Nekem is LSL van, de semmit nem kellett fúrni, az idom alá van felrakva. Sajnos már volt élesben használva. Eddig jelesre vizsgázott, azaz semmilyen sérülés nem lett a motor oldalán. (bal oldalra borulás kis sebességgel).
Háát, majd meglátjuk, várom az x-bike visszajelzését, hogy vállalnak-e garanciát, aztán ha nem, lehet hogy visszaadom a cuccot (remélem, ilyenkor azért visszaveszik). A fene se gondolta volna, hogy ez ilyen macerás.
Az eladás igaz, viszont, ha egy hajszálrepedést bevisznek az idomba, miközben fúrják, akkor már ott reped is tovább. :-((( Amit én el tudok képzelni, hogy dekopír fűrésszel szépen óvatosan kivágni, és utána az idomot megmelegíteni ahol vágták. :-)))))
Legfeljebb Budaőrsnél átmegyünk, ha nincs más. Viszont addigra nem lesz gombám, mert váratlan nehézségek adódtak, nem tudta időbe beosztani a szervíz (Papp Motors), aztán körbetelefonált a srác máshova, azok meg beparáztak az idom fúrása miatt, hogy arra nemigen vállalnának garanciát. Hogy miért nem, az nemigen derült ki, csak, mert nehogy baj legyen vele esetleg. Ugyan ilyen még sehol sem volt (az ellenkezője sem), de akkor se. Van valakinek ilyesmivel tapasztalata, hogy egy ilyen idom anyaga mennyire repedős egy 30mm-eres lyuk előállításánál? Gondolom, finom körkiszakítóval csinálnák egy központi lyuk kifúrása után.
Rá tudunk onnan is menni. Vissza kell menni a kútra, és ki lehet kanyarodni a budaörsire, ahonnan még át lehet menni a pálya alatt. Én is odamegyek 8ra. (ha sikerül hajnalban felkelnem) :)
Nekem szellőzős, és nyáron is be van csukva, mert ha kinyitom a szellőzőt, akkor zajos:) De igazság szerint majd talán idén kipróbálom normláisan, hátha látom értelmét a szellőzésnek:)
nem is mondtam de vettem hétfőn bukkantó sisakot Roof Boxer típusút (95e), igazság szerint boxer v -t akartam de annak más a belső kialakítása és kra nyomta a jobb fülemet míg az ugyanolyan méretű sima boxer tökéletes! különbség h ez nem szellőzős sehol!!!!
Kérdésem: nektek szellőzős a bukkantótok? akinek nem az hogy bírja nyáron???
tnap pedig vettem Prexport Indy csimmát (35e), szép is kényelmes is és az ára sem volt vészes!
A csizmámat csak a vicc kedvéért húzogattam az aszfalton... :)))))))))) A túracucc is tökéletes, mi abszolút "készületlenül" mentünk, az egyik srácon nyitott sisak volt, és nem szóltak semmit. :)))))) Én is csak a cordura felszerelésemben mentem, mert abban mozgékonyabb az ember.
Hát valahol az M1-M7-70-es találkozásánál (Ex Osztyapenkó) kéne összefutni, ahol elágazik a 70-es jobbra, mert szerintem mindenki arról jön. Csak ott nem tudok semmi markánsat, talán valaki más?
Nekem is teszett az Ering, szerintem megyek máskor is. :))))) Majrécsíkból maradt fél cm. Valami leér a jobb oldalán, de nem sikerült megfejtenem, hogy mi, nem a lábtartó. Rejtélyes. A térdkoptatónak semmi baja, de ahogy elnézem, ilyen is marad még jó darabig... Majd lecsiszolom smirglivel... :))))))))))) A csizmám koptatóját viszont remekül lehet huzatni. :)))))))))))))))))))) Most meg marha izomlázam van... Még mondja valaki, hogy a motorozás nem sport... :)))))))))))
Ma motorral jöttem, remélem nem esik be egy ügyfél mizéria váratlanul:-) Csutka: Engem is érdekel, hogy vasárnap találkozunk-e valahol 8 körül? LSL gomba: Engem kevésbé zavar az idom fúrása, mert nagyon pontos a szerelési utasítás és így nincs a konzolban kacskaringó, stabilabb a cucc. Nekem meg úgyis karcis a jobboldali idom már.