Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Wicked Belzebub Creative Commons License 2006.06.20 0 0 894
A Honda fórumon én is rajtprogramnak neveztem az Accord motorvédelmét, de Öreg Kergyu mester kioktatott, hogy mi is a rajtprogram. Szóval ez tényleg csak védelem.
Előzmény: PTR-555 (893)
PTR-555 Creative Commons License 2006.06.20 0 0 893

egyébként ja tényleg védelem.. hallottam már ilyen megnevezést is...

 

de legyen má inkább rajtprogram, az mégiscsak jobban hangzik... hm? :-)

 

 

 

ez a Stilo-s legyorsulósdi mutatja mennyire a pilótától függ a 0-100 sprint meg ilyenek..

 

én is nyomtam már le komoly autókat akik 5.ben előztek én meg 3.ban lódultam neki a kis p. offtopic autómmal aztán lenyomtam őket mint a bélyeget.. :-))

néztek is egy sort...

 

szóval a pilótán múlik 70% minimum..   ha jól kiautózod, jókor válatsz.. simán lehet virgonckodni..

Előzmény: Varshi (891)
PTR-555 Creative Commons License 2006.06.20 0 0 892

hááát én nem vagyok az a vitatkozós fajta, meg ez a fórum a Civic-ről szól...

de annyit megjegyeznék, hogy szerintem egy picit oszthatnád finomabban az észt...

mindegy...

 

az tiszta sor, hogy a katalizátor fojtja a motort, de erre gondoltak a japók is ám!

az precízen be van lőve, hogy a gázok milyen gyorsan távoznak az égéstérből..

ha te ebbe beleturkálsz nehogy azt hidd hogy olyan frankó lesz..

pl. a szelepösszenyitáskor rohadtul nem mindegy a kipuffogórendszer ellenyomása, ami nagyban befolyásolja az áramlásokat és elszökhet a keverék a kipuffogón át a hengerből -> nyomatékcsökkenés!.

 

simán lehet, hogy egy kisebb folytású kipuffogórendszer ronthat a motor teljesítményén és növelheti a fogyasztását...

tudom persze mondhatod, hogy akkor minek a sportrendszer meg így meg úgy..

azt is be kell állítani, összhangban kell lennie a többi cuccal hogy ne csak a hangja nőjön meg hanem a teljesítménye is..

 

na de ha minderre teszel egy nagyot, még akkor is kíváncsi leszek majd hogyan vered át a második lambdát. ugyanis ez egy rendesen modern motor igen kifinomult obd-vel, azt azért nem lehet már csak úgy átverni, elég nehéz neki megmagyarázni, hogy a kat. él, virul és minden ok vele.

tudom, tudom persze nem lehetetlen meg mindenki azt mondja hogy majd ő megcsinálja.. aztán a srácnak többet volt szükségüzemben az autója, mint normálisan müködött volna..

 

szerintem hagyd bent a kat.ot nyomd a gázt mint egy őrült és autózz sportosan tisztán, és nem utolsó sorban garanciával!!

(én ezt fogom tenni ;-)

Előzmény: Jhonyka2 (889)
Varshi Creative Commons License 2006.06.20 0 0 891

Az szerintem nem "rajtprogram", hanem csak egy gyári védelem.

A Type-S Accordban is ilyen van asszem, meg is lepődött egy reptéri gyorsuláson egy friss tulaj, mikor mentem ellene anno, oszt még nem igen próbált vele gyorsulni. :o) (Elkentem a száját egy 1.8-as Stilóval. :D Gondolom, azóta már azért megtanult indulni. :)

Előzmény: PTR-555 (890)
PTR-555 Creative Commons License 2006.06.20 0 0 890

az ok, hogy a lábamban van na de ha az 1.6 sportban volt akkor ebből miért hagyták volna ki....

 

légyszi nyomj álló helyzetben nekem egy padlót...  lécci lécci léccíííí :-)

 

 

 

 

egyébként az 1.6 Sport rajtprogramja jobb mint a lábam meg bárki lába...

lepadlózod dadog, ráengeded a kuplungot és ahogy elindul az autó szépen felengedi fokozatosan a végéig.. 6xxx

ja és pont 4300 körül tartja az meg pont a nyomatékcsúcsa...

