Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

micro521 Creative Commons License 2006.11.04 0 0 22317
Neked is csak alacsony üzemanyagszintnél jelezte a hibát?
Nálam tankolás után eltűnik a hibaüzenet.

Voltam diagnosztikán is. Ezt a tanksapka jelet lehet a diagnosztikakor látni? Vagy csak ki lehet mérni?
Előzmény: cropduster (22314)
Smíró Creative Commons License 2006.11.04 0 0 22316
Megtaláltam a koppanások okát: porvédő. Patexet nyomtam rá, remélem megfogja. Idézve Szisztipistit tényleg hihetetlen,hogy egy car műanyag mekkorákat bír koppanni és hogy rá tudja hozni a frászt cegény Smíróra...
Előzmény: Smíró (22310)
Smíró Creative Commons License 2006.11.04 0 0 22315
Valahol olvastam: "Olyan szar a Peugeot 307, hogy a tulajdonosaik külön topikot nyitottak a hibák felsorolására"... vagy valami ilyesmit írt egyszer a Totalcar. Hogy felháborodtunk ezen. Aztán úgy látszik, mégis azért nyitotta valaki :-(
cropduster Creative Commons License 2006.11.04 0 0 22314

Nekem is volt hasonló,és az üzemanyag fedél érzékelőjét kellett kicserélni,mert  állandóan azt hitte a comp h tankoltam(mivel úgy érzékelte h nyitva van a fedél),de még sincs benne több üzemanyag és nem tudta h mennyi adalékot nyomjon hozzá a FAP miatt.Ezért állandóan kiirta hibának az anti pollutiont.

Ha még nem próbálták ezt a verziót akkor megér egy misét!

Üdv

Előzmény: micro521 (22312)
FRANKYE Creative Commons License 2006.11.04 0 0 22313

Hogy jót is írjak faceliftes 1.6 B ben most van 33e km fél év alatt

Hibák eddig 1 tűzkarika

                    1 motor hőmérséklet jeladó (mentést kellett hívni felforrt a hűtővíz azt írta  ki )

                     picit ráz fékezéskor a kormány.

                     jobb hátsó gumi majdnem elkopott a másik 3 pedig olyan mint az új.

micro521 Creative Commons License 2006.11.03 0 0 22312
Hiba:

Depollution system faulty hibaüzenet alacsony üzemanyagszintnél. (2,0 HDi)
Kezdetektől fogva van ez a jelenség, és a szervízek nem tudják mitől.
metalex Creative Commons License 2006.11.03 0 0 22311

Ez egyre durvul :

 

- Indexkar, eltörik, szorul,

- Tűzkarika, nyekereg, kifúj,

- Generátor, csikorog ,

- Cd-s rádió hibásan olvassa a cd-t, (ez speciel nálam előfordult , de gariba cserélték újra)

- Nyekergő alvázkeret,

- Elrepedt nyomáscső a nagynyomású pumpa és a közös nyomáscső között(ez is saját)

-Canister szelep kattog

-kárpitok kicsúsznak a lábrésznél

-kuplung akad-ropog 60 E után

-kipuff leszakad 100 E után

-130 E körül szelepház csere

- kormány berezonál 130-nál

- ajtók kopognak rázós uton

- ékszíjfeszítő görgők csikorognak (lehúzos szervizek szeretik ilyenkor a generátort -cserélni)

- a hosszú olajcsere periódus miatt elkezdenek kattogni a hidrotőkék

- fulladozó megindulás nem egyenletes gyorsulás

- az izzó lámpák sűrün kiégnek

- Sw és Breaknél a pótkerék leeresztő szerkezet tönkremegy

- büdös klíma (nekem a vadi új kocsiban is büdös volt)

- Hullámosodó (ütő) féktárcsák!

