Nekem használtra nincs zsetonom!!!!!! Sokat szívtam már én is. Az olcsó a drága, magam kárán tanultam!!! Pld: A szomszédom épp most szerelteti egy profival a 4 éves Sharan PDTDI-jét a garázsomban. Ahelyett, hogy a 3 gyerekével játszott volna vas. egész nap! (VW speckó a csákó a szerelő, van diagnosztika készülék, minden, egész du.) Már majdnem leégett a kocsi vmi elektroniokai hiba miatt. Minden hónapban van egy ilyen eset.Ez, vagy az...a mai mutatvány 25.000Ft ezidáig, és nincs kész.
Mellette áll a gaázsban a Katám új Yarisa, tegnapelőtt vettük át. Havi X (kevés) Ft, és nincs gond. Beülsz, mosolyogsz, elfordítod a kulcsot, és megy. Minden nap, ezenrtúl. 0 probléma.
1 hónap múlva az én KIA CEED CRDI EX-em, EL. csomaggal, piston gray színben ESP-vel is ott fog állni. Havi X összeg ( kicsi) Budapest Autófin ) és nincs gond!!! Minden ap dolgozom vele, és NEM RAJTA! nem akarok professzor lenni javíttatásból. Nem érdekel a tehnika.
NEM VESZEK HASZNÁLT AUTÓT! MERT ÁT.@SZNAK! ÍGY IS, ÚGY IS. Az összes ismerősöm erről panaszkodik. -Kell vennei egy normális újat, válaszd ki a számodra legjobbat, és nem lesz gondod. Használd sokáig, fizesd tovább, ne cserélgess és ennyi. Így kevesebbe kerül. és örömöd lesz benne, nem gyógyszerre megy el a "zseton"
KIA CEED pld. Hajrá! Ez egy jó választás! MEGLÁTJÁTOK!
EX-et kell venni, 5 éven belül kötelező lesz az ESP minden új autóban! Különben nem tudod eladni 7 év múlva!!! Vegyél egy jobbat, fizesd tovább, jobban jársz. Nem kell cserélgetni, és akkor nem bux egy csomó lóvét.
Bocs, hogy hosszú, kifakadtam kicsit, remélem hasznos.
Szia! Köszi a tárgyilagos, elfogulatlan, ömlengésektől mentes választ! :-)))))))))) /Na jó ez csak vicc volt/ A lényeg az, hogy elégedett vagy a géppel, és jó pár hét használat után beigazolódni látszanak az előzetes várakozások, miszerint nagyon ütős kis autó ez a Cee'd! Őszintén szólva én szívem szerint 1,6-ost vettem volna mert nem tudom, hogy nem-e lesz gyenge az 1,4 ehhez a kasztnihoz, de nagyjából ennyit szántam rá, nem akartam feljebb menni! De azért bízom benne nekem is sok örömem lesz benne!
Egyáltalán nem bántam meg, még mindig szerelmetes vagyok az autómba!!! :-)
Folyamatosan azt érzem, hogy végre egy AUTÓBAN ülök. Persze vezettem már nagyobbat, jobbat, de én tényleg meg vagyok elégedve a gépemmel. Egy könyöklőt szeretnék bele, de ezt lehet, hogy már említettem;-) Tényleg, ha tárgyilagosan akarok nyilatkozni, azt gondolom, hogy nem kell nekem más autó. Erős, kényelmes és autópályán is halakan ment, szerintem. Ennél jobban nem választhattam volna magamnak, tökéletesen elég arra, amire nekem kellhet az autó. A környezetemben lévők is jó választásnak tartják, egy-két megjegyzést kaptam, hogy nem tartja az árát a KIA, de az én autómban ülve, eddig mindenki kellemesen csalódott. Kollégám például pénteken mondta, hogy egyre gyakrabban lát cee'd-et az utakon és egyre jobban tetszik neki. Egyébként hozzáteszem, hogy engem az sem érdekelne, ha valakinek nem tetszene, mert meghallgatom mindenki véleményét, de magamnak vettem autót, nem másnak.
De nem lehet rossz véleményük, egy új autó hogy lehetne rossz?! Én imádom!
Na ,befejezem az ömlengést, én meg vagyok elégedve vele és ez a lényeg.
