Ez változó. A 317 típusúban 61-63, a 319 típusúban 63-67 ülőhely van. Ha van idegenvezetői ülés, akkor az még plusz 2. Az UL-ekben van általában a több, a HD-ban a kevesebb.
Anno egy VB Ik-250-es esti 20.00 órás indulással, utasok nélkül, megállás nélkül, 2 óra 25 alatt volt Budapestről Hévízen a Honvéd üdülőnél, úgy, hogy az északi parton ment.
a gkv. csak anyit mondott vagy lent leszünk hamar, vagy holnap kirúgnak mert trafipax sorozat készül most rólam.
Tegnap nem jött rásegitő Szombathely-Nagykanizsai járatra, a három tengelyes Setrán már elöl álltak. A soför tiszta ideg volt már mert nem mentek beljebb az utasok bedig a hátuljában még tizen elfértek volna. Hány személyes a háromtengelyes Setra.
Régen a Zeg-GYŐR járat nem-e Söjtörön telephelyezett?Valaki tudna-e küldeni Zala volános buszos képeket jóminőségüeket E-mil ben attibatti100@citromail.hu
Azt szeretném megkérdezni mere jár JKM-773 és hány ilyen busza van a zala volának. Napközben merre jár a a GID-335 azt tudom hogy Petőmihályfán telephelyezik
Kétszer már én is utaztam 256-al. Mindkétszer a 17:00 Bp-Zeg járat. Először még 3 éve, legutóbb meg tavaly tavasszal. Az intouro másodrészeként jött csütörtökön. Inkább nem írom, "mennyi volt a vége", de leszabályzó nem volt benne :)
A 395-ökkel meg az a baj, hogy még újan is k... gyengék, nemhogy 10 évesen. Nem bírják tartani sztrádán még a 90-et se. Ami vasárnap jött, a kasztnija és a belseje szépen fel volt újítva, a motorja meg valami rettenet, hogy milyen szar volt. Azt hittem, le kell szállnunk és fel kell tolnunk a kapornaki emelkedőn.
Csak úgy, gondoltam hátha érdekel valakit... Múltkor kifejezetten te kérdezted :)
Sztem nem kell, hogy visszafogd magad. Bőven belefér ebbe a topicba amiket írtál. Semmi baj nem volt vele. Akit érdekel, elolvassa, akit nem, az meg nem :)
Legközelebb én is jobban visszafogom magam, sajnálom, ha pont a lényeg veszett el: 395 csinálta, GAC-256, ami akkor jött Bükfürdőről (Zalaszentgrót-Hévíz útvonalon).
415 HD 16:55 kor indult el egerszegről.... Harmadiknak állt be de elsőnek indult el. Első 395 Rába volt lövőről (a lövői setra meg ott áll egerszegen, lehet még nem készült el az önindítója). Második az ICE-568, ez ment pacsára. Negyedik a lenti Detroit Diesel volt, az ötödik meg szintén egy 395 rába. Erre 170ig szólt a beszállókártya, de lehet jött még egy 6odik busz is....
Az Áiplibusz-os Neoplan 20:10 kor érkezett meg a Petőfi hídhoz. A 17:00 Bp-Zeg járatot is egy Neoplan csinálja....