Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

trafo2000 Creative Commons License 2006.11.13 0 0 1941
Nem baj,ettől még a világból is kimehet a gép,semmi baja nem lesz.
Előzmény: GGV (1939)
SumQuiSum Creative Commons License 2006.11.13 0 0 1940
Igaz, hogy mondeo, de nekem is van ilyen gondom, igaz nem annyira surrogás, hanem rezonancia. A cromaxnál azt mondták, hogy ha nyelestengely, akkor 90e felett gondolkodjak, mint hibaorvoslási összeg... :/
Állítólag (T)D-s hiba...
Előzmény: GGV (1939)
GGV Creative Commons License 2006.11.13 0 0 1939
Köszi, sejtettem, hogy nem normális dolog. Pedig olyan szépen-csendesen megy...
Szerinted nagy gond, ha bevállalom az olajutántöltögetést, ha még kb egy évig így megyek vele? Nem szoktam vele sokat menni, ez a 2 hónap alatt 3000 km soknak számít nálam.
Közben a motor elcsendesedett, kezdenek előjönni az "egyéb" zajok. Egy kis surrogás szokott megszűnni, amikor kinyomom a kuplungot, azt mondták, hogy nem a kinyomócsapágy, hanem a nyelestengely hangja...nem tudom, hogy ez rosszat jelent-e, mindenesetre egy kicsit zavar.
A kardán meg a diffi azóta hibátlan, és onnan már nem is jön zaj (apám vezetett, én meg füleltem a diffi fölött, mint a konzerv indián).
A múltkor a Vili száma miatt hívtalak, épp nem volt nálam, bocsánat, de utána nem hívtalak vissza.

GGV
Előzmény: trafo2000 (1924)
trafo2000 Creative Commons License 2006.11.12 0 0 1938
De mi rángat?Benzines?Diesel?Mindig vagy csak amíg csúsztatod a kupplungot?
Előzmény: pajaci (1936)
Transit91 Creative Commons License 2006.11.12 0 0 1937

Üdv mindenkinek.

 

Nem transit, de lesz olyan jó!

 

 

Kevés időm van itt lenni, remélem mindneki megvan és jók a gépek.

 

Haliii.

pajaci Creative Commons License 2006.11.11 0 0 1936
Egyesben és hátramenetben alacsony fordulaton rángat nagyon.
Azt mondta egy szaki , lehet ,hogy a motortartó bak.
Van valakinek ilyen tapasztalata?
trafo2000 Creative Commons License 2006.11.06 0 0 1935
Vagy megcsinálod kézire.Legegyszerűbb
Előzmény: Transit'92 (1933)
trafo2000 Creative Commons License 2006.11.06 0 0 1934
Uhh tényleg.Mondjuk ez is érdekes,a magyar gyártmányu vonóhorog mindkét végén nyitott és télen jól megáll benne a sós dzsuva,aztán csámcsoghat a rozsda háborítatlanul.
Előzmény: Törölt nick (1931)
Transit'92 Creative Commons License 2006.11.06 0 0 1933

Háát...

 

Megnézegettem ma a dolgokat és szomorúan tapasztaltam, hogy a patron meg se mozdul.

 

De a jeladó gomba is úgy néz ki, hogy döglött. Nem szabályoz, állandóan átad.

Igaz mikor néztem, már picit meleg volt a kis diesel.

 

Asszem lesz egy utam a bontóba!

