Csak átmenetinek készült. Akkor szigeteltük a tetőteret és a tesóm ötlete volt, hogy ne a földre rakjuk fel a pályát. Mindenesetre jobb, mint a szőnyeg. Ráadásul először csak 2 szivacságyat tettünk alá (öregedési tünetek:-))) A stabilabb alap csak pár hét múlva jött: tetőlécekből készítettünk egy vázat, ill. lehajtható lábakat. A vágányok nincsenek lerögzítve. Igazából csak egy óriási próbaasztal.
De mint mondtam, már más foglalkoztat: Szegmensterepasztal, szabványos modulcsatlakozási felületekkel, rendes fa konstrukcióval (10 mm rétegelt lemez. (Kösz VatuTOM!) .
Azt azért nem merném. Nem elég merev, a hepe-hupás pálya sog gondot okoz. Meg aztán a műanyag sztatikusan feltöltődik és magához vonzza a port. Rengeteg mindenre lehet terepasztalt építeni, de szerintem a bejáratott módszer mellett érdemes maradni. ( faváz, rétegelt lemez)
Ha valakinek valami híre van,azt is feltehetnénk ide. Én tegnap jártam a Deáknál és TT méretben van összeragasztható LIAZ teherautója.http://www.es-pecky.cz/ honlapon szereplő termék. 2000 Ft alatti áron.Nekem már több megvan belőle. Kicsit sorjás, de használható,viszont a tengelyt helyből érdemes fémre cserélni.Én ezt lecsípett szöggel oldottam meg.
Kicsit megkésve bár, de csatlakoznék ehhez a tiszteletteljes társasághoz./Értsd:TTCLub/
Külön elismerésem Sikumegalifternek, aki le mert válni a "nagytopicokról";nem egy embert szedtek már szét ilyen kísérletekért.
3 éve egy sajnálatos esemény következtében újra megfertőzött a modellvasút,előszedtem gyerekkori TT-s cuccaimat és a családom legnagyobb megrökönyödésére játszani kezdtem vele.Azóta is csak a pénzt költöm különböző járművek beszerzésére.Egy próbaasztalt leszámítva terepasztalt még nem építettem,de belevágok.Kérem elnéző türelmeteket ha néha felteszek egy -egy unalomig ismert kérdést, de képtelen vagyok már átlátni a többi vasútmodellezéssel foglalkozó topic több tízezres hozzászóláslistáját.Az a sok segítőkész profi aki itt jelen van, a garancia arra hogy ne kelljen ugyanazokat a hibákat a kezdőknek még egyszer elkövetni amikkel Ők már megszenvedtek egyszer.
Javasolnám a vontatási telepek esetében vegyétek figyelembe azok általános elhelyezését, mert sokkal szebb lesz az eredmény. Nem publikus, de ajánlom e körben honlapom leírását, amit csak ezen topic miatt teszem fel, ezért nincs a Nicknév alatt: http://www.bencszoltan.atw.hu/. Itt megtalálhatjátok nemcsak az elrendezést,hanem a berendezéseket is, úgymint szenelők,vízdaruk,homokfeladók stb.
Köszönöm az észrevételt,azt nem is tudom miért nem kapcsoltam össze a két kört.Talán azért mert nem értek hozzá hogy kell csinálni,mert nem vagyok egy profi modellezö nem értem hogy müködik ez a rendszer.Az állomás vagyis a terepasztal teljes hossza 240cm azért gondoltam oda a fütöházat mert lesz elég nagy állomás de még átgondolom. A két vágány az állomás mögött még nem tudom mi lesz de majd remélem kitalálok oda valamit
Csak én látom úgy, hogy a két kör között nincs átjárás???
MEgnnéztem +1x és szerintem ez két független kör, ezt kifejthetnéd, hogy miért akarod így csinálni, mindenesetre fura.
Én a helyedben a mozdonyszínt - gondolom ez lesz a jobb oldalon - elraknám inkább valahova középre és annyival is meg lehetne nyújtani az állomást... Így feleslegesen veszel el helyet és 1 kocsival hosszabb vonatokat is összerakhatsz...
Az állomás feletti két vágány tároló vagy rakodó lesz?
Mert ha rakodó, akkor előbb utóbb kell oda is vmi épület, így viszont nem nagyon fog elférni..
Üdv mindenkinek mivel 3 napja itthon fekszem betegen sokat gondolkodtam hogy nézzen majd ki az asztalom.Csináltam néhány tervet de ami igazán tetszik azt felrakom,de ne röhögjetek ki :-)Akinek esetleg van terve segithetne nekem mit kéne változtatni
Sajna nem a mostani állapot van fenn. Ez még a kezdet,mert többször elszállt és leálltam vele. Idén keresek valami biztosabb felületet.Egy régebbi állapotot látsz:http://www.locomotion.hu/kiallitasok/2006/2006.08.26_08.27_balatonfured/eurotrack2006beszamolo.htm honlapon a lapozható kiadvány 27. oldalán.
Gyomot kiszárítom, majd teljes száradás után 1:1 víz-glicerin keverékébe beáztatom. Ezáltal a későbbiek során se fog törni. Újabb teljes száradás. Fűrészport megfestem temperával, majd ezt is teljesen kiszárítom. Lehetőleg eltérő árnyalatúakat csinálok, majd ezeket vegyesen használom fel. Ezt követően a gyomot ragasztóval bepermetezem és rászórom a fűrészport.Többszöri megismétléssel - nem a teljes fán - különböző lombnagyság érhető el. A végén át szoktam még színtelen matt lakkal fújni. Így alig pereg, pedig az asztalomat rengetegszer szállítottam már az ország különböző pontjaira. Napraforgó gyökérből pedig kiváló kiszáradt fa készíthető.Ha az ágakat szeretném sűríteni, akkor kisebb csapokkal több darabból csinálom.
Nagyon frankok a fák! Leírod az elkészítés menetét? (Vagy valahol fel lelhető?) Igen, ha valaki tudja a MÁV kerítés pontos méretét, az ossza meg velem! Köszi!