Ő... Khm... Ezt magadtól írtad vagy a főnökség súgott? A szakszervezetekkel kapcsolatban nekem az előzőekben olvashatóakhoz képest kicsit más képet sikerült kialakítani a topikon elmondottak alapján. Valamint egy szakszervezetnek nem inkább a főnökség előtt kellene, hogy tekintélye legyen? Következő agyrém, miszerint eredmény, hogy sikerült a Demszky-ellenes plakátokat eltávolítani. Biztosan eredmény, csak nem egy demokratikus országban. Nem igazán hiszem, hogy a BKV-nak feladata a politikai elköteleződés. Továbbá a leszedett plakátok után nem lesz bevétel, dehát a cég biztos olyan jól áll, hogy erre nincs is semmi szüksége. Az is biztos fontos, hogy legyen Etikai Bizottság, de nincs nagyobb probléma? Pl. a járműparkkal kapcsolatban... (itt most nem feltétlenül a hévre gondolok)
Szerintem nem nekem kellett,volna címezned a hozzászólásod..
Én sem neked írtam...20 éve ebben a hajóban evezek,soha nem tettem ellene..
Söt...Felvilágosítalak,sokat tettem érte..
Nem neked,Ketonnak címeztem,hogy senki ne vádoljon senkit,alapok nélkül...
De te is tudod,nem vagyunk megbecsülve..A mi állományunknak,a legkiszolgáltatottabb a helyzete,a legkevesebb pénzért...De ezek után,amit írtál majd ugrálunk,hogy hurrá,de szép de jó....Csak azt is mond meg hol...????
Ülj le és vezess,és művészkedj naponta,és ajánlom figyelmedbe korrektor 22 hozzászólását,mert az az igaz...
Mert azért van aki a cégnél is látja,hogy mi van a nyakunkban...Hála és köszönet,az olyan vezetői gárdának..
De felhívom a figyelmed...SOHA nem tettünk a cég ellen,és ezt az összes járművezető nevében kijelenthetem,mert mi csak visszük az utasokat,csendben...(és szegényen)!!!!
Nincs a HÉV-vel semmi baj. Nem léteznek nagy hiányosságok. A renszer jó.
Van összetartás és a szakszervezetnek is tekintélye van. Nyugottan meglehet kérdezni a járműv. és az FSZT.-ket. A vonatok felújításának fontossági sorrendje szintén jó. A fordák egyre ember barátibbak. Kiválló demokrácia van a cégnél, hála az összetartásnak mára már kihalt a birokrácia. Kivállóak az utasítások: pl.: ajtóprobléma a vonaton is egyértelmű és a hó eltakarítás is szépen ki van dolgozva. Hála a technikai fejlődésnek, egyre nagyobb pontossággal vesznek át vonatot a fő műhelyből. Hogy egy kis politikát is vigyünk a dolgokba: Sikerült a Demszky-t megcsufoló plakátokat a BKV RT területéről levetetni. De a legfontossabbat majdnem kihagytam : a 801 -es szerelvény újra le van festve.
De van ennél fontossabb is a BKV RT -nek sikerült felállítani egy ETIKAI BIZOTSÁGOT,amely nyomozási hatályal fog élni, hogy ki az aki a cégnek rossz hírét kelti ajövőben.
Na az M IX-en nem volt rögzítőfék ezért ha a levegő elfogyott nem birtál volna megállni ,hiszen a kiegészítő fékhez is levegő kell,mivel villany fékkel nem tudod álló helyzetre fékezni, kieg fék nélkül,ami vill.fék 5.fokozatától müködik.
Ezért kapott olyan forgovázat amin már volt rögzítőfék ami ha a levegő fogy befékezi a szerelvényt.Dióhéjban ennyi. :)))
Arról miért nem esik emlités, hogy hány és hány fútó embert várunk meg naponta, és ha zord az időjárás, és tudod, hogy a követekző vonat csak 10-15 perc múlva jön, akkor igenis sokan megvárjuk a az utánuk loholó embereket.
