Ha már itt van a kép, írd meg légy szíves, történt-e személyi sérülés (ilyen sebességnél elég valószínű). Köszönöm! (Lehet, hogy benne van a baleseti listádban, de nem emlékszem rá.)
1973.06.08. Monor. 6712 sz. személyvonat (V43 1111) és a 2799 sz. tehervonat tolatást végző gépe (M44 138) ütközött időben be nem fejezett tolatás miatt. A két egység sebessége az ütközéskor 48 km/h illetve 20 km/h volt, az M44 összes tengelyével siklott és a pályán keresztbe fordult.
A felvételt feltehetően a VBO készítette, legalább is egy oktató diasorozathoz is felhasználták.
Van már elég hozzászólásod hozzá vagy nyissak neked egy topikot "Balesetek a magyar vasút történelmében Blokki szemével" címen?
Kérlek csak akkor írj, ha kijelentéseid valóságtartalmáról 100%-osan megbizonyosodtál... senki nem fog szemrehényást tenni a read-only (gyk.: csak olvasás) módod miatt.
Persze hogy nem. Volt egy abroncsnélküli kerék az ICE egyik kocsija alatt (abroncs részben az utastérben, részben a pályán szétszóródva), a váltóig elgurult így, de a vezetösín megdobta és siklott a forgóváz, majd minden, ami mögötte volt. A vonat szempontjából végzetes volt a váltó ottléte.
Az útátjáróba nyugodtan állj be, akkor sem Neked van elsőbbséged, Te ha ilyen marha vagy, akkor ÁLLJ BE MINDEN VASÚTI ÁTJÁRÓBA, MAJD VALAMELYIK VONAT CSAK ÖSZZETÖRI A KOCSIDAT, DE HA VAN CSALÁDOD, AKKOR ŐRÁJUK IS GONDOLJ! Eszednél légy. Ennyi.
Ha olyan jól ismered a 'ruszki-Szergelyt, akkor érdekelnének inforrmációk, hogy hogy a rossebbe sikerült ezeket is "TALAJRA-TENNI", Így jártak a 424-es gőzösök, így járt a Nohab, Tök mindegy hogy villamos-vontatás van, vagy dízelgép húzza a vontatmányt, jelenleg Egy Árban van a Villamosenergia és a dízelolaj árképzése, elgondolkodtató nem? Amit még hozzáteszek, a megszüntetett vasútvonalakon ha nem szedik föl a síneket, akkor majd fölszedik mások, ez a MÁV zrt. Jövője.