Keresés

Részletes keresés

Benny94 Creative Commons License 2006.08.13 0 0 71

Én is láttam az M41 2171-es bicikliskocsi,By M62 109-es összeállítást bánrévén.

 

povedator Creative Commons License 2006.08.12 0 0 70

Csak így a közepibe': (nem irok ÉLMÉNYbeszámolót, pedig élményem vót dögivel (+Csörivel + Szergejjel + Dácsiával + Bézével)(a zeM47esen kívül a többivel többes számban [2db] :) és ez mind 1 óra alatt, ma 3-tol 4-ig, Sajószentpéteren...

 

na, hogy ******** most maradt fekve a számitógépem, a képeket lehet, hogy holnap teszem fel, vagy másfél órája próbálom összepakolni ezt a hozzászólást (képátméretezés)... a számitásteknikai-hadiipar össszeesküszött ellenem...

a lényeg szavakban (ami nemnekem, tehát másnak is érdekes):az 5413-as vonat(Ózd-Miskolc 15:24kor van Sp-n)

M41 2171 + bicajoskocsi + By + M62 109 összeállításban közlekedett

mindkét gép járt! ide most valami indalatszót(szöveget) kéne irnom, hogy haj milyen élmény volt látni-hallani, hogy húz el... de az leírhatatlan...

trains.hu Creative Commons License 2006.08.11 0 0 69
noxvill Creative Commons License 2006.08.11 0 0 68

Lekaptam a Kazincbarcika alsónál telepített új fényjelzőt. Érdekes hogy a B vágánynál a képen is látható módon a régi alakjelző elé, de az A-vágánynál jóval az A-vágány alakjelzője elé telepítették a jelzőt, pár méterre a múcsonyi úti átjáró elé. 

povedator Creative Commons License 2006.08.07 0 0 67

üdv

én sem értek egyet (kettőt,... semennyit) a 87-es kicsinálásaval...

a B-vágányra Sp felől nem emlékezek vonatra (bár nagyobb gyakorisággal az utóbbi időben járok arra és a suli megindultával ez ritkulni fog sajna, u.is Miskócra járok suliba...)

a villanygépet + nemtudom

ami a hőerőtet illeti, mostan a nyári időszakban alig látni favonatot, a téli bazi', Szergejes szerelvények helyett most csepp kis vonatokat láttam akár  2(!) kocsival, gépet tekintve az utóbbi időben remotDácsia, de láttam má' 2200-s Csörgőt is, vagy 5 fáskocsival Barcikára indulni Péterrül'...

a 26osut' mellől úgyahogy be lehet látni a zovjettum' területére (a zerőüműbe')... hegyekben áll a fa meg a fapor (biomassza), régebben egész a fővonal (A-vágány [ha a bé a B akkor az biztos az A]:-) szoval' a A-vágány melletti ill az A-B közti üres területen vót fa, de ma má' nincs, az okát nemtudom :-| ...

 

2006.08.01. 14:10, B-vágány Barcika felöl, M47 1238 + 2 fáskocsi, őtet előző nap is láttam 3 ukrán(debiztosabb, hatengelyátszereltetirok)+1,1közkocsival kocsival Miskócnak

 

 

más téma amit noxvill vetett fel a 26osuthoz közelebbi vágányokról, a képeket június 25-én készítettem dél óra 30 perckor,ez hőerősi felüljáró ...

használják (nincs is ösvény a sineken át)

 

kicsit közelebbről, már jobban látszik a lényeg ami lehet, hogy a rejtély megoldása, tessék figyelni a hidon' a vágányok felett a vezeték miatti magasítást, és alul a füstfogó lemezt

 

ez a fővanal (A-vg:) fölötti rész

 

ez meg a B-vg fölötti, a B-vg vezetékestül a híd' lábánál van, viszont a közepinél is van füstfogó...

de ezalatt viszont van egy Sp felé magasodó töltés ami eccercsak' végetér...

