Szlovákia sem rossz terep TT szempontjából. A fényképen látható három tartálykocsi egy szlovákiai magyar modellező terméke. Egy éve még havi egy alkalommal előfordult a börzén, aztán elmaradt.
Amennyire a pénztárcám engedi én is vadászom a kisszériás modellekre. Ha lesz időm teszek fel fotókat a gyűjteményemből. Én is szívesen megnézném mások kisszériás kedvenc darabjait, úgyhogy nosza...
VasuTom: ami igazán problémás nekem, az Indóházban volt egy leírás,de nincs N-es tűztérajtóm, valamint hiányzik hozzá néhány dolog amit szerintem műgyantából kéne önteni, de mintám sincs hozzá. Egyébként legalább öt darab kéne, ebből kettő nem működő állapotban. Egy lenne a mosóban egy pedig fűtőgép. Így volt annak idején Szegeden is. Ausztria: én egy hónapig voltam kint, TT-t sehol sem találtam.Pozsony vagy Prága viszont jó ötlet lenne, de Prága messze van, bár egy kocsival öt embernek már megérné. Adler: gőzvontatás hőskora. Itt egy kép róla: http://www.miniworlds.de/zuege_museum_dbmuseum.html
Én egy olyanban is benne lennék, hogy 4-5-en kiugrunk Bécsbe és meglátogatnánk az ottani kínálatot élőben.
Hát ahhoz nem nagyon kell ugrálni. Én két hete voltam kint. Megnéztünk 7-8 üzletet. A TT kínálat egyenlő a 0-val! Egy használt modellekkel foglalkozó boltban láttam 3, az az három darab BTTB teherkocsit. Aztán slusz!
TT-ér a nagy Németország kelet felébe kell menni, vagy Prágába a börzére.
Valamikor nekem is nagyon fájt! Ezért megcsináltam! Ez volt az első TT-s modell átalakításom, 1986-ban készűlt. Az óta tervezem egy másik 411-s elkészítését, de valami mindig közbejön.
Bécsben nem nagyon találni TT-t, úgy tudom az osztrákoknál nem terjedt el ez a méret. A 2005-ös bécsi kiállításon volt a Tillig stand, meg egy szép terepasztal ami cseh vagy szlovák leheteTT.
http://www.szvogep.hu/szvoby-tt/wien/index.html ,az utolsó 2 előtti 5 kép TT.
Ha bevásárlóturizmust szervezünk Drezdáig meg sem szabad állni:)
Ráadásul a katalógus régebbi nem teljes változata megvan magyarul is. Sajna azóta a kapcsolatom eltűnt, így nem tudtam kiegészíttetni. Akkor még néhány: http://www.volny.cz/neumodel/http://www.haedls-tt-laden.de/ Ja és még valami. Kandó , Adler ( limitált szária!) és M 63 készül Deáknál rézből, Búvár műgyantából.Jövőre mind kapható. Az Adlert láttam nyersen szerintem gyünyörűűűűű. Persze a Kandó is. A másik kettőhöz nem volt szerencsém.
A topictalálkozóhoz: nekem minden páratlan hétvége jó. Ha tudunk időpontot egyeztetni,akkor már csak a helyszín lenne kérdéses. Másik ötlet: a csapatot elnézve elég sok honlappal rendelkező kollega van itt.Lehetne csinálni egy netes klubot, ahol alkalom nyílna egyrészt linkeket gyűjteni, másrészt újdonságok és egyebek bemutatására. Ötletek,tippek stb. Persze ehhez kellene valaki aki vállalná.
Szia! Te vagy kamionban érdekelt, ugye? TT méretű Rába nyergeseket lehet kapni, még régi NDK gyártmányok, de szép részletesek. Egy kis festéssel jól feldobhatóak. 1500-2000-Ft körül láttam őket.
Sziasztok! Sajna csak a munkahelyemen van gépem. A púposomról kérdeztél. A Vaterán hirdető Varga Zsolt féle jármű. A Csörgő és a motorvonatok kivételével átalakított BTTB-s alvázra és hajtásra épülnek a modellei. Magamról a már berakott képen kívül, hogy gyerekkorom óta TT-zem. A fűtőház a mostani legnagyobb vállalkozásom, kívülről és belülről is készül. Jövő héttől két hétig nem leszek, most épp a protocsörgőt csinálom. Ez lesz az első saját készítésű mozdonyom. Nagyon fáj a fejem még a 411-es-re, de egyenlőre pénz hiányában nem tudok belevágni. Általában BTTB-s modelljeim vannak illetve néhány Deák féle modell és Varga Zsolt féle M41, BBmot,M40,M47, de nagyon szeretnék majd VasuTom féle kocsikat. A diorámán a terepet szárított földalapra szórt fűanyaggal készítem, illetve Auhagen lapokból csináltam mindent.Egyébként budapesti vagyok. Egy őrült ötlet: jövőre nem csinálunk egy topictalálkozót?