Keresés

Részletes keresés

haflinger Creative Commons License 2007.02.03 0 0 10103
És még mindig Szöcske :-)

Előzmény: 504LACI (10099)
haflinger Creative Commons License 2007.02.03 0 0 10102
Meg még ez is Szöcske:

Előzmény: 504LACI (10099)
haflinger Creative Commons License 2007.02.03 0 0 10101
Még egy kis Szöcske:

Előzmény: 504LACI (10099)
haflinger Creative Commons License 2007.02.03 0 0 10100
Ha nem bánjátok Szöcske ügyben egy kicsit elárasztalak benneteket a kis házi archívumom tartalmával :-)
Azt hiszem a hazai fejlesztések megérdemlik, hogy ismerjük őket.

Előzmény: 504LACI (10099)
504LACI Creative Commons License 2007.02.03 0 0 10099

Igen valóban bogár motor volt.

Mondj egy egyszerűbb, igénytelenebb és megbízhatóbb konstrukciót. Nem nagyon találsz... Mindent kibír minimális karbantartással akár. Ha olaj van benne nem tudod tönkretenni. Akár Dél-afrikában is kapsz hozzá alkatrészt, és minden sarki szerelő meg tudja csinálni Albániában is, olyan egyszerű.

Egyébként minden kapható hozzá újban ma is, akár komplett motort is lehet rendelni. Nem is olyan elcseszett ötlet mint elsőre látszik.

Ami viszont nem léghűtéses volt, az is VW motoros, Golf ha jól tudom.

Igaz egyikből se lett sorozatgyártás, de ez elsősorban nem a konstrukciónak vagy a motoroknak volt köszönhető, hanem az időközben bekövetkezett változásoknak. Annyi jól működő ipari termelő cég mellett a Magyar Honvédséget is tönretették :-( 

Előzmény: rezgaras (10098)
rezgaras Creative Commons License 2007.02.03 0 0 10098
504LACI írta:

> ráadásul léghűtéses boxermotorral...

Ha jól emlékszem, VW Bogár motor volt benne. Már akkor úgy gondoltam, hogy ez egy ôrület. Az egy 60 éves konstrukció, ráadásul szerintem már nem is gyártották (talán a 90-es évek elején még Brazíliában folyt a gyártás). Ilyet nem lehet egy hadseregben _rendszeresíteni_!!! Hiszen a rendszeresített cuccoknak még 20-30 év múlva is javíthatónak kell lenni, pótalkatrész kell hozzájuk. Szerintem ökör ötlet volt az úgy, ahogy volt.
Előzmény: 504LACI (10093)
haflinger Creative Commons License 2007.02.03 0 0 10097
Korábban azért akartam felrakni ezt a gépet, hogy a segítségeteket kérjem a beazonosításában. Aztán tegnap sikerült beszélnem a gazdájával, így már tudom a típusát, de még nem mondom meg :-)
Most inkább találós kérdésként teszem fel.


tatrafan Creative Commons License 2007.02.03 0 0 10096
Elsőként szeretnék gratulálni :)
Előzmény: bezz (10095)
bezz Creative Commons License 2007.02.02 0 0 10095

Sziasztok.

Most keveredtem ide.

Viszont ez meg az én gépem:

 

 

Lassú járműnek vizsgáztatva. A forgalmija,pontosabban "igazoló lapja",csak fényképpel együtt érvényes,nehogy a konténert le lehessen buherálni róla.

A neve: "Konténeres,méhészeti célú lassújármű"

És imádom! :-))

tatrafan Creative Commons License 2007.02.02 0 0 10094
hoppá!
Előzmény: 504LACI (10093)
504LACI Creative Commons License 2007.02.02 0 0 10093
Igen egyre gondolunk. A Gépfet gyártotta őket. Bizonyos darabok ráadásul léghűtéses boxermotorral...
Előzmény: tatrafan (10092)
tatrafan Creative Commons License 2007.02.02 0 0 10092
...sser)
Előzmény: tatrafan (10091)
tatrafan Creative Commons License 2007.02.02 0 0 10091
Az szimpatikus dolog volt, imádom a farmotoros autókat/buszokat. Már ha egyre gondolunk. A Párizs-Dakart is meg lehetett nyerni farmotoros kocsikkal összkerékhajtás nélkül (Schle)
Előzmény: 504LACI (10090)
504LACI Creative Commons License 2007.02.02 0 0 10090
A MH számára tervezett "Szöcske" könnyű terepjáróról és legyártott prototípusairól van valakinek infója? Gödöllőn készültek.
deps Creative Commons License 2007.02.02 0 0 10089

