Keresés

Részletes keresés

V4FORUS Creative Commons License 2006.03.06 0 0 7029
Ahojtye Kedves Klubtársak!

Repics
Köszi mégegyszer a tippet és a hozzámvaló jókívánságokat, nagyon rendes tőled. Én is beszéltem Kozmax-al, mondta, hogy régi ismerősök vagytok... Sztem megnézem a nyílt napot is, bár már nem nagyon akaródzik venni bármit is.

Seby
Üdv neked, és én is jelentkeznék 2 db egész klubmatricára.

Jergeri
A kézügyességed vitathatatlan és sztem az a fontos amit utoljára írtál: neked örömöd telt abban, hogy megcsináltad, neked tetszik, meg valszeg praktikus is. Izlésről meg – mivel hálistennek különfélék vagyunk - nem lehet vitatkozni, tehát nem is érdemes.

Moto Groom
Gratula a szép bordó jövendőbelidhez! Fotó kéretik majd felrakatni! Az olajozó szerkliről már sok szó volt korábban a fórumban, úgy híjják, hogy Bel Ray és a honlapját itt tanálod +: http://www.bel-ray.de/belray/frame_set.htm. Azt írták róla a fiúk, hogy „ nem verődik le 220-nál sem, 280 - nál sem. 1 gramm sem!!! Azóta nincs kerék, villa, kitámasztó pucolás.” Nem tom, hogy van-e azóta m.o-i forgalmazója, de régebben csak behozatni lehetett.

Ifjdan
Annak vettem, csak sikerűjjön is má’.

Bukógomba téma:
Erről eddig én is úgy gondolkodtam mint Moto Groom, de most elbizonytalanodtam mint az egyszeri ingadozó középparaszt. Egyébként én is úgy tudom, hogy télleg van a tipushoz bukógomba, csak azokra a felerősítési pontokra ahová tervezték, nem szerelhető fel az idomok átfúrása nélkül.

Ez megvan? (ha már gomba)
Csigát kérdezik a kórházban:
- Mi történt veled pajtás, nagyon szarul nézel ki.
- Képzeed eeee, repesztek az erdőben mint ááááállat, és hirtelen kinő előttem egy gomba!
(BOCS!)
Előzmény: Repics (7007)
pereckee Creative Commons License 2006.03.06 0 0 7028

Én azé nem tennék ilyen könnyelmű fogadalmakat :-)

 

Apropó : a motorrad-nál a szervíz előtt volt egy ezüst színű VFR800 eléggé töredezett állapotban. Úgy nézett ki, hogy hiányzott a fél fejidom, meg a lámpa és a teleszkópok is elég furán álltak.... Remélem nem innen volt valaki (azt is remélem, hogy megúszta az illető  - mert elég csúnyán nézett ki a motor. Szerintem az valamivel nagyobb bukta volt...)

 

Én estem már jópárszor el, (csúsztam 5-6 méterkeket is aszfalton) de akkorát még soha, hogy ne tudtunk volna "mindketten" a "saját lábunkon" távozni. :-)  de mostanában egyre ritkábban esek el. pl ma se toltam ki a garázsból a gépet - túl jeges volt előtte a placc :-)

Előzmény: KissBaa (7024)
Repics Creative Commons License 2006.03.06 0 0 7027

Figyu!

Ha kifejezetten típusra való, akkor miért kell megfúrni az idomot?

 

Amúgy szerintem is csak enyhe boruláskor véd. Erős csúszásnál tán még el is húzza a vázat, vagy a bölcsőt, én meg inkább hatalmasakat szoktam esni! Amikor kicsit tanyáztam, akkor 1. nekidőltem a teherautó oldalának, ami visszaborított a személyautó oldalára, vagyis nem kerültünk földre (egy tükör - az autó tükre - bánta) 2. egy Audi A8-as index nélkül balra elém vágott, miközben én egyensúlyoztam a "motoros sáv"-on. Földre kerültem ugyan, de csak a szélvédő plexi repedt ketté. (Bukógomba helyett a dugig pakolt oldaltáskák védtek)

 

Szóval hogy is van, hogy típusra való, mégis fúrni köll? Nem fogja megbontani a vonalak egységét a szép bordó vasadon? :o)

(Nekem még nem volt bukógombás motorom!)

