tett lépés:) A jó irányba tett lépés az lett volna, ha a felni mellőzésével egy nagy-nagy ballonos gumi közvetlenül a küllőkhöz csatlakozott volna... a technológiai megvalósítást a mérnökökre bízom:)
Előzmény: Törölt nick (150448)
PIER Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150455
A betonon nem volt olyan veszélyes.
A poros részen az utánnam jövők szerint elég határozott nyomokat sikerült hagyni:)
Előzmény: agytorzsy (150445)
Butch Cassidy Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150454
Abszolút el is hiszem neki. Ez egyébként nekem is eszembe jutott, de első ránézésre semmi furcsát nem láttam a bowdenen. Talán máshogy kell nézni...

Mai mérleg, egyébként: mintegy fél óra alatt egy láncszakadás, egy hajtókat meghúzás, egy fékbeállítás és két defekt. Szerencsére az enyém csak a láncszakadás volt, a többit az edzés egyéb résztvevői, illetve arrajárók szenvedték el, ezekhez csak asszisztáltam. De azért szép sorozat. :))
Előzmény: NagySün (150451)
cseya Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150453
Ma útban hazafelé, mikor az órám már 41°C-ot mutatott, egyszerre két fordulat alatt elhagyta az erő a hátsó gumimat. Itthon megnéztem, két lyuk is volt, melyet a felni vágott bele (persze a védőszalagon keresztül). Úgy látszik nem túl jó ötlet ilyen melegben tökig felfújni.
gyuri62 Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150452
Jézusom, Te most fotózod a Gázlót ?! Hisz' már rég vége ! :))
Előzmény: dhpage (150441)
NagySün Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150451
Lehet, hogy nem tipikus, de az enyémnek is ez volt a baja (s én is meglepődtem rajta).

Elkezdett ugrálni a lánc a pontatlan váltás miatt a fogaskoszorú azon felén ahol lazább a bowden s a rugónak kellene jobban dolgoznia (nekem low-normal hátsó váltóm van, így ez nem a kisebb, hanem a nagyobb fogaskereknél jelentkezett).

Több hónap hiábavaló állítgatás és átkozódás után levittem a Nellába, s Feri kis vizsgálódás után szintén a hátsó bowdenvezető elkoszolódását hozta ki valószínű hibának. Kicserélte a bowdennel együtt, s az azóta tekert 250km-en (benne a 130-as Gázlóval) semmi hiba.

Szóval Kiviből is a tapasztalat szólhat ;-)
Előzmény: Butch Cassidy (150435)
B.Laci 50 Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150450
Igen.
Előzmény: Rooger Preed (150447)
zéééz Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150449
azt ne is mondd ,romantikus az biztos de most is építettek egy szakaszt bele ,de minek???? és a rómainál a kajáldák között ??? az a másik horror ...
Előzmény: Fishtax (150355)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150448
még egy lépés a teljesen merev bringa felé. ;-)
Előzmény: agytorzsy (150445)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150447
Te említetted nekem ezt a Gázló előtt?
Előzmény: B.Laci 50 (150446)
B.Laci 50 Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150446

I.Martonvásári Bringás Találkozó és Börze ,  2007.Július 28.

Plakát itt :  http://tomifoto2.atw.hu/plakat.htm

agytorzsy Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150445
A videón legjobban az a rész tetszett, mikor az egyik induló a csupasz hátsó felnin ment. Gondolom, neki azért annyira nem tetszett a helyzet.
agytorzsy Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150444
Köszönet, hogy láthattam a videót a Gázlóról. Igencsak kedvet kaptam hozzá, szóval jövőre biztos megyek, készülök is rá. Addigra remélhetőleg egy izmos terepes bringát is sikerül összepofozni.
Előzmény: dhpage (150441)
AnnMary Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150443

Szia!

 

DhPage volt a motoros (utólag is köszi neki) és a párom Lackó a videós és a vágó.