Néha még az árán is, hogy késünk.Mert néha jobb egy elégedett mosoly, mint akármilyen vezetői dicséret....
A minap azt kifogásoltátok, hogy konkrétan le lett írva. Most az a baj, hogy nem. Én szívesen elmondom a pontos paramétereket, de akkor ugye valaki meg fogja ütni a bokáját (épp ezért nem írtam a bkvkukacra sem). Szerintem nem aláztam meg senkit, se bele nem rúgtam senkibe, lehetetlenné meg pláne nem tettem senkit. Van egy visszatérő probléma, amit egy icipici odafigyeléssel meg lehetne oldani. Én szeretnék segíteni ebben, mert Ti láthatóan nem vettétek eddig ezt észre. De már nagyon össze vagyok zavarodva, hogy hogyan segíthetnék. Nem én vagyok az ellenségetek.
Ma, valamelyik vonalon, valamelyik irányban, valamikor a HÉV-szerelvény újfent két perces "előnnyel" közlekedett. Ezt sikerült is tartani végig, amíg utaztam vele. Öröm volt nézni a rohanó embereket, akik voltak olyan naivak, hogy ebben a hidegben időre mennek majd ki a HÉV-hez. Kis híján én is csak a zebra túloldaláról figyelhettem, ahogy otthagy... Nem kéne mégiscsak utánanézni ezeknek a fránya óráknak?
Más. Elképzelhető, hogy a távoli jövőbe vesző, de majd valamikor bizonyosan bekövetkező járműcserénél esetleg bevezetik a szelektív ajtónyitást? Csúcsidőn kívül nagyon jól jönne, nem csak a hőérzet, hanem az elpazarolt kilowattok miatt is.
Köszi az infót, de ha már a MIX-eseknél vagyunk, megtudnád e mondani melyik szerelvény eseményezett, és mikor, a Boráross téren, amikor sokan az életükkel fizettek.
"Először arra gyanakodtam, hogy esetleg a mh. végén található autómata térköz döglött be és nem jelenik meg rajta a tovább haladást engedélyező, zöld fény vagy a szabad csökkentett sebességgel, sárga fény."
Bocsánat, de ezt nem értem:
a "szabad csökkentett sebességgel" részt nem értem. Hogy gondolod? Kiváncsi vagyok.
Természetesen vannak elfogúlt és túlzásokba esett fogalmazások. Gyülölet vagy csak ösztönös cselekvésre utalnak. Az utóbbinak talán a fogalmazási értékével van a gond-de lehet -hogy ugyan azt szeretné elérni -mint pl.: te vagy én.
Az én írásaimmal is van egy kis gond-de nem negatív célt célozva meg, hanem ellenkezőleg... sőt, mikor egy fajta problémát felvetek, akkor azt szeretném elérni, hogy akkor legyen az üzemnél olyan összetartás, ami tényleg a dolgozót képviseli:
nem ösztönös cselekvésekkel-hanem tisztességes megfontolt lépésekkel javítsa
ki a jelen lévő valamennyi problémát.
Mert vannak (több) évtizedes és napjainkban előforduló problémák, amelyek többszörösen is próbára tesznek bennünket. Ezeket pedig ki lehet javítani,ha...
stb.stb.
Az írásodban azért te is felhozól néhány problémát:
"Nagyon sok helyen elavultak a biztosító berendezések, nem túl rózsás a helyzet a pálya és felsővezetékek állapotokban sem (kivéve, ahol az elmúlt néhány év alatt volt felújítás) és a szerelvényeink is közelednek a nyugdíjkorhatárhoz.
Nem kis erőfeszítésbe kerül azt produkálni, amit nap, mint nap produkál a HÉV."
Túl sokat nem érnek... Egyszerűen imádom Őket, olyan aranyosak, mikor a csepeli HÉV legforgalmasabb megállójában, a Szabadkikötőnél, ahol átlagolva vonatonként akár 10 ember is száll fel és le, ott állnak, és dolgoznak: beszélgetnek, cigiznek.. És mikor jövök hazafelé, akkor is ott állnak, beszélgetnek, és cigiznek...
