Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szilvi5 Creative Commons License 2006.11.05 0 0 55578
Voltál Mátészalkán tegnap? Milyen volt?
Előzmény: normanrls (55577)
normanrls Creative Commons License 2006.11.05 0 0 55577
normanrls Creative Commons License 2006.11.04 0 0 55576

Belso felvetel gyorsulas kozben:

 

http://skodaklub.racingnet.hu/videok/normanrls.wmv

 

Belso felvetel 30-80km/h:

 

http://skodaklub.racingnet.hu/videok/normanrls1.wmv

 

A konfig jelenlegi allapotaban utoljara allt rajthoz.

Jovoheten kezdodik ("folytatodik") a motor fejlesztes.

Csabálatos Creative Commons License 2006.11.04 0 0 55575
Hivatalosan is bejelntem, hogy az autóm átment a KPM vizsgán (hehe, pénz beszél kutya ugat) és leműszakizott, a motorja pedig mostmár hivatalosan is favorit. :)

Érdekességképpen elmesélem, hogy másodszorra sikerült a vizsga, mert az első (fizetős) helyen belekötöttek az első fékbe, merthogy 4 dugós és hogy az nem eredeti.... az senkit sem érdekelt, hogy hátul szárazfutó van.... LoL

Végülis a jól bejáratott Mozaik utcában vizsgázott le.
szutsg Creative Commons License 2006.11.04 0 0 55574
Nem kérdeztem, de mivel olajos és vizes, sztem valahol a hengerfej körül mehetett ki. De amilyen kókány munka itt folyt a parkolóban ezen a kocsin, nem is csodálkozom rajta.

OFF Nagy szakértők voltak, csak egy példa a mindennapokból: reggel beül a kis család -5 fokban ebbe a 120-asba, szivató, indít, forog a motor már kemény 10 másodperce. Szúr a csávó egy egyest, és indul. Kocsi fullad. Indít, felpörög, egyes, fullad. Kb fél/egy métert bírt menni indításonként, kb 10 indítás után már ki is tudott így parkolni... Ez volt egy éve. Azóta volt egy swiftjük, kadettjük, szamarájuk, vectrájuk, és most nyár óta egy 1.2htp fábia kombi. Na az még bírja, de sztem az se sokáig :)
Előzmény: szilvi5 (55573)
szilvi5 Creative Commons License 2006.11.03 0 0 55573

Jó magasan laksz, hallod-e! :-)) Szép kis folt, mi durrant el neki?

Előzmény: szutsg (55571)
szilvi5 Creative Commons License 2006.11.03 0 0 55572

Mínusz 13 fok, odasüss! Akarommondani odafagyj! :-)))

www.metnet.hu

 

Előzmény: fota (55564)
szutsg Creative Commons License 2006.11.03 0 0 55571
Kép lemaradt:
szutsg Creative Commons License 2006.11.03 0 0 55570
Aki a befagyott vizet a motor melegítésével akarja felolvasztani, az úgy jár mint a szomszédom. Sajnos nem láthattam az esetet, de állítólag nagyot pukkant és nagy volt a gőzfelhő is :) Ez a kis vizes olajos folt maradt belőle mire hazaértem.
ó-vodás5407070 Creative Commons License 2006.11.03 0 0 55569

Nos a neten annyit találtam a témával kapcsolatban ,hogy 1996.07.hóig G11

 

1996.08.hótól G12 az előírás

 

mindenki eldöntheti mit is rak bele:)

 

Én sajna G12+ nyomtam az 1988.12.havi ótómba-ez van

Előzmény: ó-vodás5407070 (55567)
Szkotti1 Creative Commons License 2006.11.03 0 0 55568

Hát...

Ma reggel melóba menet az autóm hőmérője -7 Celsiust mutatott. Ez asszem már nem a talajmenti fagy kategóriája....

