Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Baliszoft Creative Commons License 2006.03.31 0 0 1240

Probald meg ezeket:

 

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/espcoding.html

 

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/steeringangle.html

 

A kormanyszogerzekelo kalibralasa nekunk (ibiza) maskent mukodott, de a login kod jo volt hozza.

Előzmény: firestarter11 (1237)
409 Creative Commons License 2006.03.31 0 0 1239
Néhány hete ezzel szenvedtem, egy Passat PDTDI-vel. Ha a geometriát szabályozó vákumdobról leveszem a csövet, akkor a lapátsor átfordul, "elengedi" a nyomást. Magas fordulaton lesz valamennyi nyomás, de távolról sem a szükséges. Ha a dobra szabályozás nélkül eresztem a vákumot, akkor sincs nyomás. Nyomás nagyjából 20-80Hgmm depresszióközött van, ezen belül szabályoz a vezérlő, ha ennél nagyobb, vagy kisebb, akkor hirtelen csökken a nyomás, illetve alacsony fordulaton nincs.
Valószínűleg éppen a leeső/kilyukadó cső miatt működik így, azaz depresszió hiányában sem "nyomja szét" a turbó a motort.
Előzmény: punto2 (1234)
hawgabi Creative Commons License 2006.03.31 0 0 1238
Nem biztos hogy lecsúszott vagy teljesen kilukadt.Elég ha egy picit falsot szív,és már nem is úgy szabályoz a turbó ahogy kéne.Persze ezek csak tippek.Igazábol látni és mérni kéne az autót.
firestarter11 Creative Commons License 2006.03.31 0 0 1237
Hi! Sürgős segítség kellene egy nagy VAG-COM szakértőtől! Van egy 2000-es POLO GTI-m, ABS+ESP elektronikával. Egy motormosás alkalmával szerencsétlen módon befolyt víz az elektronikába, miután az esp felmondta a szolgálatot. Kiszedtem, megjavítottam. A probléma a következő egy autóvillamossági szerelő hozzányult a diagnosztikai programjával, azóta egyfolytában csipog és a zABS valamint a mellette lévő felkiáltójel folyamatosan villog. Ő nem tudja miért lett ez. Utánakérdeztem. Azt mondták, hogy belépett elindított egy login folyamatot, melyet megszakított. Ettől az ABS "kiakadt". Most újra kellene kalibrálni az ESP-t, de Ő nem tudja. Én valamennyit konyítok a VAG-COm-hoz. Hogyan oldjam meg ezt a problémát? Mi a login kód?
szakimuki Creative Commons License 2006.03.31 0 0 1236
Elégé süvitő hanja van ha valahol elreped ill leesik a vákumcső..Nyomásingadozás terhelésnél váltakozó...nagyjából max fele inkább harmada..
Zoli29 Creative Commons License 2006.03.31 0 0 1235
A turbós témáhot szeretnék hozzá szólni. Nemrég egy A6-on cseréltem levegő szűrőt,közben szétcsúszott egy a turbóhoz tartozó vákum cső amit azonal nem vettem észre ennek következtében volt túrbónyomás csak más tartományban. Eredeti állapotban 1300-tól volt túrbó nyomás,szétcsúszott csőnél pedig csak 3000-töl volt nyomás.
punto2 Creative Commons License 2006.03.31 0 0 1234

A vákumcsőről volt szó... Ha az leesik, vagy esetleg szakadt, attól még van turbónyomás ha jól tudom...

Előzmény: 409 (1233)
409 Creative Commons License 2006.03.31 0 0 1233

"a jobb oldali féltengely pont kidörzsöli és így nem szabályoz le a turbó."

Ha lyukas, vagy leesett a cső, akkor nem az van, hogy egyáltalán nincs turbónyomás?
Előzmény: hawgabi (1223)
sellei Creative Commons License 2006.03.30 0 0 1232

Ha Pakson jársz vendégem vagy egy vacsorára.  :o)

(Komolyan)

Előzmény: hawgabi (1231)
hawgabi Creative Commons License 2006.03.30 0 0 1231
Az autó menetirány szerinti jobb oldalán a hűtő és a fényszóró között egy 4 pólusú jeladó.A képen a 16-os számú.Klima
Előzmény: sellei (1230)
sellei Creative Commons License 2006.03.30 0 0 1230
Vagy nincs túl feltűnő helyen.
Előzmény: sellei (1229)
sellei Creative Commons License 2006.03.30 0 0 1229