Előzmény: trafo2000 (1929)
TAUNUS 73 SW Creative Commons License 2006.11.06 0 0 1932
JAJA, most látom, szép baleset
Előzmény: Törölt nick (1931)
trafo2000 Creative Commons License 2006.11.06 0 0 1930
Hát igen ez kritikus hely sok másikkal együtt.Nem kimondottan transit probléma,majdnem mindegyik furgonra jellemző.A hátsó ajtó fő gondja hogy alul dupla lemez van,gyenge az üregelése és a zsanérok mellett vidámon folyik be a víz.A hegesztése nem egy nagy dolog és sziloval le kell tömíteni a zsanérok melletti rést plussz üregelni orrba szájba.off,most hegesztettem ki egy 2001 es ivecot.Az még botrányosabb.
Előzmény: Törölt nick (1927)
trafo2000 Creative Commons License 2006.11.06 0 0 1929
Nem vagyok villamosságszerelő,de gondolom ha adsz direkt áramot a hidegindítónak akkor látod hogy meghúzza a bovdent stabilan és tartja e.Én így kezdeném és ha ez működik akkor a gomba lesz a bibi.Gondolom a tiéd ez a fajta.Itt látszik hogy hideg a moci,kicsit meghúzza a bovdent a patron.Én üzemmeleg motornál állítom be hogy épp laza legyen a bovden és ahogy kihül akkor húzza meg amennyire szükséges.
Előzmény: Transit'92 (1925)
TAUNUS 73 SW Creative Commons License 2006.11.06 0 0 1928
Szépen rohad az ajtó alja:((
Előzmény: Törölt nick (1927)
Transit'92 Creative Commons License 2006.11.04 0 0 1926
Ja azt lehagytam, hogy BOSCH adagoló. 
Transit'92 Creative Commons License 2006.11.04 0 0 1925

Traffo!

 

Kérdésem lenne:

 

Tavasszal olyan gondom volt, hogy az előtöltés állító termosztát, menet közben, mikor már meleg volt a motor, gondolt egyet aztán egyszer ráhúzta az adagolót, aztán visszaengedte, aztán megint rá ...

Nem foglalkoztam vele, nyáron visszaengedtem az állítócsavart meg a bowdent is.

Most viszont már megint jó lenne ha működne, csak nem tudom még mi volt a baja.

Vagy a vízhőfokjeladója ment tönkre, vagy jobb esetben nem érintkezik rendesen, vagy maga a termosztát. :-(

 

Azt kérdezném, hogy ki tudom e próbálni így valahogyan külön, hogy működik e a termosztát rendesen és hogy hova kell állítani a bowdent úgy, hogy jó helyen legyen.

trafo2000 Creative Commons License 2006.11.03 0 0 1924
A pinto motornál az nagyon sok.Akkor 10 e km alatt megeszik 3litert.Gyűrü kopás lesz a ludas.A 24 éves taunusban 10 ezer alatt a maximumról minimumra csökken a szint,de akkor nem ráönteni kell hanem cserélni.
Előzmény: GGV (1923)
GGV Creative Commons License 2006.11.02 0 0 1923
Gondolom dízel, tehát nekem nem sok minden jó belőle...

Csak kelleni fog az a karburátor nekem, meg az a fix ventilátor. Nem tudtam bontottat szerezni, amit átalakíthattam volna.

És egy kérdés: ha felújíttattam a hengerfejet, és kb. 2500-3000 km alatt megevett 1 liter olajat, akkor nagyon kopott a motor, vagy ez még belefér egy "normális" 20 éves motor olajfogyasztásába?

GGV
Előzmény: trafo2000 (1922)
trafo2000 Creative Commons License 2006.11.02 0 0 1922
Ha valaki keresne transit alkatrészt,van egy 94 es bontva,mt 75 váltó,jó motor,szervó kormány komplett,karosszéria elemek,hidak stb
Törölt nick Creative Commons License 2006.11.02 0 0 1921

hi..

 

 

Vennek transit, vagy vw lakoautot, termeszetesen olcson es jot.

esetleg olasz forgalmist is.

 

aki tud vagy van neki kerem jelezze a nagymesterb@tvn.hu-ra.