- duda-kontakthiba

- a kuszob osszekoszolja a nadragom szarat kiszallaskor

- nem lehet elegge elorehuzni az ulest (illetve a kormany van tul messze hatrahuzva is)

- break hatso ajtaja dobozhangon zorog

- kettomegu lendkerek nyiszorgas HDi-nel

- fedkomp fogyasztasmero pontatlansag

- olajszivárgás a szelepfedél tömítésnél (szigetelés, javítás, szelepfedél csere, 3x-ra sikerült megjavítni)

- 2 első ülésfűtés csere (mivel sorba van kötve a háttámla és az ülőfelület, elég, ha egy helyen megszakad)

- ékszíj lelazult

- duda nem szólt (a - test nem volt jó)

- sebváltó kar műbőr szoknya kifeslett

- bal oldali légzság műanyag keretének cseréje

--------------------- gari vége

- tűzkarika (zsírzás csere, kb. 200 km-t bírt ki nyekergés nélkül)

- bal hátsó lengéscsillapító csere (elfolyt)

- hátramenet érzékelő kapcsoló csere (a sebváltó oldalán van)

- izzók cseréje (ha elkezdenek kiégni, egy hét alatt az összes izzó kiégett szépen sorban)

- visszahívás, gyújtáskapcsoló csere, sw frissítés

- bal első stabilizátor pálca csere

- jobb első fényszóró magasság állító motor elromlott (egész lámpatest csere)

  (PUG HU 40-át kifozette)

- hűtő szivárgott a belső részén a forrasztásnál (PUG HU 40%-át kifeizette)

- egyes sebességfokozatba néha csak nehezen lehet berakni, többszöri   kuplunkgolás esetén is

- alapjáraton néha beremeg (valami feltanítás után is csinálja)

- visszahívás, kormányszervó motor érintkezőinek ellenőrzése, szigetelése

  (volt pár skandináv gép, ami kigyulladt)

- hátsó kipufogó dob előtt letört a kipufogócső (58 ezer km)

- utastér ventillátor nem működött. se hideg, se meleg, se páramnetesítés semmi (kábelköteg és előtét ellenállás csere, az egész műszerfalat, kormányt stb. ki kellett szedni hozzá) 1 hónap volt mire megjött az alkatrész az országba.

- ülésfűtések cseréje újra (azt mondták nem jó, ha beletérdel az ember. lehet benne valami)

- flexi cső beépítése a javíthatatlan tűzkarikás megoldás helyett (most nincs ami nyikorogjon)

- jobb oldali stabilizáló pálca csere

- bal első valami gumik cseréje a futóműnél

- Gyárilag kicsit eresző főtengelyszimmering javítva

- Gyenge csom. ajtó teleszkóp, cserélve

- Indexkar 3x cserélve

- Bal tükörben tükörlap lötyögött, cserélve

- Tűzkarika egyszer zsírozva, egyszer cserélve, utánna megjavult

- Olajszintmérő néha hülyeséget mutatott, cserélve, utánna megjavult

- Kopogó hátsó futómű, lengéscsilapító bekötési pont felfúrásával javítva

- Nyikorgó ülés, egy idő után rájöttem hova kell zsírsprét fújni, megjavult

- Bal hátsó ablak kapcsoló, cserélve

- Tolatólámpa kapcsoló, cserélve

- Első kopatócsík pesti padkákon lejön, fülecskék letörnek és lifeg, 2 csvarral sk megoldottam

- A hibákhoz még hozzátenném az SW-nél a berepedező pótféklámpát.

 

Szépen dagad a lista, van alkatrész ami még működik ?

A végén nem merek beleülni  a sajátomba (:-))))

Smíró Creative Commons License 2006.11.03 0 0 22310
Cactok!

Az imént érkeztem meg Erdélyből, 1600 Km szaladt le. 53 Km-es átlagsebesség, 5 fő, sok cucc, légkondi, 7,2 l átlagfogyi.(SW 2l B)

A macseknak majdnem semmi baja nem volt. Elinduláskor koppanás jobb hátsó kerék felől, bal kanyarban szintén, gödörben is. Sima úton semmi. Mi a franc lehet ez? A soxor kitárgyalt lecsúszott porvédő? Teleszkóp? Indulásunk előtt cseréltettem ki a stab. rudakat elöl, hátul is van ilyen?

