Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sysNet Creative Commons License 2007.04.16 0 0 2870
Valószinü, hogy olcsóbb lessz a low poweres ceed? gondolom igen, vagy a részecskeszürő miatt marad az ára.

Törölt nick Creative Commons License 2007.04.16 0 0 2869

Gratula!

 

Várjuk a tapasztalatokat!

Előzmény: rezlevi (2863)
Pancelos72 Creative Commons License 2007.04.16 0 0 2868
Az LX-nek nem része, és nem is tudtam ilyen csomagról - még.
Előzmény: sysNet (2867)
sysNet Creative Commons License 2007.04.16 0 0 2867
LX be benne van? :) vagy lehetett hozzá rendelni.
Előzmény: Pancelos72 (2866)
Pancelos72 Creative Commons License 2007.04.16 0 0 2866
Gratula!
Mifene! Ködfénnyel, színre fújt tükrökkel?
Előzmény: rezlevi (2863)
Pancelos72 Creative Commons License 2007.04.16 0 0 2865
1,6-os Aurist nem akartam üvegelni 135 kilóméterével :)
Az 1,4 cee'd meglepően csendes volt 160-nál, már motor-ügyileg. (Azért a bazi nagy tükör kevert egy kis turbulenciát.)

Mind a Corolla 1,4, mind az Auris 1,6 motorja nekem alapjáraton hangosabbnak tűnt kissé és enyhe vibrációval a kormányon, ami a cee'd-ben sehol. De ami nagyon határozott különbség, a gázpedálra a reakció. Sokkal spontánabb a cee'd. De ahogy írtam, a kocsi futása sokkal könnyedebb, légiesebb ( váltó fokozatvétel, gyorsulás, szlalom), mint ha könnyebb lenne több mázsával, alacsonyabb súlyponttal.
Előzmény: scenic(725) (2861)
Pancelos72 Creative Commons License 2007.04.16 0 0 2864
Még semmi hivatalos info.

Hozzánk azért hozták kapásból az erőssebbet, mert nem érintette költségeket, most azonban már nem súly, hanem teljesítmény adó van, így várható a megjelenése.

Többen nyüszögtek, hogy miért nincs részecske-szűrője a dízelnek, na állítólag a 90 lovasnak lesz, mert az anélkül nem teljesítené az előírásokat. Szerintem nem csak a feltöltést, akkor már gyanítom a befecskendezést is változtatták a kicsiben. Kevesebb fogyasztást nem nagyon várnék tőle, mivel a fajlagos hatásfoka szerintem az erősebbnek jobb és valószínű a váltó is hosszabb lesz benne.
Előzmény: sysNet (2860)
rezlevi Creative Commons License 2007.04.16 0 0 2863

1.6 crdi LX, és az enyém :)
scenic(725) Creative Commons License 2007.04.16 0 0 2862

Ha jól emlékszek a különbség csak annyi, hogy a gyengébbik állandó, az erősebbik változó geometriás turbós.

Előzmény: sysNet (2860)
scenic(725) Creative Commons License 2007.04.16 0 0 2861

De mi nem volt tolakodó 5000-nél? A Corolla? Vagy a Ceed? :-))

De tudom a választ, hogy egyik sem hangoskodik 5000-nél sem. :P :))

Előzmény: Pancelos72 (2856)
sysNet Creative Commons License 2007.04.16 0 0 2860
Sorento? :)(ez kicsit más kateg.) Nem Cerato, mind1.

Tamás tudsz valamit a 90 loerős 1.6 os crdi-ről? Valami low power néven fog jönni, ennek kevesebb lessz a fogyija.

SYS
Előzmény: Pancelos72 (2859)
Pancelos72 Creative Commons License 2007.04.16 0 0 2859
A cee'd gyökeresen formálja át a márka megítélését. Már a Sorento is jó volt, de nem húzó kategória a kontinensen a SUV, úgy, mint odaát. A Rio is állat jó, de gyenge médiatámogatás és marketing volt mögötte. Mai napig rácsodálkoznak a miénkre. :) 
Előzmény: Törölt nick (2858)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.16 0 0 2858

Idézek:

 

megfelelő csökkenéssel 1,9 ezer kocsit értékesített az első negyedben, míg a Kia 46 százalékkal 700 darab közelébe növelte eladásait. Mindez elmaradt a (hobbi)terepjáróiról ismert Ssangyong teljesítményétől: a 49 kocsi közel négyszer több az egy évvel korábbinál.

 

Cikk: http://www.napi.hu/default.asp?cCenter=article.asp&placein=econet&nID=329639

 

Konklúzió: a Ceed robbantja a KIA eladásait.

Több fogy RIO-ból, Sorrent-ból, ...

stb.  Jól tévedek?

tgera Creative Commons License 2007.04.16 0 0 2857
Én 160-170-nél 5000 tájékán közlekedtem vele, és élveztem. Ezért is szeretem a benzines autókat, tetszik a pörgős motorhang.
Előzmény: Pancelos72 (2856)
Pancelos72 Creative Commons License 2007.04.16 0 0 2856
Már régebben teszteltem a Corollát, szép, igényes, de túl "steril" nekem.  Részletmegoldások nem tetszenek az autón (pl lámpák).