Előzmény: MotoGroom (7023)
MotoGroom Creative Commons License 2006.03.06 0 0 7026

vaddisznő=vaddisznó! Még mielőtt félre értenétek! :))))

Előzmény: MotoGroom (7025)
MotoGroom Creative Commons License 2006.03.06 0 0 7025

Kedves Balázs!

 

Nálam azért ez nem így működik.

 

Volt már egészen kicsi karambolom (motor eldőlt, fékkar görbült), és volt egy kisebb csúszásom is, amikor az árokba érkeztem (bal oldal karc). Ez még a Shadow-mmal volt. Tehát már kétszer is zakóztam. Kicsit ugyan, de estem. De ettől még ugyanúgy vágyom a motorozásra.

És egyébként sem vagyok egy vaddisznő fajta. Ahhoz túl beszari vagyok :)))

 

Tehát az ilyen vizes aszfaltos borulásokra bukógomba és kész! :)

 

Üdv: MotoGroom

Előzmény: KissBaa (7024)
KissBaa Creative Commons License 2006.03.06 0 0 7024

Bukógomba. Egyszer eldőlt a motorom, mert lejtőnek lefelé letámasztottam a vizes aszfaltra, míg felvettem a bukót. Elgörbült a kuplungkar. Akkor megfogadtam, ha mégegyszer eldöntöm, akkor abbahagyom a motorozást...

 

Nem kell ide bukógomba, csak komolyan kell venni az életet és oda kelé figyelni.

 

Balázs

MotoGroom Creative Commons License 2006.03.06 0 0 7023

Köszönöm! Sajnos a kiállításon én is csak az ezüstre tudtam felülni :)

Le sem lehetett szállítani róla :)

 

Az az igazság, hogy szívesebben venném, ha egy esetleges borulásnál csak az esélye is meglenne, hogy ne a burkolat sérüljön. Ezért a gomba.

 

A már általatok is sokat emlegetett francia oldalon ahol mindenféle VFR kiegészítő van, van egy bukógomba, amiről tudom, hogy jó. (az egyik ismerősöm FJR-re rakta fel és profi darab). Asszem valamit GSG-Moko Mototechnik vagy ki gyártya. 20.000.- + postaköltség ami kb 25.000.- Ft. ez egyébként kifejezetten típusra való gomba.

 

Néztem ott többfélét is, de a többi nagyon bóvli. A legnevetségesebb az amelyik a hűtőre támaszkodik... :))))

 

Előzmény: Repics (7022)
Repics Creative Commons License 2006.03.06 0 0 7022

Gratula vashoz! Épp most láttam a képét valahol, a kiállításon ugyanis csak az szüstöt láttam. Sajnos nekem magas, meg aztán a régebbiek jobbak is :o))) (A mondat második fordulata csak írói munkásságom része! :o)))

 

Bukógomba VFR-re? Megfúrni az idomot?

Honnan veszed a gombát? (Melyik típusra valót teszed rá?)

 

 

 

 

Előzmény: MotoGroom (7018)
Repics Creative Commons License 2006.03.06 0 0 7021

Hörbi! Megjelent.

Épp itt írta be egy CementHead nicknevű illető a www.bagster.com-ot, mint lelőhelyet. Szóval van ilyen tankbőr 2002 előtti modellre is. Bagster.

28 ezer a Corsaronál, 5 rugót leteszel megrendeléskor, 2-3 hét múlva itt az anyag. Ez a gyári.

A jergeri Co által gyártottat nem tudom, hogy megy, de szívesen leszek a pr-ese :o)))

 

 

Előzmény: Hörbi53 (7008)
jergeri Creative Commons License 2006.03.06 0 0 7020

Köszi!!! :)

Azért jó hogy valakinek rajtam kívül is tetszik :)))

Előzmény: KissBaa (7010)
jergeri Creative Commons License 2006.03.06 0 0 7019

Köszi a kommentet, igazából nem tudok veled vitatkozni.

