Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MarK Creative Commons License 2007.05.08 0 0 3724
Én egyelőre a Cee'd-re mondom, ha meglátok egyet, hogy jaj Istenem, de jól néz ki... ;)
Előzmény: zotty1 (3714)
sysNet Creative Commons License 2007.05.08 0 0 3723
Tesóm kipróbálta a ceed-et 1,4 es, neki nem jött be :)
Azt mondta majdnek szétrázta a próba uton, 1x be is fullasztotta, mert 1-2 ben alig megy, és 2000 ig nincs ereje.
4-en ültek benne, és elég megterhelő volt a kis autónak, a hátsója nagyon föld közelbe volt.
és még szerinte nagyon koszolódik az autó, és a belseje nem valami minőség.
Ennyi volt kb a véleménye.

Hát, igen nem román utakra való :) és a diezel másképp megy.



G4b0 Creative Commons License 2007.05.08 0 0 3722
Hát igen, az volt még egy élmény! A tartalék... Emlékszem mikor a benzin átfolyás mérőn lehetett látni ahogy megy a nafta..., kicsit olyan feeling volt mint ma a fordulatszám mérő. Ha nagyon nyomtad, akkor gyulladtak a sárga ledek is a zöldek után. :) Motortérben a tank, full biztonság a papírmerevítéssel! :D
Előzmény: KiberLovag (3720)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.08 0 0 3721

Apámnak volt egy " vállról indítható" ,mint a Stinger rakéta.

Szerelőhöz vittük az önindítóját, 3 hónapik készült.

Addig is ment a trabi, csak be kellett lökni.

Előzmény: KiberLovag (3720)
KiberLovag Creative Commons License 2007.05.08 0 0 3720

Noja, az tény, ha karban volt tartva, akkor elment árkon bokron, csak elég gyakran kellett hozzápiszkálni... :)

 

A legjobb rész meg az ejtőtank volt... rükiben, még akkor is felmentél vele a hegyre, amikor már orral nem sikerált... :) Jah igen, és a tartalék az külön élmény... :)

Előzmény: G4b0 (3719)
G4b0 Creative Commons License 2007.05.08 0 0 3719
Trabi megbízhatatlan?:D Nem azért mondom, de nekünk volt trabantunk és elmentünk vele Görögországba, Peloponészosz félszigeten Tolo-ba. 1600-1800 km oda... Kombi, 4 személy, fullra pakolva. Igaz nem álomkinézet, de sokan akkor megnézték. Lesték is mit keres ilyen messze, de elment és kisebb gyújtásprobléma kivételével hibátlanul teljesítette a 24 órás utat. 3 hete töltöttünk ott, minden 2. nap elmentünk kirándulni vele, megjárta Olimpiát, Delphoi-t, Meteorák, stb... Nem kis hegyek, nem kis távolságok. Aki járt már ott, tudja. Szal ezek után nem mondanám hogy megbízhatatlan... Jah és a vicc, hogy meleg nyári hétvégéken, mikor beállva az M7-en dugóztak az emberek haza, folyamatosan álltak ki a jobbnál jobb autók felforrt motorral, mi meg röhögtünk nagyokat a léghűtéssel. 600 ccm, 26LE... 
Előzmény: KiberLovag (3718)
KiberLovag Creative Commons License 2007.05.08 0 0 3718
Milyen jó is volt régen, bementél a merkúr telepre, azt trabit vehettél... ha megkérdezted mennyi idő, azt mondták, majd értesítenek, átlag két év... ha megkérdezted milyen szín, azt mondták, amit épp gyártanak, jó eséllyel lehetetlen-világoskék... :)))))))))))))))) Ronda is volt, meg megbízhatatlan is... de státusszimbólum... :)))))))))))))))))))
Előzmény: zotty1 (3714)
KiberLovag Creative Commons License 2007.05.08 0 0 3717
Nem néztem, de ráelis, mivel azt megfigyeltem, hogy 140-nél 3000.... :)
Előzmény: scenic(725) (3711)
Bíborköpenyeslovag Creative Commons License 2007.05.08 0 0 3716
Tény hogy a 2 autó nem egy kategória. Félreértés ne essék nem fikázódok, pláne hogy a Ceed nekem is kimondottan tettszik. Viszont 80%-ban egyedül járok az autóval, a maradékban 2-en a párommal. Ezért nem vettem nagyobb autót. Viszont szeretem a rugalmas dinamikus autókat ezért esett a Sport Swiftre a választásom. Igaz kicsi ismerettséggel, de nekem megállt az autó 3,2 misi körül. Kiber kolegával régi ismerettségre alapozva társalgunk.