Ha a fordulat 100-nál 3.000, akkor természetesen arányosan fel kell szorozni.
130-nél durván 4.000, 160-nál közel 5.000. A Meglepő, hogy nem volt tolakodó 5 ezernél sem. :)
Előzmény: scenic(725) (2850)
Pancelos72 Creative Commons License 2007.04.16 0 0 2855
Veszprém a támaszpont. Formációs Magyar Bajnokságra mentem fel Miskolcra a 7végén, támogatom az táncegyesültetet. Így volt mindjárt az autópálya teszt :).
Előzmény: scenic(725) (2849)
scenic(725) Creative Commons License 2007.04.16 0 0 2854
válasz a másik fórumon :)))
Előzmény: tgera (2852)
scenic(725) Creative Commons License 2007.04.16 0 0 2853
Igen, ilyen egyszerűen ki lehet számolni? Tök jó. :-) Akkor 4500-as fordulat lenne 130-nál ? ....
Előzmény: vlevi (2851)
tgera Creative Commons License 2007.04.16 0 0 2852
Bocs, de mint volt Megane II tulaj ezzel nem értek egyet. Pénteken adtam el a 1,6 benzin kombit. Ha hosszabb lenne az 5., akkor kevésbé lenne rugalmas autópályán. A Megane 130-nál (óra szerint) 4000-et pörgött. A nyomatékcsúcsa meg 4200-nál van, így is jártam vele, ami óra szerint 140 feletti tempót jelent. Bármilyen emelkedőre fel tudtam vele menni, úgy, hogy nem kellett 4.-be visszaváltani, hogy szétbőgje magát.

Az új Scenic már a szalonban is 6. sebességes váltóval volt szerelve, nem tudom, hogy a Megane is ezzel jön-e, mert Automata váltóval rendeltem (Újból Megane II 1.6 benzin).

Bocs, ha kicsit off volt a hozzászólás, de eredetileg én is Cee'd-et akartam venni, de végül nem vártam meg a kombit.

Én ezzel a maradványértékes konstrukcióval veszem meg, és alaposan átszámoltam rengeteg ajánlatot, nem gondolom, hogy rosszul járnék vele.

Tgera
Előzmény: scenic(725) (2848)
vlevi Creative Commons License 2007.04.16 0 0 2851
150-nél gondolom másfélszer annyit, mint 100-nál :)
Előzmény: scenic(725) (2850)
scenic(725) Creative Commons License 2007.04.16 0 0 2850

Szia

 

Én a lépcsős 4 ajtós új Corollára lennék kiváncsi. Megnéznéd ha arra jársz?

A ceed-del könnyebben össze tudod hasonlitani.

 

Még mindig a fordulatszámok :) Azt már láttam, hogy 100-nál 3000-et pörög. És feljebb, 130-nál, 150-nél?

Előzmény: Pancelos72 (2828)
scenic(725) Creative Commons License 2007.04.16 0 0 2849

OFF

 

Szia

 

Te hová valósi vagy (mi borsod)? Mert egész magyarországot végigszeled, kb mint mi :))

Mi szfehérvár - bp - miskolc vonalon mozgunk :))))

Előzmény: Pancelos72 (2828)
scenic(725) Creative Commons License 2007.04.16 0 0 2848

Nem fontos a 6 sebesség, csak legyen hosszú az ötödik. Ha az 5. sebesség áttétele

olyan lenne, hogy 120-nál 3000-et pörög a motor, akkor szükségtelen lenne a hatodik fokozat.

Előzmény: Meganos benjy 409 (2821)
Deras71 Creative Commons License 2007.04.16 0 0 2847

Január 28-rendelés.......április 13 átvétel, de a csomag miatt kellett rá többet várni. Mivel akkor már nem lehetett csomagot rendelni LX-be.

 

T.

Előzmény: Zsófia_nl (2845)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.15 0 0 2846
igazad van, résztulajdonos.
Előzmény: enakivagyok2 (2842)
Zsófia_nl Creative Commons License 2007.04.15 0 0 2845
Mennyit vártatok rá?
Előzmény: Deras71 (2841)
G4b0 Creative Commons License 2007.04.15 0 0 2844
Tökéletesen egyetértek ezzel! Én is valami hasonló hitel összeggel számolva (2.4 milla), hasonló THM-el és ugyanennyi hóra (120), kb 800E forinttal kellett volna többet fizetnem. Ha ezt lebontjuk 10 évre, akkor szerintem nem rossz ajánlat, főleg ha megnézzük 10 év múlva mit fog érni 800E forint... A 0% kezdőbefizetést mint már említettem, én is helytelennek tartom.
Előzmény: Benben (2823)
Pancelos72 Creative Commons License 2007.04.15 0 0 2843
Igen, 1,4 LX, 7 ezer kilométerrel.
Előzmény: Zsófia_nl (2838)
enakivagyok2 Creative Commons License 2007.04.15 0 0 2842

Csak a tények kedvéért, bár nagyon off:

A Renault 1999-ben vette meg a Nissan Motors kb 40%-át. Én úgy tudom, még mindig az övé, tehát nem csak közös fejlesztések vannak.

Előzmény: Törölt nick (2840)
Deras71 Creative Commons License 2007.04.15 0 0 2841

Gratula neked is!

 

Én is pénteken vettemát. :D

 

T.

Előzmény: csorban (2818)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!