A nyomás érzékelőt (bevallom töredelmesen) nem találtam :-((

Előzmény: hawgabi (1228)
hawgabi Creative Commons License 2006.03.30 0 0 1228
Elvileg igen.Bár ezt így elég nehéz megállapítani.A klímánál pedig még nem találkoztam olyannal,aminél a nyomáskapcsoló lett volna rossz.De ez lehet egy lecsúszott csatlakozó is a nyomásérzékelőn.
Előzmény: sellei (1225)
sellei Creative Commons License 2006.03.30 0 0 1227
Holnap megnézem.
Előzmény: hawgabi (1223)
C20NE Creative Commons License 2006.03.30 0 0 1226

http://forums.tdiclub.com

 

nézd meg itt rengeteg hasznos dolgot találsz többek között erről a töltőnyomás-szabályozási hibáról. ( ugyanazt mondják mint hawgabi :-), hiába aki látott is ilyet :-)))

 

 

Előzmény: sellei (1220)
sellei Creative Commons License 2006.03.30 0 0 1225

Szerinted okozhat a megszorult geometria olyat , hogy váltáskor, mikor a fordulat

visszaesik, akkor olyan "hujogó" hang hallatszik a motor felől. (Na ezt szépen megfogalmaztam. :o)) Gyanítom , hogy a turbó okozza. 

Azt nem tudtam, hogy a nyomáskapcsolóval vagy a nyomással van-e baj a klímánál.

Szerinted a nyomással?

István

Előzmény: hawgabi (1222)
sellei Creative Commons License 2006.03.30 0 0 1224
Megnéztem a forgalmit és AUY.
Előzmény: C20NE (1221)
hawgabi Creative Commons License 2006.03.30 0 0 1223

Bocs!Még valami az eszembe jutott a turbónyomással kapcsolatban.Ami a turbóra megy vákumcső,az elvileg rögzítve van a levegőcsőhöz.De ha nincs,akkor a jobb oldali féltengely pont kidörzsöli és így nem szabályoz le a turbó.

Hátha.

 

Előzmény: sellei (1217)
hawgabi Creative Commons License 2006.03.30 0 0 1222

A 01409-es hibakód az előmelegítő kályhánál vagy üzemanyaghiány dugulás vagy tápszivattyú hiba miatt.A 17965-ös hibakód a töltőnyomásszabályzó szelep hibája,de ez lehet lecsúszott vákumcső vagy megszorult "geometria változtató lamella".Én inkább erre tippelek.A klímánál pedi csak keress egy jó klímást aki feltölti a rendszert gázzal.

Előzmény: sellei (1217)
C20NE Creative Commons License 2006.03.30 0 0 1221
ANU vagy AUY motorkóddal gyártották. A forgalmiban a motorszámnál megtalálod.
Előzmény: sellei (1220)
sellei Creative Commons License 2006.03.30 0 0 1220

Szia!

 

2001 Ford Galaxy 1.9 pdtdi. Milyen motor kód kell? 

 

üdv

Előzmény: C20NE (1219)
C20NE Creative Commons License 2006.03.30 0 0 1219

Kérlek adj egy típust és motorkódot. Megnézem at autodata mit mond róla.

 

Előzmény: sellei (1217)
punto2 Creative Commons License 2006.03.30 0 0 1218
Szerintem senkinek nincs ellenére itt egy kis okosodás... :))))
Előzmény: sellei (1217)
sellei Creative Commons License 2006.03.30 0 0 1217

Kedves Zoli!

 

Köszönöm a segítséget. Nagyjából én is le tudtam fordítani, csak az értelmezésével

van gondom, ugyanis nem vagyok autószerelő :-(.

Van irányítástechnikai,  számítógép műszaki, informatikus mérnök végzettségem, csak épp az autókhoz nem nem konyítok ilyen szinten. Utóljára a Dáciámat buheráltam. ;o)

Ha le tudnád írni, hogy mi a teendő ezekkel a hibákkal, azt megköszönném.

Esetleg magánba, hogy ne terheljük meg a fórumot a kínjaimmal.

A 18-as cím szerintem a kiegészítő fűtés (kályha).

