Keresés

Részletes keresés

adam-85 Creative Commons License 2007.07.14 0 0 150225

7000 kalória???

Az kurva sok...Annyit egy hegyi szakasz alatt égetnek el a touron.

Előzmény: J.K.F. (150223)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.07.14 0 0 150224

Nekem 6:20 lett a 90-es táv, Kacsa nagyon jól mentél. Az eleje jól ment, de Bakonybél után nagyon kikészültem. Szerintem nem ettem rendesen.

 

De amit megtapasztaltam: baromi szép a Bakony!

J.K.F. Creative Commons License 2007.07.14 0 0 150223
Gázló 130. Az első.


Azért első, mert ez volt az első Gázlóm. Sőt, egyáltalán: az első "terepes" teljesítménytúrám! Az első országúti teljesítménytúrám meg 2 éve a Velence 10x volt. Érdekes, hogy mindig ilyen hosszú távokat nézek ki magamnak, holott mindig azt is megjegyzem, hogy igazából én RÖVIDTÁVfutó voltam valamikor. :o)

Ezen kívül most mentem életemben először 50km-nél többet terepen, és most mentem először 800méter szintnél többet (ami Velence 10x szintemelkedése, ugyebár).

Szóval azért egy kicsit izgultam. Választásomat azzal indokoltam magam előtt, hogy ez egy TT nem marathon. Tehát várhatóan nem fognak rámkiáltani hátulról az ideges sporik, hogy "húzóggyále", és a szintemelkedés is viszonylag mérsékelt a táv hosszához képest.

Naszóval, GPS-t is vittem magammal. Ez jól is jött, mert a tájékozódási képességem valahol a nulla és a zéró között van (bár azt a több mint egy tucat GPS kikapcsolódást a rázkódástól a mai nap során nehezen bocsátom meg a Garminnak). Még így is rossz irányba mentem kétszer is, igaz csak olyan 50 métert mindkét alkalommal. Illetve harmadszorra a cél előtt 300 méterrel is sikerült rossz irányba mennem: balra fordultam jobb helyett. Megzavart az első track a GPS-en, nomeg addigra már minden bajom volt: a tarkómra sütött a nap, fáradt voltam, és úgy meg voltam zavarodva, mint vasorrú bába a mágneses viharban. Nomindegy, ez a 2-3 perc plusz még belefért.

A túra viszont kifejezetten tetszett. Kivéve, amikor a szép nyílt, napos emelkedőkön ezerrel kaptam a napfényt. Az első 6 szakasz (a 6. ellenőrzőpontig) nyugisan - már-már eseménytelenül - telt, bár a pulzusom az egekben volt, ritkán esett 170 alá, de mindig találtam egy egy csoportot, akihez hozzácsapódhattam. No persze azért amilyen szerencsém van, már az 5. kilométernél egy elrontott fékezésnél sikerült ügyesen bevernem a bal térdem a kormányba. Ez okozott pár perc "örömöt" a következő kilométereken...

Aztán a 6. EP után lekanyarodott a két srác, akivel az utolsó 3 szakaszon keresztül mentem, mivel ők csak 90-et tekertek ma. És ekkor kezdődött a feketeleves: a Kőris-hegyi emelkedő. Kétszer meg kellett állnom váltóállítás miatt (másodszorra visszaállítottam amit elsőre sikerült elrontani), egyszer meg hogy kicsavarjam a sisakom homlokszivacsából a verítéket. Mert bizony kegyetlen ez a vegyület, ha egyszer a CIA rátenné pár cseppre a kezét... :o)

No, nagy nehezen felküzdöttem magam a hegyre, majd pár perc pihenő után elindultam lefelé. Jaj de jó, ekkor kezdett el fájni a bal térem, amit olyan ügyesen sikerült beütnöm az 5.km-en. Ez a szakasz egy kicsit szenvedős volt, alig akart vége szakadni. Node a vinyei csárda is elérkezett nagynehezen, itt gyorsan megkaptam a matricát, ettem két csokit, ittam egy kicsit, majd indulás. Jók ezek a gázlók, bár az első 2-3 eléggé ki volt száradva. A láncom karistoló hangja, ami végigkísért a maradék 50kilométeren (a lemosott kenés miatt) már kevésbé tetszett... Meg az a két "apró" emelkedő a bakonybéli ellenőrzőpontig, az se.