Nem tudna nekem valaki segíteni? Január végén előszerződést kötöttünk egy 1.4-es Ceed LX-re, majd kb. egy héttel később rendeltünk bele egy kényelmi csomagot. A szerződésben beérkezés dátumának kb. február végét - március elejét jelölték meg. Azóta az autónkról semmi hír, pedig már a kereskedővel is beszéltem, de ő is csak annyit tudott róla mondani, hogy az országban biztosan nincs. Most meg olvasom ezeket a (rém/es)híreket, hogy több rendelést nem lehet felvenni LX-re, meg nincsenek csomagok... Szerintetek hogyan lehet elállni egy előszerződéstől úgy hogy ne jöjjünk ki belőle rosszul? Meddig kell/muszáj várni a febr-márc-ra ígért autóra?
Az első 1000 km után a fedélzeti alapján 7.0 l lett a fogyasztás, saját mérés 6.8 l. Ebből kb. 400km autópálya, persze szigoruan 130-as tempó (jó néha 140, 4000 fölé nem mentem) 300km egyéb út, a többi város. A város sokat ront rajta, a fedélzeti szerint volt 6.2l is. Az autópálya tempó hangja nem igazán zavaró, legalább is nem a motor hanem inkább a gumit lehet hallani (205/55), a szélzaj sem jelentős. A váltó áttétele lehetne hosszabb, bár ötödikben 50-ről is gyorsul erőteljesen. Sokan írták a tesztekben hogy a kormány túl könnyű nagy sebességnél. Szerintem ez nem igaz a 1,5 Swift sokkal könnyebb volt. Egyre jobban tetszik az autó.
Hálás köszönet a segítségért Gabor!!!No akkor még egy kicsit számolgatok, utána lesz egy újabb felvonás az értékesítővel! Persze mondanom sem kell, hogy ezt a konstrukciót ő javasolta! Köszi mégegyszer!
Aha, a webmaster a veszprémi kernél, és a háttérmotorból egyértelműen kiolvashatóan a friss klub-honlapnál is Pancelos72 kolléga, akinek ez az "odaterelés" itt az első és ezidáig egyetlen hozzászólása...
Nos lehet ez az egész jószándékú, csak mondj valamit, ami miatt majd nem kell gyanakodni... :)
Ha nem adnak jobb hitelt, kérjed 48-honapra, akkor kb havi 28e. Nem hiszem, hogy az a +10 nagyon gáz lenne (abból gondolom, hogy ha valaki 3,5 millért kocsit vesz, majd 2,5 önrésszel, akkor azért annyira nem lehet szar anyagi helélyzetben) 9% THM mellett érdemes mennél rövidebb futamidő alatt kinyögni, aztán legalább jöhet pár hitelmentes boldog év! Havi 35500 Ft-al durván 36 hónapra jösz ki.
Lehet, nekem paranojjjjjám van, lehet tapasztalat, de ez kicsit nekem "büdös"...
Megmondom miért:
a háttérben egy veszprémi kereskedés, és egy tartalomszolg. áll., ennek ellenére magánkezdeményezésként tüntetik fel... ez már meredek, mert gipsz jakab, mint ötletgazda nem szerepel, ahogy ez az ilyen jellegű oldalaknál szokás...
konklízió: pénzszag, személyes adatgyűjtés-szag...
(példa: ignisklub.hu swiftklub.hu majd sx4klub.hu ami magánkezdeményezés, és kereskedésfüggetlen, míg pl a suzukiklub.hu elkötelezte magát a hollósnak...)
már xorri, ezt gondolom, bár ne lenne igazam... mindenesetre óvatosságra intenék mindenkit...
Szia Mazsola11! Amit írtál az mind igaz, de azért kiajobb a 1585-el beletette a bogarat a fülembe, meg már megtanultam, hogy az a biztos ami már elmúlt!:-) Szóval akkor nem bántad meg a választásodat, frankó a gép? Ja, tényleg a környezetednek mi a véleménye a kicsikéről/haverok,ismerősök/???
Szia scenic(725)! Igaz, hogy MÉG nem vagyok Cee'd tulaj, de talán tudok segíteni a személyes benyomásaimmal! Pont tegnap mentem egy 1,4-es géppel. Az autó nyers volt, volt benne vagy 300 km. Felpörgettem 4000-ig, de én nem tapasztaltam azt a fene nagy zajosságot! Nem mondom, hogy nem lehetett hallani a motort, de szó sem volt arról a zavaró hangoskodásról, amit a tesztben írtak! Legalább is szerintem, ill. többen ültünk az autóban, és a többiek véleménye is ez volt! Mondjuk a Mazda3-hoz nem tudom viszonyítani, de az előző autómnál csendesebb az biztos. Üdv!