és csak a kuplungra kell figyelned a gázt meg nyomhatod mint a hülyegyerek....

tiszta rally meg wrc fííling... :-)

Előzmény: tamas1000 (888)
Jhonyka2 Creative Commons License 2006.06.20 0 0 889
"tuningolni".

Ez nem tuning te iq.

"a hangja jobb lesz?."

Irtam hogy mellékesen a hangja is jobb lesz, ugyanis a katalizátor terheli a motort ha értenél hozzá kicsit is akkor tudnád miről beszélek ugyanis tele van folytással. Ezt kb úgy képzeld ha ennyire sötét vagy a témához hogy befogják az orrod és a szád te meg fújd ki a levegőt valahogy.

"A garanciát természetesen elveszted."

Ezt megint miből gondolod? szerintem ez is baromság mint amiket irtál, ez a dolog a Honda Hungaryn múlik ugyanis ettől nem mehet tönkre a motor.

"vegyél egy jó ITR-t,"

Nem akarok azt venni mert Civiket akarok. Nagyjából ennyi.
Előzmény: tamas1000 (887)
tamas1000 Creative Commons License 2006.06.20 0 0 888

szeva!

 

olyan 6 e től kezd el a rev sor világítani, de ez motorhőmérséklettől és az áttételtől függ, talán olyan 6300 körül. de mire az egész sor világít, addig már majdnem leszabályzásnál vagy.

a leszabályzás ahogy figyeltem olyan 6800 körül van, 7-et nem éri el.

és inkább úgy mondanám, hogy enyhén rángatva megy ezen a szinten, persze ezt nem szoktam próbálgatni, váltok elötte egy picivel.

korábban írtam melyik sebességben mit is megy.

asszem 1-67, 2-104, 3-150

 

rajtprogram meg természetesen nincs benne, az a lábadban van :)

 

t

 

Előzmény: PTR-555 (876)
tamas1000 Creative Commons License 2006.06.20 0 0 887

Te is jó fej lehetsz, ha ilyen hülyeséggel akarod az autódat "tuningolni".

Minek veszel 5-ért ilyen autót egyáltalán?

Ilyen buziság, hogy a hangja jobb lesz?....:((

 vegyél egy jó ITR-t, olyan 3,5 körül szépet kapsz, azt már nagyon tuningolni se kell.

 

A garanciát természetesen elveszted.

 

ez tényleg elmebeteg ötlet...

 

Előzmény: Jhonyka2 (886)
Jhonyka2 Creative Commons License 2006.06.20 0 0 886
Ej milyen jó fej srác lehetsz...:)
Előzmény: Varshi (885)
Varshi Creative Commons License 2006.06.20 0 0 885
Remélem, megszivatnak érte.
Előzmény: Jhonyka2 (884)
Jhonyka2 Creative Commons License 2006.06.20 0 0 884
:):) Bár persze ha szabályozott a katalizátor akkor sajna nem 100% hogy ki lehet venni mert a computer észreveszi és hibakódot tárol el, de ügyes szervizesek ezt is tudják orvosolni, már csak az a kérdés hogy mi van a garanciával ez esetben, mert gondolom a Honda Hungary is simán kibúvót keresne akár ebben is ha mondjuk valami gond lesz/lenne az autóval motorikusan pedig sok köze nincs a dologhoz, de hát sajna nálunk igy megy ez..:(:(
Előzmény: ceruza_elemér (883)
ceruza_elemér Creative Commons License 2006.06.20 0 0 883
Erre inkább válaszoljon helyettem egy orvos.
Előzmény: Jhonyka2 (882)
Jhonyka2 Creative Commons License 2006.06.20 0 0 882
"és ami még nekem fontos: közel van a kat. a motorhoz"

Nekem kb az lesz az első dolgom hogy Katalizátor ki az autóból kb 6-8 dl-rel kevesebb lesz a fogyi talán lesz szebb hangja is. És igazából a károsanyag kibocsátási szintet igy is simán fogja tartani mert a coputer a szodától kapott jeleg alapján állítja az üzemanyag levegő keveréket a motornak és igy is simán a határértéken belül lesz a károsanyag kibocsátása.
Legalábbis nekem az előző 2 autóm mindegyike simán produkálta ugyanezt még műszakin is, persze lehet a hondánál máshogy van de azért én biztos bepróbálkozok majd..:)
Előzmény: PTR-555 (881)
PTR-555 Creative Commons License 2006.06.20 0 0 881

Persze, hogy nem mindegy 6 vagy 8 de ez rengeteg mindentöl függ...

elsösorban a jobb lábtól.. ennél a motornál meg végképp!

