Huu ezt jo hogy irtad... Lenne is egy kerdesem, ezt a sractol se kerdeztem.. Most ugyebár van magasságálllítás a fényszóróhoz.. Ez megmarad miutan belekerul a xenon? Vajon utana is tudja majd allitani az elektronika? Mert ha nem akkor az ugy nem jo ...
A fogyasztás "városban" 8,6-9,1 között volt, de most tavasszal klíma nélkül a 205-ös gumival 8,1 !! Sajna pályán 160-nál is 8-8,5l-t eszik.
Sajnaaaaa???? Te viccelsz? Biztos vagy benne, hogy 1.6-os Stilod van, nem 1.2-esed? :)
Nekem is 1.6-osom van, de ha 160-nal megyek pályán, akkor 10 fölött van a fogyi, ha 8 körül lenne ilyen tempónál, én nem azt mondanám, hogy sajna, hanem megállnék, és a leállósávban indiántáncot járnék örömömben :D
Városban 8,1??? Ez is hihetetlenül hangzik egy 1.6-ostól. Nekem városban 10 és 12 között fogyaszt.
2. a www.carstyling.hu-n árul vki gyári szárnyat elég rég óta nem tudja eladni!:( Asszem 15e-ért adja. Nem tudom mennyiért adja a szalon de, ha jól emlékszem ez a srác árul küszöbspoilert is 23e/db-ért.
Nem tudom mennyit szánsz a dologra de erre még ugye rájön a fényezés úgyhogy nem olyan olcsó mulatság. ~ 61e+fényezés=~80-90e.:( Nem tudom, hogy megéri-e?! Ennyi pénzért egy gyári szetted lesz!? Vannak itt tuning mumusok akik többet tudnának mondani az árakról is.:)
3. Itt már többünknek van utólag beszerelhető könyöklője, Best-ben asszem kb. 12e Ft.
Hát fene tudja - láttad lentebb is: sokan hitték, hogy egy kormányt milyen eccerű cserélni. :| Igazság szerint a foncsor rendes kitakarását és a fókuszpont ellenőrzését is meg kéne csinálni: lehet anélkül is, csak hát... nem biztos, hogy szeretnék akkor veled szemben menni - asszem érted.
Nekem pont ilyenem van JVC fej gyári beépítőkerettel. Szerintem nem néz ki csúnyán és ügyesen kihasználhatod a megmaradt 1 DIN-nek megfelelő helyet, kis tároló rekeszként. A gyári magnó csati bekötését egy kicsit meg kell fordítani és az antenna csatijára is kell venned egy átalakítót(kb.300 Ft), de más semmi nem kell. Holnap lefényképezem és eltűnődhetsz rajta.:)
Függetlenül attól, hogy nem nekem szántad sokat segítettél ezzel az oldallal, korrektül le van írva és fényképezve a hifi tápkábel behuzása és a hangszóró beszerelése.:D
Az őszintét megmondva nem tudom, hogy benne van-e a szerelés, de ahogy elmondta, nem egy ördöngősség berakni.
Annyit mondott, hogy a trafókat kell csak valahova rögzíteni és más egyéb nem kell.
Ha jól rémlik azt mondta, hogy úgy működik a dolog, hogy a gyári csatit rá kell dugni a trafóra, onnan meg megvan minden az izzóig, ami rendes H7-es foglalatú, tehát simán betehető a helyére. Ergo házilag is megoldható viszonylag egyszerűen.
Nem tud valaki eladó gyári fiat stilo felniket? 16" vagy 17" ost... Nagyon boldoggá tenne.... Ugynezki hogy amit eredetileg akartam rá tenni az befuccsolt, és akkor már veszek gyárit, de fiatba azt mondták 80 darabja igy inkabb ott kösz de nem :(
A fogyid 1 kicsit soknak tűnik, de biztos nehéz a lábad. :)) 1. Légszürő, olajszürő, mindegy. Pollenszürőből ha van rá pénz, akkor szenes kell, ha nincs, akkor jó a sima papír is. Gyertyából NGK jó, de a pontos típusszám a Stilo könyvében benne van. Selenia 20K olajat ajánlok, semmi gond nincs vele. Ezeket mind beszerezheted az Unfallrad Bt.-nél, elég olcsók, és minden van olasz autóhoz. 2. Ahogy Varshi is ajánlotta, hívd fel Molnár Oszkárt. Talán tud segíteni. Ha picit vissza olvasól, akkor a tel. számot is megtalálod. Az unfallrad is elkezdett árúlni spoilereket, de igencsak drágának tünt nekem. 3. Szinte mindent lehet, de vagy nagyon bonyolúlt, v. nagyon drága. Bár egy tolató radar még könnyen beépíthető. 4. Az szerintem nem fog menni. Ha Mp3-at szeretnél, akkor fejcsere.