Amúgy meg tényleg, igenis tessék bele fagyállót tölteni. Aztán a fűtéscsap javítása, és az egyéb csőbilincsek cseréje után ismét :o)

Nekem volt egyszer, hogy belefagyott a cucc, na akkor én is paráztam, és aznap délután ment bele a fagyálló. Nekem kibírta, de jobb óvatosnak lenni.

 

Előzmény: fota (55564)
ó-vodás5407070 Creative Commons License 2006.11.03 0 0 55567

na aztán ha favorit is az a motor,melyik fagyállót öntsem bele???

 

G11 v.G12???

 

A PoBu-nál a srác azt mondja 1995ig mindenképpen G11,1995 után G12!!!

 

Azt mondta tilos felcserélni,kifinganak a tömítések.

 

Én egyszerűen ezt nem tudom elfogadni:)

 

Szerintetek???:)))

normanrls Creative Commons License 2006.11.03 0 0 55566
Akinek favorit motorja van, nehogy 100% vizzel jarjon nyaron, mert a vizpumpat a fagyallo keni!!!
szilvi5 Creative Commons License 2006.11.03 0 0 55565
Ha két percnél többet kéne gyalogolnod a melóhelyre, akkor mondjuk a rendszeresített pólóra esetleg még kabátot is vennél, mert mínusz 2 azért az már fagy, méghozzá hűtőrepesztő képességekkel. :-)))
Előzmény: fota (55564)
fota Creative Commons License 2006.11.03 0 0 55564

Nah, azért nem eszik ilyen forrón a kását ill. a fagyott jeget!

Nyilván nagy kockázatot vállal, ha továbbra is 100% vízzel jár, de azért nem röpködnek a bazi minuszok. Az, hogy a kinti levegő a talaj közelében eléri a fagypontot, az még nem jelenti azt, hogy az autóban lévő víz is eléri, és főleg nem jelenti azt, hogy szétfeszít mindent egy éjszaka alatt.

Sztem no para, de tessék fagyállóra cserélni!

 

fota

Előzmény: szilvi5 (55561)
bano1 Creative Commons License 2006.11.03 0 0 55563

Korán reggel van vagy késő éjjel? Men mindegy honnan nézzük a dolgot... :o)))

Előzmény: szilvi5 (55562)
szilvi5 Creative Commons License 2006.11.03 0 0 55562
vazze :-))) fénycső helyett vízcső :-))) korán van, no :-)))
Előzmény: szilvi5 (55561)
szilvi5 Creative Commons License 2006.11.03 0 0 55561

Mostmár késő, reggel van!

Mivel a jéggé fagyott víz tágu, így a rendszer elemeit elkezdi belülről szétfeszíteni. A leggyengébb pont a hűtő, aztán a hengerfej(fagydugó), aztán a többi fénycső, aztán a gumicsövek. Nem szabad eddig húzni-halasztani a fagyálló cserét, sőt az a legjobb ha egész évben fagyállóval jársz!

Ha túlélte a kocsid a mai éjszakát, akkor azonnal irány venni fagyállót és megcsinálni MÉG MA!!!

Előzmény: fiit (55560)
fiit Creative Commons License 2006.11.02 0 0 55560
Helló mindenki!
Nah, ma éjjel jönnek a mínuszok és valszeg befagy a kocsimba a víz. Sajnos nem jutott idő fagyállózni, csak a hétvégén jutok hozzá. Valami ötlet, netán tanács, tapasztalatok e téren? Fog-e maradandó károsodást okozni? Persze kora reggel nem fogom indítózni, csak úgy kb. délfele. Addigra kiolvad és remélem akkor nem lesz semmi baja.
Az vigasztal még, hogy nincsenek tartós hidegek, de tartok tőle, hogy -1, -2, éjjeli hőmérsékletnél befagy(jelenleg a hűtőfolyadék összetétele: 100% víz)....
P_E_E_T Creative Commons License 2006.11.02 0 0 55559
Tsá!

