Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tarrow Creative Commons License 2006.09.05 0 0 12786

Attól lesz több baja a motornak, ha benzinnel indítassz, ami lemossa az olaj filmet hidegen a hengerröl. Nagyon minuszban lefagyhat a reduktor, akkor érdemes benzinnel indítani.

A mol tuti szarabb mint pl. a lukoil amitöl sokkal jobban megy a kocsim (feleakkora gázon tartja a pályasebességet) és egyéb szennyező anyagokkal együtt trutyi is több lehet benne, ami a szagosító anyag, de az normális egyébként. Meg állítólag a bután aránya kisebb ami szintén rossz.

Előzmény: mpetiII (12785)
mpetiII Creative Commons License 2006.09.05 0 0 12785

Ma szereltek be a Megane-omba egy hengerenkénti (szekvenciális) rendszert (ZAVOLI). Lenne 2 kérdésem:

 

- Megoldható -kipróbáltuk-, hogy a műszerfali visszajelző gombját lenyomva tartva indításkor gázzal indul az autó.

Ha mindig így indítok nem lesz baja az autónak?

 

- azt mondták a műhelyben, hogy lehetőleg mol benzint ne nagyon tankoljak, mert kiválik belőle valami trutyi ami gondot okozhat. Ezzel kapcsolatban van valami tapasztalata valakinek?

 

tarrow Creative Commons License 2006.09.05 0 0 12784

 

Ezek állítólag gázt szerelnek (akiket ismerek azok legalábis biztos): 

 

 


