Keresés

Részletes keresés

MV.hu Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1119

Szia!

Ment a email!

Előzmény: Traincontroller (1112)
Lyozsy Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1118
Ezek tényleg nagyon szépek! De majd valamikor szerezd be hozzájuk a harmadik személykocsit és a poggyász kocsit is.
Nekem megvan mind és BR35-tel vontatom őket, de nem az igazi, ezért akarok majd beszerezni egy BR01-est.
Holgery Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1117

Most ilyen vagonokban nyomulok. Gözös vontatással.

 

A képen levöböl kaptam kettöt (más-más pályaszámmal) karácsonyra, eszméletlen jók!!!

Nekem eddig csak BTTB kocsijaim voltak. Ezért aztán igencsak elámultam, hogy vasútmodell kocsi így is tud gördülni.

Holgery Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1116
Volt a kezemben Desiro az M&H-ban. Tetszik!! Lehet hogy egyszer beszerzek 1-et.
Előzmény: BerlinerTTNoHAB (1113)
Holgery Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1115

És még annyit hozzá, hogy a Desiro azt hiszem nem igazán szeretné a 267-es íveket.

 

A kérdésem továbbra is fennáll, hogy viszonyul a Tillig VT 137 a 267-es ívekhez?

Gondolom még elmegy...

Előzmény: Holgery (1111)
BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1114
Szerintetek mi lehet a baja a PIKO-s TT Taurusomnak,hogy nem simán fut az asztalon???Az lehet a baja,hogy a terepasztalomon nagy részben régi BTTB-s sínen fut?

Üdv.:Nohab

ui.:Jó modellezést!!!
BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1113
Ááá,értem!Nekem amugy van Desirom!!!!És nagyon jó,tehát ha netalántán lemondanál az 50-es éveket idéző terepasztalodról,nyugodtan ajánlom,mert sztem az egyik legjobb motorvonat az összes vasútmodell közül.Íme egy kis ízelítő kép:Desiróóóóóóó
Előzmény: Holgery (1111)
Traincontroller Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1112

Szia!

 

Nekem van,dobj egy mélt,megbeszéljük...

 

 

Üdv:

Train(controller)

Előzmény: MV.hu (1098)
Holgery Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1111
Egyébként tetszik a Desiro és néha lenne kedvem megfeledkezni arról hogy az asztalom a 50-es évekbeli bajor táj, karosjelzökkel, stb. és feltenni egy Desiro-t a pályára!
Előzmény: Holgery (1109)
jakoa Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1110

Én most vettem elő a közel hét éve pincében tarott terepasztalomat. Kb. 12 éve épült, BTTB sínekből. Az alaplemezhez drótokkal rögzítettm. Teljesen meglepődtem, amikor az első mozdonyt rátettem, teljesen símán végigfutott a pályán. Az új asztalomat is ezekből a sínekből fogom építeni. Egyszerűen sajnálom kidobni.

A sínszálak összeforrasztása nekem nem tetszik. Én a csapoknál az "anya" oldalon fogóval összenyomom a szálat. Ez eddig elegendő volt.

A lényeg az, hogy nem biztos, hogy sűrűn kell pucolni.

Előzmény: hamel (1100)
Holgery Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1109
Mert az 1950-es éveket modellezem!
Előzmény: BerlinerTTNoHAB (1108)
BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1108
jól néz ki,de mért nem veszel inkább Desirót???
Előzmény: Holgery (1107)
Holgery Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1107

Bár nem mozdony - motorvonat- de tessék itt a kép. (Tillig honlapról leszedve, nem jó felbontás, majd ha megveszem csinálok róla jobbat.)

VT 137
Előzmény: BerlinerTTNoHAB (1106)
BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1106
Tudnál aról a mozdonyról képeket is felrakni?
Előzmény: Holgery (1105)
Holgery Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1105

Sziasztok!

 

Nagyon tetszik a Tillig újdonságok közül a VT137-es motorvonat II korszakbéli változata. Beleillik, épülö asztalom koncepciójába.

 

Milyen tapasztalataitok vannak a Tillig VT137-esével? Mert az új modellen sz'tem csak a festés új, a hardware ugyanaz. Ha jól emlékszem DigiTTrainnél láttam belöle.

 

Elmegy a 267-es sugarú ívekben?

Sajnos építettem jócskán 267-est, ha most kezdenék neki a terepasztalnak, ez lenne az amit mindenképp elkerülnék.

BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1104
nah,az nem lesz jó....ez a jó honlap cím:http://www.modellbahn-konsum.de/shop/index.php
BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1103
BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1102
Meg szeretnék osztani veletek egy elég jó honlapot (németet),ahol szinte az összes TT-s kiegészítőt megtaláljátok!!!

UI.:a
BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1101
Fátylat rá és SORRY,bár azért Tucsi16 sem ártatlan...