Így 13 ezer km után a tapasztalatok. Simán megáll a fogyi 7 és 8 litert körül úgy hogy azért a vezetésben van erősen dinamikus stílus és néha jó uton nem ritkán a 200-at is megütöm (GPS szerint). A gyorsulás 100-ra inkább a 8 mp-hez van közelebb mint a 9-hez. Egyszerűen nem lehet kibírni hogy néha ne lépjen oda neki az ember, szinte kéri az autó a dinamizmust. Aki nem ült még a Sport-ban úgysem tudja miröl beszélek, de ha valakit érdekel szívesen megmutatom. Azért azt tudni kell hogy én kötelezően a bejáratás közben 4-5 ezernél minden autómban cseréltem-cserélem az olajakat és csakis minőségi cuccokat kap, amit bizony hosszú távon meghálál az autó. Mind fogyasztásban mind általában. Asszem a német autóreklámokban van ez a szlogen "A meglepetés erejével" Na ez alighanem a Sportra kimondottan érvényes. Sok nagyobb és nevesebb autót leptem már meg. :))) És mivel találkoztam már személyesen a Ceed-el is, azt tapasztaltam hogy ez a szlogen reá is vonatkozik. teljesen korrekt mind árban mint egyéb vonatkozásban sok neves gyártóval szemben. :)))
Előzmény: Andrew31 (3699)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.08 0 0 3715

Atól hogy szép, nem kell mindjárt bele ülni, nézd másét. :-)

Jó vigasz mi? Maradj a racionális dönésnél, akármelyik is az, jobban jársz.

Nekem már volt fiatom. Egyszer. Soha többé.

Előzmény: zotty1 (3714)
zotty1 Creative Commons License 2007.05.08 0 0 3714
Tiszta gáz, hogy mindig a szép forma és a megbizhatóság között kell választani, gyárthatna már valaki szép ÉS megbizható autót is. Ha a Bravó mellett döntök, tuti hogy pár év múlva átkozni fogom azt a percet, hogy megint olasz autót vettem (városban meg minden tolatáskor pláne...). Ha a Cee'd mellett akkor meg mindig azon fogok rágódni, amikor majd látok egy Bravót az utakon, hogy jaj, istenem, de jól néz ki...
Előzmény: Pancelos72 (3705)
scenic(725) Creative Commons License 2007.05.08 0 0 3713
Elmesélem mi volt a kisvideóban, hátha a többieket is érdekli :)

Először készitettek hat 0-100 gyorsulást. A legjobb 13.0 sec volt, a leggyengébb pedig 13.8 sec.
Átlagban ez 13.4 sec, a megtett út pedig 240 méter.

Aztán jött a 100-0 lassulás. Ennek ideje 3.31 sec, a fékút pedig 39.6 méter.

A következő két próba a dinamikus gyorsulást tesztelte.
Előbb 60-ról 80-ra gyorsulást mértek. Ez 7.86 sec-ig tartott a megtett út 178.8 méter.
A 80-120-as gyorsulás 11.8 sec-ig tartott, 333.3 méter alatt.

Plusz két csaj akik billegtették magukat.
Poén: a kameramanok majdnem többet filmezték a csajokat, mint a kocsit :-)
Előzmény: scenic(725) (3712)
scenic(725) Creative Commons License 2007.05.08 0 0 3712
szia

most már otthon vagyok és letöltöttem. Már nézem is. Teljesen olyan mintha a retekklubbos F1 studióba vittek volna be pár autót. De az a csaj vezetni se tud, mit össze bénázott amig előreállt 2 métert :-)
Előzmény: sysNet (3674)
scenic(725) Creative Commons License 2007.05.08 0 0 3711

Akkor 2750 rpm = 130 km/h? :-)

 

 

 

sysNet ! Kösz az útmutatót, hidd el nem annak a hiányával volt bajom :(

Majd otthon leszedem, már felirtam a linket csak időm nincs.... hátha már szerdán lesz :)

Előzmény: KiberLovag (3676)
Pancelos72 Creative Commons License 2007.05.08 0 0 3710
Milyen autóra költsük a pénzt? - A kompakt családi autók
- Józan ésszel: Astra, Golf, Auris és a győztes...
http://kiaceed.info/index.php?option=com_content&task=view&id=60&Itemid=104

Andrew31 Creative Commons License 2007.05.07 0 0 3709
Nem is keveset!

A kezdeti (igaz még tél volt januárban vettem át az autót) 6 liter körüli (egyszer lukoilos kúton történ tankolás után 6,8!) vegyesfogyasztás 5 körülire ment vissza!

Most a legutóbbi teletank után 270 km-nél tartok - Dunakesziről járok dolgozni Bp. IX. ker.-be nem egy leányálom közlekedésileg - 4,7 a fedcomp szerint!

Igen ez vegyesfogyasztás, vagy átlag ahogy jobban tetszik!
Előzmény: zotty1 (3704)
KiberLovag Creative Commons License 2007.05.07 0 0 3708
No para, ismerem a kollégát régen, és állíthatom, igazi fanatikus, a szó jó értelmében... :)))
Előzmény: Andrew31 (3699)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.07 0 0 3707

APropo, Magentis!