üdv

 

én nagy daru-örült is vok..számomra nem újdonság...... amikor első útvonalengedély csináltam egy 180T játékhoz..... az óradíjja sem volt rossz..... (160ezer... ez volt 8-9 éve)

Előzmény: haflinger (10083)
Pisti_hb Creative Commons License 2007.02.02 0 0 10088

http://static.iftk.com.br/top-5-most-dangerous-roads-of-the-world.html

Az elsö és a negyedik pontban van jónéhány ONtopic jármű. :-)

tatrafan Creative Commons License 2007.02.02 0 0 10087
Köszi.
Előzmény: haflinger (10082)
MALWIN Creative Commons License 2007.02.01 0 0 10086
Szeva pk úr,
asszem japán darvak, hidak emeléséhez szokták alkalmazni.
Előzmény: Ramsau83 (10085)
Ramsau83 Creative Commons License 2007.02.01 0 0 10085
No végre egy igazi nagyvas! GYÖNYÖRŰ! Tudod honnan van? Esetleg hol készült!
Előzmény: bigmixeres (10081)
haflinger Creative Commons License 2007.02.01 0 0 10084
Néhány kép a mai nap terméséből:

haflinger Creative Commons License 2007.02.01 0 0 10083
Én csak ilyen darukat láttam ma, ezeket is csak kocsiból. Igaz nem is darunézés volt a mai nap fő célja :-)

Előzmény: bigmixeres (10081)
haflinger Creative Commons License 2007.02.01 0 0 10082
Ha élőben is megnéznéd, szombatig megteheted az AGRO+MASHEXPOn.

Előzmény: tatrafan (10080)
bigmixeres Creative Commons License 2007.02.01 0 0 10081

Szia! Régen hallottalak. Szörföltem  egy kicsit daru ügyileg ime az eredmény (igaz vizi de akkor is jó):

 

 

Előzmény: haflinger (10079)
tatrafan Creative Commons License 2007.02.01 0 0 10080
ja a rendszámok elkerülték a figyelmemet
Előzmény: haflinger (10079)
haflinger Creative Commons License 2007.02.01 0 0 10079
Hát nem kimondottan itthon léteznek, amint a rendszám is mutatja :-( Egy szlovák vállalkozás gépei és csak bérmunkában dolgoztak nálunk.

De amint a Rába topikból lopott képek bizonyítják nálunk is voltak régebben hasonló fejlesztések, csak sajnos nem igazán terjedtek el. Nem azért, mert nem voltak jók :-(

Előzmény: tatrafan (10078)
tatrafan Creative Commons License 2007.02.01 0 0 10078
Mi a szent 'szar'... :) Ezexerint itthon is léteztek ezek a megoldások. Ilyen melóhoz nem ragaszkodnék igazán, bár biztos jókat lehet közben terepezni!
Előzmény: haflinger (10077)
haflinger Creative Commons License 2007.02.01 0 0 10077
Ha ennyire tetszik, akkor itt van még egyszer :-)
Meg az általad idézett hírlevélben bemutatott trágyaszóró felépítmények korábbi változatai Tátrán és LIAzon is.
(Nehogy valaki azt higgye, hogy kifogytam a képekből :-)

Előzmény: tatrafan (10076)
tatrafan Creative Commons License 2007.01.31 0 0 10076
Nagyon rendes kis "cégautó". Hamarabb is betehetted volna  :)
Előzmény: bigmixeres (10074)
tatrafan Creative Commons License 2007.01.31 0 0 10075
Khmm. Éppen munka nélkül vagyok...   :-)))))))))))))))
Előzmény: bigmixeres (10074)
bigmixeres Creative Commons License 2007.01.31 0 0 10074

Szia ! A mi gyöngyszemünk:

                                                                                                                                     

Előzmény: tatrafan (10073)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!