Amiért csináltam, az főleg a saját barkácshajlamom, meg

az hogy alkossak valamit, meg hogy ne unatkozzak ezeken

a szép téli napokon.

Biztos hogy tökéletes védelmet semmi sem ad.

Egyébként a cucc alsó fele nagyon finom puha nyersbőr, majdnem

olyan puha mint a szarvasbőr, talán több védelmet ad mint egy tanktáska

alsó merev, sima felületű vászna. És talán gyorshajtásnál a tankra

fekvés sem viseli meg annyira a fényezést. Jártam már úgy, hogy a

vízálló kabátom összehúzó zsinórjának szabadon lógó műanyag szorítója

a testem és a tank közé dörgölőzött...

Előzmény: JozsBiker (7013)
MotoGroom Creative Commons License 2006.03.06 0 0 7018

Köszi! Én is nézegettem a tavalyi kék modelt, de pont mikor kezdtem volna beleszeretni, megláttam az ideji bórdót :)))

Nem volt kérdés. Főleg mert előtte a Yamaha Bulldogot néztem pont a szín és az extravagancia (vagy mi) miatt... :))))

Bordó motort akartam...és az is lesz...már nagyon be vagyok sózva :))))

 

Csak az az egy bosszant, hogy a gombához fúrni kell az idomot. A szívem szakad meg érte, de muszáj, mert ha esetleg eldől, akkor legyen valami amin megáll...

 

Egyébként próbált már valaki olajozó rendszert a lánchoz feltenni?

Én eddig azt hallottam, hogy növeli a lánc élettartamát és nem kell 500km-enként fújkálni sem. Ráadásul kb 3-4 év alatt megtérül az ára, ha a lánc cseréjét nem számolom.

 

Tényleg! A láncot kb hány km-enként kell cserélni?

 

Üdv: MotoGroom

Előzmény: *Seby (7017)
*Seby Creative Commons License 2006.03.06 0 0 7017

Azt a színt megnéztem élőbe, nekem nagyon teccik és ha egy éve lett volna, akkor asszem komoly dilemma lenne, h kéket vagy bordót.

Gratula(-:-)

 

Előzmény: MotoGroom (7012)
JozsBiker Creative Commons License 2006.03.06 0 0 7016

De klubtag csak úgy lehetsz, ha mindenki mehet vele egy kört :-)))

 

Előzmény: MotoGroom (7012)
ifjdan Creative Commons License 2006.03.06 0 0 7015
Álohá V4Forus,

Köszi, ezeket az új hirdetéseket még nem láttam: most azonnal teflonálok az ügyben. Komlyan mondom: ha összejön valami, csúnya berúgásnak nézel elébe - és ezt nyugodtan veheted fenyegésnek...:o)))


Kádves Numeró 4,

Csak a kedvedért: "az ország legszebb rc36-osának" gazdája így nyilatkozott a telefonba:

"- Na figyelj, azér adom el, mert elegem van a fasszopó, köccsög autósokból, akik meg akarnak ölni az utakon.
Ezért úgy döntöttem, hogy ezentúl csak zárt pályán fogok versenyezni(!!!)...

Ja, a gép egyébként nincs széthajtva... Van rajta versenykipufogó, meg versenyfékrendszer.
...de sosem hajtottam, hidd el..."

Ezek után megköszöntem a tájékoztatást...:o)))
Előzmény: #4 (7003)
JozsBiker Creative Commons License 2006.03.06 0 0 7014

Szia Trapi, én kérdeztem, köszi hogy megírtad !

 

Jozs

 

Előzmény: _Trapi_ (7011)
JozsBiker Creative Commons License 2006.03.06 0 0 7013

Szépen meg vagyon csinálva, és gratula is hozzá, de az igazat megvallva nekem valahogy nem dobogtatta meg a szívemet a látvány.

Persze ha csak akkor teszi fel a zember amikor úgyis tanktáskát "visel" és nem nagyon látszik, akkor elmegy.

