Keresés

Részletes keresés

erebusz Creative Commons License 2006.06.05 0 0 36051
Elméletileg igen! De semmi nem biztos pl. korábban AHA-733 is szegedi busz volt, aztán áttették Makóra! Vagy ott van az egyszem Volvo 8700-as, az meg eredetileg makói volt még JKM-655-ként, aztán Szeged elvette. De hasonló példa a néhány éve karambolozott Rába Contact is, az is eredetileg szentesi volt, és most csongrádi.
Előzmény: Alkaa (36049)
v_peti Creative Commons License 2006.06.05 0 0 36050

Dénes Balázs

Igen, olvastam, ennek nyomán hívtam fel a Peo. információját. Hogy 1-én vagy 2-án (mert én a június 1-i járatkimaradásról hallottam) miért maradt ki a járat....?? Fogalmam sincsen, de ez azért nem semmi egy nemzetközi járat esetén. Eszembe is jutott a Nagykanizsa-Bécs Zala Volán járatot teljesítő autóbusz bécsi "eltűnésének" története... azért majd számolj be a sztorid fejleményéről (akár magánban is, bár szvsz. többen kíváncsiak lennének majd rá).

 

Előzmény: MALWIN (35784)

 

A Szeged tömegközlekedése fórumból idézek egy hozzászólást. Valaki tudja, hogy hogy történt ez a zalai buszeltűnés?

 

Alkaa Creative Commons License 2006.06.05 0 0 36049
De Szentesről és Makóról az E94-esek a hódmezős vonalra csak kölcsönbe jöttek, nem? Ha megjönnek a háromtengelyűek, utána mind mennek vissza a helyükre?
Előzmény: erebusz (36046)
Diósy Creative Commons License 2006.06.05 0 0 36048
Tehát akkor csütörtök magasságában hol keressem?Hol a valszínűbb?
Előzmény: ULTRON (36031)
Dénes Balázs Creative Commons License 2006.06.05 0 0 36047
Nomeg az algyői "kocahelyközis" 280-asok (= 4 ajtós, botos rettenetek) egynémelyike is bekerült marsteres helyközisnek, valszeg hasonló okok miatt.
Előzmény: erebusz (36046)
erebusz Creative Commons License 2006.06.05 0 0 36046
Majd kiugranak a bőrükből! Ráadásul ez az utolsó két hét a tanév végén  amúgy is zűrös a TVnél a különjáratok miatt és ezt még tetézi ez mínusz négy busz, ráadásul több kocsi most döglött meg, aminek korábban semmi baja nem volt, szóval van élmény! Például Hódmezővásárhelyen is egy olyan 260 vette át az ottani E94 helyét, ami már több, mint fél éve nem volt forgalomban! :-O (az is csoda, hogy megy). Makó környéke sem semmi, a tartalékok tartalékai is kintvannak, még Szegednek is át kellett küldenie Makóra ABU-013-at (ő is 260), hogy legyen elég kocsi.
Előzmény: Porond (36041)
High Speed Creative Commons License 2006.06.05 0 0 36045

Elnézést, hogy így belekotyogok, de szerintem is az IKARUS 280-as a legmegbízhatóbb gép. Dolgoztam már sok típussal, de megbízhatóság kérdéséeben a 280-as viszi a prímet.

Előzmény: Törölt nick (36043)
Alkaa Creative Commons License 2006.06.04 0 0 36044
Nem értettem félre, tudom, hogy ezek mind a típussal járnak előnyként.
Előzmény: Törölt nick (36043)
ULTRON Creative Commons License 2006.06.04 0 0 36042

Sorsa bizonytalan. Talán itt is volt szó róla, lehet hogy közlekedési emlék lesz. Nem tudni biztosat. Most azért küzdenek, hogy a 30. szülinapját még itt Szombathelyen ünnepelhessük. Felúj.kizárva!

Előzmény: Alkaa (36040)
Porond Creative Commons License 2006.06.04 0 0 36041
"A helyüket tartalékos kocsik vették át például KBK-845-ét BOS-257(Ik260)."