 

Ha valaki lát egy használt 2,5-ös automata magentist nem több mint 3 millért nem több mint 3 évesen és nem több mint 50e km-el, azt kéretik jelezni nekem!

 

Köszönettel!

 

Előzmény: Pancelos72 (3665)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.07 0 0 3706
semmi gond, simán leszámlázza Neked az saját ügyintézésének a költségét (futkosás okmányirodába, stb) az üzembehelyezés költségeit mindíg szigorúan szerződéskötés előtt kell letisztázni, különben azt fizettet ki veled, amit nem szégyenl!
Előzmény: Tettestárs (3675)
Pancelos72 Creative Commons License 2007.05.07 0 0 3705

A cee'd motorja sokkal jobb. A 2 autó teljesen más karakter. A cee'd könnyedebben mozog, fürgébb,d e a beltere ridegebb. A Bravo testesebbnek tűnik, de ezzel együtt nehézkesebben mozog és közel sem érezni olyan kifinomultnak, precíznek a pedálokat, váltót. Viszont a formavilág, az alkalmazott anyagok, színek jobban hatnak az emberre. Otthonosabb és főleg sportos.

Előzmény: zotty1 (3698)
zotty1 Creative Commons License 2007.05.07 0 0 3704
ezek szerint csökkent már valamennyit a fogyid?
Előzmény: Andrew31 (3699)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.07 0 0 3703
Persze mindezekkel együtt is nagyon tetszik nekem a swift sport! :-)))) Sztem a legjobb az új swiftek közül! (meg persze az 1,5 GS AT)
Előzmény: Törölt nick (3701)
zotty1 Creative Commons License 2007.05.07 0 0 3702
A Swift ilyen nehéz? A katalógus szerint a Puntó II-m önsúlya se több 950kg-nál pedig az azért nagyobb.
Előzmény: Andrew31 (3699)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.07 0 0 3701

Az ajánlott ára valóban kicsit van csak 4 mill alatt, viszont több helyen is odaadják 3,5-ért. Zalaegerszegen legalábbis biztosan, és nem is kell mellé szar hitelt bevállalni.

Amúgy sehogy sem egy kategória a két autó. Sztem nem is lehet összehasonlítani.

A swift kimondottan pörgetős városi és szerpentinbetyár, rövid váltóval, sportos futóművel egyáltalán nem országúti túrázáshoz való.

Előzmény: Andrew31 (3699)
Andrew31 Creative Commons License 2007.05.07 0 0 3700
Szia!

Nézd meg ezt a linket!
Épp most akcióznak!

Ja és a tempomat (hosszútávon) engem is érdekelne!

http://portal.martincaraudio.hu/
Előzmény: Pancelos72 (3696)
Andrew31 Creative Commons License 2007.05.07 0 0 3699
Egyetértek!

Egyrészt a Sport Swift 125 Le az 1,6-os VVT motorral a Ceed 1,6 CRDI 115.
A Swift 1070 kg (önsúly) a Ceed CRDi 1367 kg (önsúly).
Katalógus szerint a Swift városi fogyasztása 9 liter, nekem 7000 km után most ha széttaposom sem megy 5,2 felé/100-on.

A garancia és méretparaméterek illetve különbségeik ismertek!

A két kocsi nem hasonlítható össze, mert nem egy kategória.

Hasonló kg/Le arány talán a 2.0-ás 143 lovas benzines Ceednek van az már gondolom kicsit megizzasztaná biborköpenyes kollégát, de még az is csak 10,4 sec alatt van 100-on szemben a 8,3-al.

Ja és a Sport Swift ajánlott ára a hivatalos honlap szerint 3.970.000 Ft. Azt hiszem ehhez már tényleg fanatikusnak kell lenni, mert ezért én üzembehelyezve megkaptam az 1,6 CRDI LX-et metállal.

Szóval nem egy kategória!

Előzmény: KiberLovag (3693)
zotty1 Creative Commons License 2007.05.07 0 0 3698
Amúgy az 1.4-es Cee'd érezhetően jobb a Bravo 1.4-esnél vagy csak minimális a különbség a Cee'd javára?
Előzmény: Pancelos72 (3683)
rezlevi Creative Commons License 2007.05.07 0 0 3697
Xenon: http://www.autoriasztok.hu/xenon.htm
Előzmény: Pancelos72 (3696)
Pancelos72 Creative Commons License 2007.05.07 0 0 3696
2 dolog után nyomozok most, korrekt beszállítót keresek xenon és tempomat ügyben. Utóbbira 95 a kapott ár beszerelve, karral együtt: http://riasztos.hu/images/bbal.jpg
Pancelos72 Creative Commons License 2007.05.07 0 0 3695
Árban is ütősebb a Bravo dízel. :)
Előzmény: SysNet (3692)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!