Keresés

Részletes keresés

frontec Creative Commons License 2007.01.31 0 0 4919
Nem érdekel valakit egy 125-ös vizes blokkba való gyári(!) hajtókar, alsó és felső tűgörgősor és egy alsó(!) csapszeg? Ha valaki ilyet szeretne, akkor bátran küldjön egy e-mailt. 5e-ért odaadom az egészet. Használtak, jó állapotúak. Gyári új értékük kb 30e.
MaxC Creative Commons License 2007.01.27 0 0 4918
jah egyébként te alkatrészeket hol szoktál vásárolni a géphez?
Van MSNed?
Előzmény: Skodri84 (4916)
MaxC Creative Commons License 2007.01.27 0 0 4917
téleg...én nem is gondoltam hogy B.A.Z. megyéből van itt vki :D
Én Miskolctól vagy 40 km-r lakom...gondolom a Bükkben vannak jobb helyek:)
Felénk azért jobban kell keresgélni hogy találjon az ember valami jó csapatós környéket...
Egyedül szoktál járni, vagy bandáztok?
Előzmény: Skodri84 (4916)
Skodri84 Creative Commons License 2007.01.27 0 0 4916
Miskolc.
Előzmény: MaxC (4915)
MaxC Creative Commons License 2007.01.27 0 0 4915
hová valósi vagy hogy a Bükkbe jársz?
Előzmény: Skodri84 (4914)
Skodri84 Creative Commons License 2007.01.27 0 0 4914
Előzmény: Skodri84 (4913)
Skodri84 Creative Commons License 2007.01.27 0 0 4913
A DT-m:)
Skodri84 Creative Commons License 2007.01.26 0 0 4912

Jó az 1:20-as,  még olajosabb is lehetne bejáratásnál. De valami jó olajjal, ne ilyen 1500ft/5l-es tescóssal:)

Nekem működik az olajpumpa is, ott Makita 2T piros kétütemű olaj van(2000ft/l), tövig van csavarva az olajozás, olajoz is, de nem fogy eléggé az olaj, meg nem füstöl, csak ha nagyon nyomom:) Szerintem ennek így is kell lenni, de ettől függetlenül, amikor megyek csapatni a Bükkbe( pl.ma), és javarészt, 1-esben,2-esben, netán 3-asban megyek a partokon, vízmosásokon, és a fordszámmérő folyamatosan 5 és 10 ezer közt van állandóan, na ilyenkor mindig öntök a tankba plusz olajat jócskán, hagy kenje rendesen, úgyis kiég. Na ilyenkor azért már van némi kék füstje is:) Bár ehhez az is hozzátartozik, hogy a főtengelycsapágyaim már nem a legjobbak, a főtengely tengelyirányban csúszkál is már egy fél centit, úgyhogy próbálom "óvni". Nomeg a jó kis Polini hengeremet is féltem, mert tom mi lenne velem nélküle:)

Amúgy városba nem keverek hozzá pluszba, hogy ne füstöljön.

Előzmény: Laller_80 (4911)
Laller_80 Creative Commons License 2007.01.26 0 0 4911
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék , hogy milyen arányu legyen a keverék a bejáratásnál??? MOst raktam össze a gépet. 1:20-as keveréket? Olajszivattyu nélkül!!!
kékfeketedt Creative Commons License 2007.01.26 0 0 4910
sziasztok valaki segitsen egy ilyen szerkezetet keresnék a 125 ös dtm hez ha valaki tud szerezni küldeni bontot vagy linket szépen kérem küldjön köszi előre is
RaketKiller Creative Commons License 2007.01.26 0 0 4909
Télleg van vmi a lopott motor ügyében??? Elkapták azt a **********??
Skodri84 Creative Commons License 2007.01.25 0 0 4908
Jó a cucc, csak az a baj, hogy ennyiért egy DT-t veszek:)
Előzmény: ZDoman (4904)
Skodri84 Creative Commons License 2007.01.25 0 0 4907

Nekem LC2-es van, de nekem fel van tökig állítva, jó magas is, meg kemény is, terepen 0,5-1 bar kell a kerékbe, mert emúgy pattog, mint a labda.

Előzmény: MaxC (4906)
MaxC Creative Commons License 2007.01.25 0 0 4906
Tudja valaki hogy Dt80 központi telójával lehet valamit kezdeni, ha már nagyon leül alattam, vagy az cserés és kész...
Melleseleg hol és kb milyen árba lehet kapni?
MaxC Creative Commons License 2007.01.25 0 0 4905
...annyira jó volt ez a hozzászólás hogy napokig köpni nyelni nem tudott rá senki =)
Zsír a cucc...akadály...az ára...nem azért mert ár/teljesítmény viszonylatban drága, hanem azért mert sokak nem tudják megengedni maguknak :(
Előzmény: ZDoman (4904)
ZDoman Creative Commons License 2007.01.23 0 0 4904

Eladnám utolsó nagy "emlékemet" a motoros korszakomból...

 

Supermoto szett Yamaha DT 125-höz, de kis bütyköléssel sokminden máshoz is.

 

Elöl 2,15" széles felni, természetesen 17" átmérővel, 320as féktárcsa, 4 dugattyús Sumitomo féknyereggel és 100/80- 17 80%-os  Mitas gumival, tengellyel és határolókkal.