 

Köszönettel István

Előzmény: C20NE (1216)
C20NE Creative Commons License 2006.03.30 0 0 1216

Charge Pressure Control: Positive Deviation

 

töltőnyomás szabályzás pozitív értékek felé eltér. (intermittent = időszakos(an)

 

00792 - A/C Pressure Switch (F129)

Klíma nyomáskapcsoló

 

Ez a 18 - as cím ez állófűtés?? lenne ??

(StandHeizung)

 

00668 - Supply Voltage Terminal 30
            07-00 - Signal to Low

 

Tápfeszültség alacsony

 

01409 - Repeated Flame-Out

 

Ha jól értem ismétlődő lángkicspódás

 

Kb. ennyi.

 

Zoli

 

 

 

Előzmény: sellei (1213)
punto2 Creative Commons License 2006.03.30 0 0 1215

Csaba++!

 

Neked múködnek a Spiderzé-féle dll-ek? Ha igen akkor usb-n vagy com-on használod?

punto2 Creative Commons License 2006.03.30 0 0 1214
Sziasztok! Tudna valaki segíteni vezérlőegység lábkiosztás rajzokkal, mert ami nekem van az olasz nyelven íródott és nem az erősségem az olasz... :)
sellei Creative Commons License 2006.03.30 0 0 1213

Ezen hibák értelmezésében tud valaki segíteni:

 

Address 01     -------------------------------------------------------
   Controller: 038 906 019 FA
   Component: 1,9l R4 EDC G001SG  1454
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 00020
1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
            P1557 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A

Address 08     -------------------------------------------------------
   Controller: 7M5 907 040 D 
   Component: CLIMATRONIC MPV GP  0003
   Coding: 00010
   Shop #: WSC 00020
1 Fault Found:
00792 - A/C Pressure Switch (F129)
            35-00 - -

Address 18     -------------------------------------------------------
   Controller: 7M3 815 071   
   Component: HEIZG. B/D5W       0001
5 Faults Found:
01492 - Function Lock-Out
            35-00 - -
01409 - Repeated Flame-Out
            35-00 - -
01409 - Repeated Flame-Out
            35-00 - -
01409 - Repeated Flame-Out
            35-00 - -
00668 - Supply Voltage Terminal 30
            07-00 - Signal to Low

 

Köszönöm


 

sellei Creative Commons License 2006.03.30 0 0 1212

Sziasztok!

Sikerült összehozni a kommunikációt. (Áramköri hiba volt.)

Ennek ellenére sok controllert nem ismert meg :

központizár, immo, rádió, stb. vag-com 311.2-t próbáltam.

Ezeket ismerte meg:

Address 01
   Protocol: KW1281
   Controller: 038 906 019 FA
   Component: 1,9l R4 EDC G001SG  1454
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 00020

Address 03
   Protocol: KW1281
   Controller: 1J0 907 379  P
   Component: ABS     20 IE CAN  0001
   Coding: 12702
   Shop #: WSC 00020

Address 08
   Protocol: KW1281
   Controller: 7M5 907 040 D 
   Component: CLIMATRONIC MPV GP  0003
   Coding: 00010
   Shop #: WSC 00020

Address 09
   Protocol: KW1281
   Controller: 7M3 962 258 M 
   Component:    Multifunkt.Einh  0001
   Coding: 16385
   Shop #: WSC 00020

Skipping Address 15-Airbags

Address 17
   Protocol: KW1281
   Controller: 7M5 920 820 K 
   Component: KOMBIINSTRUMENT VDO V40
   Coding: 13121
   Shop #: WSC 00222

Address 18
   Protocol: KW1281
   Controller: 7M3 815 071   
   Component: HEIZG. B/D5W       0001

Address 19
   Protocol: KW1281
   Controller: 6N0 909 901   
   Component: Gateway K<->CAN    0001
   Coding: 00006
   Shop #: WSC 00020

Address 33
   Protocol: ????
   Controller: OBD-II/EOBD, KeyWord:0808

Address 3F
   Protocol: KW1281
   Controller:

Address 76
   Protocol: KW1281
   Controller: 7M3 919 283   
   Component: Parkingsyst. SH RDW D02
   Coding: 00117
   Shop #: WSC 00020

 

Előzmény: pacs_425 (1211)
pacs_425 Creative Commons License 2006.03.30 0 0 1211
Nekem sincs az Octavian az L-line kivezetve az auto csatlakozojara.
Ennek ellenere szepen megy :)

--
pacs_425
Előzmény: sellei (1208)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!