Ha esetleg érdekel, akkor Esztergomban van egy Stilos srác, aki xenonnal, xenonizzókkal foglalkozik. Nemrég nekem is valami 50 - 60000 Ft közötti összeget mondott.
A Club
(bemutatóterem)
Esztergom, Arany J. u. 5-7.
kontakt: Komáromi András
06(20)411-9105
ma voltam egy autóvillagosságisnál hogy megnézze mit lehet csinálni ezzel a multikormánnyal. Hát nem egyszerű a történet. Először is kiszedtük a légzsákot, de nincs előkészítés. A hifi egyértelműen tudja kezelni, összesen 3 féle kábelt kell beszereznem: 1.,ami a hifit összeköti a spirállal 2.,egy olyan spirált, amiben multikormánynak is van vezetéke 3.,olyan vezetéket, ami a spirált, és a kormányt összeköti.
Nem kevés pénz+utánajárás lesz, mivel szerintem a Fiatnál horror ára lehet, holnap megpróbálok egy olaszba kijárogató bontósnak szólni, hogy hozzon. Azt hittem, hogy a hétvégére meglesz, de ez még odébb van. Mind1, nem adom fel.
MInthogy elektromos szervó van benne, átkapcsolja a karakterét, kis sebességekre még nagyobb rásegítést ad. Amikor gyorsítasz, akkor ez a plusz fokozatosan megszűnik. Nyugodtan folyamatosan bekapcsolva hagyhatod, nem ártasz vele.
gyári 16" alu 205/55 gumival+gyári CD+digit klíma.
Én tavaly júl. elején vettem pesti tulajtól (hölgytől), 30e km-rel. (most Pécsett van :) )
Sztem kiváló állapotban, bár a stab.rudak zörögtek rendesen...
Így, 4 nap ismertség után mentünk nyaralni vele: 1300 km Horváto-.ban.
Minden gond nélkül abszolváltuk... :)
A stab.rudak "kötelező" cseréjén kívül volt még egy légtorokház, ill. 1 trafó (össz. már a 2-ik). Ez utóbbi kicsit ijesztő volt, amikor egy henger nem ment...
A fogyasztás "városban" 8,6-9,1 között volt, de most tavasszal klíma nélkül a 205-ös gumival 8,1 !! Sajna pályán 160-nál is 8-8,5l-t eszik. De már sikerült egy Zeg.-Pécs 5,9l-es átlagot is összehozni 90-110kmh-s utazóval...
A hó végén lenne esedékes a "kötelező" 40e-s szervíz. Ezzel kapcsolatban is kérdeznék tőletek egy párat:
1. valószínű, hogy én veszek meg mindent előre, milyen márkát vegyek az alábbiakból?
- légszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, gyertya
- olaj: 5W40 vagy 10W40; ill. Selénia vagy egyéb márka?
2. honnan lehet új gyári spojlert (küszöb+hátsó) szerezni, mert a márkaker. borzalmas árat mondott..
3. milyen egyéb "gyári" dolgokat lehet utólag beépíttetni megfizethető áron (a xenonon és a multikormányon kívül) pl. tempomat, esőérzékelő stb...
4. próbálkozott-e valaki a gyári fejegységre rákötni vmilyen mp3 lejátszót?
A Xenon nagyon megéri,ebben nyugodt szivvel biztos lehetsz!
A különbség ég és föld,nem kidobott pénz.Csak a megfelelő szinhőmérsékletre figyelj!(szvsz 4300K!)