Nyomtatás
Címjegyzék
2005.07.26. kedd  16:07

Sorsz
 Cég
 Irsz
 Cím
 
1. AUTOGÁZ B.T. 1225 Budapest, Kossuth u. 11.
2. AVAKO B.T. 6771 Szeged, Makai u. 186.
3. B.G.P. Szolgáltató Kft. 9700 Szombathely, Körmendi út 92.
 Megszűnt 2001.  
4. BÁCSGÉPKER Kft. 6440 Jánoshalma, Kisszállási út 11.
5. Berger László 6500 Baja, Dózsa Gy. u. 172.
6. Bíró Tibor 4400 Nyíregyháza,Forgó u.5.
7. Borsodi Autójavító Kft. 3526 Miskolc, Zsolcai kapu 9-11.
8. BR Car Kft. 2226 Pilisvörösvár, Szondi u. 8.
 BRCar Kft. 1103 Budapest,Gyömrői u.140.
9. Császár Autószervíz 8500 Pápa, Külső Veszprémi út 35.
10. Dombócarpi Kft 7200 Dombóvár,Kórház u. 10.
11. FAIR Trade Kft. 1085 Bp.Horánszky u. 1. (iroda)
 (megszűnt) 1163 Bp.Újszász u.47. (műhely)
12. Fővárosi Gázművek Rt. 1031 Budapest, Gázgyár u. 1-3.
13. (Franko Auto BT.)megszűnt 6500 Baja,Remete u.35.(iroda)
   Alsónyék,Virág u.15.(műhely)
14. (GASAUTÓ HÍD Kft.  Debrecen,
 új név :  
 Gázautó Kft. (1988.07-től) 4031 Debrecen,Szoboszlói u.4-6.
15. Gáz-Club Kft. 2700 Cegléd,Külső jászberényi út.3.
16. Globimpex Kft. 1209 Budapest,Haraszti u. 279.
17. Grünner Gázautó Szervíz 2120 Dunakeszi, Fő u. 159.
 (megszűnt : 1998.ápr.)  
18. Horváth István 7400 Kaposvár,Könyves K.u.38.
19. Hungarocamion Rt. 1107 Budapest,Balkán u.51.
20. Hungarolada Kft.  Budapest,
21. Interag Auto Kft.  Budapest,Kén u.
22. Juhász László 6060 Tiszakécske, Kőrösi u. 78.
23. Kabai Autógáz Kft. 4183 Kaba,Rákóczi u.141.
24. Kempf és Társa B.T. 5700 Gyula, Scherer F. u. 17.
 (új név : Kempf és Társa Kft.  T : 66-464-864,fax 66-464-865
 2000.márc.17.)  
25. Kincses Andor 1182 Budapest,Gábor Á.u.8/B.
26. Kisalföld Volán Rt. 6075 Győr, Ipar u.99.
27. Kontor Kft. 1142 Budapest, Tatai u. 9.
28. Kosaras Mihály  Tolna, Zrínyi u.7.
29. Lézer Kft.  Budapest,Törökvész lejtő 5/A.
30. Molnár Ferenc 6075 Páhi, Vasút u. 9
31. Munkácsi Tibor 4400 Nyíregyháza, Család u. 9.
32. Nagy Zoltán 8448 Ajka-Bakonygyepes,Fő u. 122/B
33. Petka Gépjárműjav. Kft. 2096 Üröm, Kalmár u. 5.
   Műhely : Budakalászi út 676. hrsz.
34. Pécsi Gázautó Kft. 7632 Pécs,Siklósi út 2.
35. Postaautó Budapest Kft. 2700 Cegléd, Külsőkátai út 94.
36. Sátek Tibor 2500 Esztergom,Kopácsy u.31/4.
38. Szabadi László 2100 Gödöllő,Bethlen G.u.29.
 (megszűnt 1998.okt.)  
39. Itálgáz Kft.(Szabó László) 3531 Miskolc, Füzes u.40.
40. Szuna Kft.  Székesfehérvár,Seregélyesi u.182/B
41. Tárkány László 6726 Szeged, Fő fasor 128/A.
42. Textiltisztító Kisszövetkezet 6000 Kecskemét, Külső-Szegedi út 9.
 új név : Textiltisztító Kft. 1999.07.-től  
43. Tisza Volán Rt. 6724 Szeged, Bakay Nándor u. 48.
 (megszűnt 1999.május)  
44. Tört-Ker Kft. 6200 Kiskőrös,Petőfi S.u.97.
45 VAGÉP Rt. 4400 Nyíregyháza, Lujza u. 1.
46. Varga Autóház 6800 Hódmezővásárhely,Klauzál u.162.
47. Volford zsolt 6782 mórahalom,15.Szegedi u.4/A.
 (Móragas)  T : 06-60-480-218
48. Wágner és Tsa Kft.  Békéscsaba,Erkel u.6. (Fövenyes 40.)
49. AUTÓGÁZ-3 Bt. 8900 Zalaegerszeg Egervári út 10.
50. Agroszolért Kft. 5400 Mezőtúr,Szolnoki u.5.
51. Cziráki Ferenc 7400 Kaposvár,Árpád u.
52. Boári Botond (Wector)  Gyöngyös (M3 út 76 km)
53. Autószolg Kft. 6237 Kecel,Vágóhíd u.17/1.
54. Gazimpex 2040 Budaőrs,Sport u.2.
55. Hegyközi József 6726 Szeged,Szőregi u.42/a.
56. Fehérvár Autószerviz 8000 Székesfehérvár,Zsolt u.26.