Megszívtam a nyári szélvédő folyadékkal is. 31-én indultunk ragyogó napsütésben, 1-jén ugyan azt fogtuk ki csak 5 fokos hidegben, tegnap eső egész nap, ma reggelre ki kellett ásni a kocsit a hóból. Hiába töltöttem utána fagyállós szélvédőmosót, meg sem nyekkent, csak amikor dél felé pluszba ment a hőmérő, akkor engedett ki a rendszer. Ezt csak okulásként írtam, gyorsan töltsetek utána...
Törölt nick Creative Commons License 2006.11.03 0 0 22309
Ja, tényleg! A pótféklámpa szétfagyott. Gariban cserélték más típusúra, az jó volt.
Előzmény: TiTi1 (22305)
Mbazsika Creative Commons License 2006.11.03 0 0 22308

1.6 hdi

pocc roff,  10-15masodperc jaratas terheletlenul (lehet hallani a hangjan, hogy a kopogas csendesedik).

Amig a homero mutato meg nem moccan, addig piano vezetes.

Futes kb 2 perc mulva, szamottevo futes 5 perc

Előzmény: robi 252 (22303)
robi 252 Creative Commons License 2006.11.03 0 0 22307
ja!elfelejtettem a pótféklámpát!az enyém is repedt,és az ismerősömé is!valószínüleg a téli fagy okozza,ugyanis házsó ablaktisztításnál maradnak víz v.fagyállócseppek a műanyag rétegek között,ami nagy hidegben berepesztia burát a kis fúvókanyílás körül.
schs40 Creative Commons License 2006.11.03 0 0 22306

Na, eszembe jutott még 1.

Vízpumpánál szépen lassan elszivárog a víz. (gariban cserélve)

És azt azért még hozzátenném, hogy nekem eddig még mindent cseréltek gariban!

Tehát a bosszúságon kívül anyagilag nem volt túl fájdalmas :-))

84500 km-nél járok és újra vennék SW-t, egyáltalán nem ment el tőle a kedvem.

 

Előzmény: schs40 (22286)
TiTi1 Creative Commons License 2006.11.03 0 0 22305

 

A hibákhoz még hozzátenném az SW-nél a berepedező pótféklámpát.

Törölt nick Creative Commons License 2006.11.03 0 0 22304

60 ezer alatt:

 

Gyárilag kicsit eresző főtengelyszimmering javítva

Gyenge csom. ajtó teleszkóp, cserélve

Indexkar 3x cserélve

Bal tükörben tükörlap lötyögött, cserélve

Tűzkarika egyszer zsírozva, egyszer cserélve, utánna megjavult

Olajszintmérő néha hülyeséget mutatott, cserélve, utánna megjavult

Kopogó hátsó futómű, lengéscsilapító bekötési pont felfúrásával javítva

Nyikorgó ülés, egy idő után rájöttem hova kell zsírsprét fújni, megjavult

Bal hátsó ablak kapcsoló, cserélve

Tolatólámpa kapcsoló, cserélve

Első kopatócsík pesti padkákon lejön, fülecskék letörnek és lifeg, 2 csvarral sk megoldottam.

 

Utolsó kettő kivételével mind gar. időszak alatt (kb első 35 ezer) történt, utánna nem volt velük gond.

Előzmény: metalex (22282)
robi 252 Creative Commons License 2006.11.03 0 0 22303

sziasztok!

akinek dízel pug-ja van írja már meg,hogy mik a tapasztalatok a téli üzemmel kapcsolatban.értem ezalatt a hidegindítást és a gépkocsi fűtését,mennyi idő még bemelegszik?nekem 1,6bsw van,idáig egy hátsó lengéscsillapítót cseréltem,meg egy pár függő inga stab rudat 35000-nél.a lengéscsillapító a porvédő lecsúszása miatt ment tönkre amit későn vettem észre,gondolom a sós víz és a kosz megette a szimeringet és elengedte az olajat.nekem most van benne 43000.

