HA a gyorsításkor csak 12-13-ra ment a fogyimérő, az nagyon jó! Amiket én vezettem, egy-egy rendesebb gyorsításnál 20-25l a pillanatnyi. Volt 3,0-ás senatorom, no az 70-nél kiakadt :-)))) Az 20-22 között evett városban :-)))
Szia!Gabor! 70% város a tőbbi normál országút nem pálya. Egyébként mikor kipróbáltuk érdekes volt a fogyimérő. Gyorsítás fázisa:12-13 liter. majd motorfék:3 liter. normál gázpedál tartás folyamatos haladás 120km/h-6-7 liter. Az az igazság én csak igazából a a saját teletank majd ismét tele és számol. Ebben a mérőben bízok. Egyébkét nagyon tetszik a járgány csak sajnálom, a hogy olvastam a hozzászólásokat nem kapható az alaptipus(base). doki
Igazad van, én vok ilyen gyangya. :) Tavaly a haverommal úgy beestünk az árokba, hogy csak úgy zörgött. Havas, latyakos úton kitört a kocsi hátul- megfogtam.. megint kitört, nem sikerült visszahozni. Mákunk vóót, hogy nem jött szemből senki. :) Szal, aki sokat megy, annak jól jöhet vészhelyzetben.
Mi magyarok a statisztika szerint inkább veszünk klímát, mint légzsákot, esp-t.
Ternészetesen... Nem akkora a külömbség, nekem tűnt így. Egymás után vezettem mindkettőt. A helykülömbség- lábtér észrevehető. A Ceed süketszoba.
Elfogult pedig a Corollával vagyok :) jobban tetszik, de nem vok elég öreg hozzá. :) a KIA számomra abszolút racionális választás, a vezetési élmény mellett. :)
No akkor ma megrendeltem a kicsikét! Kicsit elszomorító, hogy április vége, május eleje a várható érkezés! Mondjuk az ügyintéző azzal vígasztalt,hogy szándékosan írt ilyen hosszú időt biztos ami biztos! Szerinte hamarabb meglessz! Hát úgy legyen! Ámbár nem is tudom mi lenne a jobb! Ha betévedek a szalonba állandóan benne ülnék, ha megérkezik és haza hozzuk nem tudom az asszony mit fog szólni... :-)
Ami a fogyasztást illeti az egyik tesztben 8,3-at írtak az 1,4-esnek szinte csak városban és gondolhatjuk mennyire kímélték! Mazsola tapasztalatai szerint 6,5-6,9 vegyesen, ezek azért nem rossz értékek!
Amúgy hol használnád, milyen körülmények közt? Csak azért kérdem, mert nekem is volt olyan kollegám, aki büszkén mondta, hogy neki városban 6,8-al megy az Astrája, majd kiderült, hogy azért "városban" mert Zalaegerszegről nem megy ki, de gyakorlatilag a teljes utat a várost elkerülő 8 km-es gyorsforgalmún teszi meg munkába jövet-menet. Hát akinek ez a városi használat......
nagyobb motor, hengerűrtartalom, elvileg nagyobb fogyasztás. Nyilván a0,2 kiter nem nagy különbség, de 1,4 és 1 feltételezett 1,8 között érezhető lenne. Természetesen vannak estetek, amikor 1,4 fogyaszt többet, mert ahhoz, hogy menjen, ki kell taposni szegényt.
Ceed esetében ez talán kevésbé játszik, norm. vezetési stílushoz ha nem is bő, de elegendő az 1,4.
Szia! Köszi így már értem.:) Viszont tettszett a hmvhelyi ker. hozzállása. Már az elején +mondtam, hogy mostanában nem tervezek ótó cserét, csak kipróbálnám, de mégis profi bánásmódban volt részem. Üdv.Ben
vettem a bátorságot, mert jópárféle autóval volt már közeli tapasztalatom, és nem 7végi autós vagyok, hanem évi kb 40000-et megyek. A motorok hatásfoka a különböző mai típusoknál közel azonos, a súlya meg 1200 kg körül van, ebből hidd el, hogy kb az általam felírt értékek jönnek ki!
Az ABS-el kapcsolatban meg nem azt mondtam, hogy ABS nélküli autókat árulnának, hanem azt, hogy nem kötelező!
Városban még inkább ott a különbség a vezetési stílusok között. Nem forgatva a motort, hamar felkapcsolva 2.000 körüli fordulaton elcirkálhatsz még az 1,4-essel is, akkor városban is 8 liter. Agresszívabban gyorsítva és persze jól elfékezgetve a drágán szerzett lendületet simán több literrel magasabb.
Bocs de szerintem a KIA minden tipusában széria az ABS. Szerintem az EU országok többségében kötelező az ABS. Van még olyan eladott újautó magyarországon amiben nincs ABS?
Nem arról van szó, hogy máshol nem lehet tesztvezetni. Szerintem minden szalonban lehet tesztvezetni azonnal. Azok akik a Ceed kampány elején interneten regisztráltak egy Ceed nyeremény játékra személyes meghívást kapnak. A KIA Motorstól felhív egy callcenteres hölgy , udvariasan megkérdezi hogy hol karsz tesztvezetni, majd felhív a kiválasztott kereskedés és a megbeszélt időpontban várnak. Nem egy nagy csoda de jól esik. Ettől függetlenül bármikor bemehetsz egy kereskedésbe és vezethetsz.
akarom mondani: autóvásárlástól. Én is azt a véleményt osztom, hogy nem fog a hiánya miatt eladhatatlan lenni egy autó. Klíma nélkül tényleg nem vennék, de még az ABS hiányát is el tudnám nézni (mondjuk nem szívesen)
honnét veszitek, hogy az ESP kötelező lesz 5 év múlva? Még az ABS sem az! Mondjuk nekem az ESP hiánya a legkevésbé sem venné el a kedvem az autóvezetéstől.
Majd ha az Aston Martin hív tesztvezetni! :) El kell adni a cee'd-et, és hát itt meggyőző próbaút, ezzel lehet fogást találni a Golfos - Astra fertőzött embereken.
Jó volt "cirkálni" az új Corollával. Egyáltalán nem zajos, nagyon összerakott, már már Avensis-es érzetek néhol. És szerintem ez az, ami a cee'd mellett szól. A Corolla komfortos, de nekem már túl "steril". Sokkal jobban együtt voltam a cee'd-del. Az Auris más lesz, jobban a vezetőnek, mint az utasnak szól majd, kiváncsi leszek az első próbaútra.