57. Kispál Ákos 3070 Bátonyterenye, Szalvai M. u. 4.
58. Terdik 94 Kft. 4033 Debrecen,Arasz u.8.
59. Gas-car Kft. 1078 Budapest,Marek J.u.16. (iroda)
 1086 Budapest,Dankó u.29.(műhely) Budapest,Marek J.u.16. (iroda)
60. Longas Kft. 8400 Ajka,Gyár u.35.
61. Ford Hovány Kft. 6000 Kecskemét,Szent László krt.20.
62. Mobilsped Kft. 4200 Hajduszoboszló
63. Mátai Béla 8800 Nagykanizsa
64. Móricz Autógáz 7184 Alsónyék,Virág u.15.
65. Csa-Ti Kft. 2600 Vác,Csatamező u.75/2.
66. Holl János 2800 Tatabánya,Táncsics u.72.
67. Törő Péter 7400 Kaposvár,Bem u.52.
68. (Szabó Autóház Kft.) 6729 Szeged,Szabadkai út 96.
 Marker 97 Kft.  
69. Hódaut Kft. 6800 Hódmezővásárhely Szántó Kovács J.u.178.
70. Szappanos László 6090 Tass, Akácfa u.25.
71. Válé Kálmán 6060 Tiszakécske, Móra F.u.50.
72. Faragó Gyula 6035 Ballószög,II.ker.36
73. Gödi Gázautó Szerviz 2132 Göd, Teleki pál u.32.
74. Szilaj Péter  Lajosmizse,Béke u.2.
75. Tárkány Autóház Kft. 6726 Szeged, Szőregi út 46-48.
76. Birincsik András 3300 Eger,Vécsy völgy u.95.
77. K.A.T.Car Autógáz 2100 Gödöllő,Dózsa Gy.u.69.
78. Csepi Gázautó BT. 5100 Jászberény, Hunyadi út 45.
79. Car-Boot Kft. 6724 Szeged, Bakay Nándor u. 48.
80. Medic-car Kft. 2120 Dunakeszi, Martinovics u.19.
81. Tóth Autómix 6080 Szabadszállás,Hajcsár út 14/A
82. Dupla Bécsi BT. 2030 Érd, Rákóczi út 61.
83. Majsa Autó Kft. 6120 Kiskunmajsa,Maris puszta 252/A
84. Szakonyi Ferenc 8500 Pápa, Kert u.1.
85. Gyé-mobil Kft. 5940 Tótkomlós, Békéssámsoni út 38.
86. Desert Eagle Kft. 2045 Törökbálint, Kerekdomb u. 54.
87. Kákonyi Nándor 6344 Hajós, Dózsa Gy.u.26.
88. Autóker Balázs Kft. 3200 Gyöngyös, Jókai u.51.
89. Euroservice-Plus Kft. 4251 Hajdúsámson, Fő út 31.
90 Gemenc Autócentrum Kft. 7100 Szekszárd, Pásztor út 2.
91. Somogyi és Somogyi Kft. 6320 Solt, Fűzfa u.8.
92. Kalácska Kft. 8300 Tapolca, Gyulakeszi út 2.
93. Flopex BT. 1174 Budapest, Rákóczi u.83.
94. Autógáz Szerviz Hatvan 3000 Hatvan, Balassi B.u.82.
95. Bíró István 3400 Mezőkövesd, Varjú út 44.
96. DÉMÁSZ 6501 Baja,
97. Technoszer Kft. 2943 Bábolna,Cserháti út 2.
98. Bendekovics Károly 9400 Sopron, Felsőbüki Nagy Pál u.42.
99. Kiss-Gerencsér Autóház Kft. 8800 Nagykanizsa, Récsei u.1.
100. Monor-roncs BT. 2200 Monor, Fő út 33 km
101. Járgányjavító Kft. 8800 Nagykanizsa, Csengery út 89.
102. Volker Autóház Kft. 9700 Szombathely, Körmendi út 92.
103. Yamaha Kaposvár Kft. 7400 Kaposvár, Füredi út 153.
104. Káta Kft. 2760 Nagykáta, Tavasz u.32/A
105. Major János  Juta, Szabadság u.1/A
106. Tornyi Lajos  Szentpéterszeg, Kossuth u.76.
107. Sárospataki Autójavító Kft. 3950 Sárospatak, Árpád u. 9-11.
108. Jancsó László és Társa BT. 3060 Pásztó, Fő út 141.
109. Új Napkelet Kft. 4400 Nyíregyháza, Hatzel tér 10.
110. Gáz-boksz Bt. 2085 Pilisvörösvár, Szt.István u.38.
111. Kovács Autókomplex Kft. 1103 Budapest, Gyömrői út 140.
112. Szabó-Autó Univerzál Kft. 4150 Püspökladány, Damjanich u.25.
113. Nar-car Bt. 3100 Salgótarján,Kálmán I.út 55.
114. Kispál János 6630 Mindszent, Hársfa u. 35.
115. Hajszter Kft. 2685 Nógrádsáp,Alkotmány u.14.
116. Kanizsai Béla 7940 Szentlőrinc,Dr.Múró L.u.7
117. Sipos György 3000 Hatvan, Bercsényi u.76.
118. Varjas Kft.  Nagyatád, Hunyadi u.2/A
119. Lehó Albin  Heves, Arany J.u.35.