 

Ha nem nyomod neki és szép finoman elcsorogsz országúton a forgalom ritmusával (6.ban 2000-3000 között), autópályán meg betartod a kreszt és nem forgatod alul sem a motort akkor biztos hogy 6-okat fog fogyasztani különösebb erölködés nélkül..

 

Ha a fent említetteknek ellenkezöjét csinálod és hadra fogod az összes pacit akkor biztos megnö a fogyasztás... de hát az kit érdekel olyankor...

 

Lényeg a lényeg, ez az egynóc nagyon takarékosnak tünik ha hajtod ha nem..  lényegesen jobb mint a konkurencia...!

 

(és ami még nekem fontos: közel van a kat. a motorhoz -oké nincs jól hangolt leömlö- de emiatt a motor már hidegindítás után közvetlen nagyon tiszta üzemü, ami azért az unkáinknak..........., na meg hát a tudat nekem!)

Előzmény: Icampo (880)
Icampo Creative Commons License 2006.06.20 0 0 880

Hát szerintem akkor sem mindegy, hogy majd' 8 liter, vagy 6 liter!!!

Amúgy nem vagyok szőrszálhasogató!

Előzmény: ceruza_elemér (879)
ceruza_elemér Creative Commons License 2006.06.20 0 0 879

Nem elegáns dolog ötmilliós autót venni,  és deciliterekben méricskélni, hogy mennyit fogyasztott. Ha olyan útakon és időpontokban közlekedsz, hogy kedvezőbb a fogyasztásod mint másoknak, akkor bármilyen más típusú autóval is így lenne!

Előzmény: Icampo (878)
Icampo Creative Commons License 2006.06.20 0 0 878

Köszi ez megnyugtató! Nálatok kb mennyivel esett vissza a fogyi?

Előzmény: tamas1000 (874)
ceruza_elemér Creative Commons License 2006.06.20 0 0 877
Azt hiszem a fele Casco-mat nyugodtan fizethetnéd. :-(
Előzmény: PTR-555 (876)
PTR-555 Creative Commons License 2006.06.20 0 0 876

Tamas1000,

 

úgy nézem te hasonló stílusban autókázol, mint én, és már jól megtiportad párszor a pedált a Civicedben.

 

Én egyenlőre csak tesztautót vezettem ezért még néhány kérdés nyitott maradt amit esetleg te meg tudnál válaszolni nekem:

 

1. Mekkora fordulaton villan az első (kettő) REV LED?

 

2. Mennyi fordulat különbség van az utolsó (hat) REV LED és a leszabályzás között?

 

3. Hogyan szabályoz le? Dadog vagy egázas módjára szépen megáll rángás nélkül 7000-en és ott ordít? Mennyinél is áll meg pontosan?

 

4. Apám 7gen 1.6 Sportjával szoktam néha autókázni és abban van rajtprogram.

Legalábbis én annak nevezem... :-)

Ez annyit tesz, hogy álló helyzetben kuplung benyom, egyedik, padlógáz és a motor 4300-on dadog... ha elindultál (van sebességjel) akkor már minden fokozatban -nyílván- elforog 6000 mittudomén meddig (csak párszor próbáltam)

De ez dadog, mert nem egázas...

Szóval a 8gen. 1.8-ban van ilyen "rajtprogram" szerűség?

 

Upsz sok a kérdés.. na azért ha ráérsz dobhatnál egyenként kommenteket..

 

Nem ez fogja eldönteni a vételt, mert az már eldőlt.... :-)

Ez csak ilyen előkiváncsiság..