 

trafo2000 Creative Commons License 2006.11.01 0 0 1920
Egyik nagy kedvencem,kár érte.Kevesen tudják de van egy supervan 95 ös transit kasztnival is,kiváncsi lennék mi lett vele.
Előzmény: Törölt nick (1919)
trafo2000 Creative Commons License 2006.10.24 0 0 1918
Még szép hogy garanciális.Ezzel együtt élni?Ez nevetséges kifogás.Azért van fűtés hogy fűtsön.Én kiverném a balhét a helyedben.
Előzmény: Connect75 (1917)
Connect75 Creative Commons License 2006.10.23 0 0 1917

Köszi Srácok az ötleteket. Azt azért mondom hogy amikor a Connectet átvettem idén februárban visszavittem a FORD HOVÁNY-hoz ahol vettük, ki is cserélték a termoszt kb.: 1 napig normálisan fűtött majd ismét vissza az alap fagyos “programra”. Ismét vissza a kocsit a szervizbe, és azt mondák hogy ez ilyen ezzel együtt kell élni. Na persze nem ők használják. Meg hát egy éves sincs a kicsike, ami amúgy nagyon jó kis gép, és szeretünk.

Tudnátok-e olyan FORD szervizet ajánlani ahol ezt meg tudják nézni, és szerintetek ez garanciális-e?

Transit'92 Creative Commons License 2006.10.23 0 0 1916
Az szomorú. Nem tom milyen lesz fényképezve, de próbáld meg ha lesz időd.
Előzmény: trafo2000 (1912)
trafo2000 Creative Commons License 2006.10.23 0 0 1915
Az is megoldás amit GGV ír,ez főleg azért előnyös mert ha sok a leállás indulás nem hül közben a motor annyira.De ettől függetlenül ott valami nem kerek.Először is azt kellene megnézni hogy a vízcsövek mennyire melegek.Az üzemi hőmérséklet az 90 fok ami azt jelenti hogy nem tudod megfogni mert éget,ha meg lehet fogni és csak simán meleg akkor nem jó a termosztát,ha máshol meleg de a fűtéskörben nem akkor a radiátor a ludas,ha minden jó akkor pedig a fűtésdobozban a terelőlapátok nemn működnek megfelelően amit macerás javítani,ehhez eléggé szét kell borítani a kocsi belsejét,gyanítom ezt nem szeretik a szervizek.De már javítottam fűtést úgy is hogy mindössze a tekerőgomboknál kellett a bovdeneken állítani
Előzmény: Connect75 (1913)
GGV Creative Commons License 2006.10.22 0 0 1914
Szia!

Én egy darab kartonnal le szoktam takarni a hűtő kb felét, és rövid távon is gyorsabban melegszik. Az évek alatt kialakult a "jó méret", és a "jó hely" ahol soha nem forr fel a víz, viszont jó meleget ad a fűtő.
Lehet, hogy ez nem szakszerű, és van más megoldás is..

GGV
Előzmény: Connect75 (1913)
Connect75 Creative Commons License 2006.10.22 0 0 1913

Hali!

Van egy FORD TRANSIT CONNECT-em 1.8 TDDI sajna fűtés problémám van, talán tudtok segíteni. Már évelején tapasztaltam mikor januárban átvettem a kocsit. Ha ráadom hidegben a fűtést és csak városban szaladgálok nem melegszik fel a motor annyira hogy meleget fújjon, mi meg szétfagyunk. Ilyenkor alig várjuk hogy vidéken dolgozunk. Visszavittük a szervizbe ott kicserélték a termoszt de minden ugyanaz, rákérdeztünk azt mondták hogy természetes és vegyünk bele álló fűtést 200.000,- - ért beszerelve. Na ne. Remélem tud valaki segíteni, előre is köszönöm.

trafo2000 Creative Commons License 2006.10.21 0 0 1912
Megkeresem,valahol meglesz de szkennelni nem tudok,max lefényképezem
Előzmény: Transit'92 (1910)
TAUNUS 73 SW Creative Commons License 2006.10.20 0 0 1911

Meg kell oldania!!:)

 

Előzmény: Transit'92 (1910)
Transit'92 Creative Commons License 2006.10.19 0 0 1910

Az jó lenne!

 

Megnézegetném szívesen. Meg szerintem más is.

 

Meg tudod oldani?

Előzmény: trafo2000 (1909)
trafo2000 Creative Commons License 2006.10.19 0 0 1909
Ez szerepel a gyári rs katalógusban a transit tuning alatt:) be kellene szkennelni,jó gyári képek enyhén spécizett transitról 87-ből
Előzmény: Transit'92 (1908)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!