tarrow Creative Commons License 2006.09.05 0 0 12783

Annyit szólnék hozzá, hogy magyar elektronikus gáz-térkép van a medic-car honlapján, ahol találtam egy csomó kutat Pesten is amiröl eddig nem hallottam.

Hogy mennyire friss/aktuális azt most fogom letesztelni.  

byo Creative Commons License 2006.09.05 0 0 12782
Ezt nem tom de makarska elött kb 10 kmvel lesz majd a hegyek mögött egy kut azt jegyezd meg. lesz tábla is kb brela és makarska között.
Előzmény: key1 (12781)
key1 Creative Commons License 2006.09.04 0 0 12781

Sziasztok,

segitségetekre lenne szükségem ,hogyha horvátországba megyek és barcsnál lépek ki az országbol hol lehet elöször gázt tanloni?

segitségeteket elötre is köszi.

ui:

makarskáig mennénk.

Tie Creative Commons License 2006.09.04 0 0 12780
Ha a hang, illetve az emissziók miatt nem húzzák meg zöldkártyán, meg műszakin, akkor nyugodtan hagyhatod úgy. A hátsó dob már nem sokat szokott varázsolni az autón, csak csendesít egy picit.
Előzmény: tarrow (12778)
[PeliScan] Creative Commons License 2006.09.04 0 0 12779
köszi szépen a választ, akkor az hasonló mint az enyém.... én soknak érzem főleg a városi 12.5 litert, de ha a tiéd is ennyit eszik, akkor nincs mit tenni :)
Előzmény: ujtulaj (12777)
tarrow Creative Commons License 2006.09.04 0 0 12778

Hi!

Szerintetek a hátsó kipuffogó dobnak van fogyasztást befolyásoló hatása?

Nekem a belseje szétrohadt, megnyitottam, kibeleztem, visszazártam most öblösebb hangja van, (szép, nem hangos) talán jobban is megy de ha nem eszik miatta többet akkor minek vegyek újat? 

ujtulaj Creative Commons License 2006.09.04 0 0 12777
PeliScan:
9.5l így néz ki: kb. 100km autópálya 140-150Km/h-val, majd kb. 140km országúton (Kecskemét, Szarvas, Békéscsaba, Gyula) lehetőség szerinti sebességgel, de max. 100-110Km/h-val.
Ez a Holland rendszerrel volt, a mostani Lovato Eco Pro nem tudom, mit nyújt, mert mióta berakták, használni is alig lehet az autót..
A technikai kérdésre nem tudok válaszolni.
Előzmény: [PeliScan] (12776)
[PeliScan] Creative Commons License 2006.09.04 0 0 12776

Hello! Nekem is C20NE motorom van (1990 Calibra) és Lovato keverős gázrendszer. Nekem városban 12.5L, pályán 150km utazóval 9.5L

 

Neked a 9.% fogyi milyen használat mellett jön össze? És milyen a rendszered? Befecskendezős vagy keverős? Köszi előre is a választ,

Előzmény: ujtulaj (12774)
szappanos autogáz Creative Commons License 2006.09.04 0 0 12775
Ne haragudj hogy nem válaszoltam, de rengeteg dolgom van! Szóval a kérdésedre határozott nemet kell mondanom, mert az auto elektronikáját nem kell megbontani csak egy fordulatszámot veszünk le róla azt is megbontás nélkül! A lamdaszondánál szintén.
Előzmény: qrucz (12759)
ujtulaj Creative Commons License 2006.09.04 0 0 12774
Sziasztok!

Gázos témában kérnék ötleteket:

Amennyire röviden csak lehet:
1 éve járok gázos Opel Vectra A-val ('93 C20NE), ami eredetileg Hollandiából származik, holland gázrendszerrel. Tökéletes, 9.5l-es fogyi, boldogság.
Lejárt a zöldkártya és a műszaki. A CO magas volt, úgyhogy szerelőhöz járkálás (kipufogó rendszer csere, új olaj+szűrő, stb...).
Ezután még mindig magas volt a CO. Egy gázszerelőhöz irányítottak (állítólag nem is ügyetlen), aki ránézésre kivágta a Holland elektronikát a kukába és betett nem kis pénzért egy Lovato Eco Pro-t (az eredeti emulátort benne hagyta, azt mondta). Ezt csak azért vállaltam, hogy az autóm mostmár nagyon tuti legyen, bármilyen vizsgán. Ezután a CO még mindig magas volt, csak elindulni is alig tudok vele. Folyton lefullad. Ha gázt adok neki, akkor azért, ha nem adok gázt, akkor meg azért. Amúgy, ha már megy a gép, akkor nagyon kellemes. Húz, halk, stb...
Akartam mostmár egy szerelőt, aki nem kisérletez a pénzemen, hanem megoldja a problémát.
Kinéztem fórumokból (forumkereso.hu -val), hogy milyen budapesti szerelőről mit mondanak, és az EcoJet-ről jó vélemény volt (Boti be van táblázva).
Hát, ott beállították 5 perc alatt a CO értéket, viszont az indítási problémámat napok alatt sem tudták megoldani. Azt mondták a végén, hogy amikor beszereltettem az új elektronikát, akkor az ECU-hoz menő négyszögjelet nem állították be megfelelően. Ezt ők most megtették, de nem reagál rá az autóm semmit. Innentől csak tippelni tudnak: Talán az történt, hogy az előző rosszul beállított négyszögjel totál elhangolta az ECU-t és ez már így is marad. Ha kiveszem az egész gázrendszert, akkor se talál már magára, az a gyanú merült fel bennük.
Az akku sarut is hiába vették le, nem talált magára. Szerintük van valami tároló az ECU-ban, ami megőrizte az előző rossz tapasztalatokat.

Szerintetek ebben van valami ráció? Ha igen, akkor el lehet valahogy felejtetni mindent az ECU-val? (és nem veszélyes ez más - pl. fogyi - szempontból?)

Köszi!
GGerg Creative Commons License 2006.09.04 0 0 12773
Mostanában a Lexus-topikban sokat látom a8lang kollégát, kérdezd meg, neki van egy Lincoln Navigátora is gázzal. Többek között.
Előzmény: wildorch (12732)
qrucz Creative Commons License 2006.09.03 0 0 12772
Hali,
en dicserni tudom csak a BRISK-et. A Favorithoz rendszeresen ezt hasznalom, van direkte favihoz direkte gazos gyertyajuk, es az a tapasztalatom, hogy valamivel valoban jobb a szinten faviba valo NGK-nal, pedig azert az se rossz gyertya :)
De a brisk silverrel finomabban reagal a hirtelen terhelesvaltasokra, ritkabb az utemkihagyas, etc.
Előzmény: totalvokal1 (12771)
totalvokal1 Creative Commons License 2006.09.03 0 0 12771

Sziasztok!

 

lejjeb olvastam, hogy érdemes brisk gyertyát venni a gázhoz.

Tényleg érdemes van valakinek tapasztalata?? kell hézagot állítani?

 

előre is köszi a válaszokat

Tie Creative Commons License 2006.09.01 0 0 12770

Hát... nem hiszem, hogy mérvadó a fogyasztásom, mert messze nem gyári állapotú már az autó...

Egyrészt eredetileg sem tekinthető hétköznapi szgk-nak... állandó összkerékhajtás, automataváltó, ~2,5tonna önsúly.

Ezen kívül meg van emelve az autó, a gyárinál nagyobb átmérőjű kerekek vannak rajta, amik durva mintájú terepgumik, és mindkét differenciálmű ki lett cserélve, hátul egy automata difizár van a helyén, elöl meg egy torsen difi. Ezek mind-mind növelik az eredeti fogyasztását.

 

Gyári állapotában városban beéri 20 liter körüli benzinnel, így a jelenlegi állapotban benzinből 24-25 liter között eszeget városban, gázból 26-26,5 litert. Ez benzinre átszámolva benzinártól függően 14-15 liter körüli fogyasztásnak felel meg.

 

Ja, Zavoli Alisei N típusú, injektoros szekvenciális gázrendszer van benne, ez mostanában nagyjából 340ezer forint körül van a 8hengeres változatban. Kizárólag gázzal használom, terepen is csak gázzal hajtom a gépet, semmivel sem gyengébb gázon, mint benzinen.

Előzmény: sooty (12768)
Sanzistift Creative Commons License 2006.09.01 0 0 12769
Jó lenne, de nem hiszem, hogy a suzuki hátsó kereke leérne beszerelés után... :)))
Előzmény: Tie (12767)
sooty Creative Commons License 2006.09.01 0 0 12768

Szerintem is ingyen volt! 38ezer nem pénz érte ha minőségi a cucc! Nekem a gyári középdob 15ezer+ a hátsót csináltattam full rozsdamentesből, szintén 15,

de akkor még a katalizátor rész és a leömlő, nioncs számolva! Ja és hoöl vagyok én egy 4.2-től!!