Nem akartam előe inni a ....., de azt írtad, hogy az egyiket lefoglaltad. Az nem csak neked kötelezettség! :-)
A Fed. comp írta a 6,7-es fogyasztást, mikor hazaértem vele 6,5 -t írt és mivel nem fogyott ki az ü.anyag még párszor elgurultam vele a munkahelyemre. Az általam számított átlag 6,9 lett, de mivel még nem áltam be egy adott kútra, hogy ott tankoljak mindig ezért azt veszem figyelembe amit kiírt.
Vezettetek már új Mazda 3-ast? Hangjára lennék kiváncsi. Olvastam egy cikket, hogy a Ceed hangja 130-140 körül felerősödik, autópályán zavaró lesz a hangja.
Mig a Mazda 3-as autópálya tempónál is halk marad.
Ez igaz? Én csak 110-120-ig pörgettem az 1.6-os CRDI-t, addig semmi hangja nem volt. Ettől nagyobb segességnél passzolok, hogy mi lesz... A benzinesek már elfogytak a kereskedésben.
Drága az új autó, ez igaz, főleg, ha 2-3 év múlva eladod. Orvosság lehet:a jó vállasztás,venni rendeset, nem cserélgetni. Hosszú távon megtartani, és nem az aktuális trendek alapján cserélgtni egyik sz@rt a másikra. ( Mint az én Fiat Punto-m :) Persze, ha van pénz rá. A használt autókra meg piszokul rá lehet fizetni.
A leggyakoribb magyar nemzeti sport az adócsalás után: óratekergetés, t.k-s kasztnik egyengetése, üzemanyag pancsolás, eltitkolt várható drága javíttatások.
Leggyakrabb eladási okok: elege van a bajokból, lehúzás jönnek a nagy bajok, sufniszerelés, barkácsolás.
Az ismerőseim mind megszívták mostanánam a környezetemben. Kollegám A 6-osa: haza, onnan műhelybe: hengerfej A másik álom Passatja: üza pumpa, stb. P. Partner HDI: hamisított szervízkönyv, tekergetett óra. Clio dCi: öntögetés, a 366. napon a pumpa sz@rt be. folytassam?
Naja, nagyon sokan nem engedhetik meg maguknak hogy új autót vegyenek, nem azért mert esetleg nem tudnák kifizetni a a havi részletet, hanem mert belegondolnak hogy mennyit buknak rajta.
A másik meg az hogy lehet hogy nem is tudná kifizetni.
Szerintem új autó nekünk se lessz jódarabig. De valahogy nem is vágok rá, elég racionális ember vok, de egy jó állapotú használt, fele annyiért simánn megteszi.
Persze nem ítélem el ha valaki azt vesz, ne ércsetek félre, ha lenne annyi pénz nekünk is biztos új autó lenne. Na meg ha nem vennének Ők új autót mi nem tudnánk használtat venni :)))
Hát sajnos benne van a pakliban a koppanás! Persze igyekszem nem nagyon rápörögni, de az értékesítő nagyon határozottnak tűnt! Remélem tudja mit beszél!
Jó, hogy itt vagy! Úgy is meg akartalak szólítani! Segíts nekem légyszi egy kicsit! Nekem úgy tűnik, te pénzügyileg képben vagy. 1,11 millára 84hó/17925ft szerinted elfogadható konstrukció??? Ami a hozzászólásodat illeti lehet, hogy igazad van!
Mazsola11! A múlt hétvége után ígértél nekünk fogyi infót. Tudsz mondani valami érdekeset?
Szépen kérek minden 1,4-es tulajt nyomjatok infót a gépről!!!Minden érdekel!
No voltam a kereskedében ma! Sajnos élőszóban is megerősítette az eladó, amit már eddig is tudtunk. De azt is, hogy nála még van 4db autó várólistán, ill. már csak három, mert 1-re lecsaptam, amíg nem késő! Úgyhogy ha minden jól megy pár hét múlva csatlakozom az irigyeltek táborához!!! :-) Ami az árakat illeti úgy néz ki, hogy szépen lassan kúsznak felfelé!