Jó reggelt. Mivel azonban úgy a GySEV Gzr, mint a GySEV Gze MÁV-tól át vett kocsi volt, talán kerül elő valahonnan MÁV-os Gzr, vagy Gze kocsiról fotó. Ennek talán nagyobb a valószínűsége. Azt is nyugodt szívvel használhatod.
A 1801-1874 számú kocsik MÁV-tól átvett Gzr kocsik voltak. A GySEV Gze kocsik az 1900-1949 számú, szintén a MÁV-tól átvett PAFAWAG-járgányok voltak. Képem, sajnos, nekem sincs. Talán valakinek itt a kulbban van ...
Nagyon jó képeket raktatok fel. Ma már egy kicsit pontosabban utánanéztem a dolognak. MÁV Sammp 482-es festésü kocsi jelenleg 56db létezik különböző müszaki állapotban (üzemképes,javításra váró,), Yp 537-es több tucat. A története: W.P. Győr 1952-1955 között készítette a MÁV részére Navy 427-esként, kettő fajta kivitelben. Kocsiszekrény szerkezetileg megeggyeztek egymással, csak a rakoncák kiépitése szempontjából volt eltérés: -egyik altipusnál 16 db betűzhető rakonca volt, míg a másiknál lehajtható volt. Pályaszám csoportilag megkülönböztetve nem voltak egymástól. UIC 12 jegyü számrenszerben elöször a Sap, majd Sammp betükódot és a 482-es pályaszámcsoportot kapták.
Ez bizony egy győri Sammp jellegű lesz... elég sok van belőle 537-es, pl. Cellben is egy.
Itt van a celli 6-tengelyes pőre, sajnos elég szar a fotó, mert szar volt az idő is, esett az eső. A pályaszáma elég kopott, ezért a fotóról nem leolvasható (ez szkennelt fotó). Annak idején (a fotó 2005 júniusában készült) OKU30 digit fotóján sem sikerült leolvasni.
Ez egy másik celli 537-es kocsi, a 40 55 537 1670-6
A RIV rendszerről kellene egy ismerősömnek egy összefoglaló, vagy maga a szabályzat.
Ha a RIV Szabályzatra gondoltál, akkor inkább már az AVV-t keresd. Elvileg 2006.07.01-től a RIV helyett az AVV-t használják (néhány pont kivételével). Az AVV több helyen is letölthető a Netről. Magyar nyelven is legalább 2 honlapon rajta van. Pl. a MÁVCargo honlapjáról is letölthető. (3 állomány van: egy: maga a szabályzat a mellékletekkel /a 9. és a 11. mell. kivételével/, kettő: a 9. melléklet, három: a 11. melléklet.)
Sziasztok! A RIV rendszerről kellene egy ismerősömnek egy összefoglaló, vagy maga a szabályzat. Tud valaki segíteni? (Akár emailben is - cím az adatlapomon.) Köszönöm!
Ó kolléga, január 3-án én is jártam a szhelyi rendezőben, ugyanezen kocsikat fotózva. De még nincsenek rendszerezve. Volt ott még Ggs, fékállásos Es is...
Fotóztam akkor Neked 4 db GySEV kocsit (meg Cellben 2-t) , majd küldöm.
Hasonló feladatot ellátó kocsikat több fűtőház környékén láttam már én is az országban. Sínszállító, felépítményszállító szerelvényekben vannak ilyen kocsik (pld.: Kőbánya-Felsőn, Kőbánya-Hizlalón láttam)