 

De ha már van neked ilyened!! Érdekelne mennyi fogyival jösz ki, illetve hogy a v8ba mennyiért építenek bele egy gázcuccot?

 

Előzmény: Tie (12766)
Tie Creative Commons License 2006.09.01 0 0 12767

Amúgy egy hatalmas sport-dob volt rajta hátul, de elég csendes volt. Diszkrét, halg mormogást csinált a V8-nak. A bajom csak az volt vele, hogy terepen mindig mindenhova odavertem, de bírta. Itt-ott horpadt egy picit, de semmi baja nincs.

 

Nem kell valakinek? :)

Előzmény: Tie (12766)
Tie Creative Commons License 2006.09.01 0 0 12766
Mér, szerinted egy majd 5 méter hosszú autóra drága ez a sok cucc? Szerintem ingyen volt, főleg az egyedi dobbal. Apám új Astrájára a dob több lenne, mint ez a komplett cucc. :)
Előzmény: Sanzistift (12765)
Sanzistift Creative Commons License 2006.09.01 0 0 12765
Ezek szerint telik rá... :D
Előzmény: Tie (12764)
Tie Creative Commons License 2006.09.01 0 0 12764

A legszebb az, hogy a komplett kipuffogó (Y, cső, egyedi dob, cső, sok hajlítgatás, ráadásul hatvanas csőből, oldalt hátul kivezetve a kasztnin) került 38ezer forintba. :-D

Előzmény: Sanzistift (12763)
Sanzistift Creative Commons License 2006.09.01 0 0 12763
Végső soron igazad van, ezen autó esetében.
Kit érdekel, mennyit eszik egy V8, ha fain hangja van??? :)))))))))))))
Előzmény: Tie (12762)
Tie Creative Commons License 2006.09.01 0 0 12762

De mi a pék f.szának ennyi? Hát nem ütőshangszer az az autó. :-D

 

Nekem katalizátorok ki lettek dobálva, a hátsó dob le lett vágva, maradt a középső, ami meg egy egyedi dob, Flowmaster koppintás... gyönyörű hangja van rajta keresztül a 4,2 V8-nak. :)

Előzmény: dos48 (12754)
Sanzistift Creative Commons License 2006.08.31 0 0 12761
Szerintem csak a kontár beépítésnél.
Szabályszerű, hozzáértő bekötésnél ilyen nem fordulhat elő.

Amennyiben mégis, akkor ott nem a gázcucc a hibás.

Bocs, hogy belepofázok... :))
Előzmény: qrucz (12759)
byo Creative Commons License 2006.08.31 0 0 12760
asszem a bosal gyárt ilyen kipufogót amin alapból van luk
Előzmény: CharlieNK (12758)
qrucz Creative Commons License 2006.08.31 0 0 12759
Szappanos kollega!
Megtenned, hogy valaszolsz a kerdesemre, amit a multkor tettem fel?
Te megiscsak tapasztalt vagy ilyen teren szakmailag.
Valoban elofordul, hogy a szabalyozott gaz miatti elektronika megbontas (ami szukseges a beepiteshez) labilissa teszi a vezerlo elektronikat?
Koszi:
Norbi :) ///
Előzmény: szappanos autogáz (12755)
CharlieNK Creative Commons License 2006.08.31 0 0 12758
Én is fúrtam a hátsó dob legalsó pontjára egy lukat, arra hegesztettem egy 6-os anyát, majd műszaki hajtok bele egy csavart, de most csepeghet belőle a kondenzvíz!
Előzmény: DWU-989 (12757)
DWU-989 Creative Commons License 2006.08.31 0 0 12757

Üdv. Mindenkinek!

Én a kipuffogó "problámát" úgy oldottam meg már több autómón, hogy a dob legalsó részén fúrtam egy 3 mm-es lyukat, ahol a kondenzvíz kifolyt. Sem a műszakin, sem a környeztvédelmi mérésnél nem okoz problémát! üdv.: nyugis

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!