Ezután jött még az a három "púp" ami igencsak összemérhető volt a Kőris heggyel, főleg, hogy egyre több emelkedő vitt nyílt terepen, nulla árnyékban. Eddigre már nagyon utáltam magam, a szokásos "mitkeresekénitt?" gondolatok meg hasonlók. Viszont kellemes meglepetés volt a 110.km tájékán (a középső emelkedőn) a plusz itatópont, itt jól betankoltam vízből. E második emelkedőről lesiklani volt számomra a nap csúcsa, nagyon tetszett. Igaz, hogy nyílt terepen ezer fokban izzadva, de szép poros utacska volt, nem az a sodródós-kavicsos, mint az eddigieknél. Szóval ez egy nagyon kellemes kis lejtőzgetés volt. Aztán jött a harmadik domb, ami után az aszfaltos lejtőn még 66km/h-val is sikerült rombolnom...

Az utolsó ellenőrző pont után aztán úgy tűnt a szintrajzon, hogy kész kéjhömpöly lesz begurulgatni a célba. Naja, meg volt közben két kellemetlen domb is... Aztán a cél előtt még sikerült még egy kicsit eltévednem ahogy azt már írtam és BEFUTÓÓÓÓÓÓ!


Adatok a Polarból:

Táv: 132.9km
Szint: 1845m
Nettó idő: 7:17:58.1
Bruttó idő: ~ 8:30:00
Pulzus átlag: 168bpm
Pulzus max: 191bpm
Sebesség átlag: 18.3km/h
Sebesség max: 66.3km/h
Átlag környezeti hőmérséklet: 27°C
Energiafelhasználás: 7142kcal


Ugyancsak a mai TT-vel sikerült átlépnem (1.6km-rel) az idei 5000. kilométeremet.
73Kacsa Creative Commons License 2007.07.14 0 0 150222
sikeresen szuztelenitve lettem.
1 pereccel, amit Roger elott mutattam be [egy zuzodott ujj az eredmeny] es 5h22 perccel abszolváltam a távot. Megállnom 1x kellett Bakonybel után a 9 kmes kavicsos felfelen, mert annyira leesett a cukrom, hogy már a szölöcukor sem segitett: kénytelen vltam 1 szendvicset bevágni.
Az egyetlen kivülálló negatv dolog ekkor ért: 5. kmnél megálltam, szendvicset enni az egyetlen árnyékos helyen az út bal oldalán. Két srác utolért, köszöntek, majd miután elhaladtak mellettem egyböl hangosan morogni kezdtek: vazz, ha nem az úton enne, még nem is zavarna. Kicsit furcsa volt, mert majd 3 nyomsávos volt az út, elfértek mellettem. Neki mégis az az egyetlen 3méteres árnyékos szakasz hiányzott a 86 kmböl :)

Kétszer bizonytalanodtam el Hárskút felé menet, de ez már a fáradtságnak tudható be.
Nagyon tetszett az egész túra, bár úgy vettem észre páran összetévesztették egy maraton versennyel...

Henger 7es indulás után 10:40kor indult el a 130 kmes körére...
73Kacsa Creative Commons License 2007.07.14 0 0 150221
a Gazlo rajt helyszintol 5 percre vagyok eppen. 90en indulok es cirka 11 perc mulva a helyszinen. mindenkinek jo tekerest
dhpage Creative Commons License 2007.07.13 0 0 150220
Helyzetjelentés a Gázlóról:
végig járható az út, nincsen sár, a gázlókban minimális víz van. A pályát sikerült teljes egészében végigjelölni. Idén először :)))))
Pinyo Creative Commons License 2007.07.13 0 0 150219
szeptember1, a Bikemag.hu apróhirdetőjén keress a tiédhez hasonlókat.
Előzmény: szeptember1 (150215)
Pinyo Creative Commons License 2007.07.13 0 0 150218

kivi, légyszi regisztálj majd, köszi

 

[HHH Szuszogó időfutam}

2007.07.13 MTB

TIM=7:49 DST=0,94km AVS=7,2 MAX=17,3

 

Részidők:

1:35 pokróc után (ahol megint csak egy út lesz)

5:38 Szánkópálya alja (balról ösvény)

 

Áttételek

Indulás 32/21, jobboldali kövesen egy idő után 32/23. Pokrócig kiállva. Vízmosásokig fokozatosan vissza 32/34-ig, onnan 32/30 majd 32/26.

Kíváncsi vagyok, meg lehet-e tenni végig nagytányéron... Ha igen, az csak vánszorgás lesz a végén.