Nem új keletű a dolog. Néhány éve csináljuk egyszerűen előre látóan, biztonsági okokból.
Téli, zord időjárás, illetve tartós erős fagyok esetén sajnos előfordulhatnak a levegős rendszerben elfagyások, melyek fékeződést okozhatnak. Ha ez 6 kocsinál hátul történik, a járművezető nem minden esetben veszi észre. Tartós fékezésnél –mint ahogy ezt mindenki tudja – a féktárcsák felmelegszenek (az a dolguk), és füstölés keletkezik. Nem akarjuk, hogy egy ilyen füstölő vonat menjen be az alagútba, illetve Batthyány térre. Ezért is van ott ilyenkor egy figyelő dolgozó, aki megfigyeli a vonatot, és ha talál rendellenességet, közli a járművezetővel, ha nem akkor jelzést ad a járművezető felé. Jelentése csak annyi: részéről nincs akadálya az indulásnak. Így nem kell kiabálnia, és nem kell lefoglalni az esetenként amúgy is terhelt vonali rádiórendszert.
Ezen felül Margit híd felszíni váltói egyenes irányba ki vannak szögelve.(Csúcssín rögzítő biztonsági betéttel). Ennek felnyitása nélkül nem lehet a váltót átállítani. Oka: a biztosító berendezés állapota, amelynek cseréje jelenleg is folyamatban van és 1 év múlva fog az új üzemelni. Az ott lévő kolléga szükség esetén közre tud működni a vonat felszínen történő félreállításánál.
Még valami: ilyenkor a páratlan vonatoknál az alagút előtti utolsó megállónál (Szépvölgyi útnál) elindulás után a járművezetők gurulás próbát tartanak, tolató fokozaton meghúzatják az átjárón, majd elengedve a menetgombot megfigyelik a lassulást. Ha gond van, már le sem megy vonat az alagútba, félreállítjuk a felszínen. Nem sok ilyen eset van, éves szinten 1-2, de ennek valószínűsége ilyen időjárási körülmények között valamivel nagyobb.
A HÉV-nél nem csak az üzemzavarok elhárítására, hanem azok megelőzésére is nagy gondot fordítanak a kollégák. Legyenek azok forgalmiak vagy műszakiak. Nagyon sok helyen elavultak a biztosító berendezések, nem túl rózsás a helyzet a pálya és felsővezetékek állapotokban sem (kivéve, ahol az elmúlt néhány év alatt volt felújítás) és a szerelvényeink is közelednek a nyugdíjkorhatárhoz. Nem kis erőfeszítésbe kerül azt produkálni, amit nap, mint nap produkál a HÉV.
Amit Te láttál az látványos, mert ott van az ember és látszik, de rengeteg olyan megelőző dolog történik a háttérben, - ami részetekről nem látványos -, csak azért, hogy menjen a HÉV, ne legyen gond, probléma.
Nem is értem, hogy azok, akik az elmúlt napokban, hetekben rászálltak a HÉV-re, igyekeznek rossz színbe beállítani, milyen valós információkkal rendelkeznek rólunk, és milyen indíttatásból teszik ezt?
Láttam a gödöllői vonalon olyan biztonsági őröket, mint a szentendrei és a csepeli vonalon. Ezek szerint ott is lesznek most már állandóan? Félve kérdezem meg, ehhez egy ilyen tűzeset kellett?
Először is sűrű bocsánat kérésekkel esedezem feléd, úgyhiszem kicsit gyorsan és figyelmetlenül olvastam el írományod, ezúton kérek tőled mégegyszer elnézést és megköszönöm a hasznos információt, amivel megválaszoltad kérdésem és a fennt említett jelzőket, mint " a HÉV hülyesége, illetve a többi" azonnal visszavonom, mert ez a Tűzőri tevékenység, ahogy nevezted és elmagyaráztad munkatevékenységét, valóban, nagyon hasznosnak tartom én is és bízok benne, hogy ez az óvintézkedés az utasok felé, minnél több helyen elterjed a HÉV területén, és mégegyszer, BOCSI, BOCSI ÉS BOCSI!