Godolom mennyire örülnek az utasok, akik már hozzászoktak a príma E94-esekhez és most vissza kell szokniuk a jó öreg 260-asokhoz.
Előzmény: erebusz (36004)
Alkaa Creative Commons License 2006.06.04 0 0 36040
Jól gondolom, hogy 310-et nem is nagyon akarják vázcserélni?
Előzmény: ULTRON (36031)
Alkaa Creative Commons License 2006.06.04 0 0 36039
Ez igaz, csak nem biztos, hogy jó, ha azzal jár együtt, hogy egy cégen belül a vidéki üzemek úgymond lesajnálódnak. Egyértelmű, hogy a kevesebb karbantartást igénylő vagy öregebb gépeket a félreeső helyeken kell megőrizni, de azért nem kell őket sem kihagyni a fejlesztésekből. Ilyenkor szoktak berágni a helyi elöljárók és vadul lobbizni új buszokért, ami pedig ugye megint kérdéseket vet fel. A középutat megtalálni viszont valahogy sosem sikerül.
Előzmény: Törölt nick (36036)
Zolinymusz Creative Commons License 2006.06.04 0 0 36038
Hi!
Hogyan lehet valaki nemzetközi autóbuszvezető?
ULTRON Creative Commons License 2006.06.04 0 0 36037
Teljesen igazad van, csúcsidőben kell a csuklós v kellene a hosszú szóló kocsi.
Előzmény: Törölt nick (36036)
busfanatic Creative Commons License 2006.06.04 0 0 36035
Igazából számomra is elképzelhetetlen,hogy akkora igény lenne rájuk,de hát ez van:)
Előzmény: Alkaa (36033)
Alkaa Creative Commons License 2006.06.04 0 0 36034
Na majd lehet, hogy el is nézek arrafele.
Előzmény: Törölt nick (36032)
Alkaa Creative Commons License 2006.06.04 0 0 36033
Szerintem csuklósok csak Szombathelyre és a környékére kellenek Vas megyében. Lehet, hogy Szentgotthárd tényleg olyan mikrokörnyezet, hogy a környező falvakban, már ahol a terepviszonyok engedik, 280-asokat nyomassanak, de szerintem nem lehet akkora zsúfoltság, hogy ne legyenek ide elegek 13,5 méteres buszok. (Szándékosan nem háromtengelyűt mondok.)
Előzmény: busfanatic (36030)
ULTRON Creative Commons License 2006.06.04 0 0 36031

Nehéz lesz elkapni 227-et. Kedd-szerda körül megy vissza CTK-874 Szentgotthárdra, és onnan jön vissza AAT-227. Ráadásul valószínüleg ez lesz az utolsó útja, mert vázcserés felújítást kap. 310 pedig Szhelyen tartalék, és ritkán mozdul ki a telephelyről.

busfanatic Creative Commons License 2006.06.04 0 0 36030

Nézd, biztos van rá igény,mivel alapból van 3 csuklósa Gotthárdnak:

 

 

CTK-837

 

 

CTK-874

 

 

GMX-566
Alkaa Creative Commons License 2006.06.04 0 0 36029
Minek Szentgotthárdra csuklós busz?
Előzmény: busfanatic (36028)
busfanatic Creative Commons License 2006.06.04 0 0 36028

Mindkét kocsi szombathelyi tartalék,csupán pótolni járnak Szentgotthárdra, ha szükség van rá.

Jelenleg nem tudom hol tartózkodnak,de AAT-227 kb. 3 hete Gotthárdon pótolt!

ULTRON kolléga talán tudna pontos infóval szolgálni...

Előzmény: Diósy (36027)
Diósy Creative Commons License 2006.06.04 0 0 36027

Uraim ! AZ AAT-310 valamint a 227-et mennyi az esély elkapni ? Mondjuk Csütörtökön? Rendesen forgalomban vannak még? Szentgotthárdon kell keresni ügyi?

Tavaszutca kolega akkor Csüt-re izzitson!  :-)

Törölt nick Creative Commons License 2006.06.04 0 0 36026
http://langlovagok.hu/kepek2006/csurgo/060602_csurgobusz.shtml

szerencsére személyi sérülés nem történt
ujfigura Creative Commons License 2006.06.03 0 0 36024
Valóban, ez újítás lehet. Eddig azokat a megállókat, ahol csak felszállás céljából állt meg a járat, azt nem írta ki, ha konkrétan az adott településre írtam a keresést.
Előzmény: Törölt nick (36023)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.03 0 0 36023
Nem tudom, hogy észrevettétek-e, nekem új volt, hogy végre az internetes buszmenetrend is közli a megállóhelyi korlátozásokat (csak fel-, vagy csak leszállás lehetséges).
htibor Creative Commons License 2006.06.03 0 0 36022

Nem tudok még térképpel illusztrált kihirdetésről.

 

Ami érdekesség, hogy 1 bejárat-1 kijárat lesz, így a fotósoknak(;-p) előnyösebb lesz, hogy nem kell 2 irányt sasolni, valamint a napsütés iránya is előnyösebb, hiszen mindegyik kocsiállást fogja a napsütés szembe-oldalról érni a nap valamely szakaszában.

Előzmény: ujfigura (36019)
fizetőutas Creative Commons License 2006.06.03 0 0 36021
Trans Tour Budapest Nyíregyháza járata
Előzmény: fizetőutas (36020)
fizetőutas Creative Commons License 2006.06.03 0 0 36020

Tegnap láttam a FGJ-299 gépet, a 77-es troli megállójában. Itt pózolt 15:32 körül

 

Sorry a kép minőségért!

FGJ299
ujfigura Creative Commons License 2006.06.03 0 0 36019
Valami hivatalos közlemény nincs erről?
Előzmény: htibor (36018)
htibor Creative Commons License 2006.06.03 0 0 36018

A nemsokára kezdődő Szfvár autóbusz-állomás átépítése ideje alatti ideiglenes autóbusz-állomás forgalmi rendje és kocsiállás kiosztása:

http://htibor.freeweb.hu/2006_nyar.jpg

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!