amit ezek után el tudok képzelni: az az hogy, aza töltés egy kis gurítódomb', de legalábbis kihúzó és a B-vgról (a drótos [felsővezetékes:]rész alól) azon a vg-on húztak ki amit noxvill piros nyíllal bejelölt, onnét meg vissza' az A-vg-hoz közelebbi' vg.okra..., ezek fel vannak szedve, a Barcika felöli végéből van meg egy kicsi 2 vgból,  (a BorsodChem 4es portája/kapuja magasságában')

(a selejtezett kocsik egyik része ezek közül a szélsőn, a A-vghoz közelebbin álltak, de mán' elvitték őket... 

(a többi bent' a rendezőn állt, volt köztük egy Bhv az egyetlen személykocsi, mióta az eszemet tudom ott áll, illetve nem tudom, hogy ott vannak-e még, nem próbáltam észrevenni, a növényzet meg gondoskodik róla, hogy csak úgy ne vegye észre az ember...

ja meg mostanában azon a részen, ahol a ZöldVonatot rakták felszedett aljakat látni...

(...)

noxvill Creative Commons License 2006.08.05 0 0 66
A B-vágány Sajószentpéter felöli végét egyébként használják még valamire, vagy csak a barcikait és egyáltalán mikor járt vajon utoljára villany gép a B-vágányon.
Benny94 Creative Commons License 2006.08.05 0 0 65

Nem szünik meg a B vágány Berentén mivel az Hőerőbe barcika felől tologassák be a kocsikat. Amúgy meg nem értek egyet a Szilvás-Putnok vonal megszüntetésével. Különben is arra jár a Gyertyafény Expressz, most csinálták meg a vonalat,turisztikai okokból ezt a vonalat nem lenne szabad megszüntetni.

 

 

noxvill Creative Commons License 2006.08.05 0 0 64
Nos persze a rudabányai vonal még ígyis megszűnik, hahh pedig mennyit zötykölődtem én azon a vonalon a csattogós Bz-vel. Nos igaz hogy elég ramaty állapotban vollt, néha akkorát odavágott egy összetételnél a Bz hogy azthittem itt a vég. No és a sebességkorlátozások, hát igen.
Pedig a közelmulban azért rendesen járt rajta a rudai tehervonat kb 10 nyitott teherrel meg a szergejjel. Néha öröm vollt látni hogy régi nagyságukhoz méltóan cipelték fel terhüket a rakodó előtti emelkedőn.(de ez már a múlt)
No meg járt arra Sulzer a zöld vagonjaival is.
noxvill Creative Commons License 2006.08.05 0 0 63
Hali!
A kocsiból menetközben nekem úgy tűnt mintha új fényjelzőket telepítettek volna Kazincbarcika alsónál az A és a B vágány mellé(persze ha tévedek akkor bocsi).
Talán akkor mégsem szűnik meg a Berentei iparvágány.
Gashpy Creative Commons License 2006.08.05 0 0 62
Nem menet közben Putnok


2005 egy évvel ezelőtt...
Előzmény: ic730 (56)
Benny94 Creative Commons License 2006.07.31 0 0 61

Na, az volt hogy bánrévén láttam a 17-es Nohabot. Épp az állomásra tartottam, mikor a bódénál fölfigyeltem rája. A negyedikről dzsalt kifelé,mert a kettőn az 5426-os személyvonat állt.Két magánvasúti kocsit hozott magával,(Gondolom nem volt a fültőháznál más gép ezért leküldték) aztán ment vissza miskolcra. Egy fiatal srác volt a pilóta rajta. Ennyi volt a mese.

ic730 Creative Commons License 2006.07.29 0 0 60
Sziasztok.Pár kép ismét, és egy félig off kép az egyik mellékvonalról:)Kazincbarcika Mikolc feleKazincbarcika Ózd feleKazincbarcika állomási presszóKazincbarcika váróteremM41-2156 gép az 5413sz vonat élénÉs a mellékvonali pályakép Izsófalva
povedator Creative Commons License 2006.07.27 0 0 59