 

Jó móka volt :-)

 

Törölt nick Creative Commons License 2007.07.13 0 0 150217
Köszönöm mindenkinek a sok jó tanácsot! :)
maci124 Creative Commons License 2007.07.13 0 0 150216
En is igy gondolom.
Alap outim van, 100e Ft, sora szett. Volt egy kozeptanyer csere az elejen, azota semmi. 3 eve hajtom, kb 18e km, egy sor es lanccsere, 4 gumigarnitura, 1 fekbetet garnitura csere volt eddig.

Kulon alkatreszekbol sztem nem lehet ennyiert osszehozni.

Előzmény: cseya (150214)
szeptember1 Creative Commons License 2007.07.13 0 0 150215
Szerintetek mennyiért tudnám eladni alig használt, de régi Trainer típusú versenykerékpáromat?? köszi
cseya Creative Commons License 2007.07.13 0 0 150214
Vedd meg a gyári alkatrészekkel, s ahogy az idők folyamán tönkremegy valamelyik (tönkre fog), azt már ne ugyanolyanra, hanem a hőn áhított típusra cseréld. Így fokozatosan fejlesztheted a bringád amellett hogy használod is. Végülis itt csak a váz a kulcskérdés, országútiban meg szerintem nem lehet nagyon félreválasztani.
Előzmény: Törölt nick (150201)
cseya Creative Commons License 2007.07.13 0 0 150213

Persze, itt-ott elő is villanhat kicsit.

 

Előzmény: Butch Cassidy (150187)
mizu12 Creative Commons License 2007.07.13 0 0 150212
Nem ott van az az ingó kő (vagy Ingó-kő..)?

Megmutattam egyszer a feleségemnek, mit tud a szerkezet, annyira megijedt, hogy szólni sem bírt. Miután megnyugodott a pártonnás kavics (meg ő is), mondta, hogy ha ez innen most leesett volna, a sitten végzem természeti javak rongálása (vagy valami hasonló) címén:)
Előzmény: Törölt nick (150211)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.13 0 0 150211
„(Szentbékkála).”

Szent békaláb! :-)))
Előzmény: Rooger Preed (150205)
Nemozoli Creative Commons License 2007.07.13 0 0 150210
Én is imádtam, de a Moszkvics erősebb volt nála sajnos!
Előzmény: agytorzsy (150208)
emceje Creative Commons License 2007.07.13 0 0 150209
Eh, fékkarú rabló.:)
Előzmény: mizu12 (150203)
agytorzsy Creative Commons License 2007.07.13 0 0 150208
Imádtam a Csepel Apollómat! De ellopták a szemetek!
Előzmény: Nemozoli (150198)
Nemozoli Creative Commons License 2007.07.13 0 0 150207
Erre a célra szerintem tökéletes, ha meg gyorsabban akarsz tekerni, tekerj többet :-D aki erősebb, az a kőnehéz gépen is gyorsabb...
Előzmény: Törölt nick (150201)
zéééz Creative Commons License 2007.07.13 0 0 150206
én láttam élőben egész közelről csak nem bicigli hanem duda volt a kezében((-:
Előzmény: NagySün (150194)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.07.13 0 0 150205

Wáá... Pont a Balaton másik oldalán leszek túrán (Szentbékkála).

Előzmény: bátyó (150204)
bátyó Creative Commons License 2007.07.13 0 0 150204

[M7-es Viadukt túra]

 

Akit érdekel:

 

Az már biztos, hogy augusztus 4-én kora délután (kb. 2 órától kezdődően) lesz lehetőség az új M7-es autópálya szakasz (beleértve a Köröshegyi viaduktot is) lezárt sávján a nyílt nap keretén belül kerékpárral megtekinteni a "Művet". Esőnap 5-e.

 

A tervek szerint lesz 3 verseny is (gyerekeknek 5 km, felnőtteknek 20-25 km, és a viadukton egy időfutam a versenyen a legelöl végzettek között).

Természetesen nem kötelező versenyezni, lehet beszélgetős-nézelődős-fénykepezős túra tempóban is kerekezni.

 

A völgyhíd lábánál levelő látogatói központ -ahol az építéssel kapcsolatos érdekességek tekinthetők meg- egész nap nyitva lesz.

 

Délután-este valamilyen műsor is lesz. Várhatóan a happening este 9-ig fog tartani.