Szalad! Igazából most elég jónak mondanám, csak a pedél törött. A vibrációt a kipuff csinálja, namármost vagy elmúlt, vagy megszoktam :)
Volt még ablakörlő problémám is, egykarosat csináltam ugye, Tavriából bekerült egykaros mechanika motorral, de behalt, mire a spricniket beállítottam hozzá. Azt is megoldottam, Trabiét alakítottam át. Elég kicsi, így volt hely a karokkal játszadozni. Meg a fék került némi felújításra. Meg megrepedt a morcosítás :(
Meg most némi csühes gazázst barkácsolok neki.
Előzmény: bano1 (55558)
bano1 Creative Commons License 2006.11.02 0 0 55558

Hello!

Ezer éve nem írtál errefelé. Mi'zújs a géppel? Szalad már az utakon? Utoljára a kóros vibráció volt a problémád, az megoldódott azóta?

Előzmény: P_E_E_T (55557)
P_E_E_T Creative Commons License 2006.11.02 0 0 55557
Nekem most sikerült 1 pár Mazda MX-3-as elekrtomosan állítható tükröt szerezni bill.kapcsolóval együtt egy ezresért.
Előzmény: bandura130 (55548)
P_E_E_T Creative Commons License 2006.11.02 0 0 55556
Üdvözlet!

Egészséges talpú és tengelyű gázpedálotok nincs véletlenül olcsóé eladó? Az enyémnek a talpa eltört. Személyesen Debrecen, Miskolc, Ózd, vagy postán is érdekelne.

Üdv

(70/2806160, peet105@citromail)
szaszarow Creative Commons License 2006.11.01 0 0 55555

5x100as osztókör, 14" 165/70 barum polaris téli gumi kb 95%os acélfelnivel és skoda gyári disztárcsával együtt eladó. Fábián volt.

Ár: 35,000.-

 


06303607629

 

Szasza

 

Peter atyuska Creative Commons License 2006.10.31 0 0 55554

jol van na :-((

Előzmény: JULES (55552)
deszka120 Creative Commons License 2006.10.31 0 0 55553
Sziasztok!

Valószínűleg a főtengely szimmering lesz a hibás. Bemásztam alá és pontosan láttam hogy a motor és a váltó közül folyik.Mindkettőbe megmértem a szintet de nem láttam változást.Ekkor látom hogy a rongyon(amit a nívópálca megtőrléséhez használtam)más színe van a váltó-,és a motorolajnak.És ami csöpög annak motorolaj színe volt.
JULES Creative Commons License 2006.10.31 0 0 55552
Ha a kuplung munkahenger karmantyúja lenne rossz, akkor előbb veszi észre, hogy nincs kuplungja mint a tócsát a kocsi alatt....
Ha a pár milliliter olaj fogyást a nívópálcával meg tudod mérni, akkor igen ügyes vagy! :)
Előzmény: Peter atyuska (55550)
Csabálatos Creative Commons License 2006.10.31 0 0 55551
Azért szerintem inkább Jules mondta a frankót. Ha a váltó és a motor találkozásánál folyik, akkor neki van igaza, felesleges a fékolajtartályt nézegetnie. Sokkal egyszerűbb kikapni a motort, és utána már világosan látszik hol a baj.
Előzmény: Peter atyuska (55550)
Peter atyuska Creative Commons License 2006.10.30 0 0 55550
Eloszor jol le kell mosni csont olajmentesre majd menni egy kicsit vele es megnezni hol folyik. Ezutan megnezed a skoda konyvet (nagyot) es megtudod mi a hibas. A kuplung szimering eseteben az elolso olajtartalybol fogy az olaj ha valto akkor annak szintje mutatja, ha motor akkor aze.
Előzmény: deszka120 (55545)
Csabálatos Creative Commons License 2006.10.30 0 0 55549
Hát azért, ha valaki ajánlana nekem 2 szép króm tükröt, nekem eszembe nem jutna manta tükröt tenni a kocsimra..... :)
Előzmény: bandura130 (55548)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!