Nekem még "picit" többe fájt ,mint 50 pénz :-(
A beépitő kerettől ,szebb biztos nem lesz...
De hogy jobb az biztos!
€gy pár hete penderitettem ki az enyémből a gyári cd-s fejet,és foglalta el a helyét a jó öreg Alpine...,úgy hogy még az első hangszoró szettet nem volt időm kicserélni megdöbbentő a változás!
Keretet meg többfélét találsz,van ami már nem olyan gáz...
Nemtudom, mennyire nehéz beletenni, viszont fúrni kell egy picit. Nekem a Bestesek tették bele, szépen, nyomnélkűl. Láttam neked viszont sárvédőt, Fiatra valót a Bárdi Autónál 1214 forintért. Ha érdekel, nézd meg.
Xenon lámpákat rakatok be a stilomba hétfőn... Ugye megéri a plusz 50ezret? Jókor kérdezem :)
A másik kicsit fontosabb kérdésem, hogy szerintetek megéri e a gyári magnót kicserélnem és egy JVC fejet berakni gyári beépítőkerettel... Mert Nagyon tettszik a gyári magnó, jól illik a kocsi besejébe, csak sajnos magnós, és nem találok se cd tárat se cd-st... Állítólag a multikormanyomra is rá tudják tenni az uj "magnot"....
Ti lecserélnétek? Esetleg van akinek már nem a gyári van? Nem néz ki bután?
Ha esetleg képet is tudtok sajátról megnézném, mert nehéz elképzelni benne ....
Szerintem próbálj meg rákérdezni az Autóhifi topicban, én nagyon sok hasznos tanácsot kaptam már ott. Nem fognak gyorsan reagálni, de aki tud erről valamit, biztos segít neked.
köszi szépen. Sajnos németül szinte semmit sem tudok, pedig ez az oldal pont arról szól, amit én keresek! nincs itt véletlenül egy német zseni, aki lefordítaná nekem ezt az oldalt pl egy sörért? :-)
Ezek szerint van megoldás, lehet hogy vmi profi hifisre kéne bíznom, csak egyfolytában használom a kocsit, és így nehéz lesz.
Sajna nem olyan egyszerű ez a multikormányos-beszerelős mutatvány. Megpróbáltam házilag megoldani, de csak addig jutottam, hogy kiszedtem a légzsákot, nem kis nehézségek árán (fél óra volt, mire megtaláltam a hozzá való kulcsot, mert nem sima imbusz kell,csak a szögletes végű jó) A kormánykereket nem tudtam leszedni, de nem is nagyon erőltettem, mert már sötétedett, örültem, hogy a légzsákot vissza tudtam rakni. Viszont nem láttam olyan csatit, amit a multikormány kezelőgombjait irányítanák. Elképzelhető hogy nincs is ilyen "kábel"? gondolom azért valahogy össze lehet hozni a dolgot, hiszen a kormány kezeli a gyári hifit, tehát ha nincs kábel, akkor vmi hifis szaki össze tudja kötni, nem? Ért valaki ehhez a témához? remélem nem hiába vettem ezt a kormányt.... :-/
Egyébként grafitszürke metál lesz az autó, Alessio F1 felnikkel és BF Goodrich Profiler gumikkal. Természetesen, ha kezem közé kaparintom, rögtön fotózom. :-))
Egyébként nagyon jó akció van most a facelift előtti Stilo-kra. Ezekből szalononként 2-3 db van és 5-600 eFt kedvezményt adnak a listaárból. Az enyémet pontosan 3 milláért meg akciós finanszírozással (THM 7%) hozom el, CD-vel, digitklímával, téli gumi+felni szettel. Az alufelni garnitúra saját beszerzés.
Nagyon fájt a fogam egy JTD-re. 3,9 Mft-t hozható lett volna digitklímásan. Csak nem tudtam ész érveket felsorakoztatni a plusz 900 eFt mellett. Nem megyek sokat az autóval, mert hétközben cégest használok. Azért, meg hogy állatkodjak a nyomatékkal, sajnálok kiadni majd' egy millát. :-((
Hiába no.....egy Brava eladását követő szomorúságot csak egy Stilo megvásárlásával lehet feledtetni :-))