Előzmény: SzeZo (150381)
kivi Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150442
Ez jó szokott lenni, pár futárnak már csináltam ilyet a téli locspocs miatt. Egyedüli hátránya, hogy bilincsekkel kell a felsőcsőhöz rögzíteni mind a 3 bowdenházat, ami nem túl szép látvány.
Előzmény: nazabiker (150439)
dhpage Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150441
mert még készülnek :)
Előzmény: gyuri62 (150429)
kivi Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150440
Vannak csőrös bowdenház-kupakok, és a csőrre illeszkedő kis fitymák.
Előzmény: halaloszto (150438)
nazabiker Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150439
Mondok egy egyszerűbbet: faltól-falig bowdenezés, megszakítás nélkül a váltókartól a váltóig. Na?
Előzmény: halaloszto (150438)
halaloszto Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150438
Azon gondolkoztam a minap, hogy vannak azok a vekony hosszu lufik. Amibol a kiskutyat hajtogatjak. Az felfujas elott max 1cm atmeroju gumicso.

Ha azt felfuznem a bowdenre, megkotnem mondjuk cernaval a bowdenhazon es a bowdenen is vizmentesen (akar ragasztoval), akkor lenne tuti tomites. Ahogy a bowden mozog, visszafele befordulna a gumihurka magaba meg vissza, es sehol egy res.

Egy baja, hogy a plusz anaygtol a szemben szorulhat a bowden. Ha a haz belsejeben az a kis cso kiloghatna egy centit, akkor megvedene a szemben a bowdent a gumitol.

vajk
Előzmény: kivi (150433)
nazabiker Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150437
Polar: úgy néz ki. végleg elhalálozott a wearlinkem, legalábbis a pántja - erre gyanakszom a tüzetesebb vizsgálat után. Visoznylag jó hírnek tűnik, hogy 3eFt körüli áron lehet kapni csak pántot külön, nem kell komplett jeladót venni.
Azt csak azért írtam, mert téma volt a T61 vs Wearlink, és mintha más is említette volna, hogy korrózió és más bajai vannak a wearlinkkel.
Hogy nekem megoldotta-e ez a problémát, arról majd beszámolok.
kivi Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150436
A piacon jelenleg egyetlenegy olyan bringa van 30 körül (33-35e szokott lenni) amit nyugodtan mernék javasolni: a Hauser Rattler. Nem mondom hogy a többi mind ócskavas, de ebben a kategóriában bármi más amit _én_ eddig láttam, az mind rosszabb volt nála.

És természetesen szóba sem jöhet ennyi pénzért a teleszkóp.
Előzmény: agytorzsy (150434)
Butch Cassidy Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150435
Tipikus? Akkor ezt megnézem. :))
Előzmény: kivi (150433)
agytorzsy Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150434
30 ezerért újonnan megbízható bicajt nem mernék ajánlani. Használtan még elkaphatsz, de jól meg kell nézni. Ha 30 ezerért veszel használtan bicajt, arra valószínűleg rá fogsz még 20-at költeni, hogy rendben legyen. Szerintem tedd kicsit följebb a mércét, és 50 körül kapsz újonnan egész normális bicajokat, amivel egy darabig nem lesz gondod. Amúgy meg érdemes szétnézni a Bikemag piactéren.
Előzmény: realy13 (150432)
kivi Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150433
Koszos a bowdnház utolsó kanyarja, és nem tudja a váltó rugója áthúzni rajta a bowdent. Tipikus hibajelenség.
Előzmény: Butch Cassidy (150427)
realy13 Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150432
Szasztok!

Szeretnék Tőletek tanácsot ill. pontosabbban kerékpár szaküzlet címeket kérni.
Lehetőleg nem azt a választ szeretném, hogy "használd a googlet..:-)"

Egy megbizható shimanó váltós bicaj kéne, nem versenyzésre, csak hobby.
És hát 30 ezer körül.

Újpesti vagy szomszédos kerületi címek előnyben :-)


Köszi előre is
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150431

Én meg Keszthelyről megyek le, mert az mégiscsak majd 40 km :).

Amúgy jönnek barátaim montival is, bár ők az 1 körre, én a kettőre szeretnék (outival).

Előzmény: 73Kacsa (150404)
SzeZo Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150430
Aaaazt hittem, elfelejtetted...:-)
Előzmény: dhpage (150428)
gyuri62 Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150429
na de miért nincsenek már fent ?!   :)))
Előzmény: dhpage (150428)
dhpage Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150428
hát mondtam én olyat, hogy már fent vannak? ;)
Előzmény: SzeZo (150426)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!