 

Kössz, üdv!

lakotars Creative Commons License 2006.06.20 0 0 875
Megjelent a honda.hu-n a négyajtós karosszériájú Civic:


tamas1000 Creative Commons License 2006.06.19 0 0 874
az első 1-2 ezer km-en felejtsd el, majd később jön le, hogy mennyit eszik a gép.
Előzmény: Icampo (870)
ceruza_elemér Creative Commons License 2006.06.19 0 0 873

Attól függ, mit tartanál drasztikus romlásnak.  Általában a gyári átlagfogyasztást is nehéz tartani, ami, ha jól emlékszem 7.5l.

Kb. egy év elteltével nyilatkozz az átlagfogyasztásról!

Előzmény: (scs) (872)
(scs) Creative Commons License 2006.06.19 0 0 872

Helló Elemér!

 

Drasztikus romlásra nem számítok, az én stílusomnak megfelel a 3000-3500 -nál történő elváltás amit a bejáratás során is használtam.

A dinamikusabb pedál használatot pedig remélem kompenzálni fogja az, hogy a  Jazz-nál is az első időkben ( kb. 3000 km-ig ) a fedélzeti komp. által mutatott átlagfogyasztás 3-4 dl-rel kevesebb volt mint a visszaszámolt érték. Jelenleg pedig a mutatott átlagfogyasztási érték ( ami kicsivel jobb is mint a bejáratás során tapasztalt ) megegyezik a visszaszámolt értékkel.

 

 

scs

Előzmény: ceruza_elemér (869)
figusa Creative Commons License 2006.06.19 0 0 871

Miért garantálod a romlását?

Neked mennyire "romlott" el?Csak mert az enyém sem megy 7 liter fölé.

 

Az új tulajoknak gratula a géphez!

Előzmény: ceruza_elemér (869)
Icampo Creative Commons License 2006.06.19 0 0 870

Sziasztok!

 

Pénteken elhoztam a gépet a szalonból.

Sajnos nem igazán volt időm autózgatni a hétvégén (250 km), de azért mondjuk hogy összebarátkoztunk.

Problémával eddig nem nagyon találkoztam. Nagyon jó vezetni, egy igazi kezesbárány.

Ami nem nagyon nyerte el a tetszésem, az a fogyasztás.

Az átlagfogyasztása nem nagyon akar 7,4 l alá menni.(50-50% város, országút)

Szerintem ez elég sok egy 1.4-es motortól.

(Főleg amiatt, hogy a gyári adat szerint a vegyes fogyi: 5,9 l)

Na mindegy, hátha bejáratás után visszaesik...

Mit gondoltok erről?

Amúgy teljesen meg vagyok elégedve vele.

 

Üdv!

 

ceruza_elemér Creative Commons License 2006.06.19 0 0 869
Garantáltan romlani fog a statisztikád. :-(
Előzmény: (scs) (868)
(scs) Creative Commons License 2006.06.15 0 0 868

Helló!

 

Az enyém ugyan 1.8-s,de a következő fogyasztási adataim voltak eddig (még csak 3 tankolás volt):

1. 6.2

2. 6.3

3. 6.2

A negyedik tank eddig 6.1 litert mutat.

A használati mód: 6 km munkába, 6 km haza kisvárosi forgalomban és  kb 30% országúti használat max 110km/h-val.

 

A tankolt mennyiségből visszaszámolva az átlagfogyasztás rendre 0.3 l-rel meghaladja a számítógép által mutatott értéket.

 

üdv.

scs

 

Előzmény: Icampo (867)
Icampo Creative Commons License 2006.06.15 0 0 867

Sziasztok!

 

Jó ez a teszt valóban.

Nekem is már csak olyan29 óra, és átvehetem az 1,4-es Civicet.

Már szinte el sem hiszem...

Akinek 1.4-ese van, írja már meg, legyen olyan kedves, hogy mennyit fogyaszt

átlagban, mert az 5,9 liter szerintem elég valószínűtlen... (Bár ne lenne igazam)

Köszi előre is!

 

 

Üdv.: C

Narbondel Creative Commons License 2006.06.15 0 0 866

Helósztok, ez ám az olvasnivaló:

 

http://totalcar.hu/tesztek/civicd/

 

Végre! Mert megédemli.

tamas1000 Creative Commons License 2006.06.13 0 0 865

nagyon jó kis videó!

köszi!

Előzmény: Chaosmönger (864)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!