 

Hátul 3" széles, 17" átmérő, 130/70 -17 Mitas gumival, féktárcsa nélkül, ha jól emlékszem 43 fogú lánckerékkel, tengely és határolók nélkül, mert  a DT cucca teljesen megegyezik..

 

 

 

 

 

irányár: 120e Ft

 

érdeklődni telefonon a harminc 493 hetvenhárom 96-on

Skodri84 Creative Commons License 2007.01.23 0 0 4903

Van erre egy teljesen szakszerű megoldás:

 

Van a pumpa legfelső pontján egy kis légtelenítő csavar, azt ki kell csavarni, előtte k lekötheted a tartályt, vagy engedd le, meg a karbira menő csövet is húzd le.

Ezután elkezded a tartályba tölteni az olajat, addig amig ott a fenti lyukon folyamatosan jön kifelé, egy kis tálkával érdemes felfogni, hogy ne menjen kárba. De nem muszáj megvárni, hogy ömöljön, nagyjából úgyis jó lesz. Ezután behúzod a kiscsavart.

A karbira menő csövet meg injekcióstűvel felnyomod olajjal, úgy, hogy buborék hírből se legyen benne, és rátolod a karbira. Ekkor a végén egy kis légbubi fog keletkezni valszeg, de az pár gázadás után elmegy.

Előzmény: Laller_80 (4898)
sscrew Creative Commons License 2007.01.22 0 0 4902
pince Creative Commons License 2007.01.22 0 0 4901
Sziasztok!
dt50-es léghűtéses komplet blokkot keresek , bontatlanul , a hajtókar és a dugattyú állapota nem érdekes .
Segítségeteket előre is köszönöm .

pince
Laller_80 Creative Commons License 2007.01.21 0 0 4900
Köszönöm a válaszodat! Megprobálom majd!
RJancsi Creative Commons License 2007.01.21 0 0 4899

Én kétféle módszert is kipróbáltam, de lehet, hogy van szakszerűbb is...

Tankolj keveréket, de csak pár lityit. Amíg az kifogy a tartályból, a szivattyú is kipumpálja magából a levegőt. Járó motornál időnként húzd le az olajcsövet a szívótorokról, és ha látod, hogy jön az olaj, akkor telenyomathatod a tankot tiszta benyával.

A másik módszer, ha eleve lehúzod az olajcsövet, és alapjáraton pöfögteted a gépet. Az olajszivattyú fedelét vedd le, és kézzel forgasd el a tárcsát, mintha a bowden húzná. Így sok olajat pumpál, és hamarabb kinyomja a levegőt. A szívótorokba egy injekciós fecskendővel időnként spriccelj be egy kis olajat, hogy azért legyen kenése a gépnek.

Előzmény: Laller_80 (4898)
Laller_80 Creative Commons License 2007.01.21 0 0 4898
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan kelll a 80-as DT olajszivattyúját lelégteleníteni!
misiservice Creative Commons License 2007.01.21 0 0 4897
az oldalát a hegesztések mentén. A hálót ne babráld jó az ha van.
Előzmény: MaxC (4896)
MaxC Creative Commons License 2007.01.21 0 0 4896
Ezt most nem igazán értem?!
Körben vágjam fel, vagy hosszában? Az oldalán nyissak egy ablakot az illesztések mentén?
Van képem:
http://nagyongagyi.fw.hu/DTkipuff-konf.jpg
Tom milyen, csak nem tom hogy fogjak hozzá?
Akkor a háló is jöhet ki?
Előzmény: misiservice (4895)
misiservice Creative Commons License 2007.01.21 0 0 4895
Csak úgy tudod kivenni, ha a dob végét kinyitod mint a konzervdobozt.
legalább 15X25 centis ablakot csinálj különben szarban leszel amikor vissza kell hegeszteni.VIGYÁZAT a tölcsér szűkebbik vége általában egybe van hegesztve a kiömlő csővel.

A gomba meg ha 1000 hát 1000 rég volt már,meg nekem 40% kedvezményem van. nemtom mennyi a kiskerár. nem is ez a lényeg hanem az hogy egyáltalán van.
Előzmény: MaxC (4894)
MaxC Creative Commons License 2007.01.21 0 0 4894
És hogy sikerült kiszedni rendesen?
Már mint hogy lett szétvágva a kipuff?
Érdekelne a megvalósítása, ha leírod pontosan hogy honnan essek neki akkor kiszedem én is...
Képed nincs?
Előzmény: misiservice (4891)
Skodri84 Creative Commons License 2007.01.21 0 0 4893
Tegnap vettem pár műszerfalégőt autóba, hátsólámpába, meg biztosítékokat, gondoltam lesz 4-500Ft, erre egy ezres.....
Skodri84 Creative Commons License 2007.01.21 0 0 4892

300-ért nemigen veszel semmmilyen gombát:)

Minimum egy ezres:(

Előzmény: misiservice (4889)
misiservice Creative Commons License 2007.01.21 0 0 4891
A tölcsér megváltoztatja a gázáramlást a dob-ban, érezhetően erősebb és dinamikusabb a motor ha kiveszed. A gombát csak betekered és csá.
Előzmény: MaxC (4890)
MaxC Creative Commons License 2007.01.20 0 0 4890
És azzal a gombával kell valamit machinálni hogy jó legyen, vagy csere és annyi?
Egyébként várom a visszajelzést a tölcsér nélkül...vagyis hogy hogy alakulta a motor teljesítménye ( nem a számszerű, hanem az érezhető )?
Előzmény: misiservice (4889)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!