Benny94 bocsánatot kérek, hogy elírtam a neved, de e' cseppet hangulatba hozott a NOHAB híre itt nálunk a 92esen

más:

M62 203 Sajószentpéteren volt ma 13:51kor, talán még most is itt van

 

Előzmény: povedator (58)
povedator Creative Commons License 2006.07.24 0 0 58
hahó Beni , a NoHABos topikba irtad, hogy láttad 17eskét Bánrévén, errű léccci írjá mán e cseppet bővebben ide Kééérleeek széépeeen!...
M62 127 Creative Commons License 2006.07.17 0 0 57
3-as és 4-es hozzászólásban pedig van róla pár:))
Előzmény: ic730 (56)
ic730 Creative Commons License 2006.07.17 0 0 56

Helló.A 2171-ről nem láttam mék képet itt, igy tettem fel egyet :) Na meg menetközben Putnok állomás:)

Putnok2171
szivats Creative Commons License 2006.07.04 0 0 55
Köszi, a hónap végén valószínű, hogy kipróbálom.
Előzmény: alex_86 (54)
alex_86 Creative Commons License 2006.07.03 0 0 54
M41 + 3 "vegyesvágott" kocsi
Előzmény: szivats (53)
szivats Creative Commons License 2006.07.03 0 0 53
OFF: A 35456 (Miskolc-Tornanádaska) miből van? (Bz, Csörgő+Bhv, egyéb)
noxvill Creative Commons License 2006.06.23 0 0 52

 

A szénosztályozó, vagy inkább a romjai.

 

Nos én nem azokra a vágányokra gondoltam amik az osztályozó alól jöttek ki, hanem azokra amik a 26-os főűthoz vannak közelebb.

 

Nos valahol a neten láttam egy régi fekete-fehér képet a rendezőről(és azon látszódott már a villamosítás) az osztályozóval együtt ahol nekem úgy tűnt hogy a vágányok benyúlhattak teljesen idáig(vagy még tovább!). Ezek a vágányok még teljesen a "gerincvonalból" ágaznak ki a barcikai vég felől, mielőtt a vonal ténylegesen bemenne a rendezőre. Csak azért vetődött fel bennem az a kérdés hogy ezekre a szentpéteri vég felől is belehetett járni, azaz betorkollottak-e a "gerincvonalba" vagy valahogy máshogy oldották meg. 

 Ezt csak azért gondolom, mert mint a képen látszik leágazott ott egy vágány pont a többi irányéba(érdekes mi?)

BOCSI A MINŐSÉGÉRT DE MOBILLAL KÉSZÜLT KÉPEK, digicamre meg jelenleg nem telik:( 

Előzmény: povedator (50)
Benny94 Creative Commons License 2006.06.23 0 0 51

Berentén volt ugyebár fűtőház is. Volt ott 411-es Truman,akkor volt ott Bobó is. A 107-es,a 124-es,majd később odavitték a 115-öst is.

povedator Creative Commons License 2006.06.22 0 0 50

szépjóéccakát

drót:'71-ben Ecsegig, 82-83ban Secseg.től Barcikáig asszem, bocs, ha tévedek

 

A rendezőről, majh'olnap irok..., a tológépeket nemtom,

azokra kihúzóvágányokra gondolsz, amelyikek az osztályozó alól' húztak ki, és a fővonal a "B"-vágány?

 

Barcika felől van forgalom rajta(B-vg-n), azon tolják be a fát az erőműbe (mert nincs körüljárási lehetőség, arra fele (amerre megyen), a rendezőre bemenni meg kerülő lenne') 

ez a vg.út nem érinti a rendezőt és a 'ZöldVonat' (a Sulzeres szénvonatot, hivom/híttam', így, a ződ' kocsijai miatt) sem ment a rendező közepibe...