vadcitrom Creative Commons License 2006.11.03 0 0 22302
Úristen 60.000-nél ennyi hiba!
Nekem egyedül a kéttömegű lendkerékkel van problémám,pedig nekem is 60.000 van benne, egyszer cserélték a nyáron de most már megint nyikorog. Hazudok mert az indexkart is cserélték. De ezenkívül más gondom nincs, a fékbetéteket kell majd cserélni de a tárcsát nem.
Más a téligumi nyomással kapcsolatban, a Michelin honlapján néztem meg. Ugyanannyit kellett állítani mint a nyárinak. Igaz a nyári Good Year, a téli Michelin. Előre 2.4 hátra is ugyanennyi.
A reggeli hideg indulással kapcsolatban, szerintem nem érdemes járatni sokáig a HDI-ket, inkább elindulni és minél hamarabb magasabb fokozatba kapcsolni. Előzőleg partnerom volt, abban 2.0 HDI volt és a kézikönyvben volt.
Érdekes de nekem a fogyasztás az Sw-ben kevesebb, pedig ez 200kg nehezebb, igaz ebben 1.6 hdi van.
tisvol Creative Commons License 2006.11.03 0 0 22301

...ülés...nekem a vezető ülése "engedi" a szivacsot. Minden egyes takarításkor egy halom kihulott szivacs darabot porszívózok fel. És tényleg a küszöbtől mindig koszos leszek :-) De ez legyen a legnagyobb bajom.

Üdv:

T.

Előzmény: B-road (22300)
B-road Creative Commons License 2006.11.03 0 0 22300

Megegy hiba:

Az ules. a vezeto oldali ules oldaltartasert felelo resze (amiben a legzsak is van) eleg kopott mar (90ekm + kereskedoi manipulacio, 2003-as auto). De nem is a kopottsag a fo baj, hanem az hogy mintha alatta egy szivacsdarab el lenne fordulva, vagy valami ilyesmi. Szoval nem szep mar. (nem pluss ules, hanem sima fekete szovet)

Ez zavar.

 

Ja megegy: Az ablaktorolo spricceles. Szerintem jobb lenne, ha elobb spriccelne meg vagy egy fel masodpercet mielott megindulnak a lapatok, igy az elso torlest nem szarazon tennek.

 

Komoly hibak ezek! :-)

 

Amugy en meg hozzatennem hogy mely hiba mely motorra/evjaratra specifikus. Pl hdis tuzkarika nincs tudtommal, kettomegu sincs benzinnel.

Meg szeirntem a hengerfej problemak se lehetnek tulsagosan gyakoriak. Szoval egyedi hibat nem mondanek tipus-specifikusnak. 

Előzmény: metalex (22295)
ádibébi Creative Commons License 2006.11.03 0 0 22299

Jézusom, hatvanezer alatt ez mind? Ez katasztrófa. :(

 

Lehet, hogy már nekem is rossz ez-az, csak nem veszem észre?

Előzmény: satu777 (22296)
barna_16v Creative Commons License 2006.11.03 0 0 22298
Sziasztok!

Ma reggel cseréltettem le a nyári gumikat. Azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek menyi legyen a nyomás a téli gumikban? A gumisnál 2.2-re fújták a gumikat, ami szerintem kevés. A nyári gumikban 2.3 volt. A könyv szerint a nyáriban 2.5 kellene, legyen a nyomás de, amikor vettük az autót a márkakereskedésben azt mondták, hogy a nyári gumikat csak 2.3-ra fújták, mert ha 2.5 van bennük, akkor nagyon ugrál az autó. Valahol olvastam hogy a téli gumikba 0.2-vel többet kell fújni, mint a nyáriba. Mi nektek erről a véleményetek illetve tapasztalatotok.

metalex Creative Commons License 2006.11.03 0 0 22297
Mail ment !!!!
Előzmény: ggocsei (22289)
satu777 Creative Commons License 2006.11.03 0 0 22296

Sziasztok!