 

Ezenkívül már csak a funkcióját nem látom kristálytisztán :-). Azt tudom, hogy a tanktáska idővel nyomot hagyhat a tank fényezésén, mert apró porszemek kerülhetnek alá, és azok karcolják a fényezést. De ez ellen nem hiszem, hogy sokat véd ez a cucc, hiszen - ha jól gondolom - ez alá ugyanúgy bemehet a kosz.

Én annakidején mikor hosszú túrára indultam, széles ragasztószalaggal ragasztottam le a tank bizonyos részeit. Jól meg is szívtam persze, mert kutyaközönséges barna ragasztószalagot használtam, és utána a leszedés eléggé megizzasztott, és mire a ragasztóanyagot lekapirgáltam többet ártottam a fényezésnek, mintha egyáltalán nem használtam volna. De ha jól tom lehet kapni speckó ragasztószalagot is ilyen célra. Ezüst színűben már láttam. Úgytom a tank két oldalát is inkább avval szokják védeni a nadrág térdrészének koptató hatásától. De javítsatok ki, ha nem vagyok képben :-)

 

Jozs

 

Előzmény: jergeri (7006)
MotoGroom Creative Commons License 2006.03.06 0 0 7012

Sziasztok!

 

Ezúton tájékoztatom a T. társaságot, hogy másfél hét múlva eggyel többen lesztek :) Akkor érkez ugyanis szerény személyem bordó VFR800-asa :)

Már nagyon várom! :)

 

Üdv: MotoGroom

_Trapi_ Creative Commons License 2006.03.06 0 0 7011
Megérkezett a matricám :)))))
Valakinek ígértem, hogy beszámolok: szépnek tűnik. Színátmenetes, de szakaszosan, nem folyamatosan. A hirdetés szerint ezüst színű, így fólián keresztül egyszerű szürkének néz ki. Ellég vékonynak tűnik. Egyébként minden olyan mint a hirdetésben a képen. Az ára 12€ +4€ posta+ 4€ átutalás= 5000 HUF.

Kérdés: Van a tankmatrica(szárny+felirat), az ódalára a VFR, előre-hátra a két kicsi Honda. Ez tiszta. Ezen kívül egy pár kb 20 mm-es Honda és egy pár dőlt 30 mm-es 800 FI felirat. Ezek hova kellenek? Az általam látott képeken egyiken sem volt ilyen.

Matrica
KissBaa Creative Commons License 2006.03.06 0 0 7010

Ez nagyon klasszul néz ki! Gratulálok! Igazán dizájnos ez a

bőr a színösszeállításhoz. Komolyan mondom nagyon tetszik!

Előzmény: jergeri (7006)
Hörbi53 Creative Commons License 2006.03.06 0 0 7009

Ez a link felejthetőre sikerült...

Próbáld ezt !

Előzmény: Hörbi53 (7008)
Hörbi53 Creative Commons License 2006.03.06 0 0 7008
Repics -

Tank bra:
http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php?act=Search&CODE=show&searchid=4b366232eae170db9273f176027637a2&search_in=posts&result_type=topics&highlite=tank+bra
(nem tudom, hogy tagnak kell - e lenni, hogy ez megjelenjen)

jergeri -

Nem tudom, hogy a 2002 előtti Vfr-re van - e ilyen takarójuk. Jó eséllyel nincs, elvégre Vfr 800 Vtec special parts az oldal neve. Ha tolerálják az angolt, akkor majd rákérdezek, hogy tudnak - e mondani erre valamit.
Előzmény: Repics (6984)
Repics Creative Commons License 2006.03.06 0 0 7007

Sebyhez fordulj bizalommal!

 

Jergeri!

Köszi! Megleltem. Én találtam tankbőrt a Corsaro honlapján a mi vasunkra is. Rögzítő fülek valóban vannak rajta, de mágnes nincs :o) és rögzítőfül a tanktáskának is. 24 rugó. A táska meg 28...:o)

Mikor indítod a vállalkozást? :o)

 

V4FORUS

Örülök, hogy megtaláltad a helyet, és van szép új cuccod! Használd egészséggel!

