Nem tök ugyanolyan mert a HUU-n van Zeg tábla tehát nagyobb hely van a szélvédő felett és belülről is normális órája van amiről hátulról is le lehet olvasni a számokat, nem mint az eredeti keskeny Setra óráról.... A hátfalán is csak 2 szellőzőrács van nem több és Konvekta légkondija van nem pedig gyári klíma... Amúgy tetszik a többi ilyen busz is.... A harmadik gyerek pedig Rába Contactot vezet.
Nekem úgy rémlik, van egy harmadik gyerek is, aki szintén a volánnál dolgozik, csak egy másik buszon.
"Kívülről még mindig gyönyörű....sztem legalábbis:D)."
Kívülről tök ugyanolyan, mint a kanizsai JJT, a keszthelyi JWC, és az egerszegi KNM. Azok is ennyire tetszenek? :)
Nem teljesen ide kapcsolódó hír, hogy GPS nyomkövető rendszert szereletek a VT Transmanos buszokba, egyelőre csak az ikarusokba. A MAN-okat hamarosan viszik el, helyükre jönnek jó kis 260 (vagy263)-asok Sárvárról. :)
Akkor a ZVR rendszámok csak a felvágásnak köszönhetőek h nekünk ilyenünk is van... (Nehéz elképzelni h ennyi pénze volt vmikor a ZVnek most meg sorra szűnnek meg a járatok...:( ).
Erről beszéltem a HUU-147 nem rossz busz(sőt!!!:D) csak a körülmények tették olyanná amilyen:) Amíg a pesti vonalon volt két állandó söfőrrel addig semmi baja nem volt. Ebben az elmúlt két és fél évben amortizálódott le:( ugyanúgy mint a HBA-935 Ma egyébként Söjtörön jött keresztül a HUU Egerszeg felé üresen nagy sebességgel tábla nélkül... Olyan fél nyolc lehetett... Merre járhatott??? (Kívülről még mindig gyönyörű....sztem legalábbis:D).
"egyébként én azt hittem, hogy csak egy ilyen háromtengelyes van (HUU-14x), ehhez képest, amikor beértünk ma egerszegre, ott sorakozott még vagy három. (?)"
Hát igen, 2001-ben még csak ez az egy volt, azóta kicsit több :)
"ehhez képest, amikor beértünk ma egerszegre, ott sorakozott még vagy három. (?)"
Az egerszegieknek bérelt helye van Balatoni út melletti hosszú parkolóban. Éjjel ott áll mind a négy szépen sorban :)
A JOP-515 nem régi rendszám cseréje, 2005 március-április körül hozták be a buszt Németországból. 2000-2001 körüli évjárat lehet. Még egy ilyen magas van, csak az hosszabb és újabb.
Háromtengelyes amúgy "rengeteg" van, ezen a két GT-HD-n kívül 7 db 319 ul, 1 alacsonypadlós, és két 317 ul, amik kicsit rövidebbek a 319-nél.
egyébként mostanában egerszeg környékén a nemtommilyen rendszámú 256.42-es tetszik a legjobban. ez most így hülyén hangzik:), csak arra célzok, hogy több alkalmommal messziről kiszúrtam ezt a kocsit. szép is, tiszta is, impozáns:)
ja igen, ezt akartam kérdezni (nézzétek el, hogy nem olvasok vissza most; tudom, hogy volt szó rendszámokról, de kifolyik a szemem)
szóval a JOP-515 az valami régi számnak a cseréje, vagy "így született"?
egyébként én azt hittem, hogy csak egy ilyen háromtengelyes van (HUU-14x), ehhez képest, amikor beértünk ma egerszegre, ott sorakozott még vagy három. (?)
Ezt mondtam, nincs rossz állapotban a busz, régen apa+fia hajtotta, kb egy éve már a két testvér hajtja, faterjuk nyugdíjba ment. Lövő-Zeg között első osztályú busz.
A 147-el más a helyzet, majd' mindenki hajtotta már, aki megfordult a zala volánnál, mindenki "rúgott" bele egyet. Most meg a lövőiek aktuális áldozata :) Van egyébként állandó gazdája?
Pedig tényleg rendesen egyben van, amióta a ZV-hez került egy család hajtotta. Apa+két fia vezették.Rendesen karbantartották, az biztos. Az ülések az egy más dolog, a 147-ben tényleg jobbak.
A DZC-977 helyettesítette a Mercit még ma is.... Mindkét oldalán az ablakoktól egészen az aljáig leragasztották reklámokkal nem rég...(így legalább vmi egyben tartja:D:D) Különben én sokkal jobban szeretem mint a Mercit...(Sokat utaztam vele mert évekig ez volt a 14.15ös Zeg-Nagykanizsa járaton + a többi délutáni + reggeli vonalon)
Erre rájöttünk már, a miértjére vagyunk kíváncsiak :))
Értelme minden esetre nem sok van szerintem, hisz a fél méteres betűkkel kiírt Zala Volán feliratra, meg az elegáns "darázsfestésre" amúgy is felfigyel mindenki, a rendszámra viszont a legkevésbé. :)))
Minden esetre jó világ volt akkor, hogy erre is volt pénz, most meg lehet, hogy fordákat kell megszüntetni, járatokat kell ritkítani :(
A ZVR-es rendszámok miértjére én is kíváncsi lennék. Valaki megírhatná, ha tudja. A két egerszegi E98 eredeti rendszáma stimmel, a 100-as GBD-903 volt eredetileg, a 101 meg GBS-086. A setráé viszont (nálam) kérdéses. Minden bizonynal régen egerszegi busz volt a setra is, feltételezésem szerint a 415 HD vette át a szerepét 2002-ben. Remélem valaki megerősít, vagy megcáfol :)
A DZC rendszámú helyközi 280-as helyettesítette az összetört Connectot, nem? (Bal oldalán végig reklámfelirat van)
Hogy mit jelent? Hát gondolom volt annyi plussz lóvé hogy igy tüntessék ki ezeket a buszokat. Mit a gemenc a két 435ösét: DAF - xxx rendszámmal, ha jól tom.