Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

altefnegy Creative Commons License 2007.02.12 0 0 14

Hát, nem "ha lehet", hanem mindenképpen. Ha más is vezeti, szerintem ez az alap. ;)

 

Én nem vagyok egy nagy importőr, de számolj már ki nekem egy 300-as G-t, hogy mennyibe lenne, amíg ideér rendszámmal, papírokkal.

 

Tippem nincs, sajnos.

Előzmény: piddy (12)
piddy Creative Commons License 2007.02.12 0 0 13
Minden tapasztalat érdekelne! Előre is köszönöm!
Előzmény: spooner (11)
piddy Creative Commons License 2007.02.12 0 0 12
Jogos, a menetpróba a múlkor elmaradt... de a tulaj azt állította, hogy az ő felesége is jár vele és nagyon élvezi! Ha lehet, megpróbálunk majd még egyet vásárlás elött.

Mobile.de-n vannak kb. ilyen árban autók. Valahogy az a képzet társul bennem a német autóhoz, hogy gondos volt a tulaj és jól karbantartotta. Itthon pedig gyakoribb a hosszú változat, nekem pedig a rövid kellene.

Van esetleg tipped a beszerzésre? Nem sürgős...
Előzmény: altefnegy (10)
spooner Creative Commons License 2007.02.12 0 0 11

A bratyómnak van egy 300 gd rövid hardtop, off-roadra csinálva!

Nagyon nagy vasak, igazi "tigris tankok" a többi mellett. Nagyon jól lehet kihasználni, a gyári 3 diffizárat. Meg 20 éves kor ellenére sincsenek megrohadva.

(nem pajerok), igaz az áruk is messze több... Hát vannak már tapasztalatok vele kapcsolatban, ha érdekel akkor majd dumcsizunk róla...

Előzmény: piddy (2)
altefnegy Creative Commons License 2007.02.12 0 0 10

Nem pont erre gondoltam, hanem hogy menjen vele! ;) Pont ezért a kispárnás megoldás miatt. Most magadnak veszed, vagy közösnek?

 

A dízel G-k legfőbb típushibája a hanyag tulajdonos lehet.

 

4-6000 Euróért pontosan olyan leharcolt 300-asokat fogsz találni, mint amit a terepesek használnak.

Előzmény: piddy (8)
altefnegy Creative Commons License 2007.02.12 0 0 9
Elkapkodták. '99-ben már volt három zár, amikor újra lett 500-as.
Előzmény: Yogi (7)
piddy Creative Commons License 2007.02.12 0 0 8
A G-próba megvolt az asszonnyal (menni azért nem ment vele). Kispárnával éppen kilát majd! ;-)
Jó lenne, ha valaki beszámolna a G-k típushibáiról (ha vannnak egyátalán?), meg amire oda kell figyelni a vásárlásnál.

Szokott baj lenni pl. a differenciálművel/terepváltóval? A motorokról nagyon sok info van közkézen. Alváz mennyire tud rohadni?

Azért nem nézem az off-roados/vadász site-okat, mert szvsz az ilyen üzem meglehetősen megviseli az autókat..., de köszönöm a tippet!


Előzmény: altefnegy (3)
Yogi Creative Commons License 2007.02.12 0 0 7
Ugyanolyan marhaság, mint a Range Rover Sport.
Előzmény: altefnegy (6)
altefnegy Creative Commons License 2007.02.11 0 0 6
Különleges kiadás 500 darabban. Ez a gyári megoldás, többek között innen is lehet megismerni. (Meg a kapcsolható összkerekesekben sincs három, csak első, meg hátsó, de hát ez logikus.)
Előzmény: Yogi (5)
Yogi Creative Commons License 2007.02.11 0 0 5
Én úgy tudtam, hogy gyári a három zár.
Előzmény: altefnegy (4)
altefnegy Creative Commons License 2007.02.11 0 0 4

Ja, és ha már ránéztem a hasznaltauto.hu-ra:

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1030534&command=ugras&screenwidth=1280

 

Hahaha. Illetve brühühü annak, aki elhiszi a 450 LE-t. Persze motorcserével, vagy milliós átalakítással menne.

 

http://www.brabus-online.de/prog07e.htm

 

Itt ugyanis csak 280 LE-ről tudnak. Ugyanis ebben még a W126-os mocija van.

 

(Amúgy tényleg ritka, meg minden, de ezzel a szöveggel, enyiért... :/ )

 

Első diffizár sincs benne gyárilag. Látszik is.

Előzmény: altefnegy (3)
altefnegy Creative Commons License 2007.02.11 0 0 3

Szia!

 

 

Jó választás. Azért én előbb konkrétan végigszámolnám, hogy egy 3000-es dízelmotoros G-re pontosan mennyi költség rakódik, mire hazai rendszámot és vizsgát kaphat. Nehogy többe legyen a leves, mint a hús.

 

Próbálj hazai off-roados körökben (portálokon) nézelődni, kérdezgetni, mert a 20 éves 300GD pont ilyen kategória (meg vadászat).

 

A nejedet pedig előbb vidd el próbakörre egy hazai használtautós hirdetésre, nehogy meglepetés érje.

 

Nincs G-m. Még... ;)

Előzmény: piddy (2)
piddy Creative Commons License 2007.02.11 0 0 2
Szeretnék venni egyet. Persze nem újat - legalább 20 éveset.
A legvalószínűbb, hogy Németországból hozok egy 300GD-t majd. Azért még van egy-két átugorni való léc addig míg meglesz:
- Anyagilag 4-6000 EUR-ra készülök + regadó stb. - kb. 2 millába is belekerülhet
- Mélységében nem értek az autókhoz és elég nagy lutri megvenni egy öreg autót ezért keresek valakit akinek már volt G-je és segítene a vásárlásban.
- az asszonynak is jóvá kell hagyni a tervet, mert ő fogja többet használni - én általában az OFF autómmal vagy motorral járok.

De a topic célja nem az én autóvásárlásom, hanem az emberek összehozása.

Neked van G-d?
Előzmény: spooner (1)
spooner Creative Commons License 2007.02.11 0 0 1
Venni akarsz G-t, vagy csak érdekel, és azért szemezel vele?
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.10 0 0 0
Nagyon helyes, csak így tovább:)

Ha valakit érdekel, akkor ITT van egy első kiadású gyári képeslapcsomag 1979-ből.
A vételár inkább csak nem Mercedes tulajokra vonatkozk, egyébként szívesen cserélném is más Merci anyagra:)
piddy Creative Commons License 2007.02.10 0 0 topiknyitó
Már régóta szemezek a Mercedes G-osztállyal. Tökéletes autó persze nincsen, de a célnak kivállóan megfelelő : létezik!
Az sem mindegy persze, hogy: MERCEDES!

Ez a topik hozza össze a típus szerelmeseit, használóit, érdeklődőket és a betévedő kíváncsiakat. Remélem, sokan vannak rajtam kívül is!

Kezdetnek néhány link:
Az amerikai összefoglaló oldal sok linkkel, angolul.
Modell történet (angol).
TotalCar teszt.

Az első G 1979-ben jelent meg. Gyermekkorom csodaszép éveiben. Hogy tudjuk hova kötni ezt az időszakot itt. olvasható egy rendkívül különleges kortörténeti emlék, amely hűen ábrázolja azt a korszakot. Mindenkinek ajánlom!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!