A Desiro-ból nekem nem tetszik a sárga-kék Connex,bár végülis egész "játékos",de hát nem tetszhet mindenkinek ugyanaz....és még1szer bocs mindenkinek,én sem szeretném ha ebből a ROHADT!!!! szóból nagy ügy lenne...
Előzmény: Törölt nick (1092)
hamel Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1100
Kiegészíteném Csíkost...
-A lemezsinek összekötő csapjaiban nem bízok, mi lesz, ha egy év múlva kontakthibás lesz, így én a sinszálakat összeforrasztottam. (kövezzetek meg érte!)
-A talpfarács alján a sinszál füleket egyenletesre lelapítottam, hogy jól feküdjön a vágány
-lerögzítéskor egy hosszú léccel + súllyal leterheltem, hogy ne hullámosan , döccenősen rögzüljön
Nem tudom, hogy a régi lemezsinek miből vannak, azt hiszem ónozott lemez, de minden tisztításnál retkesnek tűnik. Szerintem a galván bevonat ilyen, mint pld a konzervdoboznál. Grafikusok használtak ónceruzát. Tehát sűrűn kell pucolni és kész.
Azért profil Tillig sinből egy nagyságrenddel drágább építeni...
Előzmény: BlackC (1096)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1099
1mm-es SMD LED-en kívül más nem nagyon játszik. Egyébként tök jó lesz, nem húzol vele semmit? Ugyanis vörös zárfény csak gépmenetben van a mozdonyokon, ha vagonok is vannak mögötte, akkor a zárfény az utolsó kocsin van. Mint a képen látható, igaz H0-ás, és III. korszakos teherkocsin.
Előzmény: MV.hu (1098)
MV.hu Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1098

Sziasztok!

Kinek van jó ötlete: PIKO TAURUS-ba a vörös zárfényt hogyan épísem bele?

Törölt nick Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1097
1: érintkezések a sínszálak között.
2: egyenletes pályafektetés
3: maguknak a síneknek az egyenessége, ill. pontos íve.
4: kitérők rendkívül érzékenyek a pontos lerakásra.
Előzmény: BlackC (1096)
BlackC Creative Commons License 2007.02.02 0 0 1096

még egyet se olajoztunk sose:) hacsak gyárilag nincs túlolajozva... :)

az odafigyelés és több munka mit takar, mire figyeljünk jobban mint máshol?

 

más problem, magam baja: (ami I sinekkel se lenne másképp) hogy alighogy leér a lejtő már váltóvan és kitérőre ha megy még kicsit emelkedőn van a hosszú kocsi vége, és az elölkerék kiugrik; figyeltem hogy megy, az lehet megoldás, hogy a váltó terelősínét 1mm el ha megtudom emelni nem ugrik le? -mert azon ugrik át ugy veTTem észre-, vagy abba már beleakadnak a járművek

 

megint más: tüzetesebben is megnéztem az eladó TT modellekröl felrakotTT képet, és a jobb szélén észreveTTem egy szép magyar jelzőt. ez TT méretű vagy ennyire jo a nagyobb méret is? vmi ilyesmi jól jönne majd nekem is:)

 

üdv:BC

 

Előzmény: Törölt nick (1095)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.02 0 0 1095
Nincsnek kicsit túl olajozva a mozdonyaid? Tudom, hogy nagy úr a pénz, de kétszer megcsinálni ugyanazt sokkal drágább. Egyébként lehet üzembiztos pályát építeni BTTB-ből is, csal sokkal nagyobb türelem, odafigyelés, és több munka.
Előzmény: BlackC (1094)
BlackC Creative Commons License 2007.02.02 0 0 1094

boTTsánat, elfelejteTTem hogy nem profilbol épíííTT

 

szerintetek mennyit bírok ki az U profilos tárolóval ha végre működőképes lesz, mikor döntök úgy hogy akkor most felszedem és csere?:) nemrég csiptettünk tesztbekötést az első próbamenetre de máris "többkilonyi" koszt kellett eltávolitani alulrol, ugyhogy csak 1 vágányt pucoltunk meg, de másnap megint végigkellett törölnöm...

[OFF]:tisztában vagyok az első szóban elköveteTT helyesírási hibámmal, nekem eszembe se jutna ilyen, ha egyik osztálytársam nem írja fel így a TTáblára nyelvtanórán :D -hogy pontosan idézzem: "botsájtsatok meg"[/OFF]

 

Előzmény: hamel (1069)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.02 0 0 1093
Ha Te is beszállsz, akkor már 4. Így 7,50Euro-nak megfelelő forint a DHL, és 875Ft a bank. De hivatalosan csak akkor leszel benne, ha tőlem magánban kapsz visszaigazolást az e-mail-edre!

Többeket érint: lehetőség van az újdonságok előrendelésére is (vorbestellung), ekkor felveszik a rendelést, és értesítenek, amikor kapható a cucc. Utána utalni kell, mert nincs kedvem a jövőben sem elszúrni a renomét BeTTina-nál! Ennek az a veszélye meg van, hogy nem biztos, hogy leszünk elegen, lenyomni a DHL költségét. Kéetik meggondolni!
Előzmény: umbriel73 (1091)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.02 0 0 1092
Mert nem emberi módon viselkedtél. Nem nyomultam, csak szólni szereTTem volna hogy ideje lenne egy sorry-nak. De felejtsük el!

Desiro: ízlések, és pofonok! Van, akinek a verkersrot szín nem tetszik, amit a DB AG, és a MÁV motorvonat is visel. Ezek viszik majd a Connex Desirót, az fix! Ha megnézed a német magánvasutakat (KEG, MWB, stb) majdnem mind fehér/sárga/kék köntösű. Nyilván ezzel is hangsúlyozzák, hogy ők nem a DB AG.
Előzmény: BerlinerTTNoHAB (1089)
umbriel73 Creative Commons License 2007.02.02 0 0 1091
Köszi az infót, a jövőhéten leadom én is a rendelésemet. Hányan leszünk így elsőkörben akik rendelnek?
Előzmény: Törölt nick (1083)
BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.02.02 0 0 1090
Amugy ha belegondolok hogy ez a megromlott* Desiróból indult ki,amit felvetettem még az elején....
*rohaTT-csak azért is

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!