 

jóéccakát

Előzmény: noxvill (49)
noxvill Creative Commons License 2006.06.22 0 0 49

Hali!!

 

Valaki megtudná nekem írni hogy Miskolc és Barcika között mikor villamosítottak és hogy Berente rendezőn milyen gépekkel tologattak annó? Csak azért érdekelne mert ugyebár a rendezőt villamosították(persze nem teljesen az elülső vágányokat nem amiken a régi tehervagonok is álltak)talán V41, V42-kel.

Valamikor megszámoltam hogy hány vágány is lehetett ott, de már nem emlékszem a lényeg az hogy meglepődtem mert kevesebbre számítottam.

A nemvillamosított kihúzóvágányok egyébként Sajószentpéter felől is betorkollottak a fővonalba? Csak azért kérdem mert mostanság csak a barcika felőli leágot használják(na jó ez azért egy kicsit túlzó, fogalmazzunk úgy hogy tízévente egyszer használják) a vágányok pedig azalatt a hoszzú felüljáró alatt ami a szénosztélyozóhoz vezetett egyszerűen eltűnnek. Mondjuk akkora szénpor van rajtuk hogy az nem is csoda!

 

Na, ezt jól öszzecsaptam! Remélem ti is tudjátok követni, válaszaitokat előre is köszönöm.

HALI:)))

Benny94 Creative Commons License 2006.06.22 0 0 48

Azér' nem állt meg az IP Bánrévén, mert nem járult hozzá elöször az önkormányzat.

Mikor már megvolt a polgármester választás, utána már hozzá járultak. Meg különben is volt rá utas.

zmiklós Creative Commons License 2006.06.22 0 0 47
Másik delta Putnok és Bánréve közt a vonatból úgy látszik, mintha meglenne.
...csak a két végén lévő váltót, és a biztosítóberendezést bontották(tuk) el.
Előzmény: f_k (45)
Levi12 Creative Commons License 2006.06.22 0 0 46
Igen arra én is emlékszem mikor csak megállt az IP Bánrévén, de nem volt beleírva a menetrendbe. Amúgy olyan sok időt áll ott szerintem néha pedig nem várunk semmilyen vonatra sem, hogy szabad legyen a pálya.
Előzmény: f_k (44)
f_k Creative Commons License 2006.06.21 0 0 45

A bánrévei delta nem keverendő a szukakállói deltával!

 

Ez utóbbit már gyakorlatilag nagyrészt elbontották, ez a "B" vágányba csatlakoz(na) Mindez Kazioncbarcika alsónál.

 

Másik delta Putnok és Bánréve közt a vonatból úgy látszik, mintha meglenne.

f_k Creative Commons License 2006.06.21 0 0 44

Hivatalos menetrend alapján a bánrévei deltáról:

 

1994 ben még használták a személyvonatok a bánrévei deltát, az a pár darab.

1995-ben évközben is módosítás volt és ekkor minden személyszállító vonat bement Bánrévére.

 

Később is van egy IP ami látszólag nem érinti Bánrévét, de a szolgálati menetrendben Bánrévénél "inverz" alapú időadat van, ahhol 5 perc irányváltás van benne talán ez a 2001-es. Ez azt jelenti csak üzemi okokból áll meg a vonat, azaz utascserét nem engedett meg.

 

Később meg lett hírdetve Bánréve is az IP számára.

 

Előzmény: Levi12 (24)
Levi12 Creative Commons License 2006.06.21 0 0 43
Még nem szedték fel végig.
Előzmény: zmiklós (41)
povedator Creative Commons License 2006.06.21 0 0 42

... kivánok!

Mi a helyzet mostanság Bánréve felé tehergép ügyben, mer' itt egy cseppet délebbre(dél-keletebbre:) Sajószentpéteren az utóbbi időben lehet tapasztalni teherCsörgőt ?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!