Amúgy a cégnek lesz nyílt napja április1-2. Akkor is lesznek engedmények!

Minket Kozmax2 szolgált ki. Onnan mindenki itt van? :o)

 

 

Előzmény: saetta26 (7004)
jergeri Creative Commons License 2006.03.06 0 0 7006
jergeri Creative Commons License 2006.03.06 0 0 7005

Tankbra témák...

Hörbi53! Jó volt a honlap ajánlatod, nem tudtam hogy

létezik rendelhető és kapható tankborítás. De FI-re is

vagy ez csak VTECre van?

 

Repics, a honlapon http://perso.wanadoo.fr/vfr800-specialparts/1024x768.htm

oda kell kattintani hogy ACCESSOIRES és a feljövő oldal alsó harmadában

valahol megtalálod a Bagster cuccokat.

Nem mondom, profi cuccnak tűnik, a motor színében kapható, rögzítőfülek,

mágnes, miegymás, de én azért kicsit büszke vagyok az alábbi, saját kézzel varrt, 5000 Ft-os marhabőr darabból kiszabott tankvédőmre :) Nem esik le menet közben,

funkcionális, és MAGYAR!!! (bár Spanyolországban lőtték a marhát) :)))

 

Várom a kritikákat!

 

Előzmény: Repics (6984)
saetta26 Creative Commons License 2006.03.06 0 0 7004

Sziasztok!

 

Ha jol emlekszem tavaly nyar korul kerult szoba VFR Club matricak keszitese. En jeleztem, hogy vennek 4 darabot. nem tudjatok, mi a helyzet a matricakkal es kihez fordulhatok? (Valaszokat esetleg mailben a benczez@yahoo.com cimre.

 

Udv:

 

Saetta

#4 Creative Commons License 2006.03.05 0 0 7003
Kérlek meséld el!
Az Ft500as is jól megnevettetett. 345ért egy olyan mocit akar eladni amire ráköltött 500at. :D

Van az egyik ismerősömnek egy VFR750 '92-es 112ekm-el gondosan karbantartva. Újonnan vette 93ban Svájcban, mert az apja svájci és ott lakott akkor még. Csilli-villi.
Most vesz a tavasszal egy újat. Természetesen VFR800-at. A régit meg megtartja, mert a szívéhez nőt.
Előzmény: ifjdan (6996)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.03.05 0 0 7002

Sajna már nem az enyém a gép,de a konstrukció jól bevállt.

Egyáltalán nem libegett,olyan fixen állt,hogy 100 kilósan is ránehézkedhettem.

 A kapaszkodóba  8-as menet lett fúrva,a farokidom végének belselyében pedig egy 10cm-es vinklivas volt felfogatva a segédváz végére.Erre támaszkodott egy kb 10cm-es 10 mm átmérőjü pálcán keresztül a doboztartó harmadik pontja.

 

Kicsit féltem,amikor a farokidom hátulján egy 10-es lyukat kellett fúrni,de a végeredmény megérte.A dobozt kb 15 kilóval terheltem maximum,még 220-nál is stabil maradt,mind a doboz,mind a motor!

Ami a legjobb,hogy a motor hátsórészét nem kell elcsúfitani semmilyen konzollal.

Hori

 

Előzmény: Ghozer (7001)
Ghozer Creative Commons License 2006.03.05 0 0 7001
Hogy nekem ez eddig nem jutott eszembe, már mint, hogy így is
fellehet fogatni a doboz tartott. Ez a tiéd? Milyen tapasztalatod
van vele nem libeg nagyon vagy ilyesmi. Megnézem az enyémet, ha jó
meg csinálom én is így.
Előzmény: Hori R1100S (6999)
Csizi V4 Creative Commons License 2006.03.05 0 0 7000
Lehet hogy igazságot írt le a faszi, de szerintem az efféle megfogalmazás nem hirdetésbe való. Szerintem. :D
Előzmény: zöld_I (6994)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!