Minden kedves TT-s "buzinak",ajánlom a szombattól-vasárnapig tartó vasútkiállítást.Cím:Dél-Budai Kulturális és Szabadidő Központ,1022,BP,Nagytétényi u. 31-32. 22.kerület Bővebb infóért írjatok nékem! ;)
Próbálgatással az jött ki hogy 3 mm-rel legyen magasabb a peron a vágánynál. Pereme pedig legalább 16 mm-re legyen a pályatengelytöl egyenes szakaszon.
II-III korszakot modellezek akkor még Y kocsi nem volt.
Szia nem kaptam meg az e-mailt valami van mert sokat nem kapok meg de ha jársz olyan helyen ahol lehet kapni egy darab kellene probának ha beválik több is kell majd.Azt még nem tudom hogy jut majd el hozzám ,de ezt majd kigondoljuk a segitséged elöre is köszönöm
Balázs Dániel Úrtól van a birtokomban (word dokumentumban) egy állomásépület.
Már nem emlékszem, hogy tettem szert rá, arra kérném az urat, vagy bárki mást, hogy amennyiben tud gyárat, lakóépületeket, panziót, kilátótornyot, alagút bejáratot v.hol letölthető formátumban, az írja meg nékem!
A fáradozást köszöni:
TTbakter
ui.: Tudom, abszurd ebben a topicban, de lehet H0-ás méret is, majd nyomtatásnál ügyes leszek!
A szétszakadásnak lehet még egy olyan oka is, a lehajlás mellett, hogy a mozgó részen lévő függőleges karom elhajlott. Igaz, hogy nem jellemző hiba, de ez is okozhat szétkapcsolódást. Én ezt egy fogóval kicsit vissza szoktam hajlítani és bevált. Igaz, hogy ekkor nehezebb szétkapcsolni kézzel a vagonokat, de elektromos kocsiszétkapcsolót nem használok, így ott nem okoz gondot.
Jó reggelt! Nekiálltam a terepasztal készítésének, már most látom hogy nem kismiska a dolog! El is akadtam ám! Olyan kérdésem lenne, hogy ha a szerelvény átmegy a válton, mondjuk az állomásra, és mondjuk, elér, egy bizonyos pontot akkor meg tudom csinálni, hogy a váltó átváltson a fő pálya szakaszra vissza?? Ha igen, akkor hogyan gyanítom, hogy a válton levő 2 pluszérzékelő (szerintem az a váltó végéből jön ki) segítségével meg egy jelző sin segítségével! (nem kinevetni, ha kérhetem, mert lökött a kérdés) Majd megpróbálok képeket is felrakni. Amúgy tegnap a jelzőkkel szórakoztam, mire rájöttem hogy ki kivel van s hogy működik a szakaszólás jó kis játék volt mondhatom!!! Üdv mindenkinek.
A NOHAB-ról jut eszembe. A Vaterán van egy kollega aki hirdeti a világítást. Én megcsináltattam,nagyon jó lett,de az igazán fontos az, hogy sikerült tőle szereznem pályaszámtáblát ( régi kialakítású), zsámolytáblát és a NOHAB táblát is. A feliraztok olvashatók, sőt (!!!!!) a pályaszám és a gyártási szám és gyártási év egyezősége is fennáll. Tehát a régi BTTB-s magyar NOHAB-ból igazán aranyos gépet lehet összehozni. Ehhez jön a citerahúr kapaszkodó, a lépcsők, a kürt, a zsámoly hiáűnyzó részei. Én két ilyen mozdonyt akarok összerakni lassan minden megvan hozzá. Kipróbáltam és az is működik - csak időm nincs rá sajna még - hogy a géptér préselt rácsát kicserélem rézhálóra,ekkor láthatóvá válik alatta a tartóoszlop is. Nagyon jól néz ki. Az a baj, hogy egy csomó anyagom összejött már, de mindig van még valami ami miatt nem kezdem el.Eredmény esetén - szerintem még néhány hónap - lesz róla kép. Tehát NOHAB-osok előre.