 

Pontosabbat majd csak 23 után tudok mondani. 

mizu12 Creative Commons License 2007.07.13 0 0 150203
A napokban játszottam el énis a gondolattal, hogy ha építenék egy montit belépő szintű 9es sorral közepesen minőségi cuccokból (pl. deore váltók-fékek-agyak, stb.), akkor mibe fájna, és úgy saccra 130 körül lett vége. És ebben még nem volt benne a váz meg a teló, és még talán a kerékfűzés is hiányzott. Persze ezt 10 perc alatt hoztam össze, semmi alaposság, csak az arányok érdekeltek. Úgyhogy a használt-vásárlás, majd idővel kipofozás nálam jobban járható út. És akkor mindig megvan az a kis izgalom, hogy na most a következő havi felesleges léből milyen újabb kacatot veszek a paripára.

Egy újabb félkarú rabló a családban ez a gép.
(Kettő már most is van, és egyik sem félkarú:)
Előzmény: Törölt nick (150197)
Nemo Creative Commons License 2007.07.13 0 0 150202

Emberek!

 

Ezennel nekirugaszkodom a Gázlónak - és annak, ami utána jön. A végcél nem szilárdult meg, de már biztos, hogy Szlovákiában van.

 

Mindenkinek jó időt, friss izmokat és sok lejtőt kívánok!

 

Törölt nick Creative Commons License 2007.07.13 0 0 150201

"használtban tudsz venni 100 ezerből... "

 

Igen...sajnos ezt én is tudom, de van egy kiszemelt 100-110 e fotint körül...

Neuzer Whirlwind Aero ill 1.0 Ez(ek) mennyire jók ilyen célokra?

 

Előzmény: Nemozoli (150200)
Nemozoli Creative Commons License 2007.07.13 0 0 150200
Hát, szerintem országútiból "kicsit komolyabb gépet" max. használtban tudsz venni 100 ezerből... :-( én is így kezdtem, aztán elkapott a gépszíj (bringalánc) :-D
Előzmény: Törölt nick (150199)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.13 0 0 150199
Aha, köszi! Én mindenképpen országútiban gondolkodom... A mostani gépemmel(Olimpia Athens 2004) is elmegyek 200km-t bárhová, csak 30km/h nál jobban nem tudok haladni :( De amúgy kényelmes dinamikus, 1-2percig az 50km/h is lehet vele tartani, hátszélben főleg. Ezért most egy kicsit komolyabb gépre vágyom, amivel csökkenteni lehetne a menetidőket....félmilliós gépet anyagi okok miatt nem terveztem :-D (még)
Előzmény: Nemozoli (150198)
Nemozoli Creative Commons License 2007.07.13 0 0 150198
Szia!

Az egyedi összerak(at)ás mindig többe kerül... de ekkor van rá lehetőséged, hogy olyan géped legyen, amit szeretnél. Ha "meglévő" gépet veszel meg, annak a felszereltsége adott... úgyhogy ezt vedd figyelembe a döntésnél!

Én mondjuk a Csepel Apollo (béke poraira) óta minden bringámat (családi bringákat is) alkatrészenként vásárolgattam/szereztem és építettem össze. Kivétel a gyerekbringa, mert az olcsóbb volt és nem olyan hosszú távra tervezhető amúgy sem a méret fokozatos csökkenése miatt :-)
Előzmény: Törölt nick (150197)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.13 0 0 150197

Üdv! Ez az első (de nem utolsó) hozzászólásom ebben a topikban. Tetszik, nem is rossz :P Most találtam! :D

Gyorsan teszek is fel egy kérdést a topiktársaknak:

 

Melyik éri meg jobban? Ha veszek kb 100e forintból egy országúti gépet, vagy ugyanennyi pénzből egyedi gépet rakatok össze? Véleményetel szerint melyikkel járnék jobban? Többet ki lehet hozni a pénzből, ha úgy rakatom össze?

 

Nagyon köszönöm előre is a válaszokat!

 

Üdv:

 Miki 

Simigeri Creative Commons License 2007.07.13 0 0 150196

ttt.tr.hu-t nézegetve szemet vetettem egy "előzd meg a kisvasutat" túrársa. 28-án lesz, s kismillió útvonalon lehet indulni.

Volt/lesz vki, aki ment már ill fog indulni ezen?

Tud vki vmi bővebbet az 50km MTB tipusú útvonalról, szinttérkép stb?

Köszönöm

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!