Akkor pár jelenség:

- olajszivárgás a szelepfedél tömítésnél (szigetelés, javítás, szelepfedél csere, 3x-ra sikerült megjavítni)

- 2 első ülésfűtés csere (mivel sorba van kötve a háttámla és az ülőfelület, elég, ha egy helyen megszakad)

- ékszíj lelazult

- duda nem szólt (a - test nem volt jó)

- sebváltó kar műbőr szoknya kifeslett

- bal oldali légzság műanyag keretének cseréje

--------------------- gari vége

- tűzkarika (zsírzás csere, kb. 200 km-t bírt ki nyekergés nélkül)

- bal hátsó lengéscsillapító csere (elfolyt)

- hátramenet érzékelő kapcsoló csere (a sebváltó oldalán van)

- izzók cseréje (ha elkezdenek kiégni, egy hét alatt az összes izzó kiégett szépen sorban)

- visszahívás, gyújtáskapcsoló csere, sw frissítés

- bal első stabilizátor pálca csere

- jobb első fényszóró magasság állító motor elromlott (egész lámpatest csere)

  (PUG HU 40-át kifozette)

- hűtő szivárgott a belső részén a forrasztásnál (PUG HU 40%-át kifeizette)

- egyes sebességfokozatba néha csak nehezen lehet berakni, többszöri kuplunkgolás esetén is

- alapjáraton néha beremeg (valami feltanítás után is csinálja)

- visszahívás, kormányszervó motor érintkezőinek ellenőrzése, szigetelése

  (volt pár skandináv gép, ami kigyulladt)

- hátsó kipufogó dob előtt letört a kipufogócső (58 ezer km)

- utastér ventillátor nem működött. se hideg, se meleg, se páramnetesítés semmi (kábelköteg és előtét ellenállás csere, az egész műszerfalat, kormányt stb. ki kellett szedni hozzá) 1 hónap volt mire megjött az alkatrész az országba.

- ülésfűtések cseréje újra (azt mondták nem jó, ha beletérdel az ember. lehet benne valami)

- flexi cső beépítése a javíthatatlan tűzkarikás megoldás helyett (most nincs ami nyikorogjon)

- jobb oldali stabilizáló pálca csere

- bal első valami gumik cseréje a futóműnél

A kocsiban most van 60 ezer. 2003 1.6B. Én is kivastagítottam, ami szerintem típushiba.

 

metalex Creative Commons License 2006.11.03 0 0 22295

A lista hoszabb mint godoltam ,de sebaj.

 

Akkor eddíg ezek vannak :

 

- Indexkar, eltörik, szorul,

- Tűzkarika, nyekereg, kifúj,

- Generátor, csikorog ,

- Cd-s rádió hibásan olvassa a cd-t, (ez speciel nálam előfordult , de gariba cserélték újra)

- Nyekergő alvázkeret,

- Elrepedt nyomáscső a nagynyomású pumpa és a közös nyomáscső között(ez is saját)

Canister szelep kattog

kárpitok kicsúsznak a lábrésznél

kuplung akad-ropog 60 E után

kipuff leszakad 100 E után

130 E körül szelepház csere

kormány berezonál 130-nál

ajtók kopognak rázós uton

ékszíjfeszítő görgők csikorognak (lehúzos szervizek szeretik ilyenkor a generátort cserélni)

a hosszú olajcsere periódus miatt elkezdenek kattogni a hidrotőkék

fulladozó megindulás nem egyenletes gyorsulás

az izzó lámpák sűrün kiégnek

Sw és Breaknél a pótkerék leeresztő szerkezet tönkremegy

büdös klíma (nekem a vadi új kocsiban is büdös volt)

Hullámosodó (ütő) féktárcsák!

- duda-kontakthiba

- a kuszob osszekoszolja a nadragom szarat kiszallaskor

- nem lehet elegge elorehuzni az ulest (illetve a kormany van tul messze hatrahuzva is)

- break hatso ajtaja dobozhangon zorog

- kettomegu lendkerek nyiszorgas HDi-nel

- fedkomp fogyasztasmero pontatlansag

 

Lehet, hogy több hiba lesz a végén mint amire számítottam!!?!?!?!?!

Senki ne tartsa vissza magát , ha valami olyat tud ami még nem volt !!!

De leginkább olyan hibákra lennék kíváncsi, amik rövidláb -és kéz nyújtással nem orvosolhatóak(:-)))))), csak cserével.

Folytassuk !!!!

 

B-road Creative Commons License 2006.11.03 0 0 22294

Reggelre befagyott az automatikusan behajlo tukrom.

Persze tegnap esett az az alattomos olvados latyakos ho. Ami aztan reggelre jo vastagon rafagyott. Nem is akart kinyilni a baloldali tukor. Kicsit megfeszult a tukor burkolata, lehet hogy szet is nyilt picit. Remelem azert nem lett maradando karosodasa. Mindenesetre olvados-ho-veszely eseten csak kulcsal fogom bezarni. :-(

Vagy lehetne teszkos szatyrot huzni a behajtott tukorre, de az mar nagyon gaz lenne... :-)

B-road Creative Commons License 2006.11.03 0 0 22293

- duda-kontakthiba

- a kuszob osszekoszolja a nadragom szarat kiszallaskor

- nem lehet elegge elorehuzni az ulest (illetve a kormany van tul messze hatrahuzva is)

- break hatso ajtaja dobozhangon zorog

- kettomegu lendkerek nyiszorgas HDi-nel

- fedkomp fogyasztasmero pontatlansag

 

Előzmény: metalex (22282)
ádibébi Creative Commons License 2006.11.03 0 0 22292

Más: Visszaolvastam vagy 2000 hozzászólást (nem sok, tudom :)), de nem nagyon találtam könnyűfém felni-témában semmit. Valakinek van ötlete, hol, milyen 16-os könnyűfém kereket kéne keresnem? Nem csak a szépsége számít, inkább a tartóssága, minősége. Van tippetek? Kösz!

 

Á.

ádibébi Creative Commons License 2006.11.03 0 0 22291

Meg sztem attól is nagyon függ a városi fogyasztás, hogy hogyan használod. Ha dugóban állandóan gázt adsz, aztán meg fékezni köll, az jóval többet eszik, mintha csak szépen meglódítod egy kicsit, hogy elguruljon 8-10-zel a következő piroslámpáig (ilyenkor is megemeli az elektronika  abefecskendezést, de nem nagyon. És lefulladni sem fog. Nekem ez az első dízel autóm, de összesen egyszer fulladtam le vele. Anyám rönójával meg kéthetente... Az benzines).

Nekem nagyon arra kell az autó, hogy amikor szükséges, elvigyen jó gyorsan és kényelmesen messzire, de városban nem akarok arcozni vele (ekkora járgánnyal nem is tudnék...)

 

Á.

Előzmény: ádibébi (22290)
ádibébi Creative Commons License 2006.11.03 0 0 22290

9200 km-nél tartunka drágával, az egyik etapot tankoláonként nullázom, a másik élete végéig fog mérni az elejétől. Ebben benne van egy 2000 km-es út, fullosra telepakolva (sztem 1900 kiló fölött), át az alpokon és a francia középhegységen is, 150-es utazóval. Most mutit 5,2-őt. (Persze ennek az útnak az átlaga azért verte a 7-et...)

Néhány napja voltunk az autóval 150 km-re a Pireneusokban kirándulni, nem pályán, hanem közúton, millióegy telepített trafipaxszal plusz egy rönó öttel, aki nem akart-bírt 90-nél többet jönni. A fedkomp tereptől függően (a síkabb részekre értem) 3,5-4,3 között ingadozott. Gondolom, így jön ki az átlag 5,2. Van benne 3,5-es is, sok, meg 6,5-7 is.

 

Á.

Előzmény: Törölt nick (22273)
ggocsei Creative Commons License 2006.11.03 0 0 22289
Ahoi,

Metalex kerlek dobj egy levelet a cimemre, valamit sztnek megbeszelni veled. Koszi!

gg.
Előzmény: metalex (22282)
Mbazsika Creative Commons License 2006.11.03 0 0 22288
Comp szerint. A tankolasnal nekem altalaban 2-3-4 tizeddel tobb jon ki, mint amit a komp mutat (ugy vettem eszre, minnel tobb varos volt annal tobbet csal lefele az enyem)